im curiousquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:07 schreef ajuu het volgende:
[..]
een ajuujerruh is een heel hip scootermerk.
heb hier geen digicam (op werk zijnde)
een heel klein scoootertje en de rem is wel heel snel kapot, want gemaakt door een hippe japanner met geheugenverliesquote:
ongeil?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:16 schreef ajuu het volgende:
[..]
een heel klein scoootertje en de rem is wel heel snel kapot, want gemaakt door een hippe japanner met geheugenverlies
je foto was niet on-geil trouwens, maar dat mag natuurlijk niet gezegd worden weer.![]()
Uhh.. tuurlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:24 schreef Jerruh het volgende:
vlarp!!!.
wil je vanavond goed voor robbert zorgen?![]()
Ja vlarp, hou 'm maar goed bij me wegquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:24 schreef Jerruh het volgende:
vlarp!!!.
wil je vanavond goed voor robbert zorgen?![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:26 schreef DennisMoore het volgende:
'k Wil ook wel van die Jerruh-wenkbrauwen..
O trust me.... we will! *insert de wiebel met je wenkbrauwen smiley*quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]. omdat ik niet mee kan, moet iemand anders m ff mentoren
.
Uhw.. nou, ik zal zien wat ik kan doenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]. omdat ik niet mee kan, moet iemand anders m ff mentoren
.
@ajuu:![]()
![]()
!
En ik neem de wenkbrauwen van Jerruh mee.quote:
nounonounou zo kan ie wel weerquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En ik neem de wenkbrauwen van Jerruh mee..
Iz coolquote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:04 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga vanmiddag naar m'n pa toe.. en dan even in de kameleon hangen en dan pak ik de trein naar Amsterdam
heeeeee! hoe gaat het?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:00 schreef wizarddragon het volgende:
Zow net op tijd.. Mogguh iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |