abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25218775
Slaapmeisje wat erg Sterkte
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator woensdag 23 februari 2005 @ 19:27:23 #52
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25218961
potverdorie Slaapmeisje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 23 februari 2005 @ 20:36:46 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25220142
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:36 schreef minoes_ het volgende:
Mag slaapmeisje zelf reageren aub Maar goed,dat was ik ff kwijt,maar laat maar zitten,als t zo moet..................
Groetjes,Minoes
Sorry Minoes, zo was het helemaal niet bedoeld, zie ook de knipoog...
Ik dacht gewoon even behulpzaam te zijn en het stukje erbij te pakken...
pi_25220724
Ach nee toch slaapvrouwtje
Hele dikke knuffel en
pi_25221311
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:04 schreef Slaapmeisje het volgende:
Vanmorgen meteen weer een nieuwe afspraak gemaakt voor 4 maart en morgenavond weer beginnen met prikken. Daar gaan we weer....
Slaapmeisje, gij krachtpats-ster , wat een berg om in een keer te moeten verstouwen:
de enorme teleurstelling, het moeten vertellen tegen meer mensen dan je lief is en dan ook nog de moed opbrengen om morgen (!) alweer te gaan spuiten en toch weer vol goede moed aan de volgende ronde te beginnen...

Liefs en bergen met kracht voor de komende dagen
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2005 @ 10:14:36 #56
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_25229019
Merissie het is inderdaad even flink doorbijten en zoals jij het omschrijft klopt helemaal. Even diep zuchten, je tranen verbijten en jezelf zo goed en zo kwaad als mogelijk weer opladen voor de volgende ronde. Wel hebben we gisteravond een lang en goed gesprek gehad over de mogelijkheden voor adoptie, maar dat gedeelte heb ik in het adoptietopic gezet.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_25229316

Wat verdrietig zeg, wat jammer...

Heel veel geluk voor de nieuwe ronde, met nieuwe kansen!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25232436
BE.........no hard feelings
Groetjes,Minoes
pi_25256073
meiden- bedankt voor jullie leuke reacties.. ik dacht trouwens dat sommige het wel wisten...
ik ga binnenkort kijkenvoor trouwjurk met mijn moeder , en foto's krijgen jullie echt te zien hoor!!!
ik heb btw v/d week niet echt de tijd en puf gehad nog om te posten.. ik had een heel druk weekend gehad.. voor ik het wist zat ik in keulen.. ik heb maar 2 uur geslapen heel dat weekend.. dus was aardig kapot.. moest dus deze week aardig bijtanken.

slaapmeisje - nee toch... weet eigenlijk niet zo goed hierop te reageren... maar ik wordt er wel verdrietig van zeg... hele dikke knuffel voor jouw
pi_25273076
Slaapmeisje, ben je alweer aan de spuit gegaan? Trek je het een beetje?
En Minoes, helaas weer ongesteld geworden Maar een dezer dagen ga je nu toch naar de gyn om te gaan beginnen met IUI dacht ik he?

Ik ben vandaag toch maar eens op een leuk, nieuw autootje uitgeweest. Staan we bij de garage, komen we goede kennissen tegen... En jawel hoor, zij blijkt zwanger... Hoef ik jullie niet te vertellen dat het met mij en die auto's vandaag niks meer is geworden.

[ Bericht 12% gewijzigd door Merisse op 27-02-2005 00:28:04 ]
pi_25273268
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 23:13 schreef Merisse het volgende:
Ik ben vandaag toch maar eens op een leuk, nieuw autootje uitgeweest. Staan we bij de garage, komen we goede kennissen tegen... En jawel hoor, zij blijkt zwanger... Hoef ik jullie niet te vertellen dat het met mij en die auto's vandaag niks meer is geworden.
neee dat meen je niet... ik kan me heel goed voorstellen dat je humeur een opdonder kreeg!

wat me wel altijd opvalt is dat dit soort dingen juist altijd gebeuren met mensen die bepaalde wensen hebben. komt helemaal zo ongelukkig over dat moment. merisse
pi_25278263
Merisse, wat leef ik toch mee.
Het is zo oneerlijk allemaal.

Ik denk aan jullie
  zondag 27 februari 2005 @ 08:55:30 #63
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_25278335
quote:

Jezus! Het lijkt wel of men het erom doet! Dikke knuffel voor jou meid! X 1000!

in de sportschool had ik soortgelijke ervaring: bij een groepsles maakte een van de medesportsters choreografisch gezien een foutje, waarop de instructeur zegt: Goh, je hoeft niet de denken voor twee hoor! Mijn blik ging als een magneet naar haar buik, en ja hoor, toen zag ik het. Toen had ik ook wel even iets van: ''brok-weg-slik''. Alhoewel ''brok-weg-slik'' waarschijnlijk te zacht uitgedrukt is voor wat jij voelde gisteren....

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  † In Memoriam † zondag 27 februari 2005 @ 08:58:20 #64
43556 miss_dynastie
pi_25278344
Merisse, wat ontzettend kut dat je nu de hele tijd tegen zwangeren aanloopt Zal misschien ook zijn omdat het nu gevoelig ligt en je er extra op let terwijl je voordat je met kindjes bezig was misschien er niet teveel bij stil stond? ... meid, wat ontzettend moeilijk. Dikke kus
  † In Memoriam † zondag 27 februari 2005 @ 13:24:04 #65
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_25280743
Au Merisse, dat komt hard aan zeg. Pfff, soms lijkt het alsof de hele wereld zwanger is. Natuurlijk is het wel zo dat als je erop let dat je dan juist veel zwangeren ziet terwijl het percentage zwangeren echt niet omhoog is gegaan sinds je bezig bent met zwanger worden. Net als je een auto koopt, je ineens heel veel dezelfde auto's ziet rijden. Dat maakt helaas de pijn er niet minder om

Ik ben weer sinds donderdag aan het spuiten. Donderdag hadden we een bijeenkomst van het werk in een congrescentrum, maar ja ik moest natuurlijk mijn eerste spuit zetten. Op het toilet zat ik met mijn zooitje een spuit te zetten terwijl er ongeveer 10 meiden stonden te wachten om ook naar het toilet te gaan. Je kunt wel nagaan dat ik me op dat moment flink bescheten voelde, maar gelukkig kon ik als volleerde junk al snel de injectie zetten. Wel supervervelend als je met alles rekening moet houden dat je om 18.30 moet spuiten (in mijn geval dan) want het moet wel elke avond rond dezelfde tijd gebeuren. Vorige maand heb ik nogal eens afspraken afgezegd om die reden, maar ik laat mijn leven niet regeren door die hormooninjecties. A.s. vrijdag weer de eerste follikelmeting en ik hoop zo dat ik deze ronde niet zolang hoef door te spuiten voor het gewenste resultaat.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 27 februari 2005 @ 15:37:22 #66
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_25282498
Slaapmeisje mijn hart breekt Ik vind je zo dapper, verdikkeme, wanneer gaat dat nou eens beloond worden !

Merisse, het is niet te geloven hoe vaak jou dat overkomt
Wat is het toch klote dat elke keer als zoiets gebeurt je hele dat verkloot is hé
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † zondag 27 februari 2005 @ 18:05:04 #67
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_25284473
phluphje wat lief van je! maar ik voel me helemaal niet dapper hoor, het is meer een soort oerdrang dat mij op de been houdt. Een hele lange marathon waarbij de eindstreep elke keer net uit het oog gehouden wordt, maar hij moet er zijn ergens... en zo niet, dan toch
pi_25285071
Slaapmeisje, ik hoop dat - moest het bij mij later ook zo moeilijk gaan - ik over dezelfde portie moed mag beschikken, want de manier waarop jij alles zo aanpakt kan enkel ontzag opwekken
pi_25289253
quote:
Op zondag 27 februari 2005 18:05 schreef Slaapmeisje het volgende:
... het is meer een soort oerdrang dat mij op de been houdt. Een hele lange marathon waarbij de eindstreep elke keer net uit het oog gehouden wordt, maar hij moet er zijn ergens... en zo niet, dan toch
that's the spirit girl
maar 't blijft volkomen kl*te

pi_25289640
quote:
... Hoef ik jullie niet te vertellen dat het met mij en die auto's vandaag niks meer is geworden.
Het lijkt wel of je niks meer kunt ondernemen zonder er zo mee geconfronteerd te worden hè Merisse. Ik snap 't helemaal, dikke iets beters weet ik even ook niet

Misschien helpt dit...
Wij zijn gisteren teruggekomen van een super wintersportvakantie en ik moet zeggen; ik voel me als herboren. Ik was echt even in 'n andere wereld. Kleine kids konden me zelfs enorm aan het lachen maken (behalve schreeuwende lastige gevallen). Hoe die kleintjes skieen, ze zijn echt nergens bang voor. We hebben het er eens lekker van genomen (2 yuppies in een familiehotel ). Kon eindelijk even genieten van het feit dat wij geen kinderen hebben. Ik heb me voorgenomen om dat gevoel vast te houden...........
pi_25299990
Slaapmeisje....Merisse.......
Ik ben vorige week dinsdag al naar het ziekenhuis geweest,maar niemand vroeg ernaar en daar had/heb ik een beetje de balen van ,vandaar dat ik even in dubio zit,of ik de rest wel vertel.We hebben nl.afgesproken,dat we aan niemand vertellen,wanneer ik voor follikelmetingen of inseminatie naar het zh.moet.

Slaapmeisje....ik hoop,dat die eitjes van je nu es turbo gaan groeien,hup met die handel
Groetjes,Minoes
  maandag 28 februari 2005 @ 17:22:11 #72
1087 Merisse
broddeltante
pi_25300513
Katinka, wat heerlijk dat jullie zo hebben kunnen genieten en toch ook de voordelen kunnen zien van het kinderloos bestaan (ondanks je verdriet en dat het je keuze niet is). Het klinkt heel wrang om het zo neer te zetten maar ik begrijp wel wat je bedoelt.
Keep it up

Minoes, ik wist niet beter dan dat jij je bij het ziekenhuis zou moeten melden zodra je ongesteld zou zijn geworden. Kennelijk dus al eerder. Sorry dat ik er niet naar gevraagd heb het was zeker niet uit desinteresse hoor. Hoe gaat het nu allemaal verder in zijn werk: slik je pillen, wat & wanneer moet je gaan spuiten? Ik wens je iig heel veel succes en dat ze maar lekker mogen groeien die eitjes.

Net als die van Slaapmeisje, hopelijk groeien ze nu wat sneller bij jou.

Ben overigens zojuist weer ongesteld geworden. De moed zakt me een beetje in de schoenen. Met name weer een ronde verplicht KvK-en. Begrijp me goed ik heb er nooit een hekel aan gehad maar begin er langzamerhand wel een hekel aan te krijgen...
pi_25300905
Merisse...........getver,jou ongi ook alweer hier Ik snap je gevoelens over verplicht kvk best,want zo gaat het uiteindelijk toch wel voelen,ook al doe je opgewekt en zeg je:Ach,valt wel mee..........
Het blijft moeilijk om het spannend en leuk te houden,daar heb je op een gegeven moment geeneens meer zin in en dan denk je,ja ,hup dr op maar en raak schieten met die handel
Slik jij nou die bloedverdunners nog?En loop je nog bij de gyn,of kon je pas met een plusje weer terugkomen?

Wat mij betreft:ik moest dus afgelopen dinsdag al heen,maar ws.omdat slaapmeisje dit traject al heeft doorlopen,wacht iedereen het bij mij maar af.Ik had alleen verwacht,dat er ff naar gevraagd zou worden......maar goed,ik hou op met "immelen",zoals wij dat hier noemen
Ik heb dus tabletjes mee gekregen en die moet ik op dag 3 t/m 7 innemen,'s avonds,dan heb ik geen last v/d bijwerkingen,zei ze
Nou ja,je kan er draaierig en misselijk van worden en je moet soms meer plassen .....toch lastig als je wilt slapen,maar goed..........
En ik heb spuiten en naalden meegekregen.
Ik vroeg dus meteen: ja maar,ik heb een goede eisprong,waarom dan spuiten ervoor?
Dat is,om het goed te kunnen timen,voor de inseminatie,je cyclus word dus een beetje overgenomen.
Ok,dan weet ik dat.Nu heb ik dus een afspraak staan,omdat ik een korte cyclus van 24 dagen heb en dus moet ze er op tijd bij zijn.En dan denk ik dus,dat ze de eitjes gaat meten.
Dat neem ik maar aan tenminste En dat ik vorige keer er was,heb ik ook maar meteen gevraagd,of ze wist,wanneer de inseminatie dan zou plaats kunnen vinden en dat kon ze me zo vertellen.Dus............het worden spannende tijden hier............op naar le baby,yes!!!!!

Groetjes,Minoes
  maandag 28 februari 2005 @ 19:37:51 #74
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_25301304
Merisse
Wat enorm rottig mupke. Ik zou wel willen zeggen: probeer niet al te verdrietig te zijn, maar wat koop je daar nou voor? Natuurlijk ben je verdrietig.
Dan gaan we voor de volgende nod, eind maart, als het voorjaar begint en overal nieuw leven ontspringt, dus ook in jouw buik!

Minoes, zeker spannend bij jullie ! Succes
... ♥ ik mis je ♥
pi_25302941
quote:
Op maandag 28 februari 2005 17:22 schreef Merisse het volgende:
Ben overigens zojuist weer ongesteld geworden. De moed zakt me een beetje in de schoenen. Met name weer een ronde verplicht KvK-en. Begrijp me goed ik heb er nooit een hekel aan gehad maar begin er langzamerhand wel een hekel aan te krijgen...
He meid, een hekel eraan krijgen is haast onvermijdelijk...als er geKvKt moèt worden.
Je hebt geen zin, maar je wil ook geen kans onbenut laten. Ik kan je geen tips geven helaas. Wij zijn er maar gewoon mee opgehouden; er wordt bij ons niet meer geklust als we geen zin hebben. Het was gewoon niet meer op te brengen. En we wilden onze relatie er niet nog meer onder laten lijden.
Ik hou nu ook niet meer bij waar ik precies zit in mijn cyclus, dus ik weet ook niet wanneer de kansen er zijn. Het geeft me een soort controle over mijn lijf en leven en hier voelen wij ons beiden prettiger bij.. Je leeft maar 1 keer; en ik (we) wil er potverdorie ook een beetje van genieten. Ik hoop dat door een iets luchtiger houding het gewoon alsnog gaat gebeuren (met of zonder IVF; die beslissing hebben we uitgesteld).

Dit klinkt natuurlijk heel leuk allemaal; ik snap dat er in jouw geval wel wat meer druk op staat.

Sterkte ermee; ik hoop dat je accu tegen de KvK-tijd gewoon weer opgeladen is en dat deze ronde succesvol zal zijn voor jullie. Pluph heeft gelijk; een nieuwe lente....

[ Bericht 6% gewijzigd door katinka op 28-02-2005 22:46:07 ]
  dinsdag 1 maart 2005 @ 08:45:44 #76
1087 Merisse
broddeltante
pi_25308099
Flufje
Dank je voor het delen Katinka, het doet me goed om te horen hoe anderen daar nou mee omgaan. Want moetem is echt niet leuk en dan kan iedereen nog zo hard roepen dat je er iets leuks van moet proberen te maken en vergeten welke cyclusdag het is maar dat kan ik op het moment echt niet. Hopelijk is de accu weer opgeladen idd over een dag of 10-14.

Minoes, speciaal voor jou zal ik het dan nog maar eens vertellen: ja ik slik nog steeds dagelijks bloedverdunners en mag me weer melden bij de gyn wanneer ik zwanger ben. Verder geen behandeling (mogelijk).
Nu snap ik pas wat de bedoeling is bij jou, ze streven niet zoals bij Slaapmeisje voor meerdere eitjes maar jij krijgt hormonen om je cyclus gecontroleerd te laten verlopen. Succes hoor!
pi_25309828
Merisse
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_25311421
Merisse......je klinkt een beetje boos?Ik dacht,misschien is er een nieuwe ontwikkeling bij jou,maar niet dus.
Veel sterkte,
Groetjes,Minoes
  dinsdag 1 maart 2005 @ 13:11:24 #79
1087 Merisse
broddeltante
pi_25311695
Niet boos hoor, ik word er een beetje moe en moedeloos van dat ik al een half jaar steeds opnieuw moet vertellen (ook irl) dat het nu een kwestie is van zwanger worden is en dat ze voor de rest niks kunnen/willen/gaan doen.
Komt bij dat jij ons een beetje verweet dat we niet alle data van jou in ons hoofd hebben....
  † In Memoriam † dinsdag 1 maart 2005 @ 13:47:27 #80
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_25312229
Hoi meiden, sorry dat ik niet zo regelmatig langskom. Fok is af en toe zo traag dat ik er het geduld niet voor kan opbrengen om uitgebreid te lezen en posten en verder ben ik een druk bijtje op het werk de laatste tijd.

Minoes, ik wist wel dat je je prikinstructie hebt gehad, maar niet dat je ook al verdere ontwikkelingen te melden had. Wat voor pillen heb je eigenlijk, Clomid? En die spuiten zijn dan waarschijnlijk Pregnyl voor de eisprong?

Merisse die k*tterige ook. Pfff wat duurt het allemaal lang zeg, ik word er gewoon moedeloos van. Het heeft nu gewoon lang genoeg geduurd bij jullie, het is klaar
pi_25313417
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 13:11 schreef Merisse het volgende:
Niet boos hoor, ik word er een beetje moe en moedeloos van dat ik al een half jaar steeds opnieuw moet vertellen (ook irl) dat het nu een kwestie is van zwanger worden is en dat ze voor de rest niks kunnen/willen/gaan doen.
Komt bij dat jij ons een beetje verweet dat we niet alle data van jou in ons hoofd hebben....
Ik kan jullie begrijpen. Immers denk ik.
Van het blijven herhalen.

Ik vind het persoonlijk ook heel moeilijk om iets vragen of om jullie te aanmoedigen..
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:01:32 #82
1087 Merisse
broddeltante
pi_25328947
Jolene, wat ik vervelend vind is dat sommige mensen mijn verhaal kennelijk niet onthouden. Ze vragen dan wat de volgende stap in mijn behandeling is terwijl ik al eerder heb verteld dat die er niet is en ook niet zal komen tot mijn grote verdriet. En dat moet ik dan steeds weer opnieuw vertellen en dat is pijnlijk.
(Minoes, dit is niet tegen jou hoor, het is mijn eigen frustratie).

[ Bericht 0% gewijzigd door Merisse op 02-03-2005 11:26:47 ]
pi_25329287
In de Libelle van twee weken geleden stond een heel stuk over "zwanger worden"
er stond oko wat overin als zwanger worden niet zo makkelijk gaat. Dmv procenten hebben ze het een en ander aangegeven!

Iemand interesse in deze cijfers, dan plaats ik dat vanmiddag
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2005 @ 12:04:21 #84
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_25330085
Jaaaaa Schaapmeisje, ik ben altijd geinteresseerd in cijfertjes en percentages
pi_25330231
oke dan neem ik hem ff mee en dan zal ik ze plaatsen!

mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_25330400
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:01 schreef Merisse het volgende:
Jolene, wat ik vervelend vind is dat sommige mensen mijn verhaal kennelijk niet onthouden. Ze vragen dan wat de volgende stap in mijn behandeling is terwijl ik al eerder heb verteld dat die er niet is en ook niet zal komen tot mijn grote verdriet. En dat moet ik dan steeds weer opnieuw vertellen en dat is pijnlijk.
(Minoes, dit is niet tegen jou hoor, het is mijn eigen frustratie).
Oke, dat is duidelijk.
Maar ik bedoel. Omdat ik weet waar het nu omgaat.
Dat ik het moeilijk vind om het aan te halen. Vooral omdat jij zo ongeloofelijk goed zit betreffende je jou lichaam.

Ben ik nog duidelijk
pi_25330453
Merisse........je hebt gelijk hoor en ik was ook een beetje te llaks om op te zoeken,wat nu echt je laatste berichtje was.En verder hoopte ik gewoon,dat ze toch iets anders voor je hadden.En je mag best op mij mopperen,doe ik op de rest ook wel es,hihihi

Slaapmeisje,ik heb nu pillen,waar ik er 2 van op een dag in moet nemen,van de 3e cyclusdag t/m de 7e.
En het is clomifeencitraat,de naam is seropheen.
En ik heb 2 ampullen pregnyl en 2 water mee gekregen,maar ze waarschuwde al,dat ik maar 1 water moest gebruiken.En dat wist ik ook nog van jou
Maar ze had t over: eerst 1 in de ene ampul,die opzuigen en dan bij de andere ampul?Weet alleen niet meer welke nou waar bij moest,vraag ik wel weer bij de follikelmeting.
Wel enge dikken naalden erbij,maar die zijn voor het opzuigen,dat had ik al bekeken.En die duntjes om te prikken.
Ik ga in mijn been prikken,lijkt me iets makkelijker.Als ik dan de spuit loslaat,lijkt me dat in mijn buik niet zo lekker.Maar ik zie wel,als t niet bevalt,dan prik ik wel in mijn buik.

Groetjes,Minoes

ps:die libelle heb ik hier ook liggen.
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2005 @ 13:24:35 #88
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_25331269
Minoes wat fijn dat je in eerste instantie pillen hebt gekregen ter bevordering van de eigroei. Clomifeen wordt meestal Clomid genoemd (is een andere merknaam) en kan dus ook zorgen voor meerdere follikels per cyclus. En je hebt toch Pregnyl gekregen? Nou das makkelijk:

Eerst vloeistof opzuigen met de dikke naald
Dan vloeistof spuiten in de ampul met de poeder
Dan deze mengvloeistof weer opzuigen met de dikke naald
Dan in de tweede ampul met poeder spuiten
Weer alles opzuigen met de dikke naald
Dan naald verwisselen met de dunnere naald
En dan prikken (in buik of been)

Het is dus even uitzoeken, maar als je het eenmaal doorhebt appeltje, eitje Ik was toen zo van de kaart dat ik eindelijk de Pregnyl mocht spuiten dat ik helemaal geen instructie erover had gehad, vandaar ook mijn foutje met de twee keer oplosvloeistof In het buikkie is het helemaal niet pijnlijk hoor, maar ja misschien komt dat omdat ik een mooi beschermlaagje heb zitten daar
  woensdag 2 maart 2005 @ 17:33:03 #89
1087 Merisse
broddeltante
pi_25333913
Dus toch (hopelijk) meerdere follikels voor Minoes
Maar wat een ingewikkeld verhaal Slaapmeisje
wanneer is jouw eerste meting weer?

Jolene ik snap denk ik wel weet wat je bedoelt ondanks wat je schrijft
Ik vind het zelf soms ook hartstikke moeilijk om iets meelevends/opbeurends te schrijven voor iemand anders. Maar ik waardeer elk jompeltje hoor.
pi_25334293
Slaapmeisje.....ja,ik heb ook pregnyl,2 flesjes en 2 flesjes water,waarvan ik er dus 1 moet gebruiken
Geen idee,waarom je er dan 2 krijgt,voor als je die ene kapot knijpt ofzow?
Zit dat poeder bij jou in de flesjes ook op elkaar als een klontje of niet?Of zou mijn koelkast te koud zijn?
Groetjes,Minoes
pi_25334442
Eindelijk de beloofde cijfertjes uit de Libelle, want Fok! was traag

* Van alle veertigjarige vrouwen die zwanger willen worden, lukt dat iets mer dan de helft. Bij 22- jarige is dat maar liefst 95 %

* Maar liefst 1 op de 10 vrouwen die via IVF een kind hebben gekregen, wordt hierna spontaan zwanger, als de onvruchtbaarheid onbegrepen was of als een verminderde zaadkwaliteit de oorzaak was.

* De kans per maand dat een bevruchte eicel zich innestelt in de baarmoeder en gaat groeien, is bij IVF even groot als bij een normale bevruchting: tussen de 20 - 25 %

* Tussen dag 6 en 21 van de menstruatiecyclus heeft een vrouw minstens 10 % kans om vruchtbaar te zijn

Beaker
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2005 @ 18:56:03 #92
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_25349926
minoes bij de aanvangsdosis moet je inderdaad twee ampullen poeder op een ampul oplosvloeistof gebruiken dan is het waarschijnlijk lekker geconcentreerd. Ik moest afgelopen keer nog drie keer een onderhoudsdosis Pregnyl prikken en die was wel 1 poeder op 1 vloeistof. Het poeder zit inderdaad onderin als een klontje. Het ligt dus niet aan je koelkast. Maak je trouwens geen zorgen over het mengen, want het lost echt heel gemakkelijk op. Hopelijk ben je snel zover dat je mag prikken want dat betekent dat je dan snel je IUI hebt

Hey Merisse, ik heb morgen mijn eerste meting weer al verwacht ik er helemaal niets van omdat ik nu eenmaal behoorlijk slaperige eitjes heb Het prikken hoort trouwens nu gewoon bij mijn avondroutine. Heb ik mij daar zo druk om gemaakt

Schaapmeisje bedankt voor de cijfertjes. Jammergenoeg staat er niet hoeveel Slaapmeisjes kans hebben op zwangerschap bij hun 5e IUI
pi_25359365
Slaapmeisje, was jij gisteren te zien in de Babbelbox van Man bijt Hond Je leek erg op die dame!

En nee, dit heb ik niet gedroomt
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2005 @ 09:50:56 #94
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_25360049
Schaapmeisje, ik was het niet hoor maar ik schijn nogal veel dubbelgangers te hebben. Iedereen wil natuurlijk wel een Slaapmeisje zijn

Vanmorgen weer mijn eerste follikelmeting gehad. Vandaag cyclusdag 10 en ik had 1 follikel van 9.1 mm. Op zich hetzelfde resultaat als vorige poging met het verschil dat dit keer mijn baarmoederslijmvlies al op 8 mm zat (ipv 4 mm de vorige keer). Mijn gevoel zegt me dat ik dit keer dus ietsie eerder aan de beurt zal zijn. Zou het lichaam herkennen dat ik al eerder hormoontjes heb gebruik en daardoor ook iets eerder zal reageren? "Hey jou ken ik, vorige keer moest ik groeien dus zal ik daar maar meteen mee beginnen?"
pi_25360095
Mooie uitslag Slaapmeisje

was echt zo bijzonder want je had het echt kunnen zijn!
De stelling was "wat is voor u een raadsel"
De dame in kwestie zei "voor mij is het een raadsel of ik ooit zwanger zal worden, we zijn al 7 jaar bezig"
Is wel een heel erge goede dubbelganger!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_25360864
Hallo
Ook ik ben vanmorgen voor mijn 1e follikelmeting naar het ziekenhuis geweest en ik zit nu op dag 7.
Er zat er links en rechts 1 en ze waren bijna even groot,dat vond ze wel bijzonder.De ene was 1.2 en de andere 1.3.Dus maandag zitten ze hopenlijk op 1.9,dan heb ik dus weer een afspraak en misschien dinsdag dus de inseminatie.Vanavond ook de laatste 2 pillen,ik heb er wel wat hoofdpijn van ,maar verder geen last van bij werkingen.

Slaapmeisje.......groeien met die eitjes

Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2005 @ 11:53:05 #97
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_25362064
Wat een prachtige score voor dag 7 Minoes in dit tempo heb je zeker wel je IUI volgende week hoor Toppie!

Schaapmeisje, dat is zeker toevallig. Misschien heb je wel een uitzending uit de toekomst gezien en vragen ze mij over 4,5 jaar wat voor mij een raadsel is.... nou het antwoord weten we dan al (dan zal ik meteen even de groeten doen aan jou )
  zaterdag 5 maart 2005 @ 01:19:34 #98
1087 Merisse
broddeltante
pi_25374586
Yes, Minoes, dat gaat lekker. Enne Slaapmeisje bij jou ook hoop ik & denk ik.
Ook wel heel bijzonder dat er twee IUI's tegelijkertijd "in uitvoering" zijn op het moment hier.
pi_25377323
Ja,hahaha,we lopen wel gelijk met de IUI.Kunnen jullie straks lekker 2x achter elkaar jompelen.Want bij mij gaat het gewoon de 1x lukken en slaapmeisje krijgt deze keer ook een plusje,lijkt me een goede deal
Mijn cyclus is alleen wat korter,dus zal het bij mij iets sneller gaan denk ik.Of ze moeten minder snel groeien,dan ze verwachten,maar dat zien we dan wel.
Oh en nog even voor de volledigheid:De ferti-arts(vrouw)zei,dat er aan iedere kant 1 eiblaasje is te zien,maar ze kan niet zeggen,of er daadwerkelijk ook een eitje inzit
Dat zou ze alleen kunnen zien,als ze ze weghaald worden om te bevruchten.
Dus,het word sowieso nog afwachten of er wel een eitje vrijkomt.
Groetjes,Minoes
pi_25379040
Wat een goede uitslagen Minoes en slaapmeisje !!!!
Ik zal flink voor jullie duimen deze maand

liefs shir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')