Wat zij zeiquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:00 schreef Myriam7 het volgende:
Denk eraan de lente is er..strakke truitjes..!! Need i say more ?:+
Goed zo, gewoon lekker aan anderen over laten, niet tillen, niet sjouwen, ook niet die boodschappen, al is dat lastig zo in je 1tje (ik mag dat om andere redenen ook niet en dan toch doe ik het met alle gevolgen van dien).quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:04 schreef Sanne het volgende:
Tx allemaal.
Ik heb wel drains gehad Milagro. In het ziekenhuis na de operatie. Maar daar kwam bijna niets in op een paar druppeltjes bloed na. Vandaar ook dat ik zo snel naar huis mocht (moest).
Heb de doktersdienst gebeld. Voglens hun is de penicilinekuur op zich sterk genoeg. Wat dat betreft kunnen ze niets voor me doen. Maandag direct het ziekenhuis bellen voor een afspraak. En ondertussen maar hopen op betere tijden.
Ik probeer het rustig aan te doen, voor zover dat mogelijk is als je alleen woont. Doe wel dagelijks een was, maar verschoon bijvoorbeeld niet zelf mijn beddengoed. Ook stofzuigen doe ik niet en andere zware klussen.
Gelukkig is het de laatste tijd fantastisch zacht weer, ramen en deuren ff tegen elkaar open en je huis is weer frisquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:04 schreef Sanne het volgende:
Ik probeer het rustig aan te doen'..............
Dat zweten eronder is een groot punt van zorg, tenminste voor mijn huisarts. Dat kan gaan smetten. Dat was eigenlijk het enige dat hij me vroeg toen ik een verwijskaart kwam halen en niet wat ik woog en hoe groot mijn cupmaat was.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:13 schreef Bolletje... het volgende:
ja dat is waar, en voor het mooie moeten er toch wat kilo's af, dus maakt eigelijk niet veel uit, maar ik dacht echt dat de huisarts me al naar huis zou sturen, zo van: "ga jij eerst maar even 10 kilo afvallen meisje":)
Ik heb nu cup DD/E maar heb eigelijk altijd grote borsten gehad, ook toen ik slanker was, gelukkig ben ik erg lang, door optisch bedrog lijkt het dus mee tevallen, maar ik walg van die dingen.
Zwaartekracht gaat behoorlijk meespelen nu, last van mijn rug en nek en schouders heb ik altijd , en ik krijg een behoorlijk slappe huid, en wat ik het ergste nog vind is zomers, als je zo ontzttend gaat zweten eronder
Shit zeg, het zit je echt tegenquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:34 schreef Sanne het volgende:
Helaas echt beter gaat het nog niet. Tot mijn grote schrik wilde de chirurg het vanmiddag zelfs weer open snijden zodat de ontsteking er goed uit kan.
Ze hebben het gelukkig wel even verdoofd voordat ze gingen snijden. Verder moet ik het nu actief open houden tot de ontsteking verdwenen is. Durf het hier niet eens te melden hoe je dat actief open moet houden om de andere meiden die erover nadenken niet teveel af te schrikken.
Gelukkig wel ja!quote:Dinsdag weer terug naar het ziekenhuis. Ze nemen het dus wel erg serieus.
Ja, dat had ik gezien. Maar Yngwie (Yngwie who? Yngwie fucking Malmsteen, that's who!) komt ook op Graspop. Dus ik denk dat ik de Melkweg oversla. Graspop gaat al genoeg geld kosten.quote:Even offtopic: Gurgeh, heb je gezien dat Yngwie J. Malmsteen in De Melkweg komt? Ik heb al een kaartje, ga er tenminste van uit dat ik in juni wel volledig hersteld ben. Zo niet dan zit ik met extra verband en compressen alsnog in de B&W
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |