ach dat had waarschijnlijk toch alleen maar opgegaan aan bierquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ben misschien al 3 jaar elke maand zo'n 30 euro misgelopen omdat ik als ziekenfonds verzekerde bij de IBG sta terwijk ik een particulier studenten pakket had.
hoop het te kunnen regelen, maar moet dat nog allemaal uit (laten) zoeken !quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Moet je ook doen als straks de kleine er is!
Hebben wij ook gedaan, maar als het kan is het een aanrader!quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoop het te kunnen regelen, maar moet dat nog allemaal uit (laten) zoeken !
en moet ook ff kijken naar financieen, daar mijn vriendin ook al minder gaat werken !
Zit er ook wat in?quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:55 schreef pascalheister het volgende:
Zo net m'n pakje met douaneheffing net opgehaald
Wat een geweldigmooi kistje zeg
de aanslag van de douanequote:
Zelfde situatie hier. Mijn vrouw gaat 27 ipv 36 uur werken. Ik blijf mijn 40 uur draaien, hoewel ik afgesproken heb dat 4x9 op kantoor te doen, en één dag thuis de resterende vier uur vol te maken.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:02 schreef PyTh het volgende:
Ik zou ook wel 1 dag minder willen gaan werken maar bij ons is het net als bij Bjoro, vriendin gaat ook al minder werken dus dat gaan we financieel (nog) niet trekken.
dat soort constructies zijn hier helaas niet mogelijk !quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zelfde situatie hier. Mijn vrouw gaat 27 ipv 36 uur werken. Ik blijf mijn 40 uur draaien, hoewel ik afgesproken heb dat 4x9 op kantoor te doen, en één dag thuis de resterende vier uur vol te maken.
Hopelijk gaat dat een beetje werken.
Jep of rijbewijs halen ofzo maar jah ben toch bijna werkzoekend en vast ergens werknemer dus komt allemaal goed.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach dat had waarschijnlijk toch alleen maar opgegaan aan bier
Dan is mijn vakantie overquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:13 schreef VoreG het volgende:
Middag, morgen om 11.50 vakantie
Lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |