Hahaquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:48 schreef Bjoro het volgende:
Tjaa...het leven van een student gaat niet over rozen, Noca
*mompelt iets over gras en burenquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:54 schreef Noca het volgende:
Haha
Als student heb je het natuurlijk lekkerder dan als je werkt, maar ik ben zat van studeren en wil aan het werk! Maar ja, als ik eenmaal werk zal ik mn studietijd wel weer missen![]()
sowwyquote:
luitjesquote:
nog steeds aan het afkicken van onze meet ?quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:19 schreef Dylan Dog het volgende:
ikke niet!
Ook dat maar vooral alle donderdagen vrij...quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nog steeds aan het afkicken van onze meet ?
kijk dat is beter geregeld !quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Ook dat maar vooral alle donderdagen vrij...
ach joh...wat doe je vandaag de dag nog voor 1080 euroquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ben misschien al 3 jaar elke maand zo'n 30 euro misgelopen omdat ik als ziekenfonds verzekerde bij de IBG sta terwijk ik een particulier studenten pakket had.
ach dat had waarschijnlijk toch alleen maar opgegaan aan bierquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ben misschien al 3 jaar elke maand zo'n 30 euro misgelopen omdat ik als ziekenfonds verzekerde bij de IBG sta terwijk ik een particulier studenten pakket had.
hoop het te kunnen regelen, maar moet dat nog allemaal uit (laten) zoeken !quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Moet je ook doen als straks de kleine er is!
Hebben wij ook gedaan, maar als het kan is het een aanrader!quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoop het te kunnen regelen, maar moet dat nog allemaal uit (laten) zoeken !
en moet ook ff kijken naar financieen, daar mijn vriendin ook al minder gaat werken !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |