abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 maart 2005 @ 10:30:55 #51
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25512005
Het gaat niet zo goed. Het is vrijdag gaan ontsteken. Twee zweertjes waar pus uit kwam. Behoorlijke paniek. Nog net dokter kunnen bereiken voor wat desinfecterende compressen. Zaterdag ging het niet zo heel slecht maar toen kwam zondag.

Gisteravond laat zat ik wat achter de pc. Opeens dacht ik "wat zweet ik". Hele straaltjes vocht onder mijn linkerborst. Maar dit was geen zweet. Het zag er vrij doorzichtig uit, maar stonk als een soort open riool. Schrok me rot.

Direct naar de badkamer boven gegaan. Beha en verband verwijderd. En toen ging het pas echt lekken. En het bleek maar lekken. Straaltjes bloed vermengd met wondvocht? of is het pus? Ik heb een kwartier boven de wastafel gestaan. Maar het stopte niet dus moest iets anders verzinnen.

Steriele gaasjes dan maar. Zes waren er binnen no time doorweekt. De zevende heb ik er strak tegen aan geplakt met daarover heen een dubbelgevouwen gaasje. Toen gaan liggen. Geen beha aan (kon niet want vreselijk vies, en reserve nog niet droog). Met mijn hand op de wond kleine druk uitgeoefend en zo proberen te slapen. (zonder beha was wel een keer een verademing!)

Vanmorgen leek het redelijk dicht. Dus direct douchen, want het meurde vreselijk en mijn buik zat ook nog onder het opgedroogde spul. Om over mijn trainingsbroek maar niet te beginnen, de stralen liepen er zowat door tot de knie. Bij het verwijderen van het verband lekte het direct weer. Ben maar onder de douche gaan staan. Na het afdrogen direct weer verbonden en beha erover heen. Nog geen vijf minuten later ontstond daar ook weer de eerste bloedplek.

Om acht uur huisarts gebeld. Ik wil antibiotica! Maar daarvoor moet de dokter mij toch even zien. Ik kan gelukkig vanmiddag nog tijdens het noodspreekuur langskomen. Twijfel nu wel of ik zal gaan liggen (dan bloedt het minder) of op zal blijven. Mijn vriendin zei me vooral op te blijven. Alles wat eruit is moet er toch uit. Het is een teken dat mijn lichaam die troep er niet in wil hebben. Desnoods stelpen met handdoeken, maar hoe meer ellende eruit komt hoe beter het is.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_25512115
Jeetje Sanne...

Ik hoop dat je huisarts vanmiddag een beetje werkbare oplossing heeft voor je .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_25512146
Sanne, ik was naar de huisartsenpost of EHBO gegaan, joh!

Sterkte vanmiddag
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25513582
Sanne, wat zei de huisarts??
  maandag 14 maart 2005 @ 23:00:43 #55
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25514712
De huisarts heeft een penicilinekuur voorgeschreven. Hij vond ook dat er wel erg veel wondvocht uit kwam. En ik moet de wondverzorging van Thuiszorg weer inschakelen.

Voel me beroerd. Heb verhoging en ben draaierig. Had het niet verwacht dat je nog zo'n grote terugslag kan krijgen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2005 @ 07:13:37 #56
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_25516914
Het zit je idd wel ff tegen zeg.

Geen idee hoever je nu had moeten zijn, maar dit is gewoon pech hebben. Hopen dat het met de peniciline-kuur gauw beter gaat.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_25517047
Jezus Sanne, wat een tegenslag! Maar ik denk toch als die penicilline kuur na een dag of 2 aanslaat, het beter met je gaat. Logisch dat jij je nu belabberd voelt! goh wat vervelend nou..
Ik hoop dat de thuiszorg zich snel laten zien, die kunnen dat beter verzorgen dan wanneer je zelf zit te klungelen. En voor je gevoel is dat ook beter, dan voel je je niet zo heel alleen in deze "ellende"

Ik denk aan je ..
Beterschap!!
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 10:54:29 #58
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_25518519
Wat een domper! Hoop dat de peniciline snel aanslaat en de boel snel dicht gaat. Sterkte meid!
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
  donderdag 17 maart 2005 @ 12:12:19 #59
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25540415
Het gaatje is nog open. Maar dat is geloof ik goed, zo kan de ontsteking naar buiten komen. Moet het nu twee keer per dag spoelen met zacht stromend water en dan opnieuw verbinden. Verder meer rust nemen, meer in mijn bed gaan liggen, ben kennelijk toch wat te druk geweest.
pi_25546246
Ja het ontstekingsvocht moet weg, dat zit vol met bacterien. De penicilline zal nu wel zn werk doen.
Doe jezelf een plezier en neem ook die rust. Kruip lekker op de bank of in bed...het is tenslotte jou gezondheid. Laat de boel in huis maar stikken.. je moet nu gewoon ff prioriteiten stellen..en jij bent nu gewoon belangrijker dan het "huishouden" zal ik maar zeggen

Denk eraan de lente is er..strakke truitjes..!! Need i say more ?:+

Heel veel sterkte
  donderdag 17 maart 2005 @ 17:29:04 #61
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_25546975
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:00 schreef Myriam7 het volgende:
Denk eraan de lente is er..strakke truitjes..!! Need i say more ?:+
Wat zij zei pronte borsten in strakke truitjes, daar doe je het toch allemaal voor. Maar eerst zorgen dat je weer gezond word!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zaterdag 19 maart 2005 @ 09:43:33 #62
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25581946
Ik verheug me erg op de strakke truitjes van de zomer maar ze lijken vandaag verder weg dan ooit.

Vanmorgen ging het weer mis. Ik draaide mij een beetje op mijn zij en dat was voor mijn rechterborst het teken om ook maar open te springen op het zelfde stukje litteken als de linkerkant. Het wondvocht stroomde er hard uit, dwars door mijn matras, dekbed en kussen.

Godverdomme!

Sorry, ik vloek niet snel, tenminste niet in Zijn naam, maar het moet echt even. De tranen kwamen (voor het eerst) en waren niet meer te stoppen. Zit nog te snikken achter mijn pc. Houdt het dan nooit op? Beginnen we nu van voor af aan met de andere kant terwijl links nog niet eens over is?
pi_25582406
Arme Sanne ..je hebt alle reden om even uit de slof te schieten.!!.Hoeveel pech kan een mens ook hebben?
Ik ga géén opmerking meer maken over strakke truitjes, totdat je ze daadwerkelijk echt aan hebt, afgesproken?

Ik wou dat ik iets voor je kon doen, maar ik kan niets anders dan je een hart onder de riem steken..dus..laat de moed niet zakken..huil gewoon eventjes uit, dat lucht op..je moet gewoon je frustraties kwijt raken..
(ik spreek uit ervaring)

Ik leef met je mee..ik moet vandaag naar een mis, ik zal speciaal voor jou een kaarsje opsteken.., misschien helpt het..

[ Bericht 2% gewijzigd door Myriam7 op 19-03-2005 10:40:57 ]
  zaterdag 19 maart 2005 @ 11:45:50 #64
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25583552
Dankjewel Myriam
alle kaarsjes helpen.
pi_25585841
Jemig, wat kan er toch een hoop mis gaan na een operatie! Vervelend Sanne!
Doe je wel echt rustig aan? Ik weet dat dat moeilijk is, maar het is wel heel hard nodig!
Sterkte ermee! Hoop voor je dat het snel beter gaat!
  zaterdag 19 maart 2005 @ 14:04:31 #66
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_25586062
dit is zo klote voor je.... Heel veel sterkte en en snel weer gezondheid toegewenst. Penicilline doet wel wat al? misschien is dit het laatste beetje dode bacterien dat je lichaam nog moest lozen, ik hoop het heel erg voor je
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_25586072
heb je helemaal geen drains gehad dan, na de operatie, Sanne, dat je zoveel wondvocht nog hebt?
  † In Memoriam † zaterdag 19 maart 2005 @ 15:03:19 #68
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_25587244
Wat k*t allemaal, Sanne.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † zaterdag 19 maart 2005 @ 15:03:50 #69
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_25587255
Ik spreek je straks hopelijk nog wel ff voor ik vertrek.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:04:26 #70
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25588714
Tx allemaal.

Ik heb wel drains gehad Milagro. In het ziekenhuis na de operatie. Maar daar kwam bijna niets in op een paar druppeltjes bloed na. Vandaar ook dat ik zo snel naar huis mocht (moest).

Heb de doktersdienst gebeld. Voglens hun is de penicilinekuur op zich sterk genoeg. Wat dat betreft kunnen ze niets voor me doen. Maandag direct het ziekenhuis bellen voor een afspraak. En ondertussen maar hopen op betere tijden.

Ik probeer het rustig aan te doen, voor zover dat mogelijk is als je alleen woont. Doe wel dagelijks een was, maar verschoon bijvoorbeeld niet zelf mijn beddengoed. Ook stofzuigen doe ik niet en andere zware klussen.

Cynix, jou bel ik zeker nog even voor je weg bent. Dank je trouwens voor je steun de laatste tijd. Ben blij dat we weer contact hebben,
pi_25589046
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 16:04 schreef Sanne het volgende:
Tx allemaal.

Ik heb wel drains gehad Milagro. In het ziekenhuis na de operatie. Maar daar kwam bijna niets in op een paar druppeltjes bloed na. Vandaar ook dat ik zo snel naar huis mocht (moest).

Heb de doktersdienst gebeld. Voglens hun is de penicilinekuur op zich sterk genoeg. Wat dat betreft kunnen ze niets voor me doen. Maandag direct het ziekenhuis bellen voor een afspraak. En ondertussen maar hopen op betere tijden.

Ik probeer het rustig aan te doen, voor zover dat mogelijk is als je alleen woont. Doe wel dagelijks een was, maar verschoon bijvoorbeeld niet zelf mijn beddengoed. Ook stofzuigen doe ik niet en andere zware klussen.
Goed zo, gewoon lekker aan anderen over laten, niet tillen, niet sjouwen, ook niet die boodschappen, al is dat lastig zo in je 1tje (ik mag dat om andere redenen ook niet en dan toch doe ik het met alle gevolgen van dien).

En als je het niet vertrouwt gewoon naar de ehbo gaan of huisartsenpost, desnoods zeg je maar dat het net gebeurd is ineens.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:20:53 #72
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25589131
Boodschappen laat ik bezorgen door Appie. Ik til niets zwaarder dan een kilo. Dat gaat ook gewoon echt niet.

Je armen kunnen niet zoveel meer. Zo is haren kammen tegenwoordig een overbodige luxe. Ik was het zo goed en kwaad als het gaat en laat het dan lekker opdrogen. Sommige dingen kunnen gewoon niet.
pi_25589324
opkomen lijkt me ook moeilijk gaan, vanuit liggende positie dan
je mag je armen natuurlijk niet boven de schouders houden nog, vanwege de hechtingen...

gedoe joh, maar het afzien waard, lijkt me, toch?
hou vol en niet eigenwijzen (doe je ook niet zo te lezen) en sterkte.
  † In Memoriam † zaterdag 19 maart 2005 @ 19:20:35 #74
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_25593133
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 16:04 schreef Sanne het volgende:

Ik probeer het rustig aan te doen'..............
Gelukkig is het de laatste tijd fantastisch zacht weer, ramen en deuren ff tegen elkaar open en je huis is weer fris

Meisje, heb bewondering voor je op dit moment
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:10:56 #75
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_25596113
Hey Sanne,

Jammer om te horen dat het zo slecht gaat. Wat ik op MSN al zei: Hou het erg goed in de gaten en ga anders gewoon naar de EHBO waar dan ook. Kuur had al veel beter moeten aanslaan nu.

Hele dikke knuf en doe het kalm aan!
pi_25609182
Oeh Sanne, meid wat een verhaal, daar schrik ik wel even van zeg.

Ik hoop dat het nu weer wat beter gaat en dat de peniciline snel werkt.
#geen
pi_25619116
heey allemaal..

kheb het topic eens gelezen.. maar ik vroeg me eigenlijk iets af.. ik lees veel over mensen die dan cup E hebben en het laten verkleinen.. ik heb zelf ook cup E/F.. maar ik heb er helemaal geen last van. Zonder mensen te willen beledigen hoor, ik geloof het meteen als je iemand er echt last van heeft.. maar wat kan het verschil zijn, dat sommige mensen er geen last van hebben en andere wel?

kan het te maken hebben met de rest van het lichaam? zwakke rug? verder ook wat forser zijn zodat een cup E meteen 10 kilo weegt?(ik heb zelf E/F75, maar zo groot ziet het er niet uit.. wel iets meer dan gemiddeld maar toch nog wel in verhouding met maat 36/38, maar zoveel weegt het dus niet)

ik vroeg het me gewoon af hoor, ik overweeg het zelf niet.. vind het niet zo'n goed plan te gaan snijden als ik geen last heb.. daarbij vind ik het wel bij me passen.. ik zou eigenlijk liever niet veel kleiner willen.. maargoed, als iemand een antwoord heeft, graag
thnx!
  zondag 20 maart 2005 @ 21:51:19 #78
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25620917
Hoi Anneque,

Ik had er vroeger ook geen last van. Maar nadat ik 20 kilo was afgevallen waren de nek- en schouderklachten niet meer om uit te houden.

Het is voor iedereen verschillend denk ik. De een heeft een andere bouw dan de ander.
pi_25629659
Heej Sanne...ik laat je ff weten dat je kaarsje brandt..en nu maar hopen dat je er baat bij hebt

maandag 21 maart 2005 @ 11:06:30 #80
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_25630468
@ Sanne - 't Zit je ook niet mee hè! Ook hier wordt aan je gedacht hoor!

@ Anneque - ik had cup DD / E bij een lengte van 1.58 en een gewicht van 49 kilo. Sporten ging sowieso niet meer, elke avond pijn van bh-bandjes (ook van die dure bh's) en gigantisch pijn in de schouders. Nu zit er bij mijn rug ook wel een probleem: sterke holling (aanleg en jarenlang fanatiek turnen) en een hele lichte vorm van Scheuerman (waardoor de schouders voorovergebogen zijn). Sinds ik de boel heb laten verkleinen heb ik nog wel een sterke holling, maar de Scheuerman houd ik er met oefeningen goed onder. Dat ging daarvoor echt niet (spieren werkten door het gewicht gewoon niet mee).
Ik denk dus dat het inderdaad gewoon per persoon verschilt. Bij mij speelde ook wel mee dat ik altijd vreselijk fanatiek sportte, maar hoe groter de voorgevel werd, hoe minder dat ging. Na de operatie kon ik weer alles doen wat ik wilde en daar had ik het graag voor over.
  maandag 21 maart 2005 @ 19:06:24 #81
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_25641742
Jeetje Sanne, heel veel sterkte meis

Ik ga ook nog ff een domme vraag stellen, ik ben er eindelijk uit, en wil zeker die borstverkleining gaan laten doen.
Maar nu ben ik wel wat kilo's te zwaar, moet ik die eerst afvallen voor ze gaan opereren of is dat een fabeltje? Mijn nek en rugklachten worden steeds erger dus ik ga nu toch maar eens de knoop dorrhakken
doei
  dinsdag 22 maart 2005 @ 10:40:55 #82
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_25655058
Bolletje,

het ligt per arts en zorgverzekeraar anders. Ik had blijkbaar een makkelijke. Toen ik Borst verkleining liet doen woog ik 89 kilo. Ander meisje wat ik toen kende woog 88 en was langer dan mij. Die moest eerst 8 kilo afvallen. Maar was andere arts, en zorgverzekeraar.

Gewoon ervoor gaan. En kijken hoe het gaat.. suc6 ermee !
  dinsdag 22 maart 2005 @ 14:18:42 #83
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25659164
Het ligt inderdaad aan je zorgverzekeraar. Ik ben pas afspraak gaan maken toen ik eerst vijftien kilo kwijt was. Vond mezelf nog te zwaar maar de verzekering ging meteen akkoord. Overgewicht kun je het beste voor de operatie verliezen. Na veel afvallen krijg je toch weer slappe borsten en dat is zonde van het resultaat van je operatie. Veel aankomen na je borstverkleining is ook geen goed idee, dan zit je voor je het weet weer op een D-cup of erger.

Maar Bolletje ga vooral wel alvast. Er zijn meestal zulke lange wachttijden dat je toch wel de tijd krijgt om af te vallen mocht dat nodig zijn.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 19:13:58 #84
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_25665655
ja dat is waar, en voor het mooie moeten er toch wat kilo's af, dus maakt eigelijk niet veel uit, maar ik dacht echt dat de huisarts me al naar huis zou sturen, zo van: "ga jij eerst maar even 10 kilo afvallen meisje":)
Ik heb nu cup DD/E maar heb eigelijk altijd grote borsten gehad, ook toen ik slanker was, gelukkig ben ik erg lang, door optisch bedrog lijkt het dus mee tevallen, maar ik walg van die dingen.
Zwaartekracht gaat behoorlijk meespelen nu, last van mijn rug en nek en schouders heb ik altijd , en ik krijg een behoorlijk slappe huid, en wat ik het ergste nog vind is zomers, als je zo ontzttend gaat zweten eronder
doei
  dinsdag 22 maart 2005 @ 19:27:39 #85
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25666147
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 19:13 schreef Bolletje... het volgende:
ja dat is waar, en voor het mooie moeten er toch wat kilo's af, dus maakt eigelijk niet veel uit, maar ik dacht echt dat de huisarts me al naar huis zou sturen, zo van: "ga jij eerst maar even 10 kilo afvallen meisje":)
Ik heb nu cup DD/E maar heb eigelijk altijd grote borsten gehad, ook toen ik slanker was, gelukkig ben ik erg lang, door optisch bedrog lijkt het dus mee tevallen, maar ik walg van die dingen.
Zwaartekracht gaat behoorlijk meespelen nu, last van mijn rug en nek en schouders heb ik altijd , en ik krijg een behoorlijk slappe huid, en wat ik het ergste nog vind is zomers, als je zo ontzttend gaat zweten eronder
Dat zweten eronder is een groot punt van zorg, tenminste voor mijn huisarts. Dat kan gaan smetten. Dat was eigenlijk het enige dat hij me vroeg toen ik een verwijskaart kwam halen en niet wat ik woog en hoe groot mijn cupmaat was.
pi_25707274
Gaat het al wat beter Sanne?

Beterschap in ieder geval!
  donderdag 24 maart 2005 @ 19:34:23 #87
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25714273
Helaas echt beter gaat het nog niet. Tot mijn grote schrik wilde de chirurg het vanmiddag zelfs weer open snijden zodat de ontsteking er goed uit kan.

Ze hebben het gelukkig wel even verdoofd voordat ze gingen snijden. Verder moet ik het nu actief open houden tot de ontsteking verdwenen is. Durf het hier niet eens te melden hoe je dat actief open moet houden om de andere meiden die erover nadenken niet teveel af te schrikken.

Dinsdag weer terug naar het ziekenhuis. Ze nemen het dus wel erg serieus.

Even offtopic: Gurgeh, heb je gezien dat Yngwie J. Malmsteen in De Melkweg komt? Ik heb al een kaartje, ga er tenminste van uit dat ik in juni wel volledig hersteld ben. Zo niet dan zit ik met extra verband en compressen alsnog in de B&W
pi_25714918
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:34 schreef Sanne het volgende:
Helaas echt beter gaat het nog niet. Tot mijn grote schrik wilde de chirurg het vanmiddag zelfs weer open snijden zodat de ontsteking er goed uit kan.

Ze hebben het gelukkig wel even verdoofd voordat ze gingen snijden. Verder moet ik het nu actief open houden tot de ontsteking verdwenen is. Durf het hier niet eens te melden hoe je dat actief open moet houden om de andere meiden die erover nadenken niet teveel af te schrikken.
Shit zeg, het zit je echt tegen .
quote:
Dinsdag weer terug naar het ziekenhuis. Ze nemen het dus wel erg serieus.
Gelukkig wel ja!
quote:
Even offtopic: Gurgeh, heb je gezien dat Yngwie J. Malmsteen in De Melkweg komt? Ik heb al een kaartje, ga er tenminste van uit dat ik in juni wel volledig hersteld ben. Zo niet dan zit ik met extra verband en compressen alsnog in de B&W
Ja, dat had ik gezien. Maar Yngwie (Yngwie who? Yngwie fucking Malmsteen, that's who!) komt ook op Graspop. Dus ik denk dat ik de Melkweg oversla. Graspop gaat al genoeg geld kosten.
  donderdag 24 maart 2005 @ 21:04:08 #89
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_25716103
Oei, dat klinkt niet fijn, Sanne! Ben wel blij dat ze je serieus nemen en dat je goed onder controle blijft. Sterkte ermee!
  † In Memoriam † vrijdag 25 maart 2005 @ 23:21:16 #90
43556 miss_dynastie
pi_25746336
Sanne, ik heb dit helemaal gemist.... in elk geval een hele dikke , ik hoop dat het vanaf nu alleen maar beter zal gaan.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 11:55:30 #91
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25753798
Geeft toch niets miss_dynastie, het forum is zo groot dat ik 95% van alles mis.

Het lijkt wat beter te gaan. Ondanks dat ik gruw van de "soort" draintjes die er nu in gaan lijkt het wel te werken. Ik heb het opgegeven zelf te proberen. Lukt me niet. Thuiszorg is het daar volledig mee eens, het is te onhandig om liggend zowel een wattenstaafje, een gaasje, je borst én een spiegel vast te houden. Er komt nu 's morgens en 's avonds laat een wijkverpleegster.

En hoewel het niet pijnloos is ben ik iedere keer blij als ze geweest zijn. Toch prettig dat iemand met verstand ernaar gekeken heeft, dat stelt je gewoon gerust.
pi_25758600
Hoi Sanne...Ik begrijp dat het een ietsie pietsie beter gaat..? Daar ben ik blij om.
Ik kan me voorstellen dat je blij bent, dat de thuiszorg dat draineren doet en de wonden verzorgt. Dat is in je eentje ook onbegonnen werk.
Ik hoop dat je nog steeds vol goede moed zit...er moet ooit een einde aan deze vervelende pijnlijke situatie komen..echt waar.!
Ik hoop echt dat het einde langzaam maar zeker in zicht komt..

Ondanks je lastige situatie wens ik je toch een paar fijne Paasdagen..Doe lekker kalm aan..

En nog steeds..goede Beterschap!!
  maandag 28 maart 2005 @ 23:27:19 #93
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_25819055
hey San, hoop dat ze je morgen goed gaan helpen. ******
  dinsdag 29 maart 2005 @ 12:17:28 #94
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25827266
Vanmiddag terug naar het ziekenhuis. Hoop dat ze geen enge dingen gaan doen. Hoewel, ik voel dat het links nog niet goed is. Daar komt ook nog vrij veel bloed en andere troep uit. Rechts is bijna dichtgegroeid. Ondanks alle inzet van Thuiszorg, dat gebeurde vanzelf.

Wat mij betreft mag het nu eens wat beter gaan. Zo blij als ik er in het begin mee was zo wil ik me weer voelen. Niet dat ik er nu spijt van heb hoor. Dit is gewoon vervelend dat het gebeurd is, maar er is niets aan te doen.

Zou het liefst een foto plaatsen van hoe mooi het is geworden, om jullie te laten zien dat het het allemaal waard is. Maar twijfel of het verstandig is. Er zijn altjd vervelende klieren die ze opslaan en ze te pas en te onpas je eraan zullen herinneren als ik ze allang heb verwijderd.
pi_25829325
Hee Sanne, laat je niet kisten! Hopelijk zijn de ontstekingen snel over. Maar je klinkt ten minste nog wel positief en dat is een goed teken.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  dinsdag 29 maart 2005 @ 18:27:30 #96
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25836162
* Sanne steekt de vlag uit en danst een rondje!

De plastisch chirurg (weer een andere) vond het er zo goed uitzien dat er niets meer aan gedaan hoeft te worden. De ontstekingen zijn weg; nu mogen de gaatjes dichtgroeien.

Ik moet het nog wel twee keer per dag goed douchen om het zo schoon mogelijk te houden, maar geen gefrut meer met gaasjes erin als een soort draintjes.

Dit had ik even nodig! Ik kan er weer een stuk beter tegen. Het komt goed, nu weet ik het zeker...

Jubileum moderator dinsdag 29 maart 2005 @ 19:54:50 #97
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25838294
Yeah eindelijk goed nieuws

sprak de stiekeme lurker
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_25839334
Beter Sanne!
En ik begrijp best wel dat je geen foto's wilt plaatsen. Heb dat zelf ook niet gedaan en zal dat ook niet zo snel doen!

Alhoewel ik wel 2 maanden na mijn operatie van vrienden de vraag kreeg hoe het er nu uitzag en ik vervolgens ongeveer midden in de woonkamer stond met ontblote borsten en een stuk of 6 geintrigeerde gezichten die naar mijn borsten aan het kijken waren!
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:01:35 #99
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_25840082
Joepie
kleinmeiske doet een rondedansje op de bank!

Ik herken dat verhaal van Liejannuh wel Wat je bv. wel zou kunnen doen is straks een mooie bh aantrekken met een mooi topje en daar een foto van maken. Dan hebben we een prima na-beeld, hoor! Ik heb destijds ladingen nieuwe kleren gekocht voorafgaand aan de operatie.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:17:15 #100
16715 Mylene
*schatje*
pi_25840517
Goed om te horen Sanne .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')