*ook dagelijks met COTG-codes werk*quote:Op vrijdag 18 februari 2005 07:52 schreef Andyvie het volgende:
Lekker rustig aan vandaag. Ik moet zo overzichtslijstjes maken van tandheelkundige en orthodontistische (is dat een woord?) verrichtingscodes....dat gaat een heel karwei worden ben ik bang....
als je een volledige verrichtingscodes-lijst hebt, dan mag je mij die best wel even mailenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*ook dagelijks met COTG-codes werk*.
Het is ook een concept car van audi, vandaar het gelikte uiterlijk, maar als de wielen gewoon achter de kappen zitten, dan zou die auto nooit off road kunnen idd. Hij komt bij mij de straat niet eens in met al die drempelsquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:08 schreef Semisane het volgende:Nee inderdaad een echte homo vraag....
Die weten namelijk alles af van auto's
Maar goed zoals ik het zie zitten de wielen achter die "wielkappen" En zijn die "kappen" zo gevormd dat die wielen gewoon kunnen draaien...al zal deze auto niet bepaald "off-road" kunnen gaan.....zover mijn gebrekkig technisch "inzicht"
En het is een homo auto omdat...?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:51 schreef Waxxer het volgende:
omdat het ook een homo-auto ís
door de kapjes worden de velgen niet vies
*bel*quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
NEE IK NEEM DE TELEFOON NIET MEER OP!word helemaal gek..
maarja mogguh
Dat was dus ook eigenlijk de strekking van mijn verhaal...het waarom van die vraag.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:34 schreef Ryan_R het volgende:
En een homo snapt dat natuurlijk niet van die wielen, dus waaromvraag ik het eigenlijk hier*)
Ik dacht dat homo's toch een betere smaak hadden...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:30 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En het is een homo auto omdat...?![]()
Vindt ik deze toch meer een homo auto
[afbeelding]
Als ik soms zie wat de homo's aan hebben, ben ik toch bang dat de gemiddelde homo net zo'n slechte smaak heeft als een doorsnee hetero...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:00 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik dacht dat homo's toch een betere smaak hadden...
Subaru is dan ook geen aftandse auto en ik moet zeggen hij rijd ook ontzettend lekkerquote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:18 schreef Waxxer het volgende:
Nou, homo's rijden vaak aftandse auto's, dus Subaru (zie logo) vind ik nog niet eens zo gek!
Nou volgens mij is Subaru inmiddels we l met een flinke come back bezig. De impreza's zijn echt wel mooi.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:34 schreef Waxxer het volgende:
Subaru is geen aftandse auto idd want ze zijn erg degelijk, alleen is het merk an sich nogal suf, politiek correct uitgedrukt
Ik ben best wel into auto's hoor en ken er een die de IVA in Driebergen doet, en nog een die nto de auto's is. Veel zijn het er idd nietMaarja, net zoals het aantal homo's om mij heen dat U2 leuk vindt, dat is ook nihil.......
Een boxermotor.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:37 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou volgens mij is Subaru inmiddels we l met een flinke come back bezig. De impreza's zijn echt wel mooi.
maar veel verstand van auto's heb ik niet, je moet aan mij echt niet vragen wat er onder de motorkap ligt![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |