abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 juli 2006 @ 09:14:58 #226
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_39897727
Leuk om te lezen dat het topic weer een flinke kick heeft gekregen
Ik tel echt de dagen af tot mijn operatie... Ik ben nu druk bezig met afvallen en in oktober gaan we de definitieve datum prikken, dat zal dan waarschijnlijk ergens in januari zijn.
Dat zou heel mooi zijn, want dan ben ik net klaar met mijn opleiding, en heb ik alle tijd om te herstellen
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 8 januari 2007 @ 14:05:33 #227
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_45141657
Even dit topic een rotschop geven .
Ik ben vooral benieuwd wat voor jullie nou dé doorslaggevende reden is geweest om ermee door te gaan. Ik zit zelf aan maat 75F en merk de laatste tijd dat mijn borsten zelf enorm pijn doen. Ik heb in het verleden ook wel rug/schouder/nekklachten gehad, maar ik heb geen idee of dat direct op mijn grote cupmaat te verhalen is.
De stap naar de chirurg is voor mij nog echt eentje te ver, maar ik speel al best lang met het idee. Eigenlijk was 'de druppel' een beetje dat ik gisteren een hele mooie, dure BH heb moeten weggooien, maat 75G geloof ik, die me te klein was. Dat ding valt waarschijnlijk erg klein uit, want ik pas soms ook gewoon in een maatje 75E, maar toch zette het me wel weer aan het denken.
Wat ik me vooral afvraag is of het wordt vergoed en of het wel mooi wordt... ik ben niet heel erg slank en vind mijn lichaam momenteel echt heel mooi in proportie. Ook krijg ik altijd complimenten over mijn mooie borsten (vind ze zelf ook het mooiste aan mijn lichaam) en ik ben een beetje bang dat ik dat kwijt raak na een evt. operatie.
  maandag 8 januari 2007 @ 14:18:50 #228
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_45142065
Voor mij was de doorslag dat mijn huid onder mijn borsten telkens wond was. Ze hingen niet eens heel erg, maar mn huid werd schraal. als ik op mijn rug ging liggen, scheurde mijn huid gewoon open
ik heb ze laten verkleinen van cup F naar cup D dus ik was nog steeds in verhouding aangezien ik niet de slankste ben. T zou erg vreemd zijn als ik plotseling een cup B had
Mensen die ik het niet vertel had, hebben er niks van gemerkt.
Het werd bij mij gewoon vergoed, pijn in schouders en rug/cupF ed.
ik heb anderhalf jaar op de wachtlijst gestaan...ik heb er geen dag spijt van gehad, ik heb wel wat complicaties gehad,(huiddefecten) maar nadat dat allemaal genezen was !
Als je wil, stuur ik je wel s n foto van mijn borsten. (moet ik wel eerst n foto maken enzo)
  maandag 8 januari 2007 @ 16:07:34 #229
112545 Muck
pi_45145696
de doorslaggevende reden om naar de chirurg te gaan is voor mij dat ik al maanden met barstende hoofdpijn liep, last van mijn rug had en mijn nek en schouders.
Ik had eigenlijk deze maand geopereerd moeten worden, maar ik heb halverwege vorig jaar een enorme terugval gehad in mijn depressie en ben weer behoorlijk aangekomen door de anti-depressiva. Nu moet ik nog wat langer wachten, tot ik weer op de 75 kilo ben, maar dat komt wel goed.
Ik weet dat het kan en mag, dat is voor mij al een hele opluchting!
pi_45153093
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:05 schreef Christine het volgende:
Ik ben vooral benieuwd wat voor jullie nou dé doorslaggevende reden is geweest om ermee door te gaan. Ik zit zelf aan maat 75F en merk de laatste tijd dat mijn borsten zelf enorm pijn doen. Ik heb in het verleden ook wel rug/schouder/nekklachten gehad, maar ik heb geen idee of dat direct op mijn grote cupmaat te verhalen is.
De stap naar de chirurg is voor mij nog echt eentje te ver, maar ik speel al best lang met het idee. Eigenlijk was 'de druppel' een beetje dat ik gisteren een hele mooie, dure BH heb moeten weggooien, maat 75G geloof ik, die me te klein was. Dat ding valt waarschijnlijk erg klein uit, want ik pas soms ook gewoon in een maatje 75E, maar toch zette het me wel weer aan het denken.
Wat ik me vooral afvraag is of het wordt vergoed en of het wel mooi wordt... ik ben niet heel erg slank en vind mijn lichaam momenteel echt heel mooi in proportie. Ook krijg ik altijd complimenten over mijn mooie borsten (vind ze zelf ook het mooiste aan mijn lichaam) en ik ben een beetje bang dat ik dat kwijt raak na een evt. operatie.
Het wordt vergoed vanaf cup E, of zelfs cup D als je lengte/gewicht daar te klein voor zijn.

Jouw geval is best lastig... ik vond mijn borsten en te groot (qua cupmaat en geen mooie beha's, met mijn properties was ik redelijk tevreden) en niet mooi. Rugklachten had ik niet echt, of in iedere geval niet direct gerelateerd aan mijn borsten. Toch ben ik toen naar de chirurg gestapt. Uiteindelijk heb ik een borstlift gekregen (ik zou van 75E naar 75C/D willen gaan maar dit is toch min of meer 75E gebleven). Dit werd ook vergoed, maar ik denk dat een borstlift niet verstandig is als je echt rugklachten hebt
Klussen deel 1 en 2
  maandag 8 januari 2007 @ 19:44:40 #231
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_45153679
quote:
Op maandag 8 januari 2007 19:30 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Het wordt vergoed vanaf cup E, of zelfs cup D als je lengte/gewicht daar te klein voor zijn.

Jouw geval is best lastig... ik vond mijn borsten en te groot (qua cupmaat en geen mooie beha's, met mijn properties was ik redelijk tevreden) en niet mooi. Rugklachten had ik niet echt, of in iedere geval niet direct gerelateerd aan mijn borsten. Toch ben ik toen naar de chirurg gestapt. Uiteindelijk heb ik een borstlift gekregen (ik zou van 75E naar 75C/D willen gaan maar dit is toch min of meer 75E gebleven). Dit werd ook vergoed, maar ik denk dat een borstlift niet verstandig is als je echt rugklachten hebt
Ja, ik vind het ook best lastig idd. Op zich vind ik ze echt heel mooi zo. En ik heb er niet heel veel last van, behalve dan dat ik ze van tijd tot tijd enorm irritant vind. En ze doen de laatste tijd enorm veel pijn (maar dat kan ook door iets anders komen?) vooral als ik bijv. de trap af loop of een stukje moet rennen. Meestal hou ik ze dan vast, maar alleen als niemand het kan zien .
Bovendien zou ik tzt wel graag borstvoeding willen geven en dat is niet te garanderen na een borstverkleining. En ik ben echt een mietje qua pijn .
  maandag 8 januari 2007 @ 20:14:44 #232
112545 Muck
pi_45154927
dat vasthouden doe ik ook ja... als ik een sprintje moet trekken voor de bus of trein ofzo!
en ik hoop ook ooit borstvoeding te kunnen geven, maar ik ben bang dat dat er niet in zit...
en i kben ook een mietje hoor
pi_45157478
Bij mij gaf het lopen van de 4daagse de doorslag. Ik had namelijk ontzettend veel last van snijdende behabandjes in mijn schouders, ondanks mijn supersonische sportbeha. Ik had al een afspraak bij de plastisch chirurg staan, maar toen wist ik zeker dat het de juiste beslissing was.
En ik ben nog steeds erg blij met het resultaat. Ik kan rennen zonder dat mijn borsten pijn doen, ik heb geen last van mijn rug meer en ik kan weer bloesjes kopen die dicht gaan bij mijn borsten.
pi_45158778
quote:
Op [url=http://forum.fok.nl/topic/673255/5/50#45141657]maandag 8 januari 2007 14:05[/uvoelde me een lelijke koerl] schreef Christine het volgende:
Ik ben vooral benieuwd wat voor jullie nou dé doorslaggevende reden is geweest om ermee door te gaan.
1) Ik schaamde me vreselijk voor mijn borsten. Als sinds ik in de zesde klas als eerste borsten kreeg. Voelde me een lelijke koe.
2) Moeite met passende kleren & ondergoed kopen.
3) Rugklachten
  dinsdag 9 januari 2007 @ 09:09:42 #235
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_45169870
mijn plastisch chirurg vertelde mij dat ie geen problemen verwacht met borstvoeding geven
pi_45280042
bij mij was mijn rug/nekpijn toch wel doorslag gevend..
ik ben echt wel blij dat ik het heb gedaan hoor!
ik heb ook maar iets van 3 maanden hoeven wachten en toen mocht ik al!
het hing trouwens ook echt heel erg allemaal..
pi_45280839
Toen ik eenmaal de keuze had gemaakt werd ik 2 weken later al geopereerd!
En ik heb er NOOOOOOOIT spijt van gehad!

En ziet er super mooi uit, en ik ben blij dat ik al dat extra gewicht kwijt ben!
Kan eindelijk weer alles aan wat ik aan wil (blousjes etc) en het staat nu tenminste ook goed!
Bh's kopen is geen straf meer, maar eindelijk ook leuk!!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:40:11 #238
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_45280923
Geen dag spijt gehad.
Alleen maar spijt dat ik het niet jaren eerder heb gedaan!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_45281432
ik heb trouwens op mijn horizontale litteken een rode plek zitten, alsof het op het punt staat om open te gaan.. beetje eng! maar het voelt daar ook niet litteken achtig aan, net alsof er geen stukje litteken zit maar wel een rode plek.. doet overigens geen pijn!
ik heb over een maandje mijn laatste controle!
pi_45281519
Ik heb ook nooit spijt gehad. Ja zoals Sanne zegt, dat ik het niet eerder gedaan had..

Ik heb af en toe nog wel eens wat last van de littekens die aan de zijkant zitten...
Maar ik ben dan ook 2x geopereerd.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45281614
waarom 2x? had je complicaties?
pi_45281648
ik ging na de 1e keer van F/G naar een D-cup. Het had een C-cup moeten zijn maar dat was het niet geworden.
Ik had nog steeds heel erg last van mijn nek en mijn schouders en mocht toen voor een 2e keer. Heb nu een hele mooie grote B/klein C cup.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 6 mei 2007 @ 11:01:49 #243
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_49056739
Even kicken hoor, want dit topic is zonde om te laten doodbloeden
Ik ben 39, heb m'n borsten al vanaf mijn 11e jaar, en heb al die jaren altijd pijn gehad in mijn nek en schouders. Zo erg dat ik nu een tennisarm heb en dat die niet geneest doordat mijn schouderspieren gewoon helemaal naar hun klote zijn.
Ben al bij de pc geweest en met de opdracht om 7 kilo af te vallen (stoppen met roken ook natuurlijk) en dat ik daarna met spoed geholpen word.
Ik ben dat zeulen van dat gewicht gewoon zat nu.
Zit ook nog eens met een linkerborst die gewoon een cupmaat groter is, en met een tepelhof die ook nog eens veel groter is. Hoop echt dat ze er wat moois van kunnen maken......
  zondag 6 mei 2007 @ 11:53:33 #244
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_49057575
Veel succes tass!!!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_49061206
quote:
Op zondag 6 mei 2007 11:01 schreef tass het volgende:
Even kicken hoor, want dit topic is zonde om te laten doodbloeden
Ik ben 39, heb m'n borsten al vanaf mijn 11e jaar, en heb al die jaren altijd pijn gehad in mijn nek en schouders. Zo erg dat ik nu een tennisarm heb en dat die niet geneest doordat mijn schouderspieren gewoon helemaal naar hun klote zijn.
Ben al bij de pc geweest en met de opdracht om 7 kilo af te vallen (stoppen met roken ook natuurlijk) en dat ik daarna met spoed geholpen word.
Ik ben dat zeulen van dat gewicht gewoon zat nu.
Zit ook nog eens met een linkerborst die gewoon een cupmaat groter is, en met een tepelhof die ook nog eens veel groter is. Hoop echt dat ze er wat moois van kunnen maken......
Dit probleem heb ik dus ook een beetje. Ook al heel vroeg borsten en eigenlijk ook erg vaak last van nek en schouders. En ik heb ook een cupmaatverschil wat ik echt verschrkkelijk vind. Bij mij is het ook niet een maat maar soms wel 2 of 3 Enorm lastig dus met bh's! Maar die stap om naar de dokter te gaan he...
  zondag 6 mei 2007 @ 22:14:13 #246
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_49080844
@L-E-A :Je moet het ook alleen maar doen als je er klaar voor bent.
Ik zei het al toen ik 15 was en het na 4 jaar al genoeg vond. Nu ben ik 28 jaar verder en heb ik altijd pijn in mijn nekspieren en is het gewoon genoeg geweest. Ik heb 100E links en 100 C rechts, en dat terwijl die rechterkant het meeste zeer doet. Rechts zal misschien een ietsiepietsie af gaan en daardoor ook gelift worden, maar links zal deraan moeten geloven :-D

@Sanne, dank je wel
  maandag 7 mei 2007 @ 03:31:22 #247
78918 SeLang
Black swans matter
pi_49088829
-edit: niet in LIF

[ Bericht 92% gewijzigd door Mylene op 07-05-2007 07:34:46 ]
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 7 mei 2007 @ 13:55:30 #248
112545 Muck
pi_49099123
wat vervelend dat je zo'n groot verschil hebt tass
  maandag 7 mei 2007 @ 14:37:35 #249
78918 SeLang
Black swans matter
pi_49100796
quote:
Op maandag 7 mei 2007 03:31 schreef SeLang het volgende:
-edit: niet in LIF
Juist in dit topic zouden "voor en "na" picca's best nut hebben.
En dingen als littekens enzo zijn ook wel interessant om te zien hoe dat er nou uitziet (zelf nooit gezien)
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 7 mei 2007 @ 18:09:34 #250
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49109360
quote:
Op maandag 7 mei 2007 14:37 schreef SeLang het volgende:

[..]

Juist in dit topic zouden "voor en "na" picca's best nut hebben.
En dingen als littekens enzo zijn ook wel interessant om te zien hoe dat er nou uitziet (zelf nooit gezien)
Voor de liefhebbers, foto's zijn hier te vinden.
Of hier of hier of hier of hier.
Genoeg foto's?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')