quote:eXeem™ is a brand new Peer-To-Peer program, which is based on the BitTorrent idea. eXeem™ eliminates the need for trackers as nodes in the program will be taking their role. eXeem™ also features easy publication of files to the network as well as a rating and comments system. eXeem™ contains NO SPYWARE. eXeem™ is free and is ad-supported. eXeem™ is currently still in its beta testing phase, which means that the network might not be completely stable yet. You are still very welcome to give eXeem™ a try and see how it is different from other Peer-To-Peer programs.
Zijn ze al maanden mee bezig, en zijn al tig topics over.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Op de site van Suprdinges:
[..]
[afbeelding].
Maar ik loop vast weer eeuwen achter en wisten jullie dit al lang..
Ja, hallo, ik ga toch geen topics lezen buiten [homo].quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zijn ze al maanden mee bezig, en zijn al tig topics over..
I know.. waar denk je dat ik 'm gisteren gekocht heb samen met Cube 2: Hypercube en trainspotting?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:09 schreef Ang3l het volgende:
Ja de film is ok, als je die debiele overbodige scene met die ontsnapte wolven e ruit schrapt. Mens wat zat ik me daar aan te ergeren
is trouwens maar 9.99 bij de FRS he
*naar kast wijs*
Mwah. Aan de ene kant wel geinig en extreem dubbelzinnig (ik ros m'n bief) maar aan de andere kant ook maar matig qua zang- en danstalent en de "gevoelige" nummers raakten kant nog wel. Al met al wel vermakelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
hey angel hoe was het blote gebeuren dat danste en zong?
Jerruh!!quote:
goed te horen vlarpie!!!!! en jij ook weer beetje bovenop?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jerruh!!
Gisteren had ie al weer normaal gegeten, had al naast bed op een stoel gezeten. Geestelijk issie helemaal goed, gaat echt zo goed nu. Alleen zal ie emotioneel nog wel een klap krijgen, maar dat hebben heel veel mensen die aan de dood ontsnapt zijn.
quote:Hi J.p. -
It's been a long time since our big "Customer of the Year" party at
CD Baby. (Remember all that, last time you bought a CD? Oh man,
that was fun! Your picture is still on our wall.)
Since then, we've added some GREAT new albums I think you'll like:
HIPHOP/RAP: Trip Hop
http://cdbaby.com/style/67
ELECTRONIC: Breakbeat/Breaks
http://cdbaby.com/style/44
Moeten we Kevin kennen?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:31 schreef Cybart het volgende:
kevin moet weer met zn kop op tv
DvdToppers.nl Tv Programma 11:30 en 13:30 elke dag op net 5
wat is er mis met Kevin?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:31 schreef Cybart het volgende:
Het gaat weer beter jaquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
goed te horen vlarpie!!!!! en jij ook weer beetje bovenop?.
Kevin B. ?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:31 schreef Cybart het volgende:
vertel vertel vertel waarom is het een eikel-klootzak?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |