quote:
Oh dat was ook mijn pcquote:Op maandag 7 mei 2007 21:09 schreef Vicky het volgende:
* Vicky is ook nog steeds HEEL tevreden!!!
Thanx to Dr. Timmenga![]()
Je bent twee jaar te laat!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:36 schreef luciano het volgende:
Nog net oP Tijd Voor ...........
FOTOS willen we zien Sanniebaby ......., en niet van die rode kruisjes op de plaats waar fotos horen te staan
![]()
Hoewel de vorm vaak een verbetering is vind ik die verkleinde tepels er écht heel onnatuurlijk uitzien.quote:
waarom dat dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:59 schreef scrub_nurse het volgende:
dat is de nieuwe trend onder de pc, de tepelhoven moeten zo klein mogelijk
heej, dat is van mij pcquote:Op maandag 7 mei 2007 18:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers, foto's zijn hier.
Genoeg foto's?
Ziet er toch niet uit grote tepels op veel kleinere borsten?!quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoewel de vorm vaak een verbetering is vind ik die verkleinde tepels er écht heel onnatuurlijk uitzien.![]()
De tepel moet sowieso los gemaakt en naar boven verplaatst worden, dus die littekenrand eromheen heb je altijd hè!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoewel de vorm vaak een verbetering is vind ik die verkleinde tepels er écht heel onnatuurlijk uitzien.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:24 schreef Burdie het volgende:
Zeg, wanneer wordt zoiets nou vergoed? En moet het via de huisarts?
Sorry, vind het gewoon lelijk op die foto's. Te klein in verhouding met de borsten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:02 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ziet er toch niet uit grote tepels op veel kleinere borsten?!
Vind het juist mooi hoor...!
Uiteraard, en die littekenrand zal ook altijd lelijk en onnatuurlijk er uitzien.quote:De tepel moet sowieso los gemaakt en naar boven verplaatst worden, dus die littekenrand eromheen heb je altijd hè!!!
Je hebt "wat kleiner" en je hebt een "90% tepelhof amputatie", en dat laatste is wat er bij veel vrouwen op die foto's gebeurd is. Ik vind dat strontlelijk, voornamelijk omdat het zo onnatuurlijk oogt.quote:Dan is het meteen mooier als je tepel wat kleiner terug komt dan hoe het eerst was....
Het zal wel aan mij liggen, ik krijg sowieso de rillingen als ik zie dat er in tieten is gesneden, of het nou voor vergroting, verkleining of wat dan ook is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:04 schreef milagro het volgende:
waar zie jij dan te kleine tepelhoven, grrrrr, ik zie ze niet of ik klik op de verkeerde link, of jij hebt een andere norm dan ik wb wat te klein is inzake tepelhovi
De foto's die je ziet op de sites zijn allemaal niet zo heel erg lang na een operatie gemaakt. Littekens trekken voor een heel groot deel weg.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, ik krijg sowieso de rillingen als ik zie dat er in tieten is gesneden, of het nou voor vergroting, verkleining of wat dan ook is.
Ben sowieso niet zo'n fan van plastische chirurgie, misschien een verdrongen trauma uit m'n jeugd.
Wel eens gehoord van HERKANSING ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |