Sorry Minoes, zo was het helemaal niet bedoeld, zie ook de knipoog...quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:36 schreef minoes_ het volgende:
Mag slaapmeisje zelf reageren aubMaar goed,dat was ik ff kwijt,maar laat maar zitten,als t zo moet..................
Groetjes,Minoes![]()
Slaapmeisje, gij krachtpats-sterquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:04 schreef Slaapmeisje het volgende:
Vanmorgen meteen weer een nieuwe afspraak gemaakt voor 4 maart en morgenavond weer beginnen met prikken. Daar gaan we weer....
neee dat meen je niet...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:13 schreef Merisse het volgende:
Ik ben vandaag toch maar eens op een leuk, nieuw autootje uitgeweest. Staan we bij de garage, komen we goede kennissen tegen... En jawel hoor, zij blijkt zwanger... Hoef ik jullie niet te vertellen dat het met mij en die auto's vandaag niks meer is geworden.
Jezus! Het lijkt wel of men het erom doet! Dikke knuffel voor jou meid!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:13 schreef Merisse het volgende:
Ik ben vandaag toch maar eens op een leuk, nieuw autootje uitgeweest. Staan we bij de garage, komen we goede kennissen tegen... En jawel hoor, zij blijkt zwanger... Hoef ik jullie niet te vertellen dat het met mij en die auto's vandaag niks meer is geworden.
that's the spirit girlquote:Op zondag 27 februari 2005 18:05 schreef Slaapmeisje het volgende:
... het is meer een soort oerdrang dat mij op de been houdt. Een hele lange marathon waarbij de eindstreep elke keer net uit het oog gehouden wordt, maar hij moet er zijn ergens... en zo niet, dan toch
Het lijkt wel of je niks meer kunt ondernemen zonder er zo mee geconfronteerd te worden hè Merisse. Ik snap 't helemaal, dikkequote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:13 schreef Merisse het volgende:
... Hoef ik jullie niet te vertellen dat het met mij en die auto's vandaag niks meer is geworden.
He meid, een hekel eraan krijgen is haast onvermijdelijk...als er geKvKt moèt worden.quote:Op maandag 28 februari 2005 17:22 schreef Merisse het volgende:
Ben overigens zojuist weer ongesteld geworden. De moed zakt me een beetje in de schoenen. Met name weer een ronde verplicht KvK-en. Begrijp me goed ik heb er nooit een hekel aan gehad maar begin er langzamerhand wel een hekel aan te krijgen...
Ik kan jullie begrijpen. Immers denk ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:11 schreef Merisse het volgende:
Niet boos hoor, ik word er een beetje moe en moedeloos van dat ik al een half jaar steeds opnieuw moet vertellen (ook irl) dat het nu een kwestie is van zwanger worden is en dat ze voor de rest niks kunnen/willen/gaan doen.
Komt bij dat jij ons een beetje verweet dat we niet alle data van jou in ons hoofd hebben....
Oke, dat is duidelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:01 schreef Merisse het volgende:
Jolene, wat ik vervelend vind is dat sommige mensen mijn verhaal kennelijk niet onthouden. Ze vragen dan wat de volgende stap in mijn behandeling is terwijl ik al eerder heb verteld dat die er niet is en ook niet zal komen tot mijn grote verdriet. En dat moet ik dan steeds weer opnieuw vertellen en dat is pijnlijk.
(Minoes, dit is niet tegen jou hoor, het is mijn eigen frustratie).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |