En CDP staat niet op de video van Fred Durst!quote:
Het schijnt dat de pijn sneller overgaat als je een kant-en-klare pannenkoek in de magnetron mikt en het er ff oplegt daarnaquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:16 schreef Cybart het volgende:
en geen bn'ers
*shocking*
(vanavond op school ff een voet van een bordenhouder van zo'n 25 kilo op een anderhalve meter hoogte even op mijn voetje gekregen....auw, gelukkig niks gebroken ofzo)
kijk, dat is pas shocking
nouja, op zn minst net zo boeiend
Met een Alfred J. Kwak-slabbetje?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:48 schreef Waxxer het volgende:
Ja, blijkbaar
iedereen is moe, afgepeigerd of dronken. En eentje ligt al een uurtje of drie, vier, onder druk op bed en krijgt morgen havermoutpap...gok ik...
Ja nouquote:
Ja wie is courage?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:07 schreef Ang3l het volgende:
Wat ister met courage gebeurd?
En nog beter... WIE IS COURAGE??
'als u lang genoeg naar dit plaatje kijkt ziet u een TV'quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:14 schreef Ang3l het volgende:
eng roze konijntje
Ik wilde in alle onschuld bambi gaan kijken maar ene stoute hetero heeft dat wer helemaal vergald door me een foto van z;'n tv te sturen (he des)
Heheh.. en ik zag niet eens een TVquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:14 schreef Ang3l het volgende:
eng roze konijntje
Ik wilde in alle onschuld bambi gaan kijken maar ene stoute hetero heeft dat wer helemaal vergald door me een foto van z;'n tv te sturen (he des)
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit nu met die hetero hee;l z'n heren 1 volleybalteam te doorlopen op douchegeheimen
We spelen "herken de homo". Ik had het goed gedaan
Doe mij maar Spicey Tea!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:27 schreef DennisMoore het volgende:
Koffie?
Die van mij wonen in de Hemel.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan niet bij opa en oma in huis wonen.... zo'n kist is wat krapjes
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*schep sambal door thee roer*
Astu.
nou, de film was afgelopen en een meisje lag daar met dr mond open te "slapen". echt ze bleef gewoon stil etc, zelfs toen mensen haar porden en de lichten aan gingen en er lawaai was...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:08 schreef DennisMoore het volgende:
Op tv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |