Eindelijk goed nieuwsquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:27 schreef Sanne het volgende:
* Sanne steekt de vlag uit en danst een rondje!
De plastisch chirurg (weer een andere) vond het er zo goed uitzien dat er niets meer aan gedaan hoeft te worden. De ontstekingen zijn weg; nu mogen de gaatjes dichtgroeien.
Ik moet het nog wel twee keer per dag goed douchen om het zo schoon mogelijk te houden, maar geen gefrut meer met gaasjes erin als een soort draintjes.
Dit had ik even nodig! Ik kan er weer een stuk beter tegen. Het komt goed, nu weet ik het zeker...
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:27 schreef Sanne het volgende:
Dit had ik even nodig! Ik kan er weer een stuk beter tegen. Het komt goed, nu weet ik het zeker...
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:01 schreef Bolletje... het volgende:
Fijn dat het weer goed gaat Sanne!
Ik heb definitief mijn keuze gemaakt, ze gaan eraan
Volgende week ga ik naar de huisarts voor een doorverwijzing
quote:
Dat weet ik, maar ik wil één ding tegelijk doen. éérst afvallen, want ik ben nu echt veel te zwaar, en daarna die borstverkleining.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:47 schreef buitenbeentje het volgende:
@ Muck: als je dit en vorig topic een beetje doorleest zal je er achter komen dat je helemaal niet superslank hoeft te zijn voor borstverkleining. Dat hang heel erg van je bouw en hoe de chirurg er tegen aan kijkt wanneer je op gespek komt. In ieder geval veel sterkte.
Zo heb ik het ook gedaan Muck, dat is de beste weg. Afvallen ná een bvk is heel onverstandig, dan gaan je borsten weer hangen en is erg zonde van het resultaat.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik wil één ding tegelijk doen. éérst afvallen, want ik ben nu echt veel te zwaar, en daarna die borstverkleining.
precies, dat is ook de gedachte die er bij mij zo'n beetje achterzit. Als het later allemaal gaat hangen, is dat natuurlijk hartstikke zonde van de moeite!quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook gedaan Muck, dat is de beste weg. Afvallen ná een bvk is heel onverstandig, dan gaan je borsten weer hangen en is erg zonde van het resultaat.
Wil je veel afvallen?
Dat is te doen hoor, is mij ook gelukt. Gaat alleen niet over één nacht ijs.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:02 schreef Muck het volgende:
[..]
precies, dat is ook de gedachte die er bij mij zo'n beetje achterzit. Als het later allemaal gaat hangen, is dat natuurlijk hartstikke zonde van de moeite!
Ja, er moet toch al gauw 20 kilo vanaf...
Ik heb 2 jaar lang anti-depressiva geslikt, en ben daardoor echt kei-veel aangekomen. Nu is mijn dosis veel lager (waarschijnlijk over een poosje helemaal niks meer), en wil ik die kilo's dolgraag weer kwijt.
Dank je!quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat is te doen hoor, is mij ook gelukt. Gaat alleen niet over één nacht ijs.
Succes ermee in ieder geval. Het is al heel wat om voor jezelf de knoop door te hakken.
Ha die Sanne,quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:01 schreef Sanne het volgende:
ChillyM ik heb ook ontstekingen gehad. Heb er wel 3 weken mee gelopen, en dat schijnt nog geluk hebben te zijn. Het kan heel lang duren voor het weg is.
Bij mij ging de tweede antibioticakuur pas zijn werk doen.
De gaten op het drielandenpunt zijn nog niet dicht, maar het lekt bij mij wel een stuk minder.
Sterkte!
Hoi San, als je pijn hebt of denkt dat het nog niet gaat moet je gewoon niet gaan werken, maar als je wel gaat, let dan maar op alle stiekeme waarderende blikken van al je mannelijke collega's. Nu heb je het daar niet voor gedaan, maar het is toch een leuke bijkomstigheid niet?quote:Op maandag 18 april 2005 09:00 schreef Sanne het volgende:
Ik heb afgesproken vandaag weer te beginnen met halve dagen werken. Maar zie er nu zo tegenop. Het liefst zou ik ze afbellen en mijn bed weer induiken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |