abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 april 2005 @ 17:09:19 #151
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26326490
Het is gelukt, de eerste (halve) dag zit erop. Weet nu waarom ik er zo tegenop zag. Het kwam omdat ik me er van bewust was dat iedereen naar me zou "kijken". Op die manier ja.
Maar goed, de reacties waren positief. Na 7 weken betrekkelijke rust zie je er natuurlijk ook uitgerust uit dus ik kreeg erg veel complimentjes.

Morgen weer, maar nu eerst even bijkomen...
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 18 april 2005 @ 17:36:08 #152
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26327175
Als ik je nu zou zien zou ik ook naar je "kijken" Maar het ging wel zo te horen?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  maandag 18 april 2005 @ 17:39:01 #153
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26327248
Ja het ging wel aardig. Heb mijn e-mail op kunnen schonen, en de helpdesk kunnen mailen dat mijn telefoon stuk is. Schiet dus lekker op.

De baas is erg aardig. Mag het absoluut niet overdrijven, en moet ieder pijntje melden. Mocht ook niet te laat naar huis, hij wil geen enkel risico nemen. Dat begrijp ik ook wel, we hebben er allebei niets aan als ik te vroeg begin en straks weer uitval.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_26332935
Goed om te horen Sanne!

Gewoon rustig je werk weer opbouwen, en niets forceren inderdaad. Daar heeft niemand wat aan.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  dinsdag 19 april 2005 @ 09:13:16 #155
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26340885
Mmm, later op de avond voelde ik me niet zo goed meer. Steken en pijnen in beide borsten die ik de afgelopen tijd niet meer had gevoeld. Denk dat ik me iets te druk heb gemaakt. Maar ga het straks gewoon weer een paar uurtjes proberen. Het werk is het probleem op zich niet, het er naar toe en vandaan komen is meer het punt. Gisteren twee volle trams moeten laten doorrijden omdat ik daar echt niet in durfde te stappen.

Maar zoals gezegd, we proberen het vandaag gewoon nog een keer.
  maandag 25 april 2005 @ 10:47:53 #156
98634 Lempicka
Back to Life
pi_26492902
Hoe is het nu Sanne?
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
  dinsdag 26 april 2005 @ 17:37:13 #157
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26523709
quote:
Op maandag 25 april 2005 10:47 schreef Lempicka het volgende:
Hoe is het nu Sanne?
Het gaat vandaag goed. Het is ook dicht, ik hoef geen verband meer te gebruiken kan gewoon direct die sportbeha aan. Een klein mijlpaaltje op weg naar totale genezing.

Vind alleen dat het er echt niet mooi meer uitziet aan de onderkant. Er zitten toch wel behoorlijk grote littekens en het wordt er wat opgetild door het littekenweefsel. Heel zonde. Maar dat zit gelukkig aan de onderkant en wie weet in hoeverre het allemaal bijtrekt.

Vandaag weer wat uren gewerkt, hele dagen nog niet, maar dat begint wel in de buurt te komen. Kortom het gaat goed. Ik houd ze ook wat minder vast met lopen of rijden, was verleden week nog een stuk banger in de bus.

Fietsen vind ik toch nog wel zwaar. Zie ook bovenstaand probleem. Het schudt teveel je wilt je armen eronder houden maar moet ook sturen. Heb heel wat gekke gezichten getrokken toen ik verleden week met één arm fietste. Dus het fietsen doe ik liefst helemaal nog niet.

Mijn armen kunnen al aardig omhoog. In bed draai ik ook inmiddels alle kanten weer op. Ik kan mijn haar normaal kammen, ook een hele verbetering.

Waar ik vooral nog moeite mee heb zijn de zware dingen. Een hele zware deur openen (op mijn werk), of de vuilniszakken wegbrengen (die houd ik licht). Kattenbak verschonen, dekbedhoes verwisselen of stofzuigen heb ik nog niet geprobeerd maar is wel hard nodig inmiddels. Ik heb geen thuiszorg meer. Gelukkig wel een vaatwasser en een droger, dus dat scheelt al wat.

Een week verder maakt al een heel verschil. Ik merkte deze week al dat ik dingen kon die verleden week nog niet gingen. Het gaat nu hard vooruit!
  woensdag 18 mei 2005 @ 21:00:48 #158
97175 ChillyM
Geloof in jezelf!
pi_27129063
Hallo Sanne :-)

Ben ik weer eens, nu ook thuis en ook weer aan het werk! ik moet zeggen dat ik wel moe was hoor.
Ik werk dagen van 9 uur en ben begonnen met werken op een dag van 6.5 uur. Die ontsteking is nu weg :-) maar heb nog wel korsten onderaan die splitsing, kreeg er meer gaten bij op een gegeven moment dan dat ze dicht gingen haha. (op dat moment vond ik het niet grappig)
de 23ste fvan deze maand is het twee maanden geleden en heb ik dus nog die korsten aan de onderkant en doet het aan de zijkant bij die knoopjes nog wel zeer/gevoelig.
Ik had 30 mei weer een controle, hebben ze dat gewijzigd moet ik nog twee maanden wachten! asociaal vind ik het wel. de laatste keer dat ik bij mijn dokter was toen vertelde hij me dat ik het beste nog die sportbh dag en nacht moest dragen en dat ik verder ook niks zwaars moest doen.
Heb ik niet naar geluisterd die bh begon op een moment zo erg te irriteren dat ik hem gewoon uit heb gedaan hoor s'nachts en dan nu mij twee maanden later op de lijst zetten kun je zien hoe die artsen ook weer zijn na de behandeling.
Maar goed ben wel blij dat ik het heb laten doen alleen het duurde wel lang voordat die hechtingen waren opgelost!!! gingen prikken ook in die bh.

Ik hoop dat het bij jou nu ook weer beter gaat :-) we zijn bijna weer een maandje verder.
Ik hoor de reacties wel!

groetjes Chilly
Make love not war!
  woensdag 18 mei 2005 @ 21:10:32 #159
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27129393
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 21:00 schreef ChillyM het volgende:
Hallo Sanne :-)

Ben ik weer eens, nu ook thuis en ook weer aan het werk! ik moet zeggen dat ik wel moe was hoor.
Ik werk dagen van 9 uur en ben begonnen met werken op een dag van 6.5 uur. Die ontsteking is nu weg :-) maar heb nog wel korsten onderaan die splitsing, kreeg er meer gaten bij op een gegeven moment dan dat ze dicht gingen haha. (op dat moment vond ik het niet grappig)
de 23ste fvan deze maand is het twee maanden geleden en heb ik dus nog die korsten aan de onderkant en doet het aan de zijkant bij die knoopjes nog wel zeer/gevoelig.
Ik had 30 mei weer een controle, hebben ze dat gewijzigd moet ik nog twee maanden wachten! asociaal vind ik het wel. de laatste keer dat ik bij mijn dokter was toen vertelde hij me dat ik het beste nog die sportbh dag en nacht moest dragen en dat ik verder ook niks zwaars moest doen.
Heb ik niet naar geluisterd die bh begon op een moment zo erg te irriteren dat ik hem gewoon uit heb gedaan hoor s'nachts en dan nu mij twee maanden later op de lijst zetten kun je zien hoe die artsen ook weer zijn na de behandeling.
Maar goed ben wel blij dat ik het heb laten doen alleen het duurde wel lang voordat die hechtingen waren opgelost!!! gingen prikken ook in die bh.

Ik hoop dat het bij jou nu ook weer beter gaat :-) we zijn bijna weer een maandje verder.
Ik hoor de reacties wel!

groetjes Chilly
Haai meis

Goed te horen dat het beter gaat!

Ik vind het nog behoorlijk pijnlijk hoor. Heb de laatste weken steken die vlijmscherp zijn en pijn aan de onderkant van de borst. Allemaal van binnen, de hechtingen zijn vrijwel allemaal opgelost, daar heb ik geen last meer van.

Ik slaap ook nog steeds in een sportbeha, op een paar nachtjes smokkelen toen het echt niet ging. Durf er niet mee te stoppen. Tegen mij zeiden ze de laatste keer ook dat ik die het best voorlopig ook 's nachts kon dragen.

Heb nog wat moeite met hoge dingen pakken, kan die armen nog niet strekken. Maar we komen er wel. Al vind ik het de laatste tijd allemaal wat lang duren.
  woensdag 18 mei 2005 @ 21:35:49 #160
97175 ChillyM
Geloof in jezelf!
pi_27130331
IK heb het ook gehad die steken maar met zachtjes wrijven kom je er ook wel, ik heb het meer met de zijkanten.
Zodra die bh gaat irriteren en je kunt een beetje comfortabel liggen dan kun je hem gerust uitdoen.
En zodra je geen wonden meer hebt smeren met littekenzalf, ik had eerst canesten van VSM, maar heb nu een middel dat heet zarqa, dat is zalf met zout van de dode zee erin verwerkt ik vind het wel helpen.
Kan gelukkig weer op mijn buik liggen nu dat scheelt :-) en dingen pakken uit de hoogte gaat ook wel goed!
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet had verwacht dat het zo lang zou duren met herstel en dat je best slecht ingelicht wordt over hoe het nou na zo'n operatie gaat.
Bij die controles is het hop hop en klaar ben je weer.
Maar goed zoals je zegt we komen er wel :-) ik zeg alvast sterkte nog en wel genieten van die maten kleiner he! leuk bikinietje aan in de zomer wow! kijk er al naar uit ;-)

Hee San tot spreeks! Doei
Make love not war!
  donderdag 19 mei 2005 @ 17:00:40 #161
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27156257
Ik gebruik de PCLE-creme van Biodermal. Schrikbarend duur, maar volgens ervaringsdeskundigen de beste. Moet wel met de littekens méé smeren, als je begrijpt wat ik bedoel. Tenminste dat vertelde de chirurg.

Mijn werkweek zit er weer op. Ben nu toch maar weer wat minder uurtjes gaan werken, voelde dat het niet goed ging. Wel jammer dat het mij m'n snipperdagen kost, maar desnoods maar niet op vakantie dit jaar. Het is een tropenjaar, tenminste zo ziek ik het maar. En een duur jaar.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:45:22 #162
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27214277
Nog een vraagje voor de ervaringsdeskundigen:

Wanneer zijn jullie weer normale beugelbeha's gaan dragen? Die sportdingen komen me nu echt mijn neus uit en ik heb zulke mooie setjes liggen.
  zondag 29 mei 2005 @ 12:41:24 #163
97175 ChillyM
Geloof in jezelf!
pi_27449232
NOu Sanne :-) ik heb die gisteren voor het eers aangehad en het deed geen zeer :-) jeukete alleen een beetje.
Ik heb wel eens eerder geprobeerd om zo'n beugel bh aan te doen maar dat was toch nog wel gevoelig hoor!

Leuk he die setje die je nu aankan haha ik heb het ook!

groetjes Chilly
Make love not war!
  zondag 29 mei 2005 @ 12:42:27 #164
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27449253
En heb je gezien hoeveel grappigs er te koop is in deze maten? Ik stond al helemaal kwijlend bij de Hennes voor een roze behaatje met witte polkadots.
Dat hadden ze niet in een F-cup.
  zondag 29 mei 2005 @ 14:02:00 #165
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_27451361
Ik ben volgens mij na 2 of 3 maanden weer beugelbeha's gaan dragen. De sportbeha's kwamen mij toen ook mn neus uit!

Overigens ben ik nog steeds wel heel kritisch op beha gebied. Was altijd gewend om mooie en perfect passende beha's te dragen en die wil ik dus nog steeds!
Heb destijds ook zeker 10 beha's staan passen bij de Hunkemuller, de een nog leuker dan de ander, maar het zat allemaal niet goed. Toen toch maar weer terug gegaan naar mn oude vertrouwde lingerie winkel waar ze geweldig mooi en goed spul verkopen.
  zondag 29 mei 2005 @ 14:27:40 #166
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27452064
Daar zeg je wat. Ik ben idd ook alleen kwaliteits beha's gewend. Die H&M dingetjes zagen er niet echt stevig uit. Ga binnenkort eens proberen.

Morgen controle in het ziekenhuis. Zal meteen even vragen of ik er nu helemaal op over kan gaan.
  maandag 30 mei 2005 @ 19:25:42 #167
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27490107
Ik ben naar het ziekenhuis geweest en heb wat antwoorden op vragen.

1. Die sportbeha hoef ik 's nachts niet meer te dragen.
2. Ik mag weer beugelbeha's aan, maar wel even opletten of ik er geen last van krijg.
3. Gewichtheffen mag ook weer!

Niet dat ik een echte bodybuilder ben, maar ik doe graag aan bodypump en zo'n halter is best zwaar. Maar zelfs dat mag ik dus weer. Moet wel weer wat spierkracht krijgen voel me zo slap als een vaatdoek.

Nóg niet topless zonnen! Dat was de enige echte waarschuwing die ik kreeg. Een jaar niet in de zon met de boobs, ook niet onder de zonnebank. Nu ben ik nooit wit, en ik voel me nu echt een albino. Dus ik heb een sunblock gekocht en ga in mijn bikinitopje onder de zonnebank. Problem solved.

Ow en dat topless zonnen; dat ga ik volgend jaar zeker wel doen! Het kan nu, ze zijn geweldig.

Om mezelf te belonen snel twee beha's bij de Hunkemoller gekocht. Eén halterbeha en één met een soort ritssluiting aan de voorkant. Die heeft voorgevormde cups, en dat heb ik echt nog nooit gedragen.

Verder konden de pijnlijke steken nog wel een tijdje aanhouden. Dat zou na een half jaar over moeten zijn. Het is morgen drie maanden geleden, dus ik zit op de helft.
pi_27490807
Hee Sanne, iets minder van die steken, maar ik ben blij voor je dat je verder zo'n goed nieuws hebt gekregen.

[ Bericht 2% gewijzigd door buitenbeentje op 30-05-2005 20:08:50 ]
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  maandag 30 mei 2005 @ 19:54:31 #169
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27490879
Ik ook buitenbeentje! Ben heel blij!
  maandag 30 mei 2005 @ 20:13:48 #170
96937 Myriam7
En amor..
pi_27491474
Hoi Sanne,

Allemaal goed nieuws toch? Ik ben blij dat het zo goed met jou en je "boobs" gaat!

The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
  maandag 30 mei 2005 @ 20:28:31 #171
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27491905
Hoi Myriam

Ja allemaal goed nieuws. En dan ook nog nieuwe lingerie. Ik heb slechtere dagen
  woensdag 1 juni 2005 @ 08:04:06 #172
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27533452
Ik moet het even kwijt:

Heb vandaag voor het eerst in mijn leven een push-up beha aan.
  woensdag 1 juni 2005 @ 08:57:35 #173
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_27534155
hahahaha, Sanne, good for you!!
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_27534677
Hoi hoi

Ik heb een tjjdje meegelezen en ik ben nu zelf dan ook aan de beurt... En wel op 4 oktober is het zover. Ik heb lang getwijfelt omdat ik best mooie grote borsten heb... Maar de pijn in mijn rug en schouders worden steeds erg dus daarom heb ik de stap gemaakt om het dan toch te laten doen...
Ik heb nu 75 g en weet nog niet wat het gaat worden maar ik wil niet te klein...
  donderdag 2 juni 2005 @ 00:26:06 #175
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27563351
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 09:19 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
Hoi hoi

Ik heb een tjjdje meegelezen en ik ben nu zelf dan ook aan de beurt... En wel op 4 oktober is het zover. Ik heb lang getwijfelt omdat ik best mooie grote borsten heb... Maar de pijn in mijn rug en schouders worden steeds erg dus daarom heb ik de stap gemaakt om het dan toch te laten doen...
Ik heb nu 75 g en weet nog niet wat het gaat worden maar ik wil niet te klein...
Meis, ik kan je één ding verzekeren; daar word je heel blij van.
Ondanks alle ellende, complicaties, en pijn die ik heb gehad ben ik er nog steeds in en in gelukkig mee.

Kleiner dan een C-cup wilden ze bij mij niet doen trouwens.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 19:22:14 #176
97175 ChillyM
Geloof in jezelf!
pi_27616684
quote:
Op zondag 29 mei 2005 12:42 schreef Sanne het volgende:
En heb je gezien hoeveel grappigs er te koop is in deze maten? Ik stond al helemaal kwijlend bij de Hennes voor een roze behaatje met witte polkadots.
Dat hadden ze niet in een F-cup.
Ja leuk he haha ik raak ook niet uitgekeken!!!!!! gelukkig dat je antwoorden heb op je vragen!
Enne Push up bh ze staan vanzelf al recht op wauwie
Make love not war!
  maandag 6 juni 2005 @ 08:39:47 #177
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27665268
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 19:22 schreef ChillyM het volgende:

[..]

Ja leuk he haha ik raak ook niet uitgekeken!!!!!! gelukkig dat je antwoorden heb op je vragen!
Enne Push up bh ze staan vanzelf al recht op wauwie
Die pushup is ook niet nodig, maar het geeft wel een leuk effect.

Voel me net een tiener. Ben nog nooit zo trots geweest op mijn eigen lijf als nu. Kan nog steeds geen genoeg krijgen van mijn eigen spiegelbeeld. En omdat ik zo blij ben met mijzelf straal ik dat natuurlijk ook uit.

Voor iedereen die nog twijfelt over een bvk: stop maar met twijfelen en ga ervoor!
Het is het beste cadeau dat ik mezelf had kunnen geven.

En wie had verleden jaar gedacht dat dit mij zou passen?

dinsdag 2 mei 2006 @ 09:29:29 #178
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_37478872
*enorme topic-kick*

Ik ben vanochtend bij de dokter geweest, omdat ik na heel lang dubben en twijfelen toch heb besloten ze te laten verkleinen.
Ik heb meteen een verwijsbrief gekregen voor het ziekenhuis, al zei hij erbij dat ik grote kans heb dat de verzekering erg moeilijk doet.
Toen ik thuis kwam heb ik even moed zitten verzamelen, en heb het ziekenhuis gebeld.
Woensdag 10 mei (volgende week dus al!) moet ik langskomen!

Wat doen ze zo'n eerste keer eigenlijk?
Gaan ze meten? wegen? voelen?
Ben ineens heel, heel erg zenuwachtig
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_37480666
Muck, spannend!!

de 1e keer zal de pc vragen waaro je ze wil verkleinen en hij/zij zal even willen kijken. Dan wordt er een aanvraag door de pc ingediend bij de verzekering als hij/zij en als je dan de goedkeuring van de verz. binnen hebt maak je een 2e afspraak en dan zal er ook een opnameformulier gemaakt worden enzo (althans, zo ging het bij mij)

Succes!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 11:05:33 #180
112545 Muck
pi_37481137
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 10:48 schreef Vicky het volgende:
Muck, spannend!!

de 1e keer zal de pc vragen waaro je ze wil verkleinen en hij/zij zal even willen kijken. Dan wordt er een aanvraag door de pc ingediend bij de verzekering als hij/zij en als je dan de goedkeuring van de verz. binnen hebt maak je een 2e afspraak en dan zal er ook een opnameformulier gemaakt worden enzo (althans, zo ging het bij mij)

Succes!!
Inderdaad ontzettend spannend!

Ik ben echt heel benieuwd naar volgende week
pi_37481272
Ik heb het ook laten doen, al weer jaren geleden. Geen spijt van gehad!
De chirurg wilde me eigenlijk een B geven maar dat leek me zo klein, ik heb toen voor een C gekozen. Achteraf denk ik soms, had toch maar een b 'genomen' maar goed......

ik had wel last van woekering van het lidtekenweefsel, ben daarvoor nog een poos onder behandeling geweest, met een soort siliconen pleisters die op maat moet knippen en erop plakken. Toen moest ik juist een beugel BH aan, omdat er druk op de lidtekens moest blijven.

Ik heb bijna geen pijn gehad van de operatie, alleen een paar dagen van een enorme bloeduitstorting die in een van mijn borsten is ontstaan.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 11:21:09 #182
112545 Muck
pi_37481581
Als ik al die horror-verhalen hier lees, denk ik wel eens "ieuw, nee, ik doe het niet", maar ik weet gewoon dat ik er geen spijt van ga krijgen.

Hoe hebben jullie het trouwens geregeld met de verzekering? Gaat dat via het ziekenhuis? moet ik ze een brief schrijven? Moet ik ze bellen?
pi_37481639
Ik zat toen in het ziekenfonds. De chirurg heeft dat toen geregeld. Destijds geen probleem: iederen met meer dan een E kreeg standaard toestemming.
ik moets wel eerst flink afvallen voordat ik onder het mes mocht
  dinsdag 2 mei 2006 @ 11:34:01 #184
112545 Muck
pi_37482029
Was dat nu nog maar zo!
Ik vraag het woensdag wel even in het ziekenhuis, die kunnen me vast meer vertellen
pi_37482089
-edit: opzouten

[ Bericht 88% gewijzigd door Mylene op 02-05-2006 11:36:11 ]
  dinsdag 2 mei 2006 @ 18:56:45 #186
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_37491621
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:21 schreef Muck het volgende:
Als ik al die horror-verhalen hier lees, denk ik wel eens "ieuw, nee, ik doe het niet", maar ik weet gewoon dat ik er geen spijt van ga krijgen.

Hoe hebben jullie het trouwens geregeld met de verzekering? Gaat dat via het ziekenhuis? moet ik ze een brief schrijven? Moet ik ze bellen?
Wat goed voor je dat je een afspraak hebt gemaakt!
Overigens zijn het niet allemaal horrorverhalen, bij mij is het helemaal goed gegaan, geen rare dingen achteraf.

Bij mij is er een aanvraag ingediend door de chirurg, heb zelf niets hoeven regelen. Maar ik ben 3 jaar geleden geopereerd en was particulier verzekerd, dus ik heb geen idee hoe dat nu gaat. Goede vraag voor je chirurg.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 19:30:20 #187
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_37492426
Wat spannend Muck, en gefeliciteerd dat je de afspraak hebt gemaakt. Ik kreeg een formulier mee van het ziekenhuis dat ik moest opsturen naar mijn verzekering en had binnen 2 maanden (misschien zelfs wel 6 weken) de toestemming al binnen.

Over die horrorverhalen zou ik me maar niet druk maken. De kans dat jij ook complicaties krijgt is natuurlijk vrij klein, en ondanks alle ellende ben ik nog steeds super super blij met mijn boobies!!!
Wou dat ik het 10 jaar eerder had gedaan!

pi_37492511
Bij mij ook geen horrorverhalen hoor! Ben in december geopereerd, en alles verliep helemaal goed!
Ik heb er absoluut geen spijt van en ben er super happy mee

Bij mij werd de verzekering gewoon via het ziekenhuis geregeld, daar heb ik zelf verder niks voor hoeven te doen. Het ziekehuis doet de aanvraag voor je bij het ziekenfonds, en je krijgt dan vanzelf een goedkeuring thuis gestuurd.

Veel succes!! Het valt echt allemaal reuze mee!!!!!!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 19:40:06 #189
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_37492651
Waarom denkt je huisarts eigenlijk dat je verzekering moeilijk gaat doen?
Welke maat heb je? Volgens mij wordt alles boven DD vergoed omdat het medisch is.
pi_37493317
Ik denk ook al een tijdje aan een bvk
Of ik het ooit ga doen? Ik betwijfel het eigenlijk
Ben veelste benauwd om het te laten doen...toch ga ik het wel even volgen van jullie..want wie weet...ooit...misschien...
  woensdag 3 mei 2006 @ 09:52:16 #191
112545 Muck
pi_37503406
dank jullie! Jullie zijn echt lieverds
Ik ben ook wel heel erg blij dat ik de knoop heb doorgehakt. Valt een enorme last van mijn schouders! (nu figuurlijk, straks letterlijk!)

@Sanne
Ik weet niet meer precies waarom de huisarts dat dacht (veel, heel veel informatie in een keer)
Ik vraag het woensdag in het ziekenhuis wel even, die weten er vast meer van
Ik heb nu een filnke F-cup.
pi_37504294
Muck, als je vragen oid hebt, mijn msn staat in me profiel!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 3 mei 2006 @ 19:10:17 #193
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_37518777
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 09:52 schreef Muck het volgende:
dank jullie! Jullie zijn echt lieverds
Ik ben ook wel heel erg blij dat ik de knoop heb doorgehakt. Valt een enorme last van mijn schouders! (nu figuurlijk, straks letterlijk!)

@Sanne
Ik weet niet meer precies waarom de huisarts dat dacht (veel, heel veel informatie in een keer)
Ik vraag het woensdag in het ziekenhuis wel even, die weten er vast meer van
Ik heb nu een filnke F-cup.
Ik kan me niet voorstellen dat je het niet vergoed krijgt, zeker niet met een F-cup.
Borstverkleiningen scheppen een band, daarom zijn we zo lief.

Ook even een voor Vicky.
pi_37521317
voor Sanne terug.
Bvk's scheppen idd een band, het is toch niet iets dat je elke dag doet...

Verzekeringen zijn tegenwoordig een stuk terughoudender met het vergoeden van een bvk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 4 mei 2006 @ 08:27:02 #195
112545 Muck
pi_37534859
Ik heb je toegevoegd vicky dank je!

Het schept inderdaad een band!
Ik had het er bij de muziekvereniging waar ik lid van ben over met een vriendin, iemand ving het toevallig op en kwam naar me toe om te vertellen dat ze het ook had gedaan.
Even later kwamen er nog 2 dames bij staan die het óók hadden laten doen.
Toch leuk dat ze er allemaal zo open over vertellen en heel blij voor me zijn enzo!
Ik ben nu al een beetje zenuwachtig voor woensdag, maar ik ben blij dat ik al zo snel terecht kan voor een gesprek!
  maandag 8 mei 2006 @ 14:54:55 #196
112545 Muck
pi_37657699
nog 2 dagen, en ik ben nu al zooooo zenuwachtig
  maandag 8 mei 2006 @ 16:20:06 #197
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_37660398
Misschien een beetje stom om het te vragen hier, maar ik ben toch erg benieuwd, aangezien een meisje die ik ken ook wel eens aan een borstverkleining denkt, maar t toch liever niet laat doen.

Zij is vooral erg ongerust over de littekens die je er aan overhoudt en heeft dat er nog niet voor over.
Mijn vraag is dus, zitten jullie niet met de littekens? Bijvoorbeeld wanneer je dus topless of iets dergelijks wilt zonnen.
Zijn er vrouwen die hier achteraf toch spijt van hebben gekregen?

Alvast bedankt.
pi_37662940
De littekens boeien mij totaal niet. Zo wie zo zon ik toch nooit topless en tja, ze horen erbij. Beter littekens dan hele zware borsten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_37662995
De littekens zit ook echt niet mee hoor, ookal heb ik nu die littekens, toch zien mn borsten er veel mooier uit dan voorheen
  maandag 8 mei 2006 @ 21:17:28 #200
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_37670790
100 keer liever mijn littekens dan mijn oude borsten terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')