Merisse...........getver,jou ongi ook alweer hier
![]()
Ik snap je gevoelens over verplicht kvk best,want zo gaat het uiteindelijk toch wel voelen,ook al doe je opgewekt en zeg je:Ach,valt wel mee..........
Het blijft moeilijk om het spannend en leuk te houden,daar heb je op een gegeven moment geeneens meer zin in en dan denk je,ja ,hup dr op maar en raak schieten met die handel
Slik jij nou die bloedverdunners nog?En loop je nog bij de gyn,of kon je pas met een plusje weer terugkomen?
Wat mij betreft:ik moest dus afgelopen dinsdag al heen,maar ws.omdat slaapmeisje dit traject al heeft doorlopen,wacht iedereen het bij mij maar af.Ik had alleen verwacht,dat er ff naar gevraagd zou worden......maar goed,ik hou op met "immelen",zoals wij dat hier noemen
Ik heb dus tabletjes mee gekregen en die moet ik op dag 3 t/m 7 innemen,'s avonds,dan heb ik geen last v/d bijwerkingen,zei ze
Nou ja,je kan er draaierig en misselijk van worden en je moet soms meer plassen
![]()
.....toch lastig als je wilt slapen,maar goed..........
En ik heb spuiten en naalden meegekregen.
Ik vroeg dus meteen: ja maar,ik heb een goede eisprong,waarom dan spuiten ervoor?
Dat is,om het goed te kunnen timen,voor de inseminatie,je cyclus word dus een beetje overgenomen.
Ok,dan weet ik dat.Nu heb ik dus een afspraak staan,omdat ik een korte cyclus van 24 dagen heb en dus moet ze er op tijd bij zijn.En dan denk ik dus,dat ze de eitjes gaat meten.
Dat neem ik maar aan tenminste
![]()
En dat ik vorige keer er was,heb ik ook maar meteen gevraagd,of ze wist,wanneer de inseminatie dan zou plaats kunnen vinden en dat kon ze me zo vertellen.Dus............het worden spannende tijden hier............op naar le baby,yes!!!!!
Groetjes,Minoes