quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:40 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
Iedereen in de kroeg krijgt een biertje !!!
(ja, wat ik nu weer "gekocht" heb...
een of andere tukker die Tipsy gecovered heeft)
echt... zo vaag
*LOL* Mijn god......quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:40 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
Iedereen in de kroeg krijgt een biertje !!!
(ja, wat ik nu weer "gekocht" heb...
een of andere tukker die Tipsy gecovered heeft)
echt... zo vaag
ja, ik was alle nieuwe releases van de afgelopen 2 weken aan het doornemen, en daar zat ie tussen...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wie download dat dan ook }:\
bartjuhhhhhh
whahaha, nou ehm, hopelijk wel... alhoewle, ze was wel eng\!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, ik was alle nieuwe releases van de afgelopen 2 weken aan het doornemen, en daar zat ie tussen...
Jer... zou ze nog leven?
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:53 schreef ajuu het volgende:
[..]
![]()
instant classic!
vraag me af hoe een jerruh ajuu eruit zou zien.....![]()
origineel = topquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Mijn god......
En het origineel is best te doen (qua dansbaarheid enzo)
ach, dan laat maar laten rustenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whahaha, nou ehm, hopelijk wel... alhoewle, ze was wel eng\!.
hoe ist beeb?.
oeh wat heb je er mee gedaan?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
ach, dan laat maar laten rusten
gaat wel relaxed, vanavond verjaardag van techert
en verder gewoon lekker relaxen vandaag.
heb nog een beetje last van mn poot
ik ben niet bepaald homofoob hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:00 schreef ajuu het volgende:
[..]
![]()
hmmm.... wat lekker fascistsch weer...een homofobische homo!
de voet van een houder waar je opgemaakte borden opzet van een anderhalve meter hoog op mn poot gekregen. en zo'n voet weegt een kilo of 25, dus dat deed een beetje auwquote:
minder *poot verzorgt*quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
de voet van een houder waar je opgemaakte borden opzet van een anderhalve meter hoog op mn poot gekregen. en zo'n voet weegt een kilo of 25, dus dat deed een beetje auw
een ajuujerruh is een heel hip scootermerk.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben niet bepaald homofoob hoor!
awel, hoe is een ajuu jerruh dan?.
ja of een poot op je voetquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:07 schreef DennisMoore het volgende:
Au, een voet op je poot krijgen....
quote:
im curiousquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:07 schreef ajuu het volgende:
[..]
een ajuujerruh is een heel hip scootermerk.
heb hier geen digicam (op werk zijnde)
een heel klein scoootertje en de rem is wel heel snel kapot, want gemaakt door een hippe japanner met geheugenverliesquote:
ongeil?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:16 schreef ajuu het volgende:
[..]
een heel klein scoootertje en de rem is wel heel snel kapot, want gemaakt door een hippe japanner met geheugenverlies
je foto was niet on-geil trouwens, maar dat mag natuurlijk niet gezegd worden weer.![]()
Uhh.. tuurlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:24 schreef Jerruh het volgende:
vlarp!!!.
wil je vanavond goed voor robbert zorgen?![]()
Ja vlarp, hou 'm maar goed bij me wegquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:24 schreef Jerruh het volgende:
vlarp!!!.
wil je vanavond goed voor robbert zorgen?![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:26 schreef DennisMoore het volgende:
'k Wil ook wel van die Jerruh-wenkbrauwen..
O trust me.... we will! *insert de wiebel met je wenkbrauwen smiley*quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]. omdat ik niet mee kan, moet iemand anders m ff mentoren
.
Uhw.. nou, ik zal zien wat ik kan doenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]. omdat ik niet mee kan, moet iemand anders m ff mentoren
.
@ajuu:![]()
![]()
!
En ik neem de wenkbrauwen van Jerruh mee.quote:
nounonounou zo kan ie wel weerquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En ik neem de wenkbrauwen van Jerruh mee..
Iz coolquote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:04 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga vanmiddag naar m'n pa toe.. en dan even in de kameleon hangen en dan pak ik de trein naar Amsterdam
heeeeee! hoe gaat het?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:00 schreef wizarddragon het volgende:
Zow net op tijd.. Mogguh iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |