Het wordt vergoed vanaf cup E, of zelfs cup D als je lengte/gewicht daar te klein voor zijn.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:05 schreef Christine het volgende:
Even dit topic een rotschop geven.
Ik ben vooral benieuwd wat voor jullie nou dé doorslaggevende reden is geweest om ermee door te gaan. Ik zit zelf aan maat 75F en merk de laatste tijd dat mijn borsten zelf enorm pijn doen. Ik heb in het verleden ook wel rug/schouder/nekklachten gehad, maar ik heb geen idee of dat direct op mijn grote cupmaat te verhalen is.
De stap naar de chirurg is voor mij nog echt eentje te ver, maar ik speel al best lang met het idee. Eigenlijk was 'de druppel' een beetje dat ik gisteren een hele mooie, dure BH heb moeten weggooien, maat 75G geloof ik, die me te klein was. Dat ding valt waarschijnlijk erg klein uit, want ik pas soms ook gewoon in een maatje 75E, maar toch zette het me wel weer aan het denken.
Wat ik me vooral afvraag is of het wordt vergoed en of het wel mooi wordt... ik ben niet heel erg slank en vind mijn lichaam momenteel echt heel mooi in proportie. Ook krijg ik altijd complimenten over mijn mooie borsten (vind ze zelf ook het mooiste aan mijn lichaam) en ik ben een beetje bang dat ik dat kwijt raak na een evt. operatie.
Ja, ik vind het ook best lastig idd. Op zich vind ik ze echt heel mooi zo. En ik heb er niet heel veel last van, behalve dan dat ik ze van tijd tot tijd enorm irritant vind. En ze doen de laatste tijd enorm veel pijn (maar dat kan ook door iets anders komen?) vooral als ik bijv. de trap af loop of een stukje moet rennen. Meestal hou ik ze dan vast, maar alleen als niemand het kan zienquote:Op maandag 8 januari 2007 19:30 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Het wordt vergoed vanaf cup E, of zelfs cup D als je lengte/gewicht daar te klein voor zijn.
Jouw geval is best lastig... ik vond mijn borsten en te groot (qua cupmaat en geen mooie beha's, met mijn properties was ik redelijk tevreden) en niet mooi. Rugklachten had ik niet echt, of in iedere geval niet direct gerelateerd aan mijn borsten. Toch ben ik toen naar de chirurg gestapt. Uiteindelijk heb ik een borstlift gekregen (ik zou van 75E naar 75C/D willen gaan maar dit is toch min of meer 75E gebleven). Dit werd ook vergoed, maar ik denk dat een borstlift niet verstandig is als je echt rugklachten hebt
1) Ik schaamde me vreselijk voor mijn borsten. Als sinds ik in de zesde klas als eerste borsten kreeg. Voelde me een lelijke koe.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/673255/5/50#45141657]maandag 8 januari 2007 14:05[/uvoelde me een lelijke koerl] schreef Christine het volgende:
Even dit topic een rotschop geven.
Ik ben vooral benieuwd wat voor jullie nou dé doorslaggevende reden is geweest om ermee door te gaan.
Dit probleem heb ik dus ook een beetje. Ook al heel vroeg borsten en eigenlijk ook erg vaak last van nek en schouders. En ik heb ook een cupmaatverschil wat ik echt verschrkkelijk vind. Bij mij is het ook niet een maat maar soms wel 2 of 3quote:Op zondag 6 mei 2007 11:01 schreef tass het volgende:
Even kicken hoor, want dit topic is zonde om te laten doodbloeden![]()
Ik ben 39, heb m'n borsten al vanaf mijn 11e jaar, en heb al die jaren altijd pijn gehad in mijn nek en schouders. Zo erg dat ik nu een tennisarm heb en dat die niet geneest doordat mijn schouderspieren gewoon helemaal naar hun klote zijn.
Ben al bij de pc geweest en met de opdracht om 7 kilo af te vallen (stoppen met roken ook natuurlijk) en dat ik daarna met spoed geholpen word.
Ik ben dat zeulen van dat gewicht gewoon zat nu.
Zit ook nog eens met een linkerborst die gewoon een cupmaat groter is, en met een tepelhof die ook nog eens veel groter is. Hoop echt dat ze er wat moois van kunnen maken......
Juist in dit topic zouden "voor en "na" picca's best nut hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:31 schreef SeLang het volgende:
-edit: niet in LIF
Voor de liefhebbers, foto's zijn hier te vinden.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:37 schreef SeLang het volgende:
[..]
Juist in dit topic zouden "voor en "na" picca's best nut hebben.
En dingen als littekens enzo zijn ook wel interessant om te zien hoe dat er nou uitziet (zelf nooit gezien)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |