quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:53 schreef Nuvole het volgende:
[..]![]()
Het is idd schandalig dat er zo weinig homo's zijn met interesse in auto's. Hoe zou dat eigenlijk komen? Is er ergens een bepaald verband aan te geven?
Btw: voor wie nieuwsgierig is en nog wil weten wat een boxer is: boxermotor
Het verband tussen een boxermotor en D. zie ik niet helemaal, maar goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:06 schreef Waxxer het volgende:
om nog maar te zwijgen van het woord boxermotordie heel hard gaat
Ik zeg weer te veel, qua D.
Dus nog altijd twee mannen, waarvan je dacht daar kan ik wel wat mee, ook als ik m'n lenzen niet in heb.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:17 schreef Ang3l het volgende:
Naked Boys Singing ....
Soms was 't humor, soms was het saai
De mannen waren......... nou 3 van de 7 waren wel leuk om te zien maar die ene daarvan had dan weer zo'n klein garnaaltje dat je denkt " ik kan er niks mee"
al met al: geinig
niet super
In die versie zagen de mannen er toch een stuk beter uit dan in de Nederlandse versie?quote:
Ja als ik die foto zo bekijk is dat wel zo jaquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:10 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
In die versie zagen de mannen er toch een stuk beter uit dan in de Nederlandse versie?![]()
excuse me?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:58 schreef Ang3l het volgende:
met liedjes als “Ik ros m’n bief”
Dus dat wordt nog een keer kijken als je in NY bent of nietquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als ik die foto zo bekijk is dat wel zo ja
Ik ook klaar met die CTG-tandheelkunde verrichtingscodes. Wat een irritant klusje was dat.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:18 schreef DennisMoore het volgende:
Weekend..
Klaar met de COTG-codes..
Nou, schaam je diep!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:55 schreef creno het volgende:
zaterdagavond: red&blue (is al weer veel te lang geleden)
Ik heb nu eenmaal andere interessesquote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:53 schreef Nuvole het volgende:
[..]![]()
Het is idd schandalig dat er zo weinig homo's zijn met interesse in auto's. Hoe zou dat eigenlijk komen? Is er ergens een bepaald verband aan te geven?
Btw: voor wie nieuwsgierig is en nog wil weten wat een boxer is: boxermotor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |