Is dat zo bijzonder dan?quote:
Ik dacht dat je geen zak aan haar vond... of verwar ik je nu ff met JP?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat is daar nou zoaan?
.
Dat klinkt idd als iets wta je vervelend zou ervaren jahquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
OK Mijn leven is echt klote!
4 weken zonder internet met nog geen einde in zicht.
5 dagen t huis uit gekickt en noodgedwongen bij mn opa + oma geslapen
Nu thuis en mn moeder maakt mn leven een hel
Liefdesleven ligt zo goed als stil...
EN ik ben ontslagen bij BNN bij gebrek aan ervaring en motivatie..
Iemand iets waardoor ik het leven wat vrolijker ga zien?
Als je;t over de ex van pup hebt:quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
EIKEL!
Ja t kwam echt in 1 week allemaal rauw op mn dakkie...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat klinkt idd als iets wta je vervelend zou ervaren jah
Komt ook lekker zo gespreid he ...........
Ex van Pup!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je;t over de ex van pup hebt:![]()
Als je't over mij hebt:![]()
Als je't over JP hebt:
Wat een sloeries. Hoogst onaantrekkelijk zo.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:04 schreef Ang3l het volgende:pup's ex heeft engelvleugeltjes
[afbeelding]
IK BEN ANGEL!!!!!!!!! NIET HIJ!!!!!!!
Ik had t niet tegen Ang3l... zo'n bitch ben k nie hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:08 schreef tech het volgende:
CDP: ik geloof dat je Ang3l verkeerd begrijpt... Hij zegt niks lulligs...
Maar da's wel klote voor je, ja...
Ik heb alle cd's van Tori Amos.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geen zak aan haar vond... of verwar ik je nu ff met JP?
Al die afkortingen ook!!!!
Een voor mij onontdekte GE kant!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb alle cd's van Tori Amos..
Kinky! Is er ook een ongecensureerde versie?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
'k Drink ook wel andere merken hoor..
[afbeelding]
Pijpje?
Jij hebt die topics toen in B&H niet meegemaakt?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:23 schreef Ryan_R het volgende:
Kinky! Is er ook een ongecensureerde versie?![]()
Ik zit hier pas dit jaar, dus ik denk het niet neequote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij hebt die topics toen in B&H niet meegemaakt?.
Paar topics waarin half mannelijk fok buikjes & kontjes ging posten in topics, en elkaar aan 't opjutten was om verder te gaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:51 schreef Ryan_R het volgende:
Ik zit hier pas dit jaar, dus ik denk het niet nee![]()
Nou dan heb ik weer wat gemist zeg, de foto's van nu zijn vrij braafquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Paar topics waarin half mannelijk fok buikjes & kontjes ging posten in topics, en elkaar aan 't opjutten was om verder te gaan.
*terugdenk aan Gellarboy's worst in 't Hema-zakje*.
Vooral die foto's van G_E warenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:56 schreef Ryan_R het volgende:
Nou dan heb ik weer wat gemist zeg, de foto's van nu zijn vrij braaf![]()
Hey het is de oscar wilde en discovery of heaven meneer!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:53 schreef DennisMoore het volgende:
Toch grappig welke picjes je nog tegenkomt bij 't doorstruinen van zo'n oud picserver-account..
[afbeelding]
Heb je geen link ofzo?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vooral die foto's van G_E waren!
Beangstigend idee he?quote:
Waren veel pics bij voor de RJP-topics (Raad Je Plaatje), en veel screenshots van dvd's, en cute koppies, en cartoons, etc etc...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:59 schreef Ang3l het volgende:
Hey het is de oscar wilde en discovery of heaven meneer!
Jerruh!!!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:28 schreef Jerruh het volgende:.
whehe JP, wrom geen B&H posts meer?.
*die iets minder oude maar toch goede tijd!*
En CDP staat niet op de video van Fred Durst!quote:
Het schijnt dat de pijn sneller overgaat als je een kant-en-klare pannenkoek in de magnetron mikt en het er ff oplegt daarnaquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:16 schreef Cybart het volgende:
en geen bn'ers
*shocking*
(vanavond op school ff een voet van een bordenhouder van zo'n 25 kilo op een anderhalve meter hoogte even op mijn voetje gekregen....auw, gelukkig niks gebroken ofzo)
kijk, dat is pas shocking
nouja, op zn minst net zo boeiend
Met een Alfred J. Kwak-slabbetje?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:48 schreef Waxxer het volgende:
Ja, blijkbaar
iedereen is moe, afgepeigerd of dronken. En eentje ligt al een uurtje of drie, vier, onder druk op bed en krijgt morgen havermoutpap...gok ik...
Ja nouquote:
Ja wie is courage?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:07 schreef Ang3l het volgende:
Wat ister met courage gebeurd?
En nog beter... WIE IS COURAGE??
'als u lang genoeg naar dit plaatje kijkt ziet u een TV'quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:14 schreef Ang3l het volgende:
eng roze konijntje
Ik wilde in alle onschuld bambi gaan kijken maar ene stoute hetero heeft dat wer helemaal vergald door me een foto van z;'n tv te sturen (he des)
Heheh.. en ik zag niet eens een TVquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:14 schreef Ang3l het volgende:
eng roze konijntje
Ik wilde in alle onschuld bambi gaan kijken maar ene stoute hetero heeft dat wer helemaal vergald door me een foto van z;'n tv te sturen (he des)
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit nu met die hetero hee;l z'n heren 1 volleybalteam te doorlopen op douchegeheimen
We spelen "herken de homo". Ik had het goed gedaan
Doe mij maar Spicey Tea!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:27 schreef DennisMoore het volgende:
Koffie?
Die van mij wonen in de Hemel.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan niet bij opa en oma in huis wonen.... zo'n kist is wat krapjes
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*schep sambal door thee roer*
Astu.
nou, de film was afgelopen en een meisje lag daar met dr mond open te "slapen". echt ze bleef gewoon stil etc, zelfs toen mensen haar porden en de lichten aan gingen en er lawaai was...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:08 schreef DennisMoore het volgende:
Op tv?
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:40 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
Iedereen in de kroeg krijgt een biertje !!!
(ja, wat ik nu weer "gekocht" heb...
een of andere tukker die Tipsy gecovered heeft)
echt... zo vaag
*LOL* Mijn god......quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:40 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
Iedereen in de kroeg krijgt een biertje !!!
(ja, wat ik nu weer "gekocht" heb...
een of andere tukker die Tipsy gecovered heeft)
echt... zo vaag
ja, ik was alle nieuwe releases van de afgelopen 2 weken aan het doornemen, en daar zat ie tussen...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wie download dat dan ook }:\
bartjuhhhhhh
whahaha, nou ehm, hopelijk wel... alhoewle, ze was wel eng\!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, ik was alle nieuwe releases van de afgelopen 2 weken aan het doornemen, en daar zat ie tussen...
Jer... zou ze nog leven?
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:53 schreef ajuu het volgende:
[..]
![]()
instant classic!
vraag me af hoe een jerruh ajuu eruit zou zien.....![]()
origineel = topquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Mijn god......
En het origineel is best te doen (qua dansbaarheid enzo)
ach, dan laat maar laten rustenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whahaha, nou ehm, hopelijk wel... alhoewle, ze was wel eng\!.
hoe ist beeb?.
oeh wat heb je er mee gedaan?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
ach, dan laat maar laten rusten
gaat wel relaxed, vanavond verjaardag van techert
en verder gewoon lekker relaxen vandaag.
heb nog een beetje last van mn poot
ik ben niet bepaald homofoob hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:00 schreef ajuu het volgende:
[..]
![]()
hmmm.... wat lekker fascistsch weer...een homofobische homo!
de voet van een houder waar je opgemaakte borden opzet van een anderhalve meter hoog op mn poot gekregen. en zo'n voet weegt een kilo of 25, dus dat deed een beetje auwquote:
minder *poot verzorgt*quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
de voet van een houder waar je opgemaakte borden opzet van een anderhalve meter hoog op mn poot gekregen. en zo'n voet weegt een kilo of 25, dus dat deed een beetje auw
een ajuujerruh is een heel hip scootermerk.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben niet bepaald homofoob hoor!
awel, hoe is een ajuu jerruh dan?.
ja of een poot op je voetquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:07 schreef DennisMoore het volgende:
Au, een voet op je poot krijgen....
quote:
im curiousquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:07 schreef ajuu het volgende:
[..]
een ajuujerruh is een heel hip scootermerk.
heb hier geen digicam (op werk zijnde)
een heel klein scoootertje en de rem is wel heel snel kapot, want gemaakt door een hippe japanner met geheugenverliesquote:
ongeil?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:16 schreef ajuu het volgende:
[..]
een heel klein scoootertje en de rem is wel heel snel kapot, want gemaakt door een hippe japanner met geheugenverlies
je foto was niet on-geil trouwens, maar dat mag natuurlijk niet gezegd worden weer.![]()
Uhh.. tuurlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:24 schreef Jerruh het volgende:
vlarp!!!.
wil je vanavond goed voor robbert zorgen?![]()
Ja vlarp, hou 'm maar goed bij me wegquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:24 schreef Jerruh het volgende:
vlarp!!!.
wil je vanavond goed voor robbert zorgen?![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:26 schreef DennisMoore het volgende:
'k Wil ook wel van die Jerruh-wenkbrauwen..
O trust me.... we will! *insert de wiebel met je wenkbrauwen smiley*quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]. omdat ik niet mee kan, moet iemand anders m ff mentoren
.
Uhw.. nou, ik zal zien wat ik kan doenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]. omdat ik niet mee kan, moet iemand anders m ff mentoren
.
@ajuu:![]()
![]()
!
En ik neem de wenkbrauwen van Jerruh mee.quote:
nounonounou zo kan ie wel weerquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En ik neem de wenkbrauwen van Jerruh mee..
Iz coolquote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:04 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga vanmiddag naar m'n pa toe.. en dan even in de kameleon hangen en dan pak ik de trein naar Amsterdam
heeeeee! hoe gaat het?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:00 schreef wizarddragon het volgende:
Zow net op tijd.. Mogguh iedereen
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O trust me.... we will! *insert de wiebel met je wenkbrauwen smiley*
Iz goedquote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:19 schreef Vlarp het volgende:
Goed, ik ga naar m'n pa... ik zie jullie in de trein of op Amsterdam CS
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:34 schreef DennisMoore het volgende:
Je kan ze ook laten groeien:
[afbeelding]
net of ze constant moeten schijtenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:59 schreef DennisMoore het volgende:
Bij die honden met de staart omhooggekruld, kijk je recht in de uitgang..
Je kunt er vast nog wel naar toe!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*komt er NU pas achter dat dr een meet in Amstelredamme is 2nite*
waren het de doldwaze dagen of de beaverhausenheeftzijnsalarisengaateropuit-dagen?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:35 schreef beaverhausen het volgende:
*terug is van Bijenkorf*
Welke Bijenkorf?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:35 schreef beaverhausen het volgende:
*terug is van Bijenkorf*
Het was beavje-heeft-verjaardagscentjes-dagquote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:46 schreef Jerruh het volgende:
waren het de doldwaze dagen of de beaverhausenheeftzijnsalarisengaateropuit-dagen?
Die bij het station.quote:
show your new collectionequote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het was beavje-heeft-verjaardagscentjes-dag
[..]
Die bij het station..
Waarom lees je dat?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:29 schreef Waxxer het volgende:
Speauck:
[afbeelding]
Rick Hollanders wint Mr Gay Krant-verkiezing
In het Enschedese gay-centre 't Bölke is de 17-jarige Rick Hollanders Mister Gay Krant 2005 geworden. In de sfeervolle discotheek veroverde Bas Vleghaar de 2e plek en Paul van Santen werd nummer drie.
en vraag me niet waarom ik dat lees....
Zaterdag-avond, en je verveelt je?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee ik verveel me een beetje....
Maargoed, doe ik volgend jaar wel mee
veel plezier!quote:Op zondag 27 februari 2005 03:46 schreef Weemz het volgende:
Nou goedenmorgen iedereen! Ik ben op weg naar het zonnige Turkije! Iedereen een hele fijne week gewenst, en ik zal aan jullie denken!
Tot later!
quote:Op zondag 27 februari 2005 13:34 schreef Jerruh het volgende:
if i was a rich giiiiirl
lalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
*wiebel wiebel*
zometeen is het iemand van "hier"....quote:Op zondag 27 februari 2005 14:01 schreef DennisMoore het volgende:
*grin*
Hij op de achtergrond heeft zo wel iets weg van Rien Poortvliet's trollen.
quote:
Ik moet nog steeds vrij vragen een keer op de maandag na BFCquote:Op zondag 27 februari 2005 16:35 schreef creno het volgende:
ik zal zo eens wat gaan eten, en me klaar maken voor een avondje BFC...
stiekum ben ik zenuwachtig... komt ie wel of komt ie niet![]()
Da's Mark.quote:Op zondag 27 februari 2005 13:56 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
van achteren naar voren:
*okeee..... die blonde
*Wiz was dus geil gisterenen moe
*wie is dat?
Jij was dus gewoon ANDERHALF UUR eerder thuis dan ik!!quote:
Is idd een markje, mijn markje. De vraag is dan weer waar jij die van kent?quote:Op zondag 27 februari 2005 14:15 schreef tech het volgende:
[..]
Ziet eruit als Mark, maar dan niet Markie-Mark...
Al had ik op de eerste bus gewacht, dan had ik ook pas om 9:30 thuis geweestquote:Op zondag 27 februari 2005 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij was dus gewoon ANDERHALF UUR eerder thuis dan ik!!
We hebben van Amsterdam naar Utrecht in de sneltrein gezeten (die dus ook stopt in Hilversum enzo)
En toen van Utrecht tot Den Bosch in de stoptrein!!! (geldermalsen, weet ik 't wat ik allemala gezien heb). Gelukkig bleef die voor mij doorrijden tot Eindhoven (wat niet op de borden stond, maar ik klaag niet). Was om 8:45 op het station, kwartiertje wachten op de bus, daarna 10 minuutjes lopen door de kou.... ondertussen KLAARWAKKER door die stomme zon op m'n gezicht en die bevroren ledematen .... en om 9:30 lag ik in me bedje
maar je hebt gelijk .... het was leuk
Uhm, ja, eigenlijk wel heh? Maar een lege soho ziet er niet als einde van de avond uit..quote:Op zondag 27 februari 2005 20:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik had ze gezien ja
Maarreh, die ene foto in de soho hoort toch achteraan, dat Des en ik voor pampus liggen
Dat was nog voor we tot garderobe werden gebombardeerd door de halve Zweed die medicijnen studeerde in Amsterdam he?
[afbeelding]
Net gekeken.
Mooooooooi.
Die heeft ook een tijdje met ons clubje meegehuppeld. In onze kringen bekend als Mini-Mark (naar het karakter uit Austin Powers: Mini-Me) of Mark van het Huis (naar een beroep van hem).quote:Op zondag 27 februari 2005 18:33 schreef Ang3l het volgende:
Is idd een markje, mijn markje. De vraag is dan weer waar jij die van kent?
oeh, nog voor mijn tijdquote:Op zondag 27 februari 2005 21:30 schreef tech het volgende:
[..]
Die heeft ook een tijdje met ons clubje meegehuppeld. In onze kringen bekend als Mini-Mark (naar het karakter uit Austin Powers: Mini-Me) of Mark van het Huis (naar een beroep van hem).
Aardige jongen. Ik had geen idee dat hij tegenwoordig in Amsterdam vertoefde.
Ja sinds een tijdje nu. Heeft z'n appartment in Ehvn nog wel maar daar zit nu iemand anders in. Werkt ook niet meer bij het Huis maar bij een opticien in Amsterdam.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:30 schreef tech het volgende:
[..]
Die heeft ook een tijdje met ons clubje meegehuppeld. In onze kringen bekend als Mini-Mark (naar het karakter uit Austin Powers: Mini-Me) of Mark van het Huis (naar een beroep van hem).
Aardige jongen. Ik had geen idee dat hij tegenwoordig in Amsterdam vertoefde.
Nee, wil alleen even melden dat je Ryan_R al van een kilometer afstand herkent.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar verder geen vette roddels dus..
En jou nietquote:Op zondag 27 februari 2005 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, wil alleen even melden dat je Ryan_R al van een kilometer afstand herkent.
Ik zat dan ook achter een grote partij lelijke types.quote:
Dat mag ik wel hopen ja.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:29 schreef Cybart het volgende:
volgensmij herken ik zo'n SAJ toch meestal wel
gesprekken....uiterlijk...and so on, so onquote:Op zondag 27 februari 2005 22:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De vraag is alleen...waaraan?
Ja ok, jij hebt een flinke voorsprong, maar ik denk dat het voor anderen niet makkelijk is om me te herkennen.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
gesprekken....uiterlijk...and so on, so on
inderdaad...quote:Op zondag 27 februari 2005 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja ok, jij hebt een flinke voorsprong, maar ik denk dat het voor anderen niet makkelijk is om me te herkennen.
Precies, ik kan zonder zorgen ergens binnenstappen. Geen hond die me opmerkt.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
inderdaad...
denk dat het voor vele een raadsel is wie er achter jou alter ego schuil gaat ...
best relaxed...toch?
En jij bent een mietje dat je je luie reet niet even van je euhm.. hoffelijke bank wilt tillen om even hoi te komen zeggen....quote:Op zondag 27 februari 2005 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring nuquote:Op zondag 27 februari 2005 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja ok, jij hebt een flinke voorsprong, maar ik denk dat het voor anderen niet makkelijk is om me te herkennen.
Weet je hoe veel vieze nichten er tussen ons en jullie stonden/hingen//glibberden?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En jij bent een mietje dat je je luie reet niet even van je euhm.. hoffelijke bank wilt tillen om even hoi te komen zeggen....
I know...quote:Op zondag 27 februari 2005 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Weet je hoe veel vieze nichten er tussen ons en jullie stonden/hingen//glibberden?
Hoezo dat? En waarom zeg je dan niet iets?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op mijn vaste plek heb je daar dus geen last van. Toch blijft het aso druk in de tent, niet leuk meer. Ik kan met slechts één keer herinneren dat het het relax vertoeven was en dat je nog gewoon rustig van je sofa naar de bar kon lopen om zuipen te halen.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
I know...
Soms zaten ze zelfs bijna op ons...
Dat is een beetje lastig vanaf waar ik zat,quote:Op zondag 27 februari 2005 22:54 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Hoezo dat? En waarom zeg je dan niet iets?![]()
Goeieavond allemaal! Het was erg gezellig, en toen ik wakker werd, kon ik meteen door naar het tapas restaurant. En nu ben ik alweer moe![]()
Toen we om 10:15 binnen kwamen was het ook zo heerlijk rustigquote:Op zondag 27 februari 2005 22:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op mijn vaste plek heb je daar dus geen last van. Toch blijft het aso druk in de tent, niet leuk meer. Ik kan met slechts één keer herinneren dat het het relax vertoeven was en dat je nog gewoon rustig van je sofa naar de bar kon lopen om zuipen te halen.
Hé CB?
Ook vrijdag is de dag niet meer, daarbij komen er dan weer veels te veel oude lijken naar boven.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Toen we om 10:15 binnen kwamen was het ook zo heerlijk rustig. Zaterdag is gewoon niet de dag om naar de Soho of de Arc te gaan. Te druk, en teveel vervelende mensen...
En van een kilometer afstand te herkennen?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is een beetje lastig vanaf waar ik zat,
Wees blij dat je me opviel.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:02 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En van een kilometer afstand te herkennen?![]()
En die oude lijken in Amsterdam denken dat ze ontzettend jong lijken te zijn.. *ril* the horror. Zo heeft Amsterdam toch echt wel nadelen tov Rotterdamquote:Op zondag 27 februari 2005 22:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ook vrijdag is de dag niet meer, daarbij komen er dan weer veels te veel oude lijken naar boven.
Het was een geluk dat ik gisteren geen bier dronk, anders had het zeker doodgeslagen.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En die oude lijken in Amsterdam denken dat ze ontzettend jong lijken te zijn.. *ril* the horror. Zo heeft Amsterdam toch echt wel nadelen tov Rotterdam
Vast ook omdat ie best lang is?quote:Op zondag 27 februari 2005 23:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wees blij dat je me opviel.
Ik heb juist te weinig bier op.. anders hadden ze me toch niet meer opgevallenquote:Op zondag 27 februari 2005 23:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het was een geluk dat ik gisteren geen bier dronk, anders had het zeker doodgeslagen.
En ik wilde nog wel weten welk gezicht er bij dat bijdehandje hoorde, en dan kom je gewoon niet langs. Slecht!!quote:Op zondag 27 februari 2005 23:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wees blij dat je me opviel.
Over 2 weken weer een kans.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:07 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En ik wilde nog wel weten welk gezicht er bij dat bijdehandje hoorde, en dan kom je gewoon niet langs. Slecht!!![]()
Dan ga je weer naar de Soho?quote:Op zondag 27 februari 2005 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Over 2 weken weer een kans.
Moet ik over 2 weken weer helemaal naar Amsterdam! Weet je wel hoe zwaar dat is, al dat gereis in de vroege ochtendquote:Op zondag 27 februari 2005 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Over 2 weken weer een kans.
Ik heb de perfecte oplossing voor mezelf gevonden... een vriendje of vast sletje zoeken in Amsterdamquote:Op zondag 27 februari 2005 23:11 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Moet ik over 2 weken weer helemaal naar Amsterdam! Weet je wel hoe zwaar dat is, al dat gereis in de vroege ochtend![]()
Nee, dan ben ik in Den Bosch..quote:Op zondag 27 februari 2005 23:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan ga je weer naar de Soho? [afbeelding]
Sletjes zijn er daar zat.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb de perfecte oplossing voor mezelf gevonden... een vriendje of vast sletje zoeken in Amsterdam
Bij de Orangeery natuurlijk. En dan laat je ons gewoon weer voorbij lopen zekerquote:Op zondag 27 februari 2005 23:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik in Den Bosch..
Ik kijk wel uit.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:20 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Bij de Orangeery natuurlijk. En dan laat je ons gewoon weer voorbij lopen zekerals ik daar naartoe ga dan
![]()
Ja, en hier heb ik dus nog niks aan, maar daar kick jij volgens mij wel opquote:
Dan had je je van je luie reet moeten verheffen en moeite moeten doenquote:Op zondag 27 februari 2005 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is een beetje lastig vanaf waar ik zat,
Bolke?quote:Op maandag 28 februari 2005 07:58 schreef DennisMoore het volgende:
Eerder naar bed gaan?.
'k Moest schade inhalen van de nacht ervoor... toen maar vier uurtjes. Vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |