Hallo,meiden.
De hele dag maar wat gelegen,want de inseminatie was een regelrechte ramp
Die eendebek erin en open viel me mee,dat doet meestal wel ff zeer bij mij,maar dat ging ok.
Maar toen zat de vrouwelijke ferti-arts te kloien met het slangetje met de zaadjes,het topje krulde om,naar beneden .
En dat wilde ze niet,hij blokkeerde ergens.Meteen de gyn gebeld en die kwam.Ook bij hem krulde het slangetje om.Toen werd er een tang bij gepakt en greep hij de wand van mijn baarmoeder (of bmmond,dat ben ik ff kwijt)en toen kwam er een helse pijn,die omhoog schoot.
Het was zo erg,dat ik meteen lag te piepen.Hij had gezegd,datik even een prikje zou voelen,maar dit was echt enorm pijnlijk.De ferti-arts stond heel pittug over mijn armen te wrijven en ze waren allebei erg lief.
Lekker hoor,zei ik,dat heb ik weer.
Toen zei de gyn:de zaadjes zitten nu wel mooi hoog in je baarmoeder,dus het is wel gelukt.
Maar als het deze keer niet lukt en je komt de volgende keer en het slangetje krult weer om,dan moet het eerst van binnen onder narcose worden opgerekt
Dus dan is die poging ook meteen mislukt,die kan dan geen plaats vinden.
Hij verbaasde zich erover,dat het zo nauw was.Dat komt alleen voor bij vrouwen,die nog geen kindderen hebben gehad,zei hij.
En ik heb er al 2 ,dus.......
Affijn,een hele heftige en pijnlijke inseminatie was dit dus.
Ik moest meteen denken aan het formulier wat ik het uur ervoor nog had doorgelezen in het ziekenhuis,dat ik die 1,5 uur moest wachten.Er stond:volstrekt pijnloze handeling........
Nou,mooi niet dus.....
Vanavond dacht ik in ene:maar ik heb toch ook die hsg foto gehad?En toen lukte het wel met dat slangetje met die vloeistof,zou dat een ander slangetje zijn geweest?
De gyn zei al,dat hij wilde,dat de slangetjes wat dikker waren,dan was dit niet gebeurd.
Tot zover mijn verhaal,helaas niet positief en al helemaal niet gezeliig.
Ik begon ook meteen te bloeden en heb al 1,5 inlegkruisje met bloed eraan verwisseld.De ferti-arts waarschuwde,dat ik vandaag nog kon nabloeden en krampen kon krijgen.
Dat klopt wel,ik heb nu geen bloedverlies meer,maar nog wel pijnlijke krampen,vooral rechts onderin en links ook.Lopen doe ik liever niet,laat mij maar liggen.
Nu word het afwachten en als ik de 24e/25e nog niet ongi ben,mag ik testen.
De zaadjes van mijn man waren trouwens van superkwaliteit,na bewerking nog 17 miljoen babyvisjes,hahaha.En door het bewerken waren de hele goede zwemmers van 11%(tenminste,ik denk dat het procenten waren)naar 28% gegaan.Dat is dus het voordeel van die bewerking,verdrievoudigd dus.En de langzame waren van 25 naar 7 gegaan,dus ook heel goed.
Daarom baalde ze ook zo dat het niet lukte,zo zonde van de goede kwaliteit,zei ze
Tot zover dan echt dit lange verhaal.
Groetjes,Minoes