veel plezier!quote:Op zondag 27 februari 2005 03:46 schreef Weemz het volgende:
Nou goedenmorgen iedereen! Ik ben op weg naar het zonnige Turkije! Iedereen een hele fijne week gewenst, en ik zal aan jullie denken!
Tot later!
quote:Op zondag 27 februari 2005 13:34 schreef Jerruh het volgende:
if i was a rich giiiiirl
lalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
*wiebel wiebel*
zometeen is het iemand van "hier"....quote:Op zondag 27 februari 2005 14:01 schreef DennisMoore het volgende:
*grin*
Hij op de achtergrond heeft zo wel iets weg van Rien Poortvliet's trollen.
quote:
Ik moet nog steeds vrij vragen een keer op de maandag na BFCquote:Op zondag 27 februari 2005 16:35 schreef creno het volgende:
ik zal zo eens wat gaan eten, en me klaar maken voor een avondje BFC...
stiekum ben ik zenuwachtig... komt ie wel of komt ie niet![]()
Da's Mark.quote:Op zondag 27 februari 2005 13:56 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
van achteren naar voren:
*okeee..... die blonde
*Wiz was dus geil gisterenen moe
*wie is dat?
Jij was dus gewoon ANDERHALF UUR eerder thuis dan ik!!quote:
Is idd een markje, mijn markje. De vraag is dan weer waar jij die van kent?quote:Op zondag 27 februari 2005 14:15 schreef tech het volgende:
[..]
Ziet eruit als Mark, maar dan niet Markie-Mark...
Al had ik op de eerste bus gewacht, dan had ik ook pas om 9:30 thuis geweestquote:Op zondag 27 februari 2005 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij was dus gewoon ANDERHALF UUR eerder thuis dan ik!!
We hebben van Amsterdam naar Utrecht in de sneltrein gezeten (die dus ook stopt in Hilversum enzo)
En toen van Utrecht tot Den Bosch in de stoptrein!!! (geldermalsen, weet ik 't wat ik allemala gezien heb). Gelukkig bleef die voor mij doorrijden tot Eindhoven (wat niet op de borden stond, maar ik klaag niet). Was om 8:45 op het station, kwartiertje wachten op de bus, daarna 10 minuutjes lopen door de kou.... ondertussen KLAARWAKKER door die stomme zon op m'n gezicht en die bevroren ledematen .... en om 9:30 lag ik in me bedje
maar je hebt gelijk .... het was leuk
Uhm, ja, eigenlijk wel heh? Maar een lege soho ziet er niet als einde van de avond uit..quote:Op zondag 27 februari 2005 20:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik had ze gezien ja
Maarreh, die ene foto in de soho hoort toch achteraan, dat Des en ik voor pampus liggen
Dat was nog voor we tot garderobe werden gebombardeerd door de halve Zweed die medicijnen studeerde in Amsterdam he?
[afbeelding]
Net gekeken.
Mooooooooi.
Die heeft ook een tijdje met ons clubje meegehuppeld. In onze kringen bekend als Mini-Mark (naar het karakter uit Austin Powers: Mini-Me) of Mark van het Huis (naar een beroep van hem).quote:Op zondag 27 februari 2005 18:33 schreef Ang3l het volgende:
Is idd een markje, mijn markje. De vraag is dan weer waar jij die van kent?
oeh, nog voor mijn tijdquote:Op zondag 27 februari 2005 21:30 schreef tech het volgende:
[..]
Die heeft ook een tijdje met ons clubje meegehuppeld. In onze kringen bekend als Mini-Mark (naar het karakter uit Austin Powers: Mini-Me) of Mark van het Huis (naar een beroep van hem).
Aardige jongen. Ik had geen idee dat hij tegenwoordig in Amsterdam vertoefde.
Ja sinds een tijdje nu. Heeft z'n appartment in Ehvn nog wel maar daar zit nu iemand anders in. Werkt ook niet meer bij het Huis maar bij een opticien in Amsterdam.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:30 schreef tech het volgende:
[..]
Die heeft ook een tijdje met ons clubje meegehuppeld. In onze kringen bekend als Mini-Mark (naar het karakter uit Austin Powers: Mini-Me) of Mark van het Huis (naar een beroep van hem).
Aardige jongen. Ik had geen idee dat hij tegenwoordig in Amsterdam vertoefde.
Nee, wil alleen even melden dat je Ryan_R al van een kilometer afstand herkent.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar verder geen vette roddels dus..
En jou nietquote:Op zondag 27 februari 2005 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, wil alleen even melden dat je Ryan_R al van een kilometer afstand herkent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |