lief van je hoor, maar dat komt wel goedquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:29 schreef minoes_ het volgende:
Girly.....ik zou willen,dat ik met 100%zekerheid kon zeggen,dat het de volgende keer goed komt,maar helaas......dat kan ik niet..........
Toch hoop ik,dat je eruitkomt met jezelf.Laat je koppie niet hangen,kop op en zeur maar lekker,doen wij ook![]()
Groetjes,Minoes![]()
Mja het was idd te mooi geweest, maar toch zit je dan te hopen van "misschien ben ik gewoon op dit gebied een laatbloeier en waren alle zorgen voor niets geweest..."quote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
Balen dat het nu weer zo laat is Leonieke, maar ja, het had ook bijna te mooi geweest als je eerst jaren niets had en nu ineens zomaar regelmatig. Ik hoop dat je menstruatie snel weer komt!
Oh, maar hoe hard we ook jompelen voor haar, dat neemt niet weg dat elke maand wachten voor ieder ander net zo irritant is hoor!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:44 schreef leonieke het volgende:
Maar idd.. ook al mijn aandacht gaat nu uit naar Slaapmeisje. Ik wil er gerust een maandje menstruatie voor overslaan
nou hier wordt ik ffies emo vanquote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:24 schreef Slaapmeisje het volgende:
GirlyShir, ik geloof dat kleiner dan 1 zowat gelijk staat aan 1 hoor. Wat zijn nu de vervolgstappen? Wanneer mogen jullie er nou weer voor het echie voor gaan? Het heeft nu allemaal lang genoeg geduurt hoor en ik kan niet wachten totdat ik weer jouw bolle buikkie mag bewonderen in het buikentopic
*breekt even in*quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:31 schreef Girly het volgende:
[..]
waar ik zo van baal is dat ik mijn broertje zo uit blijdschap had gevraagd of hij mijn getuige wilde zijn. dat zou ontzettend veel voor mij betekenen,maar het feit is dus dat hij daar te jong voor is.![]()
zucht
Goed zo, het moeten verbergen lijkt me vermoeiend en energievretendquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/670539/1/50#25183625]zondag 20 februari 2005 19:52]
Dit zijn wij, hier zijn wij mee bezig en basta.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:33 schreef minoes_ het volgende:
Slaapmeisje..............ow,dan had ik t ff verkeerd begrepen,maar toch stevig balen meis.....![]()
Mag je dan niet precies op dag 14 testen?Omdat je zei,dat dat zaterdag pas mocht?
Wel lekker,dat je alweer een nieuwe datum hebt,you go girl![]()
Groetjes,Minoes![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:24 schreef Slaapmeisje het volgende:
[...] Ik denk dat mijn NOD a.s. donderdag is omdat het dan 14 dagen na IUI is, maar dat ik pas mag testen op zaterdag in verband met de HCG die in de Pregnyl injecties zit. Als ik eerder zou testen dan heb ik kans op een vals positieve test van die injecties en dat zou wel heel wrang zijn natuurlijk.
Sorry Minoes, zo was het helemaal niet bedoeld, zie ook de knipoog...quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:36 schreef minoes_ het volgende:
Mag slaapmeisje zelf reageren aubMaar goed,dat was ik ff kwijt,maar laat maar zitten,als t zo moet..................
Groetjes,Minoes![]()
Slaapmeisje, gij krachtpats-sterquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:04 schreef Slaapmeisje het volgende:
Vanmorgen meteen weer een nieuwe afspraak gemaakt voor 4 maart en morgenavond weer beginnen met prikken. Daar gaan we weer....
neee dat meen je niet...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:13 schreef Merisse het volgende:
Ik ben vandaag toch maar eens op een leuk, nieuw autootje uitgeweest. Staan we bij de garage, komen we goede kennissen tegen... En jawel hoor, zij blijkt zwanger... Hoef ik jullie niet te vertellen dat het met mij en die auto's vandaag niks meer is geworden.
Jezus! Het lijkt wel of men het erom doet! Dikke knuffel voor jou meid!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:13 schreef Merisse het volgende:
Ik ben vandaag toch maar eens op een leuk, nieuw autootje uitgeweest. Staan we bij de garage, komen we goede kennissen tegen... En jawel hoor, zij blijkt zwanger... Hoef ik jullie niet te vertellen dat het met mij en die auto's vandaag niks meer is geworden.
that's the spirit girlquote:Op zondag 27 februari 2005 18:05 schreef Slaapmeisje het volgende:
... het is meer een soort oerdrang dat mij op de been houdt. Een hele lange marathon waarbij de eindstreep elke keer net uit het oog gehouden wordt, maar hij moet er zijn ergens... en zo niet, dan toch
Het lijkt wel of je niks meer kunt ondernemen zonder er zo mee geconfronteerd te worden hè Merisse. Ik snap 't helemaal, dikkequote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:13 schreef Merisse het volgende:
... Hoef ik jullie niet te vertellen dat het met mij en die auto's vandaag niks meer is geworden.
He meid, een hekel eraan krijgen is haast onvermijdelijk...als er geKvKt moèt worden.quote:Op maandag 28 februari 2005 17:22 schreef Merisse het volgende:
Ben overigens zojuist weer ongesteld geworden. De moed zakt me een beetje in de schoenen. Met name weer een ronde verplicht KvK-en. Begrijp me goed ik heb er nooit een hekel aan gehad maar begin er langzamerhand wel een hekel aan te krijgen...
Ik kan jullie begrijpen. Immers denk ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:11 schreef Merisse het volgende:
Niet boos hoor, ik word er een beetje moe en moedeloos van dat ik al een half jaar steeds opnieuw moet vertellen (ook irl) dat het nu een kwestie is van zwanger worden is en dat ze voor de rest niks kunnen/willen/gaan doen.
Komt bij dat jij ons een beetje verweet dat we niet alle data van jou in ons hoofd hebben....
Oke, dat is duidelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:01 schreef Merisse het volgende:
Jolene, wat ik vervelend vind is dat sommige mensen mijn verhaal kennelijk niet onthouden. Ze vragen dan wat de volgende stap in mijn behandeling is terwijl ik al eerder heb verteld dat die er niet is en ook niet zal komen tot mijn grote verdriet. En dat moet ik dan steeds weer opnieuw vertellen en dat is pijnlijk.
(Minoes, dit is niet tegen jou hoor, het is mijn eigen frustratie).
Ik heb zo een beetje hetzelfde gevoel. Duim voor jullie maar kan het niet echt opbrengen om vaak te posten.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:20 schreef Merisse het volgende:
Ik merk dat ik niet zoveel zin heb om dagelijks te lezen en te posten dus neem me niet kwalijk als ik de komende tijd niet zo snel en vaak meer reageer: ik denk toch wel aan jullie hoor!
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:02 schreef minoes_ het volgende:
Merisse en Leoniekebedankt voor de jompels,die hebben we nodig
![]()
En voor jullie een hart-onder-de-riem-knuf![]()
Groetjes,Minoes![]()
Deze periode heb ik ook gehad Tinkerbell, vooral dat 'alsof het niet over mij gaat' zou ik gezegd kunnen hebben. Ik ging stotteren, verkrampte helemaal. Dat is nu wel over.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:36 schreef Tinkerbell het volgende:
Over dat hier niet willen posten (helemaal niet of tijdelijk) herken ik wel. Ik heb hier nooit mijn hele verhaal gedaan (al was het maar om het gemiddeld aantal mensen dat Fok bezoekt per dag).
Ik wil er liever niet over posten (behalve over technische details). Ik wil er liever helemaal niet meer over praten, behalve met mijn man. Niet met mijn moeder, niet met mijn zus en niet met vrienden en andere familie. Ik klap dicht. Volledig, alsof er een luik dichtvalt. Met mij kan je overal over praten, niets menselijks is mij vreemd, en ik praat graag en veel, maar niet over het feit wij kinderloos zijn en naar alle waarschijnlijkheid blijven. Als ik er al wat over wil zeggen komt het er hortend en stotend uit en krijg pijn in mijn keel, alsof het niet over mij gaat. Als ik er iets over op wil schrijven kan ik geen woorden vinden.
Ik leef wel mee, met iedereen. Met Slaapmeisje leef ik al mee sinds ze er over begon, want toen begon ik ook net. In de verhalen van Merisse herken ik me ook, met name haar strijd tussen 'misschien lukt het nog' en 'we moeten samen verder'. De dalen en pieken van Katinka.
Ik zweef tussen verdriet en boosheid. Daar ergens moet ik er een weg tussenuit zien te vinden. Dan lukt het wellicht om er weer over te praten.
Ik heb al antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:14 schreef Beaker het volgende:
Heeft iemand wat van LW vernomen?? Die had 6 maart haar NOD!
Slaapmeisje,
quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:34 schreef Slaapmeisje het volgende:
Als ik nu doorreken naar het moment dat de vorige keer de IUI plaatsvond dan komen we in het paasweekend terecht.
Miss_Sly, wat een gigantisch goed nieuws...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:39 schreef miss_sly het volgende:
Even delen, want ik moet het kwijt: ik ben ongesteld
Niet zo'n twijfelachtig goedje, maar gewoon mooi, helderrood bloed
Merisse, ik vind het helemaal niet raar klinken.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:42 schreef Merisse het volgende:
dit is voor het eerst in een jaar tijd dat we een maand niet op dag en tijd hebben geklust en dat voelt eigenlijk ook best goed hoe raar het ook moge klinken.
Dacht ik ook eigenlijk..maar nu hopen dat het ook ff aanhoud.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:04 schreef miss_sly het volgende:
Voor mij niet het verkeerde topic, minoes.
Zo is dat! Doen wij ook hoor en elke keer dat we dat beslissen voelen we opluchting eigenlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:42 schreef Merisse het volgende:
Jammer dan, dit is voor het eerst in een jaar tijd dat we een maand niet op dag en tijd hebben geklust en dat voelt eigenlijk ook best goed hoe raar het ook moge klinken.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:39 schreef miss_sly het volgende:
Even delen, want ik moet het kwijt: ik ben ongesteld
Niet zo'n twijfelachtig goedje, maar gewoon mooi, helderrood bloed
Hopladepopla, miss_sly! Wat heerlijk dat je ongi bent geworden!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:25 schreef miss_sly het volgende:
Zo, rustig thuis en bijgekomen van de schrik
*knip*
Alle andere dames: bedankt voor het meeleven en de jompels! Zo fijn dat er hier een paar meiden zijn die het niet raar vinden als iemand zo blij komt vertellen dat ze ongesteld is alsof het zoiets wereldschokkends is![]()
Ik snap je welquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:33 schreef Merisse het volgende:
Miss_sly, ik ben ook wel heel benieuwd hoe mister_sly reageerde.. voor mannen ligt dat heel anders tuurlijk maar ook gezien jouw kinderwens die (nog) niet de zijne is.. het is namelijk wel weer een stap.. ik weet niet goed hoe ik het moet verwoorden maar je snapt me denk ik wel
LW, ouwe houtduif, hopelijk kan jij ook snel definitief aan de klus
quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:33 schreef Merisse het volgende:
Miss_sly, ik ben ook wel heel benieuwd hoe mister_sly reageerde.. voor mannen ligt dat heel anders tuurlijk maar ook gezien jouw kinderwens die (nog) niet de zijne is.. het is namelijk wel weer een stap.. ik weet niet goed hoe ik het moet verwoorden maar je snapt me denk ik wel
LW, ouwe houtduif, hopelijk kan jij ook snel definitief aan de klus![]()
joeps, ik heb even een tussenstand gemaakt van mijn situatie:quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:04 schreef E.T. het volgende:
Ik kwam volgens mij op een gegeven moment op 150 spuiten
(en 40 inwendige echo's)
quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:23 schreef Slaapmeisje het volgende:
Er is toch een klein wondertje gebeurd: Vanmorgen weer bij de kliniek geweest en er zitten twee eitjes (16mm en 14 mm) die kans maken, de rest heeft gelukkig besloten om niet door te groeien. De twee kanshebbers mogen nog even doorgroeien tot zondag en dan mag ik de eispronginjectie zetten. Dinsdag hebben we dan ein-de-lijk IUI nummer 5
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:37 schreef Sugar het volgende:
Wonderei ---> verrassingsei ---> kindersurprise!
Ja!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |