Zal ik je toetsen dan maar weer even beroeren en een stukje spelen?quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:40 schreef Blumchen het volgende:
Vandaag beetje eenzaam.. en ook geen pianoman
ik had die lotr houten box besteld, maar ze hebben mij er net weer uitgepikt bij de douane met een te hoge invoerwaarde dus dan kan je dokkenquote:
Ik lees net dat Bluezz bij Bjoro gaat slapen dus pak je kansquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal ik je toetsen dan maar weer even beroeren en een stukje spelen?
Ah dat is wel balen. Volgende keer beterquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik had die lotr houten box besteld, maar ze hebben mij er net weer uitgepikt bij de douane met een te hoge invoerwaarde dus dan kan je dokken![]()
Ik zei net al... lekker stel zijn we tochquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:43 schreef VoreG het volgende:
Ik lees net dat Bluezz bij Bjoro gaat slapen dus pak je kans
Nou er alleen zijn is al genoegquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal ik je toetsen dan maar weer even beroeren en een stukje spelen?
Dank Bluazzquote:
Kijk, dat is nou wat een open relatie heet.quote:
ga je dr trucjes met je rolator leren?quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou wat een open relatie heet.![]()
Ik mag van Bluezz bijlessen gaan geven aan Bloempje.
Kom maar opquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou wat een open relatie heet.![]()
Ik mag van Bluezz bijlessen gaan geven aan Bloempje.
Mijn truukjes met de rollator zijn ongekend erotisch..wat je daar al niet voor standjes op kunt doen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:58 schreef rubbereend het volgende:
ga je dr trucjes met je rolator leren?
standje breek-mn-heupquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn truukjes met de rollator zijn ongekend erotisch..wat je daar al niet voor standjes op kunt doen.![]()
Op mijn leeftijd kom ik niet zo gauw.quote:
hahaah ik hoop wel iets leukersquote:
mami pangang?quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:17 schreef pascalheister het volgende:
nog een mop: Wat is schoonmoeder in het chinees ?
...quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:17 schreef pascalheister het volgende:
nog een mop: Wat is schoonmoeder in het chinees ?
waarom wil je niet dromen over de EC1 van PSV in '88quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:22 schreef tong80 het volgende:
Avondje voetbal gehad, nu maar naar bed. Dromen over vroeger toen we nog mooi wonnen.
Trusten hoolers.
quote:
dag holzoekerquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienacht mensen!
ja ik, zit vanavond voor t eerst sinds Carnaval aant bier, tis wel weer ff wennenquote:
oke, tis nu dus nog een wachtholquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben nog niet weg hoor, holletje komt straks wel.
?quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:38 schreef rubbereend het volgende:
nog mensen uit Veenendaal hier? Daar is t gezellig, allemaal mensen die graag alkaars vuisten van dichtbij bekijken
quote:
van de FPquote:Massale knokpartij zet Veenendaal op scherp
Gepost door Bart (veekeend) - Bron: De Gelderlander
Gepubliceerd: woensdag 16 februari 2005 @ 23:03
In het Utrechtse Veenendaal heeft afgelopen zaterdag een massale vechtpartij plaatsgevonden. Voor gemeente en politie is het de aanleiding voor een grootscheeps onderzoek. Bij de knokpartij vielen enkele gewonden, van wie er één naar het ziekenhuis werd afgevoerd.
De politie was met zes surveillance-eenheden en een hondengeleider snel ter plaatse, maar de vechtende partijen waren al uit elkaar gegaan. Een 25-jarige en een 44-jarige Veenendaler zijn aangehouden op verdenking van openlijke geweldpleging.
Omstanders, die anoniem willen blijven, melden dat de knokpartij een incident is in een sluimerend conflict tussen Marokkaanse jongeren en autochtone buurtbewoners, die worden omschreven als 'Lonsdale-types met kale koppen'. Bij de vechtpartij waren enkele tientallen personen betrokken.
De burgemeester gaat onderzoeken wat de aanleiding is. Daarbij zal er overleg worden gevoerd met de politie, de organisatie van de buurtvaders, de opbouwwerkers van Stichting De Vaart en de wethouder. "Misschien is het louter toeval, maar er kan ook iets van structuur in zitten. We moeten dit in elk geval goed in de gaten houden, om te voorkomen dat het iets structureels wordt", aldus de burgemeester.
*smijt baksteen richting stereo, zet dan iets fatsoenlijks van het Pinkpop programma opquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:49 schreef pascalheister het volgende:
* slingerd Beth Hart - La Song aan en verheugd zich vast op het optreden op pinkpop
doe dan die er van Trainspotting inquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
* zet snel de OST van Lock Stock and 2 Smocking Barrels op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |