een k(r)atje Grolsch krijgt ineens een hele andere wendingquote:Op woensdag 16 februari 2005 13:19 schreef pascalheister het volgende:
ik zie door de katten het bier niet meer
Hangt een beetje af van de hoeveelheid azijn die we vanavond te drinken krijgen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:57 schreef Againzender het volgende:
en morgen zit het zeker vol met katers?
quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:43 schreef Blumchen het volgende:![]()
Hier dan nog maar een keertje http://uploads.ungrounded.net/196000/196510_Son_of_a_Peach_.swf
hee tong...ouwe Geo-Sketch-koning !quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hee tong...ouwe Geo-Sketch-koning !
Die heeft het lekker druk gehadquote:Op woensdag 16 februari 2005 14:43 schreef Blumchen het volgende:![]()
Hier dan nog maar een keertje http://uploads.ungrounded.net/196000/196510_Son_of_a_Peach_.swf
Sandman was opeens weg en toen kreeg ik de melding dat de kamer niet meer bestond of zo.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:23 schreef Suijk het volgende:
Kutkatten. Vind honden als huisdier een stuk leuker.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:43 schreef Blumchen het volgende:![]()
Honden stinken, katten nietquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:23 schreef Suijk het volgende:
Ik ook, maar misschien is dat ook omdat we hier thuis een hond (17 jaar) hebben.quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:23 schreef Suijk het volgende:
Ik zie geen room.quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:47 schreef methodmich het volgende:
Ja!
Het is maar een mening natuurlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Honden stinken, katten niet
Honden blaffen, katten niet
Honden moet je uitlaten, katten niet
quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:
Hij is aangemaakt hoor!
Autorai, vind je dat wat?
en hij laat zijn kat ook vragen sturen naar Voetbal Insitequote:Op woensdag 16 februari 2005 16:02 schreef Suijk het volgende:
ik geloof dat MM zijn kat wel uitlaat.
Zie het als reclame voor je kat, zal hij ook wel begrijpen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:08 schreef methodmich het volgende:
Hee, mijn kat heeft portret- en naamrechten, net als Moens!
Rondje op kosten van N'Kufo!
Is er nog een wedstrijd dan ?quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:28 schreef golfer het volgende:
Zo, even lekker gegeten en helemaal klaar voor de wedstrijden van vanavond.
Tong is de enige Nederlander die nog nooit een aflevering van Friends heeft6 gezien.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:59 schreef SCH het volgende:
hey kutajacieden, succes.
wij kijken net5 in Hools
OMGquote:Op woensdag 16 februari 2005 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong is de enige Nederlander die nog nooit een aflevering van Friends heeft6 gezien.
En dat wil ik graag zo houden.
Ja, er gaat weer wat gebeuren vanuit Trueserver: ze bieden ons nóg meer zekerheid dan ze al deden, dmv het aktiveren van een dubbele verbinding met internet. Zodat, als er bij hun iets kapot gaat, we nog altijd op de andere verbinding door kunnen gaan.quote:
Als jij mij de core-routers redundancy protocol VRR Layer 3 niveau kan uitleggen zou ik dat erg waarderenquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
Snap je dat echt niet
Ik ga het echt niet uitleggen, dit is zo simpel.
Dure woorden voor een rode stekker die in een rood plugje moet.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als jij mij de core-routers redundancy protocol VRR Layer 3 niveau kan uitleggen zou ik dat erg waarderen
quote:
daar hebben ze dan een jaar over gedaan, het was vorig jaar al de bedoeling dat dit er zou komen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.q-dance.nl/ind(...)ON=single;NEWSID=561
Kan iemand me knijpen?? Droom ik??
hoezo? al 3 doelpunten bij Feyenoord - Sportingquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:54 schreef Dos37 het volgende:
Goeieavond wat een ultra saaie wedstrijd vandaag zeg![]()
http://forum.fok.nl/topic/670379quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.q-dance.nl/ind(...)ON=single;NEWSID=561
Kan iemand me knijpen?? Droom ik??
ja ik bedoelde de vorigequote:Op woensdag 16 februari 2005 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo? al 3 doelpunten bij Feyenoord - Sporting
zielig he voor Mario..... zie je dat die wijven niet te vertrouwen zijnquote:
nou binnenkort kunnen we weer bestellen bij de Sjamaan, k mis die paddothee hier wel.quote:Kritiek op verbod gedroogde paddo's
Uitgegeven: 16 februari 2005 20:06
Laatst gewijzigd: 16 februari 2005 20:13
's-HERTOGENBOSCH - Het verbod op gedroogde paddo's berust op een verkeerde interpretatie door de Hoge Raad van internationale drugsverdragen. Dat betoogde advocate A. van der Plas woensdag bij het hof in Den Bosch.
Ze wist zich in haar opvatting gesteund door voormalig Inspecteur voor de Volksgezondheid R. Lousberg. Lousberg is tegenwoordig vice-voorzitter van het INCB, een orgaan van de Verenigde Naties dat toeziet op de naleving van internationale drugsverdragen.
Hij was opgeroepen als getuige-deskundige in een zaak tegen een vertegenwoordiger van De Sjamaan, een Arnhemse groothandel in smartshopartikelen.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:02 schreef Bjoro het volgende:
zielig he voor Mario..... zie je dat die wijven niet te vertrouwen zijn![]()
aha gewoon eerlijk belastinggeld wat jij op en een slinkse manier probeert te ontduiken.quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:23 schreef pascalheister het volgende:
goedeavond
klote douane ook,kan weer eens dokken 37,61 euro weg gvd![]()
![]()
![]()
oh dan krijg ik het weer terugquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha gewoon eerlijk belastinggeld wat jij op en een slinkse manier probeert te ontduiken.dat geld komt ons allen ten goede
I know het was zelfs de bedoeling om het meerdaags te gaan doen (stond indertijd in de TD nieuwsbriefquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar hebben ze dan een jaar over gedaan, het was vorig jaar al de bedoeling dat dit er zou komen.
bel anders ff Gerrit op of hij het meteen terug kan stortenquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
oh dan krijg ik het weer terug
net pech gehad dat ze mij er hebben uitgepikt, niks aan te doen
Ajaciedjes nog gefeliciteerd met de magere overwinning![]()
Zal ik je toetsen dan maar weer even beroeren en een stukje spelen?quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:40 schreef Blumchen het volgende:
Vandaag beetje eenzaam.. en ook geen pianoman
ik had die lotr houten box besteld, maar ze hebben mij er net weer uitgepikt bij de douane met een te hoge invoerwaarde dus dan kan je dokkenquote:
Ik lees net dat Bluezz bij Bjoro gaat slapen dus pak je kansquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal ik je toetsen dan maar weer even beroeren en een stukje spelen?
Ah dat is wel balen. Volgende keer beterquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik had die lotr houten box besteld, maar ze hebben mij er net weer uitgepikt bij de douane met een te hoge invoerwaarde dus dan kan je dokken![]()
Ik zei net al... lekker stel zijn we tochquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:43 schreef VoreG het volgende:
Ik lees net dat Bluezz bij Bjoro gaat slapen dus pak je kans
Nou er alleen zijn is al genoegquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal ik je toetsen dan maar weer even beroeren en een stukje spelen?
Dank Bluazzquote:
Kijk, dat is nou wat een open relatie heet.quote:
ga je dr trucjes met je rolator leren?quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou wat een open relatie heet.![]()
Ik mag van Bluezz bijlessen gaan geven aan Bloempje.
Kom maar opquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou wat een open relatie heet.![]()
Ik mag van Bluezz bijlessen gaan geven aan Bloempje.
Mijn truukjes met de rollator zijn ongekend erotisch..wat je daar al niet voor standjes op kunt doen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:58 schreef rubbereend het volgende:
ga je dr trucjes met je rolator leren?
standje breek-mn-heupquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn truukjes met de rollator zijn ongekend erotisch..wat je daar al niet voor standjes op kunt doen.![]()
Op mijn leeftijd kom ik niet zo gauw.quote:
hahaah ik hoop wel iets leukersquote:
mami pangang?quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:17 schreef pascalheister het volgende:
nog een mop: Wat is schoonmoeder in het chinees ?
...quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:17 schreef pascalheister het volgende:
nog een mop: Wat is schoonmoeder in het chinees ?
waarom wil je niet dromen over de EC1 van PSV in '88quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:22 schreef tong80 het volgende:
Avondje voetbal gehad, nu maar naar bed. Dromen over vroeger toen we nog mooi wonnen.
Trusten hoolers.
quote:
dag holzoekerquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienacht mensen!
ja ik, zit vanavond voor t eerst sinds Carnaval aant bier, tis wel weer ff wennenquote:
oke, tis nu dus nog een wachtholquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben nog niet weg hoor, holletje komt straks wel.
?quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:38 schreef rubbereend het volgende:
nog mensen uit Veenendaal hier? Daar is t gezellig, allemaal mensen die graag alkaars vuisten van dichtbij bekijken
quote:
van de FPquote:Massale knokpartij zet Veenendaal op scherp
Gepost door Bart (veekeend) - Bron: De Gelderlander
Gepubliceerd: woensdag 16 februari 2005 @ 23:03
In het Utrechtse Veenendaal heeft afgelopen zaterdag een massale vechtpartij plaatsgevonden. Voor gemeente en politie is het de aanleiding voor een grootscheeps onderzoek. Bij de knokpartij vielen enkele gewonden, van wie er één naar het ziekenhuis werd afgevoerd.
De politie was met zes surveillance-eenheden en een hondengeleider snel ter plaatse, maar de vechtende partijen waren al uit elkaar gegaan. Een 25-jarige en een 44-jarige Veenendaler zijn aangehouden op verdenking van openlijke geweldpleging.
Omstanders, die anoniem willen blijven, melden dat de knokpartij een incident is in een sluimerend conflict tussen Marokkaanse jongeren en autochtone buurtbewoners, die worden omschreven als 'Lonsdale-types met kale koppen'. Bij de vechtpartij waren enkele tientallen personen betrokken.
De burgemeester gaat onderzoeken wat de aanleiding is. Daarbij zal er overleg worden gevoerd met de politie, de organisatie van de buurtvaders, de opbouwwerkers van Stichting De Vaart en de wethouder. "Misschien is het louter toeval, maar er kan ook iets van structuur in zitten. We moeten dit in elk geval goed in de gaten houden, om te voorkomen dat het iets structureels wordt", aldus de burgemeester.
*smijt baksteen richting stereo, zet dan iets fatsoenlijks van het Pinkpop programma opquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:49 schreef pascalheister het volgende:
* slingerd Beth Hart - La Song aan en verheugd zich vast op het optreden op pinkpop
doe dan die er van Trainspotting inquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
* zet snel de OST van Lock Stock and 2 Smocking Barrels op
Feeder laatst ook ergens toevallig tegengekomenquote:Op donderdag 17 februari 2005 01:02 schreef rubbereend het volgende:
maar om in de Pinkpop sferen te blijven, Feederdat mag wel aan.
nouquote:Op donderdag 17 februari 2005 01:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar zijn jullie tevreden met de line-up tot nu toe voor Pinkpop?
quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Feeder laatst ook ergens toevallig tegengekomen![]()
Goed album, lekkere muziek!
Green Day komt waarschijnlijk al naar Nijmegen, dus geen Pinkpopquote:Op donderdag 17 februari 2005 01:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat Green Day er nog bijkomt! Ik mis nu nog een echte grote naam, maar dat zal wel met het budget te maken hebben.
ja dr komt toch een tent te vervallen ofzo? onzin allemaal. Als t niet veel beter wordt dan ga k dit jaar weer niet naar Pinkpopquote:Op donderdag 17 februari 2005 01:12 schreef pascalheister het volgende:
Ben erg benieuwd naar de andere 11, tot nu toe nog niet wat ik er van hoopte.
Hoorde ook al dat de tentindeling wordt veranderd
http://www.graz.nl/bericht.asp?id=452quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat komt er nog meer op Pinkpop eigenlijk?
* BliksemSchigt gaat, als ie gaat, naar Rock Werchter, net als vorig jaar
ja en Heideroosjes afsluiterquote:Op donderdag 17 februari 2005 01:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Zaterdag 14 mei
De Heideroosjes, Millencolin, Intwine, Epica, Mindfold
Zondag 15 mei
The Prodigy, Within Temptation, Beef, Feeder, Mercury Rev
Maandag 16 mei
Faithless, Kane, GoldenEarring, Novastar, Beth Hart, Saybia, Di-rect, The Polyphonic Spree, Gabriel Rios, Bloc Party, Thirteen Senses, The Bravery
Hmm ok.quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
http://www.graz.nl/bericht.asp?id=452
Faithless is leuk live ja, maar de Chemical Brothers zijnquote:Op donderdag 17 februari 2005 01:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hmm ok.
Faithless wil ik nog steeds een keer live zien, maar misschien komen die ook op RW. Net als The Chemical Brothers![]()
ja komt er 1 op camping A te staan ofzoquote:Op donderdag 17 februari 2005 01:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dr komt toch een tent te vervallen ofzo? onzin allemaal. Als t niet veel beter wordt dan ga k dit jaar weer niet naar Pinkpop
dat zijn ze zeker, ze opende op Lowlands met Hey Boy Hey Girl en k stond praktisch vooraan, krijg nog kippenvel als k er aan terug denk.quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, de CB zijn echt grote klasse, vooral live moeten ze erg goed zijn.
ja heel apartquote:Op donderdag 17 februari 2005 01:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja komt er 1 op camping A te staan ofzo
quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:21 schreef -Vaduz- het volgende:
T wordt tijd dat ik dat eens een keer meemaak.
Dat heb ik nog steeds met het optreden van Moby van 2 jaar geleden, hij was afsluiter op de zaterdag. In 1 woord geweldigquote:Op donderdag 17 februari 2005 01:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zijn ze zeker, ze opende op Lowlands met Hey Boy Hey Girl en k stond praktisch vooraan, krijg nog kippenvel als k er aan terug denk.
Mobyquote:Op donderdag 17 februari 2005 01:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Dat heb ik nog steeds met het optreden van Moby van 2 jaar geleden, hij was afsluiter op de zaterdag. In 1 woord geweldig![]()
Optreden heb ik later via de stream nog opgenomen
blijft geweldig wat hij toen over Bush zei trouwensquote:Op donderdag 17 februari 2005 01:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mobyheb m meegemaakt als afsluiter van de maandag en dat was toen
quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
blijft geweldig wat hij toen over Bush zei trouwens![]()
Ik las dat hij een nieuwe cd had, maar is luisteren wat dat isquote:Op donderdag 17 februari 2005 01:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]geweldige man, alleen wat hij nu maakt lijkt allemaal een beetje op elkaar
ja niet echt spectaculairquote:Op donderdag 17 februari 2005 01:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij heeft toch weer een nieuwe plaat?
quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het zou helpen als je zou zeggen welke zender rubbereend
Ken ik zo niet.quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja t was TMF, Reflekt feat. Delline Bass - Need To Feel Loved
heerlijk nummer
quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgen ben ik alweer vrij
Lekker uitslapen dus
doe je rustig aan... ik heb er zojuist 1tje licht getoucheerdquote:Op donderdag 17 februari 2005 07:40 schreef golfer het volgende:
Ik ga mij weer in de file naar mijn werk storten.
en ik maar denken dat ik droomde dat er de hele avond iemand aan me heeft gezetenquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:42 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz kruipt bij Bjoro in bed, maar gaat geen Feyenoord kijken
Hahaquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:48 schreef Bjoro het volgende:
Tjaa...het leven van een student gaat niet over rozen, Noca
*mompelt iets over gras en burenquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:54 schreef Noca het volgende:
Haha
Als student heb je het natuurlijk lekkerder dan als je werkt, maar ik ben zat van studeren en wil aan het werk! Maar ja, als ik eenmaal werk zal ik mn studietijd wel weer missen![]()
sowwyquote:
luitjesquote:
nog steeds aan het afkicken van onze meet ?quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:19 schreef Dylan Dog het volgende:
ikke niet!
Ook dat maar vooral alle donderdagen vrij...quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nog steeds aan het afkicken van onze meet ?
kijk dat is beter geregeld !quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Ook dat maar vooral alle donderdagen vrij...
ach joh...wat doe je vandaag de dag nog voor 1080 euroquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ben misschien al 3 jaar elke maand zo'n 30 euro misgelopen omdat ik als ziekenfonds verzekerde bij de IBG sta terwijk ik een particulier studenten pakket had.
ach dat had waarschijnlijk toch alleen maar opgegaan aan bierquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ben misschien al 3 jaar elke maand zo'n 30 euro misgelopen omdat ik als ziekenfonds verzekerde bij de IBG sta terwijk ik een particulier studenten pakket had.
hoop het te kunnen regelen, maar moet dat nog allemaal uit (laten) zoeken !quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Moet je ook doen als straks de kleine er is!
Hebben wij ook gedaan, maar als het kan is het een aanrader!quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoop het te kunnen regelen, maar moet dat nog allemaal uit (laten) zoeken !
en moet ook ff kijken naar financieen, daar mijn vriendin ook al minder gaat werken !
Zit er ook wat in?quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:55 schreef pascalheister het volgende:
Zo net m'n pakje met douaneheffing net opgehaald
Wat een geweldigmooi kistje zeg
de aanslag van de douanequote:
Zelfde situatie hier. Mijn vrouw gaat 27 ipv 36 uur werken. Ik blijf mijn 40 uur draaien, hoewel ik afgesproken heb dat 4x9 op kantoor te doen, en één dag thuis de resterende vier uur vol te maken.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:02 schreef PyTh het volgende:
Ik zou ook wel 1 dag minder willen gaan werken maar bij ons is het net als bij Bjoro, vriendin gaat ook al minder werken dus dat gaan we financieel (nog) niet trekken.
dat soort constructies zijn hier helaas niet mogelijk !quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zelfde situatie hier. Mijn vrouw gaat 27 ipv 36 uur werken. Ik blijf mijn 40 uur draaien, hoewel ik afgesproken heb dat 4x9 op kantoor te doen, en één dag thuis de resterende vier uur vol te maken.
Hopelijk gaat dat een beetje werken.
Jep of rijbewijs halen ofzo maar jah ben toch bijna werkzoekend en vast ergens werknemer dus komt allemaal goed.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach dat had waarschijnlijk toch alleen maar opgegaan aan bier
Dan is mijn vakantie overquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:13 schreef VoreG het volgende:
Middag, morgen om 11.50 vakantie
Lekker.
Ja, ik heb wel even zin om te tekenenquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:25 schreef Vom het volgende:
Mensen die zin hebben om te tekenen?
Is het ook. Maar er gaat wel erg veel vrije tijd in werk zitten.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:48 schreef Suijk het volgende:
Moet wel fijn zijn na een lange tijd weer aan de slag te kunnen!
Ja Sorry,quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:27 schreef rubbereend het volgende:kom k naar isketch bestaat de room Hools niet meer
Bos en ik zijn net weg...quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:27 schreef rubbereend het volgende:kom k naar isketch bestaat de room Hools niet meer
Dat is inderdaad pech hebben!quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:33 schreef rubbereend het volgende:tis me niet echt gegeven met isketch heb ook al een ker gehad dat k binnenkwam en er vervolgens weer alle 8 andere uit gingen
Als dat bij mij zou gebeuren zou ik toch aan mezelf gaan twijfelenquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:33 schreef rubbereend het volgende:tis me niet echt gegeven met isketch heb ook al een ker gehad dat k binnenkwam en er vervolgens weer alle 8 andere uit gingen
Waar heb je dat gehoord/gelezen dan?quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:05 schreef rubbereend het volgende:hoor net dat Gavier Guzman gisteravond flink in elkaar is geslagen door 3 jongens in Amsterdam
Bron ?quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:05 schreef rubbereend het volgende:hoor net dat Gavier Guzman gisteravond flink in elkaar is geslagen door 3 jongens in Amsterdam
3FM netquote:Op donderdag 17 februari 2005 15:09 schreef Noca het volgende:
[..]
Waar heb je dat gehoord/gelezen dan?
daag de server niet uit mittquote:
echte SCHooligan, rondje op kosten van Huntelaarquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:58 schreef tong80 het volgende:
Krijg net telefoon :
"we are the boys in blue we are the boys in blue.' Hoorde ik zingen.
Was SCH die achter het doel zit/staat van Heerenveen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |