quote:O ja, en niet te boos worden op Youssef, hij heeft het al zo zwaar met zijn ban.. En hij heeft ook NOG STEEEEEEDDDDSSS geen motor Arme hij!
En hoe ga je hem warmrijden danquote:Nou ja, ik ga zo weer pleite, ga misschien met een vriend van me naar Kockengen
Dynorun voor ¤20. Alleen we moeten eerst even bespreken of we daarvoor door de sneeuw gaan rijden
ik weet het, ben een mietje
Liev dat je zijn tandjes heel laat. Staat een stuk beter minder crimineel als hij weer gaat kijken voor een motorquote:Op woensdag 23 februari 2005 09:44 schreef hicham het volgende:
Oops173 moet 174 zijn
[..]![]()
Ik zal zijn tanden voor deze keer heel laten, zijn armen zullen het moeten ontgelden
[..]
En hoe ga je hem warmrijden dan![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:48 schreef ploderus het volgende:
[..]
Liev dat je zijn tandjes heel laat. Staat een stuk beter minder crimineel als hij weer gaat kijken voor een motor
Gewoon, veel te hard gaan rijdenBanden hebben wel ultieme grip
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:52 schreef hicham het volgende:
[..]Straks lurken er mensen mee die denken dat we dit allemaal menen
Wat jij onderhand wel niet allemaal hebt gezegd
Overigens wil ik niet straks gebanned worden omdat Youssef blijft posten hier
Die kneus is verslaafd aan fok en laat zich dan bannen
Zorg er dan voor dat je niet gebanned wordt
quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:52 schreef Romius het volgende:
Hier staan de laatste reacties van Youssef, maar helaas al ge-edit
Hunter S. Thompson heeft zelfmoord gepleegd :'(
quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:58 schreef ploderus het volgende:
Nou ja, nu ga ik er vandoor, maatje kan zo komen![]()
Ciao!![]()
![]()
Ik heb winterslicksquote:Op woensdag 23 februari 2005 09:59 schreef Romius het volgende:
[..]
![]()
Je hebt wel al je spikebanden gemonteerd?![]()
hij hoopt nog steeds een Kawa te vinden die wel zonder problemen isquote:Ploderus zei in vorig topic
Hij heeft al honderden kilometers (auto)rijervaring opgedaan om van de ene Kawa naar de ander te rijden, maar tot nu toe nog niet veel succes geloof ik. Maar hij blijft hoop houden en dat is goed
quote:
Ik was het +1 gedeelte vergetenquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moeilijk he tellen ..
![]()
Ik doe altijd copy paste de oude topic titel, en dan plus 1.![]()
iddquote:Op woensdag 23 februari 2005 09:52 schreef Patrick281 het volgende:Het was toch een heel mooi ding.
![]()
Helaas schijn bedriegt.![]()
quote:Kloptmaar er zit wel een ander frame, demper en duo-seat cover op misschien hebben ze wel meer vervangen en dat boutjes-probleem ook opgelost. Het is wel makkelijk te zien, je hebt namelijk gewoon zicht op bij het kleppendeksel van buitenaf. Als er een origineel boutje op zit dan zou ik hem niet laten staan maarja, hoe ziet zo'n origineel boutje eruit als je dat niet eerder hebt gezien
![]()
Voor hoe lang is die ban?quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:52 schreef hicham het volgende:
Die kneus is verslaafd aan fok en laat zich dan bannenZorg er dan voor dat je niet gebanned wordt
Hier het hele topicquote:Youssef in Onzin:
Je kan een klap voor je kanus krijgen en je moeder in een greppel gooien.
Ik zou dus echt niet met de huid van een greppelslet rondlopen. Maar dat moet Xerxes zelf weten
k ga even in Xerxes zus d'r bek schijten, zo terug. Niet teveel lullen tot ik terug ben he ?
quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:09 schreef Faithz het volgende:
AHUMNa enig speurwerk
[..]
Hier het hele topic
eehmz, adelante, ik wil niet heel lullig doen hoor.....
Ja, jij hebt makkelijk praten met zoiets dat achter je staatquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:10 schreef Rietvaerder het volgende:
TVP
Hehehehe... die Youssef... dat zegt ie in het echt nou nooitBeetje jammer
morgen? ga je samen met Youssef, die gaat toch ook morgen?quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
Yep al genoteerd,
ga ik morgen even kijken, stel je voor dat ie het niet is![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:09 schreef Romius het volgende:
Vond nog een oude foto van mij op de vorige Gix![]()
[afbeelding]
Of had ik die al eens gepost?![]()
Geen idee, ik kan me deze foto niet herinneren. Maar het is een hele stoere foto!quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:09 schreef Romius het volgende:
Vond nog een oude foto van mij op de vorige Gix![]()
[afbeelding]
Of had ik die al eens gepost?![]()
het is zeker na 17:00 uur, en als je wil komen spreken we gewoon een tijd af,quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
morgen? ga je samen met Youssef, die gaat toch ook morgen?
als het na 17.00 uur is wil ik ook wel komen(Tiel is op mijn route naar huis)
Waar wil yousuf naar gaan kijken?quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het is zeker na 17:00 uur, en als je wil komen spreken we gewoon een tijd af,
ik weet niet of Yoesjef morgen van plan was om daar te gaan kijken,![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:09 schreef Faithz het volgende:
AHUMNa enig speurwerk
Hier het hele topic
eehmz, adelante, ik wil niet heel lullig doen hoor.....
quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:48 schreef Faithz het volgende:
Waar wil yousuf naar gaan kijken?
een of andere door OPM afgeragde ZXR400quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:48 schreef Faithz het volgende:
[..]
Waar wil yousuf naar gaan kijken?
als echte verslaafde zal ie vast wel aan het lurken zijnquote:Op woensdag 23 februari 2005 11:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
en hoe gaat Youssef dat duidelijk maken ?![]()
Heb op de thuispc nog wel wat meer foto's staanquote:
KLopt, hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik zie wel dat MEGA bike Hoogvliet word overgenomen![]()
Hij dempt niet goed genoeg, luchtdicht is'ie wel.quote:die demper past er toch al op ?
dan gewoon even bij Halfords een matje met uitlaatkit halen om de pijp heen wikkelen en dan demper erop tikken en restanten van uitlaatkit wegsnijden,
dan moet ie wel luchtdicht zijn lijkt me,![]()
Klopt, zeggen er ook meer.quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Je krijgt hem niet stil Pepijn.... zegt Youp
17:00 dat redden we nooit,quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als echte verslaafde zal ie vast wel aan het lurken zijn
hoe laat kun je er zijn? ik om 17.00 uur, dan zorgt ie maar dat ie er dan is
En met personeelskorting?quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Gelukkig doet deze jongen het nog
[afbeelding]
Ik hoef alleen maar een nieuw mobo, nieuwe cpu en nieuw geheugen. Als ik iets vervang moet ik het gelijk doen natuurlijk
Het word een AMD Sempron 2500+ op een Gigabyte GA-7N400 Pro2 en met 2x256MB PC3200 Kingston geheugen
gohquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Misschien de oude motor van OPM waar we het net over hadden.
Anders resize je die pic evenquote:Op woensdag 23 februari 2005 11:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Gelukkig doet deze jongen het nog
[afbeelding]
Ik hoef alleen maar een nieuw mobo, nieuwe cpu en nieuw geheugen. Als ik iets vervang moet ik het gelijk doen natuurlijk
Het word een AMD Sempron 2500+ op een Gigabyte GA-7N400 Pro2 en met 2x256MB PC3200 Kingston geheugen
Ik weet van niksquote:Op woensdag 23 februari 2005 11:43 schreef Patrick281 het volgende:Burn foto herken ik Romius.
Ik heb ze naar je dealer gemaild zodat die nog geld kan terugeisen voor die versnellingsbak.
En een DB meter heb ik niet. En het rijden op de SM is een ervaring apart met al die feedback die je krijgt.
Hij is niet al te consequent wat dat betreft.quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:57 schreef Faithz het volgende:
[..]
goh![]()
haha maar ik dacht dat hij een groene wilde![]()
Dan weet ik ook nog wel een pracht van een rode kawa voor hemquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij is niet al te consequent wat dat betreft.![]()
Vorige week was hij nog verliefd op een zilveren ZX6R uit Zutphen waar hij was wezen kijken.![]()
hij wil volgens mij al geen ZX6R meer hebben, is nu op zoek naar ZXR400quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:11 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dan weet ik ook nog wel een pracht van een rode kawa voor hem
1996, 3500 eurotjes en al een 25kw set
(en nee, niet de mijne)
Ik denk dat het van die verhalen zijn die je wel eens leest in de krant ..quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:59 schreef Romius het volgende:
Feedback is zeker dat mensen met hun handen op hun oren moeilijk staan te doen?![]()
Straks word je met pek en veren het dorp uitgezet,quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat het van die verhalen zijn die je wel eens leest in de krant ..
.. buurman vermoord buurman wegens geluidsoverlast.![]()
Ik heb pas 2 keer gestart thuis in 3 weken. Vooral het 2 takt geluid maakt geen vrienden denk ik.
Nog nooit problemen gehad met mensen uit de buurt.![]()
dubbelquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij wil volgens mij al geen ZX6R meer hebben, is nu op zoek naar ZXR400![]()
hij is gewoon bang om er straks niet bij te horen met een ZX6R![]()
De schijterd (hij kan nu toch alleen maarquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij wil volgens mij al geen ZX6R meer hebben, is nu op zoek naar ZXR400![]()
hij is gewoon bang om er straks niet bij te horen met een ZX6R![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:22 schreef Faithz het volgende:
[..]
De schijterd (hij kan nu toch alleen maar [afbeelding])!!!
Niet opgeven youssufferd
Duh, dan zie je eventuele beschadigingen niet meerquote:
quote:Youssef schrijft op dit moment het volgende:
Hoi jongens
HhihihihAniweg, ik ben net vroeg uit school dus ik wil wel even snel langs de winkel gaan. Ik kan niet wachten tot morgen, want dan moet ik sowieso hicham mijn werk over laten nemen
Ik denk dat ik gewoon ga vragen of 'het' probleem is opgelost?
Of kan ik dat nu beter juist niet doen
?
OPM:Ik had je topic wel in het verleden gelezen maar had op dat moment ff geen zin om weer door te nemen
Als ie goed is, is het dan wel een mooie motor eigenlijk?
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Duh, dan zie je eventuele beschadigingen niet meer
Trouwens, wist niet dat jij hier ook al iets te zeggen had?
Jij had hem uit angst toch af laten voeren naar 15 Kw?quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:11 schreef Faithz het volgende:
Dan weet ik ook nog wel een pracht van een rode kawa voor hem
1996, 3500 eurotjes en al een 25kw set
(en nee, niet de mijne)
Precies OPM, precies, ik moest net ook al een Photoshop klusje voor je doen doen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:49 schreef hicham het volgende:
Youssef is thuis![]()
[..]
[..]als je zelf niet inziet dat een pic van 1600 pixels breed de layout verneukt ...
Maak dan een thumbnail ofzo of gebruik de resize-img-tag. Wat nog erger is, is dat de pic 1 MB is
met photoshop maak ej daar al gauw 200 kb van ofzo
Waarschijnlijk nog wel minder
quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:49 schreef hicham het volgende:als je zelf niet inziet dat een pic van 1600 pixels breed de layout verneukt ...
Maak dan een thumbnail ofzo of gebruik de resize-img-tag. Wat nog erger is, is dat de pic 1 MB is
met photoshop maak ej daar al gauw 200 kb van ofzo
Waarschijnlijk nog wel minder
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
Gistermiddag ook al OPM laten afknijpen.Alleen vandaag is die er weer af.
Daar verkijk je je nog op.... maat van mij heeft op school een 100mbit glasvezel verbinding...quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Student huilies die met een minismallerinternetschoolbandje moeten werken.
En ik zie 500 gebruikers op een universiteit.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar verkijk je je nog op.... maat van mij heeft op school een 100mbit glasvezel verbinding...
Gemiddeld 5208kB/s down en 810kB/s up
quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:59 schreef hicham het volgende:
Ik heb de digicam hiero bij me op school dus youssef kan geen pics maken realiseer ik me net![]()
Nee, maar die camera heeft me geld gekost dus ik neem hem zovaak mogelijk mee, mocht ik een keer toevallig iets willen fotograferenquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En wat ga je daarmee doen, even wat leuke pics voor babes en hunks maken?
Marokanen? Wat zijn dat? Mensen afkomstig uit Macaronië ofzo?quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:55 schreef Patrick281 het volgende:
Ah uiteraard..... alle Marokanen zijn toch loverboys.![]()
Ja, volgens mij gaat ie morgen naar Tiel en wil ie opeens een Harley Davidson omdat ie er daar eentje heeft gezienquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey ik heb er nog 1 gevonden in dezelfde kleurstelling,
en ook voor maar 3750,-
[afbeelding]
Bron
llijk wel gek dat ik het nog post, straks wil ie toch weer iets anders![]()
![]()
![]()
Wattequote:Op woensdag 23 februari 2005 13:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ik zie 500 gebruikers op een universiteit.![]()
Nee, ik heb geen idee.![]()
kkkkkkkkkkkkkkquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:01 schreef hicham het volgende:
Marokanen? Wat zijn dat? Mensen afkomstig uit Macaronië ofzo?
ik weet eigenlijk niet of het juist wel of niet slim is om er over te beginnenquote:Ik denk dat ik gewoon ga vragen of 'het' probleem is opgelost?Of kan ik dat nu beter juist niet doen?
zoals ik zei is het rechterscherm gespoten en niet heel netjes (stofdeeltjes) en het stuur was krom toen ik hem verkocht, dat is wat ze mij (leek) wijs maakten...quote:Als ie goed is, is het dan wel een mooie motor eigenlijk?
quote:Precies OPM, precies, ik moest net ook al een Photoshop klusje voor je doen doen.![]()
Wanted dead or alive of ziets.
'in your dreams, pedro'quote:Gistermiddag ook al OPM laten afknijpen.
Maar met behulp van Word kom ik er wel uit wat hij bedoeld.quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij wordt best bijdehand he die Hicham
Nee, want dan komen ze toch alleen maar met smoesjes aan.quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik weet eigenlijk niet of het juist wel of niet slim is om er over te beginnen
quote:'in your dreams, pedro'
Jubileumfoto voor je collega vandaag.quote:
Zonder posticon en smileys klink je best eng Rietvaerderquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij wordt best bijdehand he die Hicham
iddquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:22 schreef Patrick281 het volgende:
Nee, want dan komen ze toch alleen maar met smoesjes aan.
En je krijgt ws niet al teveel geduld meer gegeven met kijken.
snap ik maar wat had met die quote van hicham te maken?quote:Jubileumfoto voor je collega vandaag.
Die ben ik nu overal op internet aan het verspreiden.![]()
Losgeld wil ik hebben.Dan stop ik ermee.
![]()
![]()
quote:Ok, heb last van tweetakt walmen, ik geef het toe.
Als je daar Word voor nodig hebt ...quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar met behulp van Word kom ik er wel uit wat hij bedoeld.![]()
![]()
Jij quote mij hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
snap ik maar wat had met die quote van hicham te maken?
En heeft een snelle wel zin als je toch geen tijd hebt?quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zijn er ook langzame tvp's ?![]()
Ik zou best in andere culturen willen integreren.quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:34 schreef hicham het volgende:
Als je daar Word voor nodig hebt ...Zeg, moet jij geen inburgeringscursus volgen?
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zou best in andere culturen willen integreren.![]()
Zelfs de nederlandse woorden voor die bevolkingsgroepen spel ik blijkbaar verkeerd.![]()
Zo begreep ik deze grap ook niet.![]()
[afbeelding]
wel..![]()
Zo'n beetje hele dag dus? Vandaar ook je die scorequote:Op woensdag 23 februari 2005 14:49 schreef hicham het volgende:
Zit bij mijn shortcuts bovenin dus als ik me verveel *clique* ik eropHighscore is nu 1667
quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:45 schreef ploderus het volgende:
Zijn jullie letters op ofzo?!![]()
Of is er een massaal toetsenbordenvirus aan de gang?![]()
quote:
whahah geweldigquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:03 schreef Patrick281 het volgende:
Plaatje.Apart stuurkuipje en motor.
[afbeelding]
Die achterbrug en band.
Iets beter dan een Bandit schat ik.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Iets beter dan een Bandit schat ik.![]()
Het is trouwens een GSX-R1100, herken het frame als zijnde een oude motor van mij.![]()
Ik zet in op Martie.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:24 schreef hicham het volgende:
huh, is er alweer een kloon aan de gang![]()
Een schatting zegt niets als je er nog nooit mee gereden hebtquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:58 schreef Patrick281 het volgende:
Iets beter dan een Bandit schat ik.![]()
Ben jij dit dus Riet?quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Goh.. wie zou dat nou zijn..
Hoeveel opties zullen er nog over zijn om mij zwart te maken![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:24 schreef hicham het volgende:
huh, is er alweer een kloon aan de gang![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:44 schreef Romius het volgende:
[..]
Ben jij dit dus Riet?
[afbeelding]
Een nachtje fun met Rausdauwer?quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hoeveel zou je daarop durven inzetten dan ?![]()
wat wil je daar dan tegenover zetten ?quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Een nachtje fun met Rausdauwer?
quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:44 schreef Romius het volgende:
[..]
Ben jij dit dus Riet?
[afbeelding]
Gister ofzo nog een postje gedaan.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:55 schreef hicham het volgende:
Waarom kom jij eigenlijk ineens vandaan Lars? Je bent een tijd niet meer geweest toch
Moet ik daar iets tegenover zetten?quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat wil je daar dan tegenover zetten ?![]()
Tuurlijk anders is het geen weddenschap,quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:02 schreef hollander172 het volgende:
Moet ik daar iets tegenover zetten?
Dus omdat ik een mogelijk pervers nachtje met Rausdauwer weggeef moet ik er ook nog iets tegenover zetten?quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Tuurlijk anders is het geen weddenschap,![]()
Zomaar terug naar school? Wat ga je volgen danquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ben druk bezig weer terug naar school te gaan.
Moet van alles aangevraagd worden, dingen opgevraagd worden etc. Is ook al weer 7 jaar geleden dat ik voor het laatst een school van binnen heb gezien.
Wordt een moeilijk iets maar het zou weleens kunnen lukken.
Riet... laat die cola gewoon staan voortaan ja...?quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:16 schreef Rietvearder het volgende:
[..]
Zie je jullie proberen mij telkens weer zwart te maken. Eerst met je school en nu doet. Het kan me niets schelen dit bericht is niet aan jou bedoelt maar aan de modjes. Nu wil ik tegen hun dus zeggen dat ze zelf moeten zien hoe stiekem jullie me proberen te pakken Mercy, ondeugend, rausdouwer, patrick281, OPM, hollander, hicham, Youssef en ploderus negeer ik al maar ze proberen met toch telkens terug te pakken. Ik hou me mond maar want negeren ik jou wij jullie zij hun ik wil gewoon dat hun niet meer in het topic posten bla plat op de banden koud weer ik race jullie er allemaal uit dus hou je bek.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:16 schreef Rietvearder het volgende:
[..]
Zie je jullie proberen mij telkens weer zwart te maken. Eerst met je school en nu doet. Het kan me niets schelen dit bericht is niet aan jou bedoelt maar aan de modjes. Nu wil ik tegen hun dus zeggen dat ze zelf moeten zien hoe stiekem jullie me proberen te pakken Mercy, ondeugend, rausdouwer, patrick281, OPM, hollander, hicham, Youssef en ploderus negeer ik al maar ze proberen met toch telkens terug te pakken. Ik hou me mond maar want negeren ik jou wij jullie zij hun ik wil gewoon dat hun niet meer in het topic posten bla plat op de banden koud weer ik race jullie er allemaal uit dus hou je bek.
gelukkig ben ik niet de enige dus die er geen hol van snaptquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Riet... laat die cola gewoon staan voortaan ja...?
Kijk eens naar de nickname... Rietvearder ipv Rietvaerder, Pepijn zit zeker weer kansloos te doen met zn kloontjes?quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]Wat heb ik nu in godsnaam weer gedaan? Wat heeft school er nu weer mee te maken? Wat heeft mijn conversatie met Martie er mee te maken?
Jongen, ga eens naar een psychiater of psycholoog want dit werkt niet.
Achter alles zie jij een complot terwijl iedereen alleen maar heel voorzichtig jou probeert te negeren met al die samenzweringstheorietjes.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:20 schreef Rietvearder het volgende:
[..]
/ignore![]()
Jij heb helemaal niets te zeggen want jij komt net kijken. Ik wil niet dat je in mijn Wu tang clang post.
Nou zie ik het jaquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee cool, gooi er es een ip checkje overheen modjes? wie maakt nu telkens die kloons aan
Nou zomaar.......quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Zomaar terug naar school? Wat ga je volgen dan
Ah, op die manier. Succes dan maar hequote:Op woensdag 23 februari 2005 20:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nou zomaar.......Zit nog steeds thuis sinds juli dus je moet wat he?
Als alles loopt zoals het moet ga ik voltijd HBO rechten doen, eerst naar de open dag zaterdag a.s.
Heb de formulieren voor vrijstellingen en toelating al binnen dus nu nog even blokken en ik kan.
Nu nog dat baantje om het financieel aan elkaar te lijmen.![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had niet begrepen dat het een aanbod was
ik wist niet dat jij een Rausdauwer in de aanbieding had
dan mag je wel eens sommige mensen een excuus aanbieden![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Zeker de leukste thuis die knakker die kloons aanmaakt
Op het origineel zit copyright en met clausule voor clonen,quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]Volgens dit bericht is ze vogelvrij dus mag ik haar aanbieden.
Thanks, zal het nodig hebben vrees ik.quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Succes dan maar he
Oh gelukkig, ze kan dus nog wel door iedereen anaal uitgewoond worden?quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Op het origineel zit copyright en met clausule voor clonen,![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:33 schreef Rietvearder het volgende:
Ok Rietvaerder, ik log weer uit. Was een geintje, al die andere kloons heb ik niet aangemaakt, maar omdat jij er weer een of andere conspiracy theorie in zag kon ik het niet laten.![]()
![]()
Doei
Ik doe Technische Informatica op de Hogeschool van Amsterdam, waar Ploderus ook zit (alleen dan met een andere studie). Wisten we eerst niet eens van elkaarquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Thanks, zal het nodig hebben vrees ik.
Wat doe(n) jij/jullie eigenlijk?
quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ze kan dus nog wel door iedereen anaal uitgewoond worden?Het origineel dan he?
Effe reageren nog, niet achter alles, alleen Mercy. Jullie zien het niet geloof ik, wie is er nu blindquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:20 schreef hollander172 het volgende:
Achter alles zie jij een complot terwijl iedereen alleen maar heel voorzichtig jou probeert te negeren met al die samenzweringstheorietjes.
Kan je die ban van Youssef niet ff ongedaan maken? Hij heeft hier niets fout gedaan.quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:08 schreef ThaFreak het volgende:
berichten van klonen gaan verwijderd worden
forum@fok.nlquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kan je die ban van Youssef niet ff ongedaan maken? Hij heeft hier niets fout gedaan.
Gewoon alleen voor het motortopic natuurlijk.![]()
En wanneer herkenden jullie mekaar dan.quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:36 schreef hicham het volgende:
Ik doe Technische Informatica op de Hogeschool van Amsterdam, waar Ploderus ook zit (alleen dan met een andere studie). Wisten we eerst niet eens van elkaar![]()
![]()
![]()
quote:
Waar heb jij het overquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
WTF ?ben even weg en er is gelijk een rel aan de gang en ik was er niet bij ?
![]()
![]()
quote:
Nietquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En wanneer herkenden jullie mekaar dan.![]()
![]()
Kijk, hier is de schuldige, rijdt je ook nog toevallig een VW Golf?quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:31 schreef Macchia_Nera het volgende:
Luie stoel cola en chips , present >>
Word steeds leuker hier![]()
Top , alleen jammer dat er geen bruine vlek in dat witte broekje verscheenquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:38 schreef hicham het volgende:
http://swimmer.efiunlimited.com/videos/squid.mpeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vergetenquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:47 schreef Rietvaerder het volgende:
ThaFreak, je bent de kloon Mercy-Symbol vergeten
Wel op droog wegdek?quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik had vorige week wat bijzondere verrichtingen geoefend en zo ook de noodstop bij 50km/h. Vervolgens heb ik de remweg gemeten en ik kwam op 11.5 meter uit. Is dit een beetje redelijk of niet?
Half droog/half nat. Het was zeg maar nog nat van de nacht er voor.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:57 schreef hicham het volgende:
Bij de precisiestop op het BV examen zitten de poortjes op 17 meter van elkaar. Ik weet nog dat ik voor de noodstop altijd ver voor het tweede poortje moest eindigen als we beide oefeningen om & om aan het oefenen waren. Volgens mij is 11.5 meter nog best veel dan. Die stopafstand moet korter denk ik
quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik had vorige week wat bijzondere verrichtingen geoefend en zo ook de noodstop bij 50km/h. Vervolgens heb ik de remweg gemeten en ik kwam op 11.5 meter uit. Is dit een beetje redelijk of niet?
Ik en sta niet in je lijst??quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:53 schreef Patrick281 het volgende:
Zal een plaatje van M-F maar niet posten volgens de policy.![]()
Dus heb hem maar naar de mensen gemaild die in mijn adresboek staan.
Wie verder nieuwsgierig is en geen bericht heeft moet maar mailen.
Vond hem wel grappig.. welkom op M-F![]()
![]()
Latersz
Zij wel, maar ben d'r naam vergeten .. vrouwen en namen, vergeet ze allemaal.quote:
Zou jij niet minderen?quote:Op donderdag 24 februari 2005 08:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zij wel, maar ben d'r naam vergeten .. vrouwen en namen, vergeet ze allemaal.![]()
![]()
![]()
Koffie goed idee, ga even mijn thermoskannetjes vullen.![]()
![]()
Ha ik sta er wel inquote:Op donderdag 24 februari 2005 08:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zij wel, maar ben d'r naam vergeten .. vrouwen en namen, vergeet ze allemaal.![]()
![]()
![]()
Koffie goed idee, ga even mijn thermoskannetjes vullen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2005 08:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
Morgen
Zo erg is die toch niet ? volgens mij worden er hier op fok smerigere foto's gepost,
niet dat ik die ooit gezien heb natuurlijk
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2005 08:42 schreef Faithz het volgende:
Ha ik sta er wel in [afbeelding]
Je kunt ook mijn username bij gmail pakken
CTRL + A en dan SHFT + Deletequote:Op donderdag 24 februari 2005 08:44 schreef Patrick281 het volgende:ALs ik Rietvearder mail dan staat er gewoon Rievearder in mijn mailbox.
Adresboek voegt iedereen toe waar je zo even mee mailt. Loopt gewoon vol met onbekende namen.![]()
Faitz ken ik wel natuurlijk.![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2005 08:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
CTRL + A en dan SHFT + Deleteopgeruimd
![]()
en daar bedoel ik niet FaitZ mee![]()
@Gmail<dot>com.quote:Op donderdag 24 februari 2005 08:42 schreef Faithz het volgende:
Ha ik sta er wel in [afbeelding]
Je kunt ook mijn username bij gmail pakken
Wat is de trend danquote:Op donderdag 24 februari 2005 09:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
@Gmail<dot>com.Volg die nieuwe trends niet zo.
De turken liggen nog tequote:Op donderdag 24 februari 2005 09:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
Gaat er nog wat gebeuren in Tiel vandaag
quote:Op donderdag 24 februari 2005 09:53 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
beetje ziek![]()
beter nu, want volgende week mag ik weer op mijn eigen motor rijden!!![]()
we hebben zondag samen gedaan met VFR op ons prive circuitje ieder om de beurt 2 rondjes rijden en dan wisselenquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat je zondag al gereden had.
Knee downend en al.![]()
![]()
Je zat gewoon achterop dus.
Sneeuw?! Hier is het helemaal droog, zonnetje en twintig graden.. Moet je maar niet op het platteland gaan wonen..quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Knee downend en al.![]()
![]()
De sneeuw is trouwens overgewaaid uit het boerenland, ten west noorden van hier.
Geen lekker motorweertje.
Beemertje kon ook wel in de winterstop met de 8'ste week niet rijden.
Maar ik ben wel gezond op de fiets vandaag.![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:14 schreef ploderus het volgende:
[..]
Sneeuw?! Hier is het helemaal droog, zonnetje en twintig graden.. Moet je maar niet op het platteland gaan wonen..![]()
![]()
Ik heb afgelopen weekend ook motor gereden. Zowel op die Z750 als op de VFR.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Knee downend en al.![]()
![]()
De sneeuw is trouwens overgewaaid uit het boerenland, ten west noorden van hier.
Geen lekker motorweertje.
Beemertje kon ook wel in de winterstop met de 8'ste week niet rijden.
Maar ik ben wel gezond op de fiets vandaag.![]()
Eyquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:21 schreef ploderus het volgende:
[..]
Nou ja, vooruit, hier is het ook een beetje sneeuwig![]()
![]()
Adviesje van mijquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:19 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb afgelopen weekend ook motor gereden. Zowel op die Z750 als op de VFR.Maar het is natuurlijk pas echt leuk als we weer ieder op onze eigen motor kunnen rijden en KD's kunnen oefenen!
![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
zelfs klaverblad Gorinchem hebben we om de beurt gedaan,![]()
Ben vannacht al even geweest.. Eerst even winterslicks monteren en dan gaan!quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ey
Wanneer ga je weer KD-en? Want daar gaat het toch allemaal om
Vetquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:26 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ben vannacht al even geweest.. Eerst even winterslicks monteren en dan gaan!![]()
!Rotterdam!quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:14 schreef ploderus het volgende:
Sneeuw?! Hier is het helemaal droog, zonnetje en twintig graden.. Moet je maar niet op het platteland gaan wonen..![]()
![]()
Duhuhquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
VetSlicks in de regen
Weer iets nieuws? Shit ik begin achter te lopen
Dacht die juist totaal niet geschikt waren in de regen ivm weinig profiel en afvoeren vh water? Naja
Tja, en dat is vergeleken met Amsterdam e.o. toch echt platteland..quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
!Rotterdam!Nothing else matters..
![]()
![]()
nee niet achter de vangrail,quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Adviesje van mijkoop een GS-500, ik weet niet of je die kent, maar die zijn perfect om knee downs te oefenen zonder kans op al te grote schade's.
![]()
![]()
[..]
No shit .. en om de beurt achter de vangrail.
Waar zijn de pics!Bewijs het maar ..
![]()
dat kan nu ook al hoor,quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend ook motor gereden. Zowel op die Z750 als op de VFR.Maar het is natuurlijk pas echt leuk als we weer ieder op onze eigen motor kunnen rijden en KD's kunnen oefenen!
![]()
Dan hoeven we ook niet steeds te wachten en kunnen we gewoon de hele tijd rijden. En trouwens, ik ben gewoon verslaafd, ik wil snel weer op de motor zitten!
Jaquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:29 schreef ploderus het volgende:
[..]
DuhuhHet zijn WINTERslicks; dwz extra hard rubber voor minder slijtage, geen profiel voor optimale grip en ik heb ze voor en achter op 4.2Bar gezet. Lekker weinig slijtage en toch voldoende grip. ZXe zijn van het merk Coninental
Iemand al eerdere ervaring mee?
hoe doen die het t.a.v het zogenaamde tandwiel effect ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:29 schreef ploderus het volgende:
[..]
DuhuhHet zijn WINTERslicks; dwz extra hard rubber voor minder slijtage, geen profiel voor optimale grip en ik heb ze voor en achter op 4.2Bar gezet. Lekker weinig slijtage en toch voldoende grip. ZXe zijn van het merk Coninental
4.2 bar? Volgens mij bedoel je 42 bar hoor. Let je wel even op wat je zegt? Straks pleuren die newbies vanwege je spelfoutenquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:29 schreef ploderus het volgende:
[..]
geen ideequote:Op donderdag 24 februari 2005 09:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
Gaat er nog wat gebeuren in Tiel vandaag
Dat is weer iets minder bij deze banden, maar ze warmen wel snel op!quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hoe doen die het t.a.v het zogenaamde tandwiel effect ?![]()
O ja, sorry man! Moet idd 42 bar zijn bij deze temperaturen.. Moet je wel uitkijken dat de banden niet exploderen. Maar ja, dan geven ze wel weer meer grip doordat je dan ook je velg als contactoppervlak gaat gebruiken. Die snijdt in het asfalt, wat weer extra grip geeft!quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:42 schreef hicham het volgende:
[..]
4.2 bar? Volgens mij bedoel je 42 bar hoor. Let je wel even op wat je zegt? Straks pleuren die newbies vanwege je spelfoutenWaar zijn de Turken eigenlijk
![]()
Deze rasechte hollander was allang wakker edoch op school
Ow shit man, nu je het zegt.. Die moet ik nog invullenquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Beter schiet de Belasting snel op met die teruggave
quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:49 schreef Rietvaerder het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb Yokohama R003RR winterslickje achterop.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:29 schreef ploderus het volgende:
[..]
Hmm, alleen maar Fok linksquote:Op donderdag 24 februari 2005 11:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb Yokohama R003RR winterslickje achterop.![]()
info op divers forumshttp://www.google.nl/search?hl=nl&q=yokohama+r003rr&lr=
quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:03 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Jij had zelf dat formulier veel te laat opgestuurd
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:37 schreef Patrick281 het volgende:
OPM post zelfs wel eens alleen 1 hele smiley in het complete weekend.![]()
ik heb niets gehoord of gezien van onze motor moslimquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik dacht dat het weer een conversatie werd met smiley's![]()
was al bezig met smiley's aan het zoeken![]()
Ga je alles herhalen ofzo?quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik dacht dat het weer een conversatie werd met smiley's![]()
was al bezig met smiley's aan het zoeken![]()
Lijn4? Watisda?quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Misschien moet ik eens met Lijn4 meedoen ofzo, als ik dan 300 euro win kan ik nieuwe hardware kpoen
quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:16 schreef ploderus het volgende:
[..]
Hmm, alleen maar Fok linksWat een verrassing
Tuurlijk! Fok! is ook beterquote:Op donderdag 24 februari 2005 11:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En ik M-F, maar dat ben ik ook.
Fok! komt bij Google boven M-F.![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:41 schreef ploderus het volgende:
Ik ga er trouwens weer even vandoorIk g a 'nuttige' dingen doen
![]()
![]()
Ow, ik dacht even of het over je wegenbelasting ging van je vorige Banditquote:
Technische informatica?quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik doe Technische Informatica op de Hogeschool van Amsterdam, waar Ploderus ook zit (alleen dan met een andere studie). Wisten we eerst niet eens van elkaar![]()
![]()
Na de zomervakantie moet ik in het derde jaar een half jaar stage lopen en ik probeer een beetje uit te zoeken of het mogelijk is een buitenlandstage te doen in het Midden-Oosten, een Arabisch land ofzo
Alleen wordt dat een beetje moeilijk denk ik
Maar goed, dromen is nooit verkeerd toch?
Youssef zit in het examenjaar van het VWO
Ik dacht dat twins altijd met elkaar in contact warenquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:01 schreef hicham het volgende:
Tiel weet ik verder ook niets van OPM en mercy, ik sta op het moment niet in contact met hem
Ik werk bij een bedrijf in Den Bosch waar PowerFuse ontwikkeld wordt, PowerFuse is een geweldig stuk software voor het managen en beheren van netwerken.quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Thanks, zal het nodig hebben vrees ik.
Wat doe(n) jij/jullie eigenlijk?
quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:13 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik werk bij een bedrijf in Den Bosch waar <censuur> ontwikkeld wordt, <censuur> is een geweldig stuk software voor het managen en beheren van netwerken.
De wereld veroveren!quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Technische informatica?Wat wil je daar mee gaan doen?
Wat doet Plo eigenlijk?
Siamese tweelingen wel jaquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ik dacht dat twins altijd met elkaar in contact waren![]()
We horen het wel
al de intressante informatie gevondenquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij staat straks bovenaan Google.
![]()
al de intressante informatie gevondenquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij staat straks bovenaan Google.
![]()
Had hem gewoon laten staan danquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
wtf telkens 2xdezelfde posts
FOK is ziek
Dat maken wij wel uit.quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:13 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik werk bij een bedrijf in Den Bosch waar PowerFuse ontwikkeld wordt, PowerFuse is een geweldig stuk software voor het managen en beheren van netwerken.
Al een idee welke richting?quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:20 schreef hicham het volgende:
[..]
De wereld veroveren!
Ik weet het eigenlijk ook niet, iets met techniek en PC'sIk heb geen beroep in mijn hoofd waar ik specifiek voor kies, ik heb dit gekozen omdat het mij het interessantst leek (plus school is dichtbij huis
![]()
)
Maar goed, interessant dus vanwege de combinatie hardware / software. Zelf iets bouwen en dan programmerenEr zijn verschillende vakgebieden die je uiteindelijk kunt kiezen (eind derde jaar) en dat is in de richting van Applicaties programmeren, Netwerken opbouwe, Industriele Automatisering (fabrieksprocessen e.d) en Embedded Systems (applicaties voor apparaten - GSM, parkeermeters e.d). Allemaal even heel plat en simpel uitgelegd. (hier is de studiegids
voor Technische Informatica
)
Hicham en Youssef?quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat maken wij wel uit.Nee geintje, bedoelde eigenlijk Hicham en Youssef.
Volgens mij ga ik best veel gepest worden als ik met van die puisterige pubertjes in de klas kom.
Nou die netwerkt al het hele land door hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Hicham en Youssef?Youssef doet nog niks met netwerken, en ik soms. Maar het zijn de meest saaie lessen dus ik wil er ook niets meer mee te maken hebben
Kwam hier eigenlijk op omdat ik zelf volwassenen onderwijs heb gedaan toen ik 16/17 was en ik vond mensen van 25 al zo oud........quote:En euhm, gewoon flink erop los knallen als je klasgenoten iets zeggen
quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:31 schreef hollander172 het volgende:
Volgens mij ga ik best veel gepest worden als ik met van die puisterige pubertjes in de klas kom.
Geen garantie meer? Anders helpdesk bellenquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Mn pa zn iPAQ 2210 is een beetje dood aan t gaan geloof ik
Mercy repareert die dingen toch
Is een wegwerp artikel toch.quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Oepsquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Een wegwerp artikel van 500 euro...quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is een wegwerp artikel toch.Serieus.
Dat vragen ze vroeger misschienquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Een wegwerp artikel van 500 euro...
Helpdesk (sitelquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik repareer helemaal nietszit gewoon de hele dag op FOK
![]()
maar er worden hier wel 500 ipaq's gerepareerd per dag![]()
@Faithz heb jij bij HP gewerkt ? of bij reparatie bedrijf ?
Zo heb ik nog nooit in 'contact' gestaan met mijn tweelingbroerquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ik dacht dat twins altijd met elkaar in contact waren![]()
We horen het wel
Yepquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:11 schreef Faithz het volgende:
[..]
Helpdesk (sitel), ipaq's worden/werden gerepareerd in den bosch.. werk jij daar soms?
Wat is er mis mee?quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:49 schreef Rietvaerder het volgende:
.........en je hebt even reclame kunnen maken.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:07 schreef Faithz het volgende:
[..]
Oeps![]()
Naja, nu ben ik mijn verhaal iig kwijt![]()
Ik doe nu elektrotechniek aan de Hogeschool van Amsterdam. Afstudeerrichting wordt waarschijnlijk een combinatie van Embedded Systems (programmeerbare microcontrollers), mechatronica (analoge elektronica/schakelingen) en multimedia (signaalverwerking, A/D en D/A enz) en Robotica (regeltechniek)quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Technische informatica?Wat wil je daar mee gaan doen?
Wat doet Plo eigenlijk?
quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
YepRaus ook
ik heb nog foto van jou gevonden![]()
![]()
[[url=http://img222.exs.cx/img222/7893/faitz4xw.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ssst, niemand het het nog door, viel het opquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
.........en je hebt even reclame kunnen maken.
Interessant.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:22 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik doe nu elektrotechniek aan de Hogeschool van Amsterdam. Afstudeerrichting wordt waarschijnlijk een combinatie van Embedded Systems (programmeerbare microcontrollers), mechatronica (analoge elektronica/schakelingen) en multimedia (signaalverwerking, A/D en D/A enz) en Robotica (regeltechniek)
Op dit moment ben ik met twee klasgenoten met een schoolproject bezig waarbij we een digitaal dashboardunit gaan maken voor een motor. De bedoeling is om hierbij een grafisch display te gaan gebruiken waarop alles weergegeven kan worden. Dus ook features als acceleratietijd 0-100km/u, 100-200km/u of welke willekeurige snelheden dan ook![]()
Als ik het goed begrijp ben je dus als "loonslaaf" ook weer naar school gegaan?quote:Heb nog niet echt een idee wat ik ermee wil gaan doen; ben ermee begonnen omdat je met alleen een VWO diploma helemaal niets kunt doen, behalve magazijnwerk en administratief werk.. En dat had ik na twee jaartjes al wel gezien![]()
Wat wel opviel is dat je er of:quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:24 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ssst, niemand het het nog door, viel het op![]()
Wij werken voor HPquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:22 schreef Faithz het volgende:
[..]
![]()
Dat ben ik in nog geen 100jr.. dat rokje..![]()
Kan dan niet zeggen dat we ooit collega's zijn geweest want jullie werken ook weer niet voor HP toch? Dat is ook weer een apart bedrijf. Maar vind het wel grappig. Wereld is klein.
Heb er maar 3 maanden gewerkt, had snel iets anders/beters dan die rottige helpdesk![]()
Kreeg mensen aan de lijn: "Dat blauwe ding op mijn computer.. daar staat mijn mail in, hoe krijg ik het nu in min ipaq"![]()
Niet alleen maar, qua sfeer is het wel het slechte bedrijf waar ik ooit gewerkt heb.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:30 schreef hollander172 het volgende:
De meeste mensen kraken hun eigen werkgever namelijk alleen maar af, kijk maar naar Peppie bijv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |