Het gaat vandaag goed. Het is ook dicht, ik hoef geen verband meer te gebruiken kan gewoon direct die sportbeha aan. Een klein mijlpaaltje op weg naar totale genezing.quote:Op maandag 25 april 2005 10:47 schreef Lempicka het volgende:
Hoe is het nu Sanne?
Haai meisquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:00 schreef ChillyM het volgende:
Hallo Sanne :-)
Ben ik weer eens, nu ook thuis en ook weer aan het werk! ik moet zeggen dat ik wel moe was hoor.
Ik werk dagen van 9 uur en ben begonnen met werken op een dag van 6.5 uur. Die ontsteking is nu weg :-) maar heb nog wel korsten onderaan die splitsing, kreeg er meer gaten bij op een gegeven moment dan dat ze dicht gingen haha. (op dat moment vond ik het niet grappig)
de 23ste fvan deze maand is het twee maanden geleden en heb ik dus nog die korsten aan de onderkant en doet het aan de zijkant bij die knoopjes nog wel zeer/gevoelig.
Ik had 30 mei weer een controle, hebben ze dat gewijzigd moet ik nog twee maanden wachten! asociaal vind ik het wel. de laatste keer dat ik bij mijn dokter was toen vertelde hij me dat ik het beste nog die sportbh dag en nacht moest dragen en dat ik verder ook niks zwaars moest doen.
Heb ik niet naar geluisterd die bh begon op een moment zo erg te irriteren dat ik hem gewoon uit heb gedaan hoor s'nachts en dan nu mij twee maanden later op de lijst zetten kun je zien hoe die artsen ook weer zijn na de behandeling.
Maar goed ben wel blij dat ik het heb laten doen alleen het duurde wel lang voordat die hechtingen waren opgelost!!! gingen prikken ook in die bh.
Ik hoop dat het bij jou nu ook weer beter gaat :-) we zijn bijna weer een maandje verder.
Ik hoor de reacties wel!
groetjes Chilly
Meis, ik kan je één ding verzekeren; daar word je heel blij van.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:19 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
Hoi hoi
Ik heb een tjjdje meegelezen en ik ben nu zelf dan ook aan de beurt... En wel op 4 oktober is het zover. Ik heb lang getwijfelt omdat ik best mooie grote borsten heb... Maar de pijn in mijn rug en schouders worden steeds erg dus daarom heb ik de stap gemaakt om het dan toch te laten doen...
Ik heb nu 75 g en weet nog niet wat het gaat worden maar ik wil niet te klein...
Ja leuk he haha ik raak ook niet uitgekeken!!!!!! gelukkig dat je antwoorden heb op je vragen!quote:Op zondag 29 mei 2005 12:42 schreef Sanne het volgende:
En heb je gezien hoeveel grappigs er te koop is in deze maten? Ik stond al helemaal kwijlend bij de Hennes voor een roze behaatje met witte polkadots.
Dat hadden ze niet in een F-cup.
Die pushup is ook niet nodig, maar het geeft wel een leuk effect.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:22 schreef ChillyM het volgende:
[..]
Ja leuk he haha ik raak ook niet uitgekeken!!!!!! gelukkig dat je antwoorden heb op je vragen!
Enne Push up bh ze staan vanzelf al recht op wauwie![]()
Inderdaad ontzettend spannend!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:48 schreef Vicky het volgende:
Muck, spannend!!
de 1e keer zal de pc vragen waaro je ze wil verkleinen en hij/zij zal even willen kijken. Dan wordt er een aanvraag door de pc ingediend bij de verzekering als hij/zij en als je dan de goedkeuring van de verz. binnen hebt maak je een 2e afspraak en dan zal er ook een opnameformulier gemaakt worden enzo (althans, zo ging het bij mij)
Succes!!
Wat goed voor je dat je een afspraak hebt gemaakt!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:21 schreef Muck het volgende:
Als ik al die horror-verhalen hier lees, denk ik wel eens "ieuw, nee, ik doe het niet", maar ik weet gewoon dat ik er geen spijt van ga krijgen.
Hoe hebben jullie het trouwens geregeld met de verzekering? Gaat dat via het ziekenhuis? moet ik ze een brief schrijven? Moet ik ze bellen?
Ik kan me niet voorstellen dat je het niet vergoed krijgt, zeker niet met een F-cup.quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:52 schreef Muck het volgende:
dank jullie! Jullie zijn echt lieverds
Ik ben ook wel heel erg blij dat ik de knoop heb doorgehakt. Valt een enorme last van mijn schouders! (nu figuurlijk, straks letterlijk!)
@Sanne
Ik weet niet meer precies waarom de huisarts dat dacht (veel, heel veel informatie in een keer)
Ik vraag het woensdag in het ziekenhuis wel even, die weten er vast meer van
Ik heb nu een filnke F-cup.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |