als echte verslaafde zal ie vast wel aan het lurken zijnquote:Op woensdag 23 februari 2005 11:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
en hoe gaat Youssef dat duidelijk maken ?![]()
Heb op de thuispc nog wel wat meer foto's staanquote:
KLopt, hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik zie wel dat MEGA bike Hoogvliet word overgenomen![]()
Hij dempt niet goed genoeg, luchtdicht is'ie wel.quote:die demper past er toch al op ?
dan gewoon even bij Halfords een matje met uitlaatkit halen om de pijp heen wikkelen en dan demper erop tikken en restanten van uitlaatkit wegsnijden,
dan moet ie wel luchtdicht zijn lijkt me,![]()
Klopt, zeggen er ook meer.quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Je krijgt hem niet stil Pepijn.... zegt Youp
17:00 dat redden we nooit,quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als echte verslaafde zal ie vast wel aan het lurken zijn
hoe laat kun je er zijn? ik om 17.00 uur, dan zorgt ie maar dat ie er dan is
En met personeelskorting?quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Gelukkig doet deze jongen het nog
[afbeelding]
Ik hoef alleen maar een nieuw mobo, nieuwe cpu en nieuw geheugen. Als ik iets vervang moet ik het gelijk doen natuurlijk
Het word een AMD Sempron 2500+ op een Gigabyte GA-7N400 Pro2 en met 2x256MB PC3200 Kingston geheugen
gohquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Misschien de oude motor van OPM waar we het net over hadden.
Anders resize je die pic evenquote:Op woensdag 23 februari 2005 11:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Gelukkig doet deze jongen het nog
[afbeelding]
Ik hoef alleen maar een nieuw mobo, nieuwe cpu en nieuw geheugen. Als ik iets vervang moet ik het gelijk doen natuurlijk
Het word een AMD Sempron 2500+ op een Gigabyte GA-7N400 Pro2 en met 2x256MB PC3200 Kingston geheugen
Ik weet van niksquote:Op woensdag 23 februari 2005 11:43 schreef Patrick281 het volgende:Burn foto herken ik Romius.
Ik heb ze naar je dealer gemaild zodat die nog geld kan terugeisen voor die versnellingsbak.
En een DB meter heb ik niet. En het rijden op de SM is een ervaring apart met al die feedback die je krijgt.
Hij is niet al te consequent wat dat betreft.quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:57 schreef Faithz het volgende:
[..]
goh![]()
haha maar ik dacht dat hij een groene wilde![]()
Dan weet ik ook nog wel een pracht van een rode kawa voor hemquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij is niet al te consequent wat dat betreft.![]()
Vorige week was hij nog verliefd op een zilveren ZX6R uit Zutphen waar hij was wezen kijken.![]()
hij wil volgens mij al geen ZX6R meer hebben, is nu op zoek naar ZXR400quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:11 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dan weet ik ook nog wel een pracht van een rode kawa voor hem
1996, 3500 eurotjes en al een 25kw set
(en nee, niet de mijne)
Ik denk dat het van die verhalen zijn die je wel eens leest in de krant ..quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:59 schreef Romius het volgende:
Feedback is zeker dat mensen met hun handen op hun oren moeilijk staan te doen?![]()
Straks word je met pek en veren het dorp uitgezet,quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat het van die verhalen zijn die je wel eens leest in de krant ..
.. buurman vermoord buurman wegens geluidsoverlast.![]()
Ik heb pas 2 keer gestart thuis in 3 weken. Vooral het 2 takt geluid maakt geen vrienden denk ik.
Nog nooit problemen gehad met mensen uit de buurt.![]()
dubbelquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij wil volgens mij al geen ZX6R meer hebben, is nu op zoek naar ZXR400![]()
hij is gewoon bang om er straks niet bij te horen met een ZX6R![]()
De schijterd (hij kan nu toch alleen maarquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij wil volgens mij al geen ZX6R meer hebben, is nu op zoek naar ZXR400![]()
hij is gewoon bang om er straks niet bij te horen met een ZX6R![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:22 schreef Faithz het volgende:
[..]
De schijterd (hij kan nu toch alleen maar [afbeelding])!!!
Niet opgeven youssufferd
Duh, dan zie je eventuele beschadigingen niet meerquote:
quote:Youssef schrijft op dit moment het volgende:
Hoi jongens
HhihihihAniweg, ik ben net vroeg uit school dus ik wil wel even snel langs de winkel gaan. Ik kan niet wachten tot morgen, want dan moet ik sowieso hicham mijn werk over laten nemen
Ik denk dat ik gewoon ga vragen of 'het' probleem is opgelost?
Of kan ik dat nu beter juist niet doen
?
OPM:Ik had je topic wel in het verleden gelezen maar had op dat moment ff geen zin om weer door te nemen
Als ie goed is, is het dan wel een mooie motor eigenlijk?
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Duh, dan zie je eventuele beschadigingen niet meer
Trouwens, wist niet dat jij hier ook al iets te zeggen had?
Jij had hem uit angst toch af laten voeren naar 15 Kw?quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:11 schreef Faithz het volgende:
Dan weet ik ook nog wel een pracht van een rode kawa voor hem
1996, 3500 eurotjes en al een 25kw set
(en nee, niet de mijne)
Precies OPM, precies, ik moest net ook al een Photoshop klusje voor je doen doen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:49 schreef hicham het volgende:
Youssef is thuis![]()
[..]
[..]als je zelf niet inziet dat een pic van 1600 pixels breed de layout verneukt ...
Maak dan een thumbnail ofzo of gebruik de resize-img-tag. Wat nog erger is, is dat de pic 1 MB is
met photoshop maak ej daar al gauw 200 kb van ofzo
Waarschijnlijk nog wel minder
quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:49 schreef hicham het volgende:als je zelf niet inziet dat een pic van 1600 pixels breed de layout verneukt ...
Maak dan een thumbnail ofzo of gebruik de resize-img-tag. Wat nog erger is, is dat de pic 1 MB is
met photoshop maak ej daar al gauw 200 kb van ofzo
Waarschijnlijk nog wel minder
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
Gistermiddag ook al OPM laten afknijpen.Alleen vandaag is die er weer af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |