ja maar die van EHET maakt een sauna!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:09 schreef Weemz het volgende:
Nee, die van EHET vind ik dan weer minder... Kijk, Sander ging vorige week zwemmen:![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zodat
hij
zijn
maat
kon
verkrijgen
dankzij
jouw
hulp?
Dat labeltje zat bijna aan de voorkant, zoals ik hem ook zei dus lijkt me onlogisch dat ik daar naar moet kijkenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zodat
hij
zijn
maat
kon
verkrijgen
dankzij
jouw
hulp?
Ik niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:11 schreef Weemz het volgende:
Wie weet, ik ga volgende week vol spanning kijken
was het een homo en werd z'n plasser stijf?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:11 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dat labeltje zat bijna aan de voorkant, zoals ik hem ook zei dus lijkt me onlogisch dat ik daar naar moet kijken
en toch verliet ie tevreden het pand?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:08 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Had ie mooi pech want hij mocht lekker zelf kijken
dan was ie homo :p.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:11 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dat labeltje zat bijna aan de voorkant, zoals ik hem ook zei dus lijkt me onlogisch dat ik daar naar moet kijken
en daar lig jij wakker vanquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Zeg die BN-geile jongen die bij BNN is gaan werken, die zie je hier ook niet vaak meer..
Mark heeft zeer kundige handjes...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
en toch verliet ie tevreden het pand?
Klinkt bijbelsquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dan was ie homo :p.
* binnenkort ga ik jonathan weer es zien. wordt leuk*
www.gay.nl/thoon ofzoquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:15 schreef Markie-Mark het volgende:
Wie de neuk is Jonathan
Iedere nacht...quote:
Je denkt toch niet dat-ie hier is weggepest?quote:hij zal vast niemand nieuws gesproken hebben....
dus heeft ie ook niks om "indruk" mee te maken
en Robbert dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:17 schreef Jerruh het volgende:
mark in een stoute bui?
jonathan is iemand die ik al heel erg lang spreek. leuke jongen, zelfde interesses, bikkel enzo..
Oh een date.... het kwartje valtquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:17 schreef Jerruh het volgende:
mark in een stoute bui?
jonathan is iemand die ik al heel erg lang spreek. leuke jongen, zelfde interesses, bikkel enzo..
wegpesten en links laten liggen...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Iedere nacht....
[..]
Je denkt toch niet dat-ie hier is weggepest?
Gemene rothomo's!
Thony? die ene met een kleur in z'n achternaamquote:
Dat vind ik erg gemeen van je!quote:
Jah...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij gaat ieders lijst langs enzo????
van de week ook al met de ruud van mark....
![]()
ik denk dat ik iedereen die stout in het openbaar gebruikt uit mn hokje ga kicken...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:23 schreef Markie-Mark het volgende:
Een meet kan ook een hele stoute wending nemen hoor, gewoon overal voor openstaan!
daarom zeg ik: je hebt er niks mee te makenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dat vind ik erg gemeen van je!
Je moet niet zo playen! Robbert heeft ook gevoelens hoor.
ow.....quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
wegpesten en links laten liggen...
zit toch een verschil in?
ik snap ém niet. 'Het is zo'n... zo'n WD woord.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik denk dat ik iedereen die stout in het openbaar gebruikt uit mn hokje ga kicken...
ik doe het niet graag, maar het liujkt onvermeidelijk te gaan worden
gaat om het principe, niet om het voorbeeldquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:26 schreef Markie-Mark het volgende:
Ruud van Mark is overigens nogal overdreven omdat ik niet eens met die jongen gezoend heb
Hij had toen nog een vriend en was monogaam ofzoietsMoet dat woord nog steeds eens opzoeken in t woordenboek
inderdaadquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daarom zeg ik: je hebt er niks mee te maken
aangezien je ook niet hoeft te weten hoe robbert en ik met elkaar omgaan
ja, en mark zit/zat/hoort in mn hokquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik snap ém niet. 'Het is zo'n... zo'n WD woord.
mo·no·gaam (bn.)quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:26 schreef Markie-Mark het volgende:
Ruud van Mark is overigens nogal overdreven omdat ik niet eens met die jongen gezoend heb
Hij had toen nog een vriend en was monogaam ofzoietsMoet dat woord nog steeds eens opzoeken in t woordenboek
Het is ook de TvT-jongen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:26 schreef Markie-Mark het volgende:
Pfff wat een aansteller die Ruudquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:28 schreef Weemz het volgende:
[..]
/b]mo·no·gaam (bn.)
1 samenlevend met één partner
boeit niet, ik heb er niks mee te maken.quote:
Ow, eh, hai, nee, eeehhh.... ik zat ff na te denkenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
of was ik de enige die dat zo beleefde?
ruud komt niet beneden de rivieren en al helemaal niet voor een homofeest dus wat dat betreft wist ik al wel dat het niet die ruud zou zijn...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Het is ook de TvT-jongen.
en het is de Ruud-van-Mark omdat toen ik Ruud-gewoon-zonder-iets-erachter zei, Jerruh meteen dacht dat ik het over zijn ex had. Vandaar dus de Ruud-van-Mark omdat Ruud jou wel leuk vond. Ook al had hij een vriend, hij flirtte heel wat weg in jouw richting.
Ach ja.. voor wat oppervlakkige chatgebeuren is het wel te doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:32 schreef Markie-Mark het volgende:
Gay.NL = kut
nadenken is coolquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, eh, hai, nee, eeehhh.... ik zat ff na te denken![]()
En, borrelen en sudderen er alweer wat pannen op het fornuis??
jah dat is het zekerquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:32 schreef Markie-Mark het volgende:
Gay.NL = kut
nou dan, en laat het om enige denksels daarover dan ook zomaar in eht topic te smijten.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
boeit niet, ik heb er niks mee te maken.
om jou te pesten.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:31 schreef wizarddragon het volgende:
Maar goed.. Kug *kuch* , waarom ga je altijd het lijstje van gay.nl'ers van andere mensen langs en hier posten?
Ja alles is goed, groots en meeslependquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ach ja.. voor wat oppervlakkige chatgebeuren is het wel te doen.
Maar M-M.. hoe is ie allemaal jongen? Lang niet gesproken
mooi zoquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
@bart: ik blijf wel ff in je hokje, ik haat het woord.
euhm, ik vind het opzich ook gewoon weird...quote:
Je gaat toch niet met Marc_Mga afsprekenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:36 schreef DennisMoore het volgende:
En oja, marc_mga kan ook 't heen-en-weer krijgen..
Met limburgers zijn geen afspraken te maken.
nofi
komt er nog een achter....quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:36 schreef DennisMoore het volgende:
En oja, marc_mga kan ook 't heen-en-weer krijgen..
Met limburgers zijn geen afspraken te maken.
nofi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja met mij ook alles chill. Maar wel veel kutverslagen, betogen en videobewerkingstuff dankzij m'n studie. En ik haat nu SOAPSquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:35 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja alles is goed, groots en meeslepend
En met jou?
Idd heeel lang niet gesproken
omdat thoon in mijn vroegere lijst stond en nog steeds in mijn msn lijst... ik denk ook eens familair te vragen naar de mogelijkheid iemand te kennen die Jerruh ook kent.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm, ik vind het opzich ook gewoon weird...
je een beetje met kennissen/vrienden van een ander bemoeien...
laatste tijd doe je dat vrij weinig....quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:38 schreef Waxxer het volgende:
Zeg!!!Het lijkt hier gvd wel een telefooncentrale!
Zelfs om half twee 's nachts wordt hier nog gebeld voor een bepaald persoon hier in huis!
En de telefoon staat naast mijn bed op het bureau!
!
Hahahahahaha!!!!!![]()
!!!!
[spoiler]ja ik dacht ik laat ff zien dat ik niet altíjd een zeikerd ben! Hahahahaha!!!!![/spoiler[
"now you're all in my grill!"quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
mooi zo
binnenkort moet mn hok maar weer eens op stap
LOLquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:38 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja met mij ook alles chill. Maar wel veel kutverslagen, betogen en videobewerkingstuff dankzij m'n studie. En ik haat nu SOAPS![]()
ik neem aan dat je When bedoeldquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"now you're all in my grill!"
wann wann wann!?
Ik deed een poging.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:37 schreef Markie-Mark het volgende:
Je gaat toch niet met Marc_Mga afspreken
ik toch ook niequote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik neem aan dat je When bedoeld
weet ik nog niet, als de meeste mensen van mn hok kunnen in ieder geval, en mn zuipmaat van de vorige keer mag al helemaal niet ontbreken....
nouja, er wordt over vergaderd....quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:44 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik mag niet meer mee omdat ik het woord zei
Cool daar kun je dus alle kanten mee opquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:39 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
LOL
IK moet dit blok een korte film maken met het thema soapl maar we mogen het heel vrij invullen dus dat wordt wel leuk!!
En hoe is het met uwer liefdesleven?
Nopequote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, er wordt over vergaderd....
of iemand anders moet songteksten uit 96 uit zn kop kunnen knallen....
da's dialectquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:45 schreef DennisMoore het volgende:
Stouwt?
can I come, can I come, can I come!?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
IK zou die Porsche laten schieten en absoluut voor Jacob Young gaanquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Cool daar kun je dus alle kanten mee op. Heel m'n 2de semester gaat over televisie. Maar van 10:00 tot 17:00 Dynasty kijken was geen pretje.
M'n liefdesleven. Op gaygebied niet zoveel. Nog steeds wachtend op Jacob Young het prinsje in zijn porsche
![]()
ik krijg opeens zo'n georgina "gaat er nou helemaaaaaaal niiieeeeeeeeeeemand mee zwemmen" verbaan scene in mn kopquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nope
Er is hier echt niemand die de liedjes van The Backstreet Boys nog zo goed kan meezingen als ik
Dus je moet het maar doen met deze STOUTE jongen![]()
"im a raver cant you seequote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
Haha tja kerel, met slechte mensen gaat het altijd goedquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
laatste tijd doe je dat vrij weinig....
in het begin was dat wel anders
@weemz, werk ze!
jij was er ook ->quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
can I come, can I come, can I come!?
haalt het hawaii shirt alvast uit de kast plus kaki-broek en sandalen met sokken.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
da's dialect
en betekent dat je ergens iets doorduwt of in doet
emo-wear, of wannabe wear, of wannabe-grunge wear... of gewoon wat je altijd draagt.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:51 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat voor stouts zal ik aantrekken voor vanavond
Ik kom op de foto en misschien word ik wel weer gefilmd
Ach ja.. een Opel Tigra met Jacob erin is ook goedquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:47 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
IK zou die Porsche laten schieten en absoluut voor Jacob Young gaan![]()
of een kill bill shirtquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
haalt het hawaii shirt alvast uit de kast plus kaki-broek en sandalen met sokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |