abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 mei 2007 @ 18:47:45 #251
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_49110727
altijd als ik die fotos zie, ben ik blij met mijn verkleinde borsten ze zijn toch echt wel mooi gelukt blijkt iedere keer weer thanx dr koopmann
pi_49117416
* Vicky is ook nog steeds HEEL tevreden!!!
Thanx to Dr. Timmenga
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 7 mei 2007 @ 21:10:42 #253
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_49117468
Ik twijfel over een eventuele littekencorrectie aan de linkerkant. Maar breng het voorlopig niet op, blijf het voor mij uit schuiven.

Als ik die ontstekingen niet had gehad was dat niet nodig geweest.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 7 mei 2007 @ 21:32:34 #254
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_49118600
Ik zit sinds enige tijd ook over een borstverkleining na te denken. Behalve dat ik mijn borsten te groot vind (80-85E) hangt mijn ene borst meer dan de ander en dat is gewoon niet mooi. Maar ik vraag me af of een eventuele operatie wel vergoed wordt. Ik heb geen nek of rugklachten tot op heden, het zou op dit moment dus een puur cosmetische operatie zijn.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:36:53 #255
691 luciano
ondertitelloos
pi_49208220
Nog net oP Tijd Voor ...........

FOTOS willen we zien Sanniebaby ....... , en niet van die rode kruisjes op de plaats waar fotos horen te staan
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 02:08:37 #256
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  donderdag 10 mei 2007 @ 02:24:16 #257
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_49212644
Zeg, wanneer wordt zoiets nou vergoed? En moet het via de huisarts?
KuikenGuppy
pi_49213631
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:09 schreef Vicky het volgende:
* Vicky is ook nog steeds HEEL tevreden!!!
Thanx to Dr. Timmenga
Oh dat was ook mijn pc Aardige man
Klussen deel 1 en 2
  donderdag 10 mei 2007 @ 07:42:35 #259
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_49213646
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:36 schreef luciano het volgende:
Nog net oP Tijd Voor ...........

FOTOS willen we zien Sanniebaby ....... , en niet van die rode kruisjes op de plaats waar fotos horen te staan
Je bent twee jaar te laat!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_49213716
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:09 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Voor de liefhebbers, foto's zijn hier te vinden.
Of hier of hier of hier of hier.
Genoeg foto's?
Hoewel de vorm vaak een verbetering is vind ik die verkleinde tepels er écht heel onnatuurlijk uitzien.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 10 mei 2007 @ 07:59:47 #261
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_49213766
dat is de nieuwe trend onder de pc, de tepelhoven moeten zo klein mogelijk
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:47:50 #262
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_49217182
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 07:59 schreef scrub_nurse het volgende:
dat is de nieuwe trend onder de pc, de tepelhoven moeten zo klein mogelijk
waarom dat dan?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_49217419
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:09 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Voor de liefhebbers, foto's zijn hier.
Genoeg foto's?
heej, dat is van mij pc
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_49224370
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 07:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoewel de vorm vaak een verbetering is vind ik die verkleinde tepels er écht heel onnatuurlijk uitzien.
Ziet er toch niet uit grote tepels op veel kleinere borsten?!
Vind het juist mooi hoor...!
pi_49224473
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 07:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De tepel moet sowieso los gemaakt en naar boven verplaatst worden, dus die littekenrand eromheen heb je altijd hè!!!
Dan is het meteen mooier als je tepel wat kleiner terug komt dan hoe het eerst was....
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:16:10 #266
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_49224950
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 02:24 schreef Burdie het volgende:
Zeg, wanneer wordt zoiets nou vergoed? En moet het via de huisarts?
KuikenGuppy
pi_49232207
Burdie, je hebt idd een verwijzing van de HA nodig wil je dat het vergoed wordt.
Toen ik voor de 1e keer ging hoefde ik alleen maar naar e PC en die zag het meteen, schreef een brief aan de verzekering en toen ws het goed.
De 2e keer weer verwijzing gehad van de HA, naar de PC, die schreef weer brief naar de verzekering en toen moest ik op bezoek komen bij de verzekeringsarts. Die heeft gekeken en die gaf mij toen eigenlijk ook meteen fiat!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_49232566
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:02 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

Ziet er toch niet uit grote tepels op veel kleinere borsten?!
Vind het juist mooi hoor...!
Sorry, vind het gewoon lelijk op die foto's. Te klein in verhouding met de borsten.
quote:
De tepel moet sowieso los gemaakt en naar boven verplaatst worden, dus die littekenrand eromheen heb je altijd hè!!!
Uiteraard, en die littekenrand zal ook altijd lelijk en onnatuurlijk er uitzien.
quote:
Dan is het meteen mooier als je tepel wat kleiner terug komt dan hoe het eerst was....
Je hebt "wat kleiner" en je hebt een "90% tepelhof amputatie", en dat laatste is wat er bij veel vrouwen op die foto's gebeurd is. Ik vind dat strontlelijk, voornamelijk omdat het zo onnatuurlijk oogt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_49232654
waar zie jij dan te kleine tepelhoven, grrrrr, ik zie ze niet of ik klik op de verkeerde link, of jij hebt een andere norm dan ik wb wat te klein is inzake tepelhovi
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_49232891
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:04 schreef milagro het volgende:
waar zie jij dan te kleine tepelhoven, grrrrr, ik zie ze niet of ik klik op de verkeerde link, of jij hebt een andere norm dan ik wb wat te klein is inzake tepelhovi
Het zal wel aan mij liggen, ik krijg sowieso de rillingen als ik zie dat er in tieten is gesneden, of het nou voor vergroting, verkleining of wat dan ook is.

Ben sowieso niet zo'n fan van plastische chirurgie, misschien een verdrongen trauma uit m'n jeugd .
pi_49243116
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het zal wel aan mij liggen, ik krijg sowieso de rillingen als ik zie dat er in tieten is gesneden, of het nou voor vergroting, verkleining of wat dan ook is.

Ben sowieso niet zo'n fan van plastische chirurgie, misschien een verdrongen trauma uit m'n jeugd .
De foto's die je ziet op de sites zijn allemaal niet zo heel erg lang na een operatie gemaakt. Littekens trekken voor een heel groot deel weg.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:29:51 #272
691 luciano
ondertitelloos
pi_49243257
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 07:42 schreef Sanne het volgende:

[..]

Je bent twee jaar te laat!
Wel eens gehoord van HERKANSING ? ( of gewoon je fotos op een andere site uploaden , zodat ze na 2 jaar NOG zichtbaar zijn )

Trouwens , boek maar vast een tafel voor weet ik hoeveel personen bij de bar-ca . zag er goed uit !!
Dan kom ik ze zelf wel ff bevoelentastenkijkenoordelen .......... GEWOON AANRAKEN !!
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:39:08 #273
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_49243907
Niks d'r van je blijft er gewoon vanaf!
pi_49248292
Ik vind de foto's op de voorbeeldsites bijna allemaal goed gelukt op deze na. Deze tepels zijn echt exáct in het midden geplaatst, dat hoort toch niet zo?? tepels moeten lichtelijk naar opzij wijzen, dit is echt niet mooi.

maar over het algemeen is een borstverkleining, op die voorbeelden zeker, een verbetering... Ik heb er zelf gelukkig geen last van (gemiddelde B-cup), maar ik heb superveel respect voor alle meiden die het wel doen!

En wat de tepelhoven betreft: ik vind ze op de meeste foto's ook precies goed van grootte hoor! Had niet veel groter gemoeten...
I had a signature once. It was awful.
  maandag 14 mei 2007 @ 12:50:40 #275
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_49359883
Nou ik moet nog een paar kilo kwijt en dan ga ik de pc weer bellen en dan helpt ie me met voorrrang heeft in mijn dossier gezet.
Ik heb al bijna een jaar een tennisarm en die pijn is soms gewoon niet te harden, komt bij mij gewoon doordat mijn schouderspieren zo verkrampt zijn dat die arm niet de kans krijgt om te genezen.
Ik hoop zo dat dat in ieder geval minder word erna.

Bij mij gaat er ook een heel stuk van mijn tepels af, aangezien die echt veels te groot zijn. Zelfs voor de borsten die ik nu heb. Links is de diameter van mijn hele tepel zo'n 10 cm. Als daar 4 van overblijft vind ik het allang best :-D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')