Zie het als reclame voor je kat, zal hij ook wel begrijpen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:08 schreef methodmich het volgende:
Hee, mijn kat heeft portret- en naamrechten, net als Moens!
Rondje op kosten van N'Kufo!
Is er nog een wedstrijd dan ?quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:28 schreef golfer het volgende:
Zo, even lekker gegeten en helemaal klaar voor de wedstrijden van vanavond.
Tong is de enige Nederlander die nog nooit een aflevering van Friends heeft6 gezien.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:59 schreef SCH het volgende:
hey kutajacieden, succes.
wij kijken net5 in Hools
OMGquote:Op woensdag 16 februari 2005 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong is de enige Nederlander die nog nooit een aflevering van Friends heeft6 gezien.
En dat wil ik graag zo houden.
Ja, er gaat weer wat gebeuren vanuit Trueserver: ze bieden ons nóg meer zekerheid dan ze al deden, dmv het aktiveren van een dubbele verbinding met internet. Zodat, als er bij hun iets kapot gaat, we nog altijd op de andere verbinding door kunnen gaan.quote:
Als jij mij de core-routers redundancy protocol VRR Layer 3 niveau kan uitleggen zou ik dat erg waarderenquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
Snap je dat echt niet
Ik ga het echt niet uitleggen, dit is zo simpel.
Dure woorden voor een rode stekker die in een rood plugje moet.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als jij mij de core-routers redundancy protocol VRR Layer 3 niveau kan uitleggen zou ik dat erg waarderen
quote:
daar hebben ze dan een jaar over gedaan, het was vorig jaar al de bedoeling dat dit er zou komen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.q-dance.nl/ind(...)ON=single;NEWSID=561
Kan iemand me knijpen?? Droom ik??
hoezo? al 3 doelpunten bij Feyenoord - Sportingquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:54 schreef Dos37 het volgende:
Goeieavond wat een ultra saaie wedstrijd vandaag zeg![]()
http://forum.fok.nl/topic/670379quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.q-dance.nl/ind(...)ON=single;NEWSID=561
Kan iemand me knijpen?? Droom ik??
ja ik bedoelde de vorigequote:Op woensdag 16 februari 2005 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo? al 3 doelpunten bij Feyenoord - Sporting
zielig he voor Mario..... zie je dat die wijven niet te vertrouwen zijnquote:
nou binnenkort kunnen we weer bestellen bij de Sjamaan, k mis die paddothee hier wel.quote:Kritiek op verbod gedroogde paddo's
Uitgegeven: 16 februari 2005 20:06
Laatst gewijzigd: 16 februari 2005 20:13
's-HERTOGENBOSCH - Het verbod op gedroogde paddo's berust op een verkeerde interpretatie door de Hoge Raad van internationale drugsverdragen. Dat betoogde advocate A. van der Plas woensdag bij het hof in Den Bosch.
Ze wist zich in haar opvatting gesteund door voormalig Inspecteur voor de Volksgezondheid R. Lousberg. Lousberg is tegenwoordig vice-voorzitter van het INCB, een orgaan van de Verenigde Naties dat toeziet op de naleving van internationale drugsverdragen.
Hij was opgeroepen als getuige-deskundige in een zaak tegen een vertegenwoordiger van De Sjamaan, een Arnhemse groothandel in smartshopartikelen.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:02 schreef Bjoro het volgende:
zielig he voor Mario..... zie je dat die wijven niet te vertrouwen zijn![]()
aha gewoon eerlijk belastinggeld wat jij op en een slinkse manier probeert te ontduiken.quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:23 schreef pascalheister het volgende:
goedeavond
klote douane ook,kan weer eens dokken 37,61 euro weg gvd![]()
![]()
![]()
oh dan krijg ik het weer terugquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha gewoon eerlijk belastinggeld wat jij op en een slinkse manier probeert te ontduiken.dat geld komt ons allen ten goede
I know het was zelfs de bedoeling om het meerdaags te gaan doen (stond indertijd in de TD nieuwsbriefquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar hebben ze dan een jaar over gedaan, het was vorig jaar al de bedoeling dat dit er zou komen.
bel anders ff Gerrit op of hij het meteen terug kan stortenquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
oh dan krijg ik het weer terug
net pech gehad dat ze mij er hebben uitgepikt, niks aan te doen
Ajaciedjes nog gefeliciteerd met de magere overwinning![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |