ik neem aan dat je When bedoeldquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"now you're all in my grill!"
wann wann wann!?
Ik deed een poging.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:37 schreef Markie-Mark het volgende:
Je gaat toch niet met Marc_Mga afspreken
ik toch ook niequote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik neem aan dat je When bedoeld
weet ik nog niet, als de meeste mensen van mn hok kunnen in ieder geval, en mn zuipmaat van de vorige keer mag al helemaal niet ontbreken....
nouja, er wordt over vergaderd....quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:44 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik mag niet meer mee omdat ik het woord zei
Cool daar kun je dus alle kanten mee opquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:39 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
LOL
IK moet dit blok een korte film maken met het thema soapl maar we mogen het heel vrij invullen dus dat wordt wel leuk!!
En hoe is het met uwer liefdesleven?
Nopequote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, er wordt over vergaderd....
of iemand anders moet songteksten uit 96 uit zn kop kunnen knallen....
da's dialectquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:45 schreef DennisMoore het volgende:
Stouwt?
can I come, can I come, can I come!?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
IK zou die Porsche laten schieten en absoluut voor Jacob Young gaanquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Cool daar kun je dus alle kanten mee op. Heel m'n 2de semester gaat over televisie. Maar van 10:00 tot 17:00 Dynasty kijken was geen pretje.
M'n liefdesleven. Op gaygebied niet zoveel. Nog steeds wachtend op Jacob Young het prinsje in zijn porsche
![]()
ik krijg opeens zo'n georgina "gaat er nou helemaaaaaaal niiieeeeeeeeeeemand mee zwemmen" verbaan scene in mn kopquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nope
Er is hier echt niemand die de liedjes van The Backstreet Boys nog zo goed kan meezingen als ik
Dus je moet het maar doen met deze STOUTE jongen![]()
"im a raver cant you seequote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
Haha tja kerel, met slechte mensen gaat het altijd goedquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
laatste tijd doe je dat vrij weinig....
in het begin was dat wel anders
@weemz, werk ze!
jij was er ook ->quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
can I come, can I come, can I come!?
haalt het hawaii shirt alvast uit de kast plus kaki-broek en sandalen met sokken.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
da's dialect
en betekent dat je ergens iets doorduwt of in doet
emo-wear, of wannabe wear, of wannabe-grunge wear... of gewoon wat je altijd draagt.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:51 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat voor stouts zal ik aantrekken voor vanavond
Ik kom op de foto en misschien word ik wel weer gefilmd
Ach ja.. een Opel Tigra met Jacob erin is ook goedquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:47 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
IK zou die Porsche laten schieten en absoluut voor Jacob Young gaan![]()
of een kill bill shirtquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
haalt het hawaii shirt alvast uit de kast plus kaki-broek en sandalen met sokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |