Ik zit hier pas dit jaar, dus ik denk het niet neequote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij hebt die topics toen in B&H niet meegemaakt?.
Paar topics waarin half mannelijk fok buikjes & kontjes ging posten in topics, en elkaar aan 't opjutten was om verder te gaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:51 schreef Ryan_R het volgende:
Ik zit hier pas dit jaar, dus ik denk het niet nee![]()
Nou dan heb ik weer wat gemist zeg, de foto's van nu zijn vrij braafquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Paar topics waarin half mannelijk fok buikjes & kontjes ging posten in topics, en elkaar aan 't opjutten was om verder te gaan.
*terugdenk aan Gellarboy's worst in 't Hema-zakje*.
Vooral die foto's van G_E warenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:56 schreef Ryan_R het volgende:
Nou dan heb ik weer wat gemist zeg, de foto's van nu zijn vrij braaf![]()
Hey het is de oscar wilde en discovery of heaven meneer!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:53 schreef DennisMoore het volgende:
Toch grappig welke picjes je nog tegenkomt bij 't doorstruinen van zo'n oud picserver-account..
[afbeelding]
Heb je geen link ofzo?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vooral die foto's van G_E waren!
Beangstigend idee he?quote:
Waren veel pics bij voor de RJP-topics (Raad Je Plaatje), en veel screenshots van dvd's, en cute koppies, en cartoons, etc etc...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:59 schreef Ang3l het volgende:
Hey het is de oscar wilde en discovery of heaven meneer!
Jerruh!!!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:28 schreef Jerruh het volgende:.
whehe JP, wrom geen B&H posts meer?.
*die iets minder oude maar toch goede tijd!*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |