jah, das een kopieer-foutje van Vlarp van een paar topics terugquote:
Ocherm, je bedoelt dat iemand in je topic post dat het op de krant uit D. gaat?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:12 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja, voor iedereen uit D: ik ben al 5 jaar uit de kast!
stil maar jungskequote:
Ah, joh... Trek het je allemaal toch niet zo aan.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:26 schreef Waxxer het volgende:
Hahaha ja ik kan wel zeggen van niet, maar ik weet me nog iets te herinneren van een tijdje terugals ik een zwak lijf had gehad dan eehhh.... naja. Je weet wel.
Oh nee.
Yoow, jaaaa al vijf jaar!Hallo! Jaaa ik schrijf nog steeds voor die krant ja. Jaaa dat klopt, nee inderdaad! Ja haha! Oke hoooiiii!!!
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ah, joh... Trek het je allemaal toch niet zo aan..
Maar ja. Intussen durf ik ook niet meer bij de TvT naar binnen.. En ik moet er zelf ook niet aan denken dat iemand van mijn werk mij zou herkennen op Fok!.
.
Nee, de derde hit is een link naar een [homo]-topic hier op Fok!. En pas de vijfde is een column van jou.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:28 schreef Waxxer het volgende:
Ach, als je nu googlet op D.en homo is geloof ik de tweede hint een column voor het coc van mij..... dus ik zeur om niks nu
Wil je dat even herhalen, want ik verstond je niet zo goed? En ik kon op google ook niet lezen in wat voor zin, waar ik indirect bij betrokken ben, deze comb voorkwam. Neeeee dat kon ik niet volgen..... tralalallalalalaaaaa niks aan de handquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, de derde hit is een link naar een [homo]-topic hier op Fok!. En pas de vijfde is een column van jou..
Ene XMN8R, geen idee wie dat is, misschien een gemeenteraadslid uit A. ofzo?, die post iets over neuken in de bosjes van D.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wil je dat even herhalen, want ik verstond je niet zo goed? En ik kon op google ook niet lezen in wat voor zin, waar ik indirect bij betrokken ben, deze comb voorkwam. Neeeee dat kon ik niet volgen..... tralalallalalalaaaaa niks aan de handhe??
*snuif*
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Mjah, een collega wilde al weten via welke site ik mijn auto had verkocht. "Oooh, een forum, verder niets bijzonders. Goh, wel koud hè buiten? Ik moest vanmorgen krabben!".
oooohhh die....... jaaaaaaa die kent alle parkeerplaatsen ondertussen he met de L op het dak he? Jaaaa naja dat was hij, dat was ik niet!! He??quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ene XMN8R, geen idee wie dat is, misschien een gemeenteraadslid uit A. ofzo?, die post iets over neuken in de bosjes van D..
idd...... ik heb hier echt veel te veel verteldquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Wel raar idee dat als je hier een bepaald woord in typt, dan Google dat vervolgens in de combinatie met "homo" als hit overneemt..
Alleen had ik gehoopt dat Google dat intussen ook zou doen met Albert Heijn en rijstafdeling maar helaas..
Eigenlijk moet je consequent in afkortingen (als TvT, D. en E.) schrijven en zelfs niet-herkenbare synoniemen gebruiken (Grote Liefde of G_L).quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
idd...... ik heb hier echt veel te veel verteldNaja... teveel om 100% anoniem te blijven.
Dat kan niet, of je moet iets héééééééééééél ergs doen, waardoor Danny zo boos wordt dat hij niets meer op fok wil zien wat hem aan jou doet herinneren.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:46 schreef Waxxer het volgende:
Zal k anders gewoon een andere nick nemen en een mod alles wat ik ooit gepost heb, laten verwijderen?
Oke....quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je consequent in afkortingen (als TvT, D. en E.) schrijven en zelfs niet-herkenbare synoniemen gebruiken (Grote Liefde of G_L).
Hoewel dat misschien wat paranoïde lijkt..
hahahaahahahha LOLquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:54 schreef Great_Expectations het volgende:
M1scch13n m03t3n w3 1n Br33z3r taal gaan typ3n 0m h3t v00r g00gle m031l1jk3r t3 mak3n d3 d1n93n t3 h3rk3nn3n d13 w3 h13r n33rz3tt3n..
OMGquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Heb je al parkiet en homo geprobeerd?.
Om het nog sterker te zeggen:quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:04 schreef Nuvole het volgende:
Zelfs bij alleen het woord 'rijstafdeling' kom je al meteen hier terecht!
Ik kan met een gerust hart gaan slapen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:04 schreef Nuvole het volgende:
Zelfs bij alleen het woord 'rijstafdeling' kom je al meteen hier terecht!
Iquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Om het nog sterker te zeggen:
Tik in de adresbalk van Firefox rijstafdeling en voilà !![]()
(let ook op wiens post dan bovenaan staat)
Slaap lekker, Waxxer!!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:08 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga noodgedwongen slapen, netjes en alleen in Z.
Slaap lekker!!![]()
Hey Nuvole!!
Toch nog even zeggen weet je.....
Morgen weer flink studeren, dus ik ga nu echt, na een zware dag vol journalistieke informatieverwerking!
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:12 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Me too!
* Nuvole tikt beaverhausen in Firefox...
![]()
Ik verdenk jou ervan alles persoonlijk stiekem door te kwebbelen aan Google, vieze lurker!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:12 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Me too!
* Nuvole tikt beaverhausen in Firefox...
![]()
Ja dat is het! Het is nuvole! *wijs*quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik verdenk jou ervan alles persoonlijk stiekem door te kwebbelen aan Google, vieze lurker!.
* Nuvole weet wie het zegt en tikt 'vette rel' in de Firefoxadresbalk.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik verdenk jou ervan alles persoonlijk stiekem door te kwebbelen aan Google, vieze lurker!.
En het is zonde om te laten staanquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:20 schreef Great_Expectations het volgende:
*meewijs*
*naar mijn bed wijs*
*naar nog niet helemaal leeg gedronken glas wijn wijs*
*naar stoel wijs*
Mijn glas is nog niet leeg..
Oei. Het eerste wat ik zie is wéér een post van mij.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:19 schreef Nuvole het volgende:
[..]
* Nuvole weet wie het zegt en tikt 'vette rel' in de Firefoxadresbalk.
Ja, Danny.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oei. Het eerste wat ik zie is wéér een post van mij..
[afbeelding]
Ik heb de TvT-homo ontmaskerd!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:26 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik durf helemaal niets meer te posten hier!.
Je loopt achter.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik heb de TvT-homo ontmaskerd!
Typ maar eens TvT en homo.
Dat hadden we toch nooit van 'm gedacht?
*ook dagelijks met COTG-codes werk*quote:Op vrijdag 18 februari 2005 07:52 schreef Andyvie het volgende:
Lekker rustig aan vandaag. Ik moet zo overzichtslijstjes maken van tandheelkundige en orthodontistische (is dat een woord?) verrichtingscodes....dat gaat een heel karwei worden ben ik bang....
als je een volledige verrichtingscodes-lijst hebt, dan mag je mij die best wel even mailenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*ook dagelijks met COTG-codes werk*.
Het is ook een concept car van audi, vandaar het gelikte uiterlijk, maar als de wielen gewoon achter de kappen zitten, dan zou die auto nooit off road kunnen idd. Hij komt bij mij de straat niet eens in met al die drempelsquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:08 schreef Semisane het volgende:Nee inderdaad een echte homo vraag....
Die weten namelijk alles af van auto's
Maar goed zoals ik het zie zitten de wielen achter die "wielkappen" En zijn die "kappen" zo gevormd dat die wielen gewoon kunnen draaien...al zal deze auto niet bepaald "off-road" kunnen gaan.....zover mijn gebrekkig technisch "inzicht"
En het is een homo auto omdat...?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:51 schreef Waxxer het volgende:
omdat het ook een homo-auto ís
door de kapjes worden de velgen niet vies
*bel*quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
NEE IK NEEM DE TELEFOON NIET MEER OP!word helemaal gek..
maarja mogguh
Dat was dus ook eigenlijk de strekking van mijn verhaal...het waarom van die vraag.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:34 schreef Ryan_R het volgende:
En een homo snapt dat natuurlijk niet van die wielen, dus waaromvraag ik het eigenlijk hier*)
Ik dacht dat homo's toch een betere smaak hadden...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:30 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En het is een homo auto omdat...?![]()
Vindt ik deze toch meer een homo auto
[afbeelding]
Als ik soms zie wat de homo's aan hebben, ben ik toch bang dat de gemiddelde homo net zo'n slechte smaak heeft als een doorsnee hetero...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:00 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik dacht dat homo's toch een betere smaak hadden...
Subaru is dan ook geen aftandse auto en ik moet zeggen hij rijd ook ontzettend lekkerquote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:18 schreef Waxxer het volgende:
Nou, homo's rijden vaak aftandse auto's, dus Subaru (zie logo) vind ik nog niet eens zo gek!
Nou volgens mij is Subaru inmiddels we l met een flinke come back bezig. De impreza's zijn echt wel mooi.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:34 schreef Waxxer het volgende:
Subaru is geen aftandse auto idd want ze zijn erg degelijk, alleen is het merk an sich nogal suf, politiek correct uitgedrukt
Ik ben best wel into auto's hoor en ken er een die de IVA in Driebergen doet, en nog een die nto de auto's is. Veel zijn het er idd nietMaarja, net zoals het aantal homo's om mij heen dat U2 leuk vindt, dat is ook nihil.......
Een boxermotor.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:37 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou volgens mij is Subaru inmiddels we l met een flinke come back bezig. De impreza's zijn echt wel mooi.
maar veel verstand van auto's heb ik niet, je moet aan mij echt niet vragen wat er onder de motorkap ligt![]()
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:53 schreef Nuvole het volgende:
[..]![]()
Het is idd schandalig dat er zo weinig homo's zijn met interesse in auto's. Hoe zou dat eigenlijk komen? Is er ergens een bepaald verband aan te geven?
Btw: voor wie nieuwsgierig is en nog wil weten wat een boxer is: boxermotor
Het verband tussen een boxermotor en D. zie ik niet helemaal, maar goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:06 schreef Waxxer het volgende:
om nog maar te zwijgen van het woord boxermotordie heel hard gaat
Ik zeg weer te veel, qua D.
Dus nog altijd twee mannen, waarvan je dacht daar kan ik wel wat mee, ook als ik m'n lenzen niet in heb.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:17 schreef Ang3l het volgende:
Naked Boys Singing ....
Soms was 't humor, soms was het saai
De mannen waren......... nou 3 van de 7 waren wel leuk om te zien maar die ene daarvan had dan weer zo'n klein garnaaltje dat je denkt " ik kan er niks mee"
al met al: geinig
niet super
In die versie zagen de mannen er toch een stuk beter uit dan in de Nederlandse versie?quote:
Ja als ik die foto zo bekijk is dat wel zo jaquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:10 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
In die versie zagen de mannen er toch een stuk beter uit dan in de Nederlandse versie?![]()
excuse me?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:58 schreef Ang3l het volgende:
met liedjes als “Ik ros m’n bief”
Dus dat wordt nog een keer kijken als je in NY bent of nietquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als ik die foto zo bekijk is dat wel zo ja
Ik ook klaar met die CTG-tandheelkunde verrichtingscodes. Wat een irritant klusje was dat.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:18 schreef DennisMoore het volgende:
Weekend..
Klaar met de COTG-codes..
Nou, schaam je diep!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:55 schreef creno het volgende:
zaterdagavond: red&blue (is al weer veel te lang geleden)
Ik heb nu eenmaal andere interessesquote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:53 schreef Nuvole het volgende:
[..]![]()
Het is idd schandalig dat er zo weinig homo's zijn met interesse in auto's. Hoe zou dat eigenlijk komen? Is er ergens een bepaald verband aan te geven?
Btw: voor wie nieuwsgierig is en nog wil weten wat een boxer is: boxermotor
Nou, dan is die 36 uur niet voor niets geweest. Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:09 schreef Jerruh het volgende:
inmiddels 36 uur nog niet geslapen... haha en nu lekker thuis! we zijn tweede geworden!!!!.
Bizar. Er was er nog een.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:01 schreef wizarddragon het volgende:
remote linking forbidden?
Hoi Cazman![]()
Nou dan wens ik je een hele goede nachtrust toequote:Op zaterdag 19 februari 2005 02:39 schreef creno het volgende:
ik kom thuis
okay ik weet wanneer ik niet gewenst benquote:Op zaterdag 19 februari 2005 02:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou dan wens ik je een hele goede nachtrust toe
Ow.. ik dacht echt dat je ging slapen hoor ...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 03:06 schreef creno het volgende:
[..]
okay ik weet wanneer ik niet gewenst ben![]()
truste dan maar![]()
![]()
Je kent mequote:
quote:eXeem™ is a brand new Peer-To-Peer program, which is based on the BitTorrent idea. eXeem™ eliminates the need for trackers as nodes in the program will be taking their role. eXeem™ also features easy publication of files to the network as well as a rating and comments system. eXeem™ contains NO SPYWARE. eXeem™ is free and is ad-supported. eXeem™ is currently still in its beta testing phase, which means that the network might not be completely stable yet. You are still very welcome to give eXeem™ a try and see how it is different from other Peer-To-Peer programs.
Zijn ze al maanden mee bezig, en zijn al tig topics over.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Op de site van Suprdinges:
[..]
[afbeelding].
Maar ik loop vast weer eeuwen achter en wisten jullie dit al lang..
Ja, hallo, ik ga toch geen topics lezen buiten [homo].quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zijn ze al maanden mee bezig, en zijn al tig topics over..
I know.. waar denk je dat ik 'm gisteren gekocht heb samen met Cube 2: Hypercube en trainspotting?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:09 schreef Ang3l het volgende:
Ja de film is ok, als je die debiele overbodige scene met die ontsnapte wolven e ruit schrapt. Mens wat zat ik me daar aan te ergeren
is trouwens maar 9.99 bij de FRS he
*naar kast wijs*
Mwah. Aan de ene kant wel geinig en extreem dubbelzinnig (ik ros m'n bief) maar aan de andere kant ook maar matig qua zang- en danstalent en de "gevoelige" nummers raakten kant nog wel. Al met al wel vermakelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
hey angel hoe was het blote gebeuren dat danste en zong?
Jerruh!!quote:
goed te horen vlarpie!!!!! en jij ook weer beetje bovenop?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jerruh!!
Gisteren had ie al weer normaal gegeten, had al naast bed op een stoel gezeten. Geestelijk issie helemaal goed, gaat echt zo goed nu. Alleen zal ie emotioneel nog wel een klap krijgen, maar dat hebben heel veel mensen die aan de dood ontsnapt zijn.
quote:Hi J.p. -
It's been a long time since our big "Customer of the Year" party at
CD Baby. (Remember all that, last time you bought a CD? Oh man,
that was fun! Your picture is still on our wall.)
Since then, we've added some GREAT new albums I think you'll like:
HIPHOP/RAP: Trip Hop
http://cdbaby.com/style/67
ELECTRONIC: Breakbeat/Breaks
http://cdbaby.com/style/44
Moeten we Kevin kennen?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:31 schreef Cybart het volgende:
kevin moet weer met zn kop op tv
DvdToppers.nl Tv Programma 11:30 en 13:30 elke dag op net 5
wat is er mis met Kevin?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:31 schreef Cybart het volgende:
Het gaat weer beter jaquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
goed te horen vlarpie!!!!! en jij ook weer beetje bovenop?.
Kevin B. ?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:31 schreef Cybart het volgende:
vertel vertel vertel waarom is het een eikel-klootzak?quote:
Ogerm.. ik kom hem (te) vaak tegen in het Rotterdamse. Vroeger was ie nog wel aardig, maar tegenwoordig issie echt gewoon zo arro enzo. Vindt zichzelf helemaal geweldig dat ie mag presenteren op RNN7. Wat een bagger zender is dat trouwens, echt, je mist er niks aan...quote:
Eerst uitgaan, toen lokale omroep, toen landelijk commercial en spelletjes presentatorquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
waar kennen jullie hem dan van?
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:19 schreef Jerruh het volgende:
internet, irl, zoenen, slapen, zoenen, uitgaan, zoenen, liegen en toen nooit meer gezien.
een weekje call-tv, hij doet nu een of ander tell sell programma op net 5, en hij blijkt ook in een frisia reclame te zitten las ik vanmiddag, met een vrouw die onder de douche staat....quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:04 schreef Prego het volgende:
[..]
die hele vent zegt me niks... wat presenteerde die dan?
vond ie geilquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:04 schreef Markie-Mark het volgende:
Er was vanmiddag een meneer in de winkel
En die meneer wilde een nieuwe broek
Maar hij wist zn maat niet
En die maat staat op een labeltje in zn eigen broek
Dus toen ging ie midden in de winkel zn broek opendoen
En toen moest IK gaan kijken wat zn maat was
Waarom moet IK in ZIJN broek gaan kijken naar zn maat
zodatquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:04 schreef Markie-Mark het volgende:
Er was vanmiddag een meneer in de winkel
En die meneer wilde een nieuwe broek
Maar hij wist zn maat niet
En die maat staat op een labeltje in zn eigen broek
Dus toen ging ie midden in de winkel zn broek opendoen
En toen moest IK gaan kijken wat zn maat was
Waarom moet IK in ZIJN broek gaan kijken naar zn maat
ja maar die van EHET maakt een sauna!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:09 schreef Weemz het volgende:
Nee, die van EHET vind ik dan weer minder... Kijk, Sander ging vorige week zwemmen:![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zodat
hij
zijn
maat
kon
verkrijgen
dankzij
jouw
hulp?
Dat labeltje zat bijna aan de voorkant, zoals ik hem ook zei dus lijkt me onlogisch dat ik daar naar moet kijkenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zodat
hij
zijn
maat
kon
verkrijgen
dankzij
jouw
hulp?
Ik niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:11 schreef Weemz het volgende:
Wie weet, ik ga volgende week vol spanning kijken
was het een homo en werd z'n plasser stijf?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:11 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dat labeltje zat bijna aan de voorkant, zoals ik hem ook zei dus lijkt me onlogisch dat ik daar naar moet kijken
en toch verliet ie tevreden het pand?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:08 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Had ie mooi pech want hij mocht lekker zelf kijken
dan was ie homo :p.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:11 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dat labeltje zat bijna aan de voorkant, zoals ik hem ook zei dus lijkt me onlogisch dat ik daar naar moet kijken
en daar lig jij wakker vanquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Zeg die BN-geile jongen die bij BNN is gaan werken, die zie je hier ook niet vaak meer..
Mark heeft zeer kundige handjes...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
en toch verliet ie tevreden het pand?
Klinkt bijbelsquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dan was ie homo :p.
* binnenkort ga ik jonathan weer es zien. wordt leuk*
www.gay.nl/thoon ofzoquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:15 schreef Markie-Mark het volgende:
Wie de neuk is Jonathan
Iedere nacht...quote:
Je denkt toch niet dat-ie hier is weggepest?quote:hij zal vast niemand nieuws gesproken hebben....
dus heeft ie ook niks om "indruk" mee te maken
en Robbert dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:17 schreef Jerruh het volgende:
mark in een stoute bui?
jonathan is iemand die ik al heel erg lang spreek. leuke jongen, zelfde interesses, bikkel enzo..
Oh een date.... het kwartje valtquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:17 schreef Jerruh het volgende:
mark in een stoute bui?
jonathan is iemand die ik al heel erg lang spreek. leuke jongen, zelfde interesses, bikkel enzo..
wegpesten en links laten liggen...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Iedere nacht....
[..]
Je denkt toch niet dat-ie hier is weggepest?
Gemene rothomo's!
Thony? die ene met een kleur in z'n achternaamquote:
Dat vind ik erg gemeen van je!quote:
Jah...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij gaat ieders lijst langs enzo????
van de week ook al met de ruud van mark....
![]()
ik denk dat ik iedereen die stout in het openbaar gebruikt uit mn hokje ga kicken...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:23 schreef Markie-Mark het volgende:
Een meet kan ook een hele stoute wending nemen hoor, gewoon overal voor openstaan!
daarom zeg ik: je hebt er niks mee te makenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dat vind ik erg gemeen van je!
Je moet niet zo playen! Robbert heeft ook gevoelens hoor.
ow.....quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
wegpesten en links laten liggen...
zit toch een verschil in?
ik snap ém niet. 'Het is zo'n... zo'n WD woord.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik denk dat ik iedereen die stout in het openbaar gebruikt uit mn hokje ga kicken...
ik doe het niet graag, maar het liujkt onvermeidelijk te gaan worden
gaat om het principe, niet om het voorbeeldquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:26 schreef Markie-Mark het volgende:
Ruud van Mark is overigens nogal overdreven omdat ik niet eens met die jongen gezoend heb
Hij had toen nog een vriend en was monogaam ofzoietsMoet dat woord nog steeds eens opzoeken in t woordenboek
inderdaadquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daarom zeg ik: je hebt er niks mee te maken
aangezien je ook niet hoeft te weten hoe robbert en ik met elkaar omgaan
ja, en mark zit/zat/hoort in mn hokquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik snap ém niet. 'Het is zo'n... zo'n WD woord.
mo·no·gaam (bn.)quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:26 schreef Markie-Mark het volgende:
Ruud van Mark is overigens nogal overdreven omdat ik niet eens met die jongen gezoend heb
Hij had toen nog een vriend en was monogaam ofzoietsMoet dat woord nog steeds eens opzoeken in t woordenboek
Het is ook de TvT-jongen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:26 schreef Markie-Mark het volgende:
Pfff wat een aansteller die Ruudquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:28 schreef Weemz het volgende:
[..]
/b]mo·no·gaam (bn.)
1 samenlevend met één partner
boeit niet, ik heb er niks mee te maken.quote:
Ow, eh, hai, nee, eeehhh.... ik zat ff na te denkenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
of was ik de enige die dat zo beleefde?
ruud komt niet beneden de rivieren en al helemaal niet voor een homofeest dus wat dat betreft wist ik al wel dat het niet die ruud zou zijn...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Het is ook de TvT-jongen.
en het is de Ruud-van-Mark omdat toen ik Ruud-gewoon-zonder-iets-erachter zei, Jerruh meteen dacht dat ik het over zijn ex had. Vandaar dus de Ruud-van-Mark omdat Ruud jou wel leuk vond. Ook al had hij een vriend, hij flirtte heel wat weg in jouw richting.
Ach ja.. voor wat oppervlakkige chatgebeuren is het wel te doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:32 schreef Markie-Mark het volgende:
Gay.NL = kut
nadenken is coolquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, eh, hai, nee, eeehhh.... ik zat ff na te denken![]()
En, borrelen en sudderen er alweer wat pannen op het fornuis??
jah dat is het zekerquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:32 schreef Markie-Mark het volgende:
Gay.NL = kut
nou dan, en laat het om enige denksels daarover dan ook zomaar in eht topic te smijten.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
boeit niet, ik heb er niks mee te maken.
om jou te pesten.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:31 schreef wizarddragon het volgende:
Maar goed.. Kug *kuch* , waarom ga je altijd het lijstje van gay.nl'ers van andere mensen langs en hier posten?
Ja alles is goed, groots en meeslependquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ach ja.. voor wat oppervlakkige chatgebeuren is het wel te doen.
Maar M-M.. hoe is ie allemaal jongen? Lang niet gesproken
mooi zoquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
@bart: ik blijf wel ff in je hokje, ik haat het woord.
euhm, ik vind het opzich ook gewoon weird...quote:
Je gaat toch niet met Marc_Mga afsprekenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:36 schreef DennisMoore het volgende:
En oja, marc_mga kan ook 't heen-en-weer krijgen..
Met limburgers zijn geen afspraken te maken.
nofi
komt er nog een achter....quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:36 schreef DennisMoore het volgende:
En oja, marc_mga kan ook 't heen-en-weer krijgen..
Met limburgers zijn geen afspraken te maken.
nofi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja met mij ook alles chill. Maar wel veel kutverslagen, betogen en videobewerkingstuff dankzij m'n studie. En ik haat nu SOAPSquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:35 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja alles is goed, groots en meeslepend
En met jou?
Idd heeel lang niet gesproken
omdat thoon in mijn vroegere lijst stond en nog steeds in mijn msn lijst... ik denk ook eens familair te vragen naar de mogelijkheid iemand te kennen die Jerruh ook kent.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm, ik vind het opzich ook gewoon weird...
je een beetje met kennissen/vrienden van een ander bemoeien...
laatste tijd doe je dat vrij weinig....quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:38 schreef Waxxer het volgende:
Zeg!!!Het lijkt hier gvd wel een telefooncentrale!
Zelfs om half twee 's nachts wordt hier nog gebeld voor een bepaald persoon hier in huis!
En de telefoon staat naast mijn bed op het bureau!
!
Hahahahahaha!!!!!![]()
!!!!
[spoiler]ja ik dacht ik laat ff zien dat ik niet altíjd een zeikerd ben! Hahahahaha!!!!![/spoiler[
"now you're all in my grill!"quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
mooi zo
binnenkort moet mn hok maar weer eens op stap
LOLquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:38 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja met mij ook alles chill. Maar wel veel kutverslagen, betogen en videobewerkingstuff dankzij m'n studie. En ik haat nu SOAPS![]()
ik neem aan dat je When bedoeldquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"now you're all in my grill!"
wann wann wann!?
Ik deed een poging.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:37 schreef Markie-Mark het volgende:
Je gaat toch niet met Marc_Mga afspreken
ik toch ook niequote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik neem aan dat je When bedoeld
weet ik nog niet, als de meeste mensen van mn hok kunnen in ieder geval, en mn zuipmaat van de vorige keer mag al helemaal niet ontbreken....
nouja, er wordt over vergaderd....quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:44 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik mag niet meer mee omdat ik het woord zei
Cool daar kun je dus alle kanten mee opquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:39 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
LOL
IK moet dit blok een korte film maken met het thema soapl maar we mogen het heel vrij invullen dus dat wordt wel leuk!!
En hoe is het met uwer liefdesleven?
Nopequote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, er wordt over vergaderd....
of iemand anders moet songteksten uit 96 uit zn kop kunnen knallen....
da's dialectquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:45 schreef DennisMoore het volgende:
Stouwt?
can I come, can I come, can I come!?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
IK zou die Porsche laten schieten en absoluut voor Jacob Young gaanquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Cool daar kun je dus alle kanten mee op. Heel m'n 2de semester gaat over televisie. Maar van 10:00 tot 17:00 Dynasty kijken was geen pretje.
M'n liefdesleven. Op gaygebied niet zoveel. Nog steeds wachtend op Jacob Young het prinsje in zijn porsche
![]()
ik krijg opeens zo'n georgina "gaat er nou helemaaaaaaal niiieeeeeeeeeeemand mee zwemmen" verbaan scene in mn kopquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nope
Er is hier echt niemand die de liedjes van The Backstreet Boys nog zo goed kan meezingen als ik
Dus je moet het maar doen met deze STOUTE jongen![]()
"im a raver cant you seequote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
Haha tja kerel, met slechte mensen gaat het altijd goedquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
laatste tijd doe je dat vrij weinig....
in het begin was dat wel anders
@weemz, werk ze!
jij was er ook ->quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
can I come, can I come, can I come!?
haalt het hawaii shirt alvast uit de kast plus kaki-broek en sandalen met sokken.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
da's dialect
en betekent dat je ergens iets doorduwt of in doet
emo-wear, of wannabe wear, of wannabe-grunge wear... of gewoon wat je altijd draagt.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:51 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat voor stouts zal ik aantrekken voor vanavond
Ik kom op de foto en misschien word ik wel weer gefilmd
Ach ja.. een Opel Tigra met Jacob erin is ook goedquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:47 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
IK zou die Porsche laten schieten en absoluut voor Jacob Young gaan![]()
of een kill bill shirtquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
haalt het hawaii shirt alvast uit de kast plus kaki-broek en sandalen met sokken.
Nou, joh, jij bent ondertussen vast al klaargestoomd voor gaashemdjes en synthetische strakke broeken!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:51 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat voor stouts zal ik aantrekken voor vanavond
Ik kom op de foto en misschien word ik wel weer gefilmd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |