quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O trust me.... we will! *insert de wiebel met je wenkbrauwen smiley*
Iz goedquote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:19 schreef Vlarp het volgende:
Goed, ik ga naar m'n pa... ik zie jullie in de trein of op Amsterdam CS
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:34 schreef DennisMoore het volgende:
Je kan ze ook laten groeien:
[afbeelding]
net of ze constant moeten schijtenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:59 schreef DennisMoore het volgende:
Bij die honden met de staart omhooggekruld, kijk je recht in de uitgang..
Je kunt er vast nog wel naar toe!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*komt er NU pas achter dat dr een meet in Amstelredamme is 2nite*
waren het de doldwaze dagen of de beaverhausenheeftzijnsalarisengaateropuit-dagen?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:35 schreef beaverhausen het volgende:
*terug is van Bijenkorf*
Welke Bijenkorf?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:35 schreef beaverhausen het volgende:
*terug is van Bijenkorf*
Het was beavje-heeft-verjaardagscentjes-dagquote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:46 schreef Jerruh het volgende:
waren het de doldwaze dagen of de beaverhausenheeftzijnsalarisengaateropuit-dagen?
Die bij het station.quote:
show your new collectionequote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het was beavje-heeft-verjaardagscentjes-dag
[..]
Die bij het station..
Waarom lees je dat?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:29 schreef Waxxer het volgende:
Speauck:
[afbeelding]
Rick Hollanders wint Mr Gay Krant-verkiezing
In het Enschedese gay-centre 't Bölke is de 17-jarige Rick Hollanders Mister Gay Krant 2005 geworden. In de sfeervolle discotheek veroverde Bas Vleghaar de 2e plek en Paul van Santen werd nummer drie.
en vraag me niet waarom ik dat lees....
Zaterdag-avond, en je verveelt je?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee ik verveel me een beetje....
Maargoed, doe ik volgend jaar wel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |