Ja Sorry,quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:27 schreef rubbereend het volgende:kom k naar isketch bestaat de room Hools niet meer
Bos en ik zijn net weg...quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:27 schreef rubbereend het volgende:kom k naar isketch bestaat de room Hools niet meer
Dat is inderdaad pech hebben!quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:33 schreef rubbereend het volgende:tis me niet echt gegeven met isketch heb ook al een ker gehad dat k binnenkwam en er vervolgens weer alle 8 andere uit gingen
Als dat bij mij zou gebeuren zou ik toch aan mezelf gaan twijfelenquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:33 schreef rubbereend het volgende:tis me niet echt gegeven met isketch heb ook al een ker gehad dat k binnenkwam en er vervolgens weer alle 8 andere uit gingen
Waar heb je dat gehoord/gelezen dan?quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:05 schreef rubbereend het volgende:hoor net dat Gavier Guzman gisteravond flink in elkaar is geslagen door 3 jongens in Amsterdam
Bron ?quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:05 schreef rubbereend het volgende:hoor net dat Gavier Guzman gisteravond flink in elkaar is geslagen door 3 jongens in Amsterdam
3FM netquote:Op donderdag 17 februari 2005 15:09 schreef Noca het volgende:
[..]
Waar heb je dat gehoord/gelezen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |