Ik zat dan ook achter een grote partij lelijke types.quote:
Dat mag ik wel hopen ja.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:29 schreef Cybart het volgende:
volgensmij herken ik zo'n SAJ toch meestal wel
gesprekken....uiterlijk...and so on, so onquote:Op zondag 27 februari 2005 22:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De vraag is alleen...waaraan?
Ja ok, jij hebt een flinke voorsprong, maar ik denk dat het voor anderen niet makkelijk is om me te herkennen.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
gesprekken....uiterlijk...and so on, so on
inderdaad...quote:Op zondag 27 februari 2005 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja ok, jij hebt een flinke voorsprong, maar ik denk dat het voor anderen niet makkelijk is om me te herkennen.
Precies, ik kan zonder zorgen ergens binnenstappen. Geen hond die me opmerkt.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
inderdaad...
denk dat het voor vele een raadsel is wie er achter jou alter ego schuil gaat ...
best relaxed...toch?
En jij bent een mietje dat je je luie reet niet even van je euhm.. hoffelijke bank wilt tillen om even hoi te komen zeggen....quote:Op zondag 27 februari 2005 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, wil alleen even melden dat je Ryan_R al van een kilometer afstand herkent.
Ik spreek uit ervaring nuquote:Op zondag 27 februari 2005 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja ok, jij hebt een flinke voorsprong, maar ik denk dat het voor anderen niet makkelijk is om me te herkennen.
Weet je hoe veel vieze nichten er tussen ons en jullie stonden/hingen//glibberden?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En jij bent een mietje dat je je luie reet niet even van je euhm.. hoffelijke bank wilt tillen om even hoi te komen zeggen....
I know...quote:Op zondag 27 februari 2005 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Weet je hoe veel vieze nichten er tussen ons en jullie stonden/hingen//glibberden?
Hoezo dat? En waarom zeg je dan niet iets?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, wil alleen even melden dat je Ryan_R al van een kilometer afstand herkent.
Op mijn vaste plek heb je daar dus geen last van. Toch blijft het aso druk in de tent, niet leuk meer. Ik kan met slechts één keer herinneren dat het het relax vertoeven was en dat je nog gewoon rustig van je sofa naar de bar kon lopen om zuipen te halen.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
I know...
Soms zaten ze zelfs bijna op ons...
Dat is een beetje lastig vanaf waar ik zat,quote:Op zondag 27 februari 2005 22:54 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Hoezo dat? En waarom zeg je dan niet iets?![]()
Goeieavond allemaal! Het was erg gezellig, en toen ik wakker werd, kon ik meteen door naar het tapas restaurant. En nu ben ik alweer moe![]()
Toen we om 10:15 binnen kwamen was het ook zo heerlijk rustigquote:Op zondag 27 februari 2005 22:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op mijn vaste plek heb je daar dus geen last van. Toch blijft het aso druk in de tent, niet leuk meer. Ik kan met slechts één keer herinneren dat het het relax vertoeven was en dat je nog gewoon rustig van je sofa naar de bar kon lopen om zuipen te halen.
Hé CB?
Ook vrijdag is de dag niet meer, daarbij komen er dan weer veels te veel oude lijken naar boven.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Toen we om 10:15 binnen kwamen was het ook zo heerlijk rustig. Zaterdag is gewoon niet de dag om naar de Soho of de Arc te gaan. Te druk, en teveel vervelende mensen...
En van een kilometer afstand te herkennen?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is een beetje lastig vanaf waar ik zat,
Wees blij dat je me opviel.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:02 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En van een kilometer afstand te herkennen?![]()
En die oude lijken in Amsterdam denken dat ze ontzettend jong lijken te zijn.. *ril* the horror. Zo heeft Amsterdam toch echt wel nadelen tov Rotterdamquote:Op zondag 27 februari 2005 22:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ook vrijdag is de dag niet meer, daarbij komen er dan weer veels te veel oude lijken naar boven.
Het was een geluk dat ik gisteren geen bier dronk, anders had het zeker doodgeslagen.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En die oude lijken in Amsterdam denken dat ze ontzettend jong lijken te zijn.. *ril* the horror. Zo heeft Amsterdam toch echt wel nadelen tov Rotterdam
Vast ook omdat ie best lang is?quote:Op zondag 27 februari 2005 23:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wees blij dat je me opviel.
Ik heb juist te weinig bier op.. anders hadden ze me toch niet meer opgevallenquote:Op zondag 27 februari 2005 23:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het was een geluk dat ik gisteren geen bier dronk, anders had het zeker doodgeslagen.
En ik wilde nog wel weten welk gezicht er bij dat bijdehandje hoorde, en dan kom je gewoon niet langs. Slecht!!quote:Op zondag 27 februari 2005 23:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wees blij dat je me opviel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |