Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)elkaar_geslagen.htmlquote:Cabaretier Javier Guzman in elkaar geslagen
AMSTERDAM - Cabaretier Javier Guzman is woensdagavond op de Amsterdamse Zeedijk in elkaar geslagen en moet daardoor een aantal optredens afzeggen.
In het ziekenhuis constateerden de artsen twaalf kneuzingen en bleek dat hij minder goed hoort. Dat vertelde zijn impresariaat donderdag. Guzman heeft inmiddels het ziekenhuis weer verlaten.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:36 schreef jpg97 het volgende:
Je kunt tegenwoordig ook niks meer in dit kutland!
Waarschijnlijk zullen ze Hans T. ook wel te pakken nemen want ik heb links en rechts al gehoord dat er een bende josti's naar hem op zoek is naar aanleiding van een van zijn shows...
quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:39 schreef JanKort het volgende:
Hmmm, als een groep mannen bijdehant doet tegen mij ga ik niet bijdehant terug doen. Getuigt niet echt van karakter maar wel zo realistisch en veilig, tenminste als je niet kapot wilt.
Joh! ga jij nou eens voetballen! hop!quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:40 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Tja, de Hell Angels hebben het nu drukker met iets anders.........
Sturen ze de Josti band erop af, losers...
quote:Cabaretier Javier Guzman is gisteravond laat in Amsterdam in elkaar geslagen. Hij was betrokken bij een vechtpartij op de Wallen.
Guzman dronk een biertje in een café toen een aantal mensen hem lastigvielen. "Ze gingen bijdehand lopen doen", aldus een woordvoerster van zijn impressariaat. "Hierop reageerde Javier ook bijdehand. Die mensen werden daarop zo boos dat ze hem uiteindelijk in elkaar sloegen."
Haha, laat me nou ook eens in andere topics posten zonder over voetbal te beginnenquote:Op donderdag 17 februari 2005 15:49 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Joh! ga jij nou eens voetballen! hop!
Omdat hij een allochtoon is!quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:50 schreef Steve-O het volgende:
Waarom is ie eigenlijk in elkaar gemept..
quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:34 schreef BlackJack het volgende:
Ben net gebeld door theater De Flint (amersfoort) waar ie morgen op zou treden. Die show is afgelast.![]()
Ik zat daar al een half jaar naar uit te kijken. Vuile teringlijers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |