quote:Op maandag 14 februari 2005 09:26 schreef Alicey het volgende:
Het is een islamitische bruiloft hoor.
Ja.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:27 schreef livEliveD het volgende:
Ah het andere topic is zinloos volgebaggerd zie ik![]()
Hoe denken anderen (En dan met name degenen die geen clones zijn) hier over?quote:Op maandag 14 februari 2005 09:27 schreef livEliveD het volgende:
Ah het andere topic is zinloos volgebaggerd zie ik![]()
Nou ja... het is hier een slowchat maar geen high frequent chat.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:29 schreef Alicey het volgende:
Hoe denken anderen (En dan met name degenen die geen clones zijn) hier over?
Wat mijzelf betreft mag het best high frequent zijn, als de kwaliteit van de posts dat maar goedmaakt.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:31 schreef Maethor het volgende:
[..]
Nou ja... het is hier een slowchat maar geen high frequent chat.
Mjah, ik heb mijn mening wel grotendeels geventileerd in eerdere topics. We hebben twee varianten die door elkaar kunnen lopen: luchtig over WFL-onderwerpen praten, zeg maar een soort 'afblazer' voor de af en toe wel zware WFL-topics, en een variant waarin je gesprekken hebt als WFL-users die met elkaar een kopje koffie drinken.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:29 schreef Alicey het volgende:
hey jij zat trouwens toch ook vannacht te posten?quote:Op maandag 14 februari 2005 09:34 schreef qu63 het volgende:
* qu63 gaat ff liggen
ben dr rond 12 wel weer
Slaap ze, mr. Valentijnquote:Op maandag 14 februari 2005 09:34 schreef qu63 het volgende:
* qu63 gaat ff liggen
ben dr rond 12 wel weer
Eens.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat mijzelf betreft mag het best high frequent zijn, als de kwaliteit van de posts dat maar goedmaakt.
Nee hoor!quote:Op maandag 14 februari 2005 09:36 schreef mother-mother het volgende:
ik sta volgens mij op ignore ofzo?![]()
aha , thanxquote:Op maandag 14 februari 2005 09:37 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee hoor!. Alleen niemand weet denk ik wat hier de bedoeling is. Vandaar ook de discussie mss
.
Onze bruiloft is islamitisch, dus dat gaat heel anders.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:33 schreef Doffy het volgende:
Trouwen is zoooow last tuesday...
en van die foto's word ik al helemaal onpasselijk
Ik kan geen enkele, goed bedoelde, reden verzinnen om een onzinnige post te doen in een serieus subfora. Bv topics volmaken zodat ze op slot gaan snap ik het nut niet van. Reacties om het reageren snap ik het nut niet van. Als het een geintje is dan is het prima natuurlijk maar dan is het ook lurkbaar (zoals bv dat trouwen mits er ook serieuze dingen tussen blijven staan en het wel SLOW chat blijftquote:Op maandag 14 februari 2005 09:29 schreef Alicey het volgende:
Hoe komt dat.. Veel gezopen, of een andere reden?quote:Op maandag 14 februari 2005 10:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik kan geen enkele, goed bedoelde, reden verzinnen om een onzinnige post te doen in een serieus subfora. Bv topics volmaken zodat ze op slot gaan snap ik het nut niet van. Reacties om het reageren snap ik het nut niet van. Als het een geintje is dan is het prima natuurlijk maar dan is het ook lurkbaar (zoals bv dat trouwen mits er ook serieuze dingen tussen blijven staan en het wel SLOW chat blijft).
Alles wat niet lurkbaar is mag je wat mij betreft:mass-deleten
Verder ben ik te brak voor woorden en voel ik me ziek
Weinig geslapen, ziek, druk, best veel op, en nu moet ik helaas werkenquote:Op maandag 14 februari 2005 10:30 schreef Alicey het volgende:
Hoe komt dat.. Veel gezopen, of een andere reden?
Ah, zodoende.. Succes en beterschap voor zover nodig dan maar.quote:Op maandag 14 februari 2005 10:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Weinig geslapen, ziek, druk, best veel op, en nu moet ik helaas werken
Wat hij zegt. Een geintje op z'n tijd is ok maar de kwaliteit van de posts moet wel enigzins hoog blijven. Ik vind bv. de mini-filosofische discussies hier erg ok.quote:Op maandag 14 februari 2005 10:17 schreef livEliveD het volgende:
Ik kan geen enkele, goed bedoelde, reden verzinnen om een onzinnige post te doen in een serieus subfora. Bv topics volmaken zodat ze op slot gaan snap ik het nut niet van. Reacties om het reageren snap ik het nut niet van. Als het een geintje is dan is het prima natuurlijk maar dan is het ook lurkbaar (zoals bv dat trouwen mits er ook serieuze dingen tussen blijven staan en het wel SLOW chat blijft).
*edit* (reden had je al gepost). In ieder geval beterschap.quote:Verder ben ik te brak voor woorden en voel ik me ziek
Klinkt niet best allemaal.. Jij reiki nodig?quote:Op maandag 14 februari 2005 12:44 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb net ondervonden dat je van veel koffie nog veel lichter in je hoofd wordt. Ik ga ff boven een plee hangen denk ik![]()
Ik wel, ik begin al zenuwachtig te worden voor mijn huwelijk vanavond.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:50 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Klinkt niet best allemaal.. Jij reiki nodig?
Misschien helpt een zware filosofische discussie.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wel, ik begin al zenuwachtig te worden voor mijn huwelijk vanavond.
Natuurlijk is een huwelijk niet nutteloos. Fiscaal voordeel, afdwingbare rechten waar het bijv. ongevallen betreft in het buitenland, erfrecht.quote:Op maandag 14 februari 2005 14:02 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Misschien helpt een zware filosofische discussie.Ik wou al beginnen over het nut van een huwelijk maar misschien eindigen we dan met de conclusie dat een huwelijk nutteloos is en dan is er niks meer aan vanavond.
![]()
Dat zijn alleen maar materiële zaken.quote:Op maandag 14 februari 2005 14:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Natuurlijk is een huwelijk niet nutteloos. Fiscaal voordeel, afdwingbare rechten waar het bijv. ongevallen betreft in het buitenland, erfrecht.
Lijkt me echt een grandioze motivatie om te gaan trouwenquote:Op maandag 14 februari 2005 14:08 schreef Alicey het volgende:
Natuurlijk is een huwelijk niet nutteloos. Fiscaal voordeel, afdwingbare rechten waar het bijv. ongevallen betreft in het buitenland, erfrecht.
quote:Op maandag 14 februari 2005 14:14 schreef Geartsjuh het volgende:
Het gaat toch om de liefde positieve hormoon fluctuaties?
Dat is dan ook het deel dat niet nutteloos is.quote:Op maandag 14 februari 2005 14:14 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dat zijn alleen maar materiële zaken.
Voor mezelf denk ik niet. Het huwelijk is (naast een juridische aangelegenheid) de belofte om samen een te zijn, elkaar te steunen en er altijd voor elkaar te zijn. Ik geloof niet dat een dergelijke belofte nodig is. De liefde, het er voor elkaar zijn en de eenwording kan zonder huwelijk ook blijken, en misschien heeft dat zelfs veel meer waarde, omdat het zonder huwelijk zonder vorm van dwang of organisatie is. Puurder misschien.... Hmm.. Lukt me niet echt om het onder woorden te brengen.quote:Het gaat toch om de liefde? Draagt een huwelijk gevoelsmatig iets bij aan de relatie?
"Zullen we op vakantie in Bulgarije?"quote:Op maandag 14 februari 2005 14:14 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Lijkt me echt een grandioze motivatie om te gaan trouwen.
quote:Op maandag 14 februari 2005 14:23 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
"Zullen we op vakantie in Bulgarije?"
"Ja is goed. Maar wat nou als we een ongeval krijgen?"
"Hmm.. We kunnen gaan trouwen?"
"Ok, is dat ook weer opgelost."
Neem eens een "goeie" motivatie dan?quote:Op maandag 14 februari 2005 14:14 schreef ReCreative het volgende:
Lijkt me echt een grandioze motivatie om te gaan trouwen.
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op maandag 14 februari 2005 14:22 schreef Alicey het volgende:
Voor mezelf denk ik niet. Het huwelijk is (naast een juridische aangelegenheid) de belofte om samen een te zijn, elkaar te steunen en er altijd voor elkaar te zijn. Ik geloof niet dat een dergelijke belofte nodig is. De liefde, het er voor elkaar zijn en de eenwording kan zonder huwelijk ook blijken, en misschien heeft dat zelfs veel meer waarde, omdat het zonder huwelijk zonder vorm van dwang of organisatie is. Puurder misschien.... Hmm.. Lukt me niet echt om het onder woorden te brengen.
Inderdaad, liefde moet in vrijheid zijn.quote:Op maandag 14 februari 2005 14:47 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt.Zo denk ik er ook over. De belofte is niet nodig en ik vind ook niet dat je zoiets kan beloven. Je weet nooit wat er gebeurd of hoe mensen in de toekomst zullen veranderen. Voor mij staat liefde gelijk aan vrijheid en daar zou ik niet een beperking op willen zetten als "beloof me dit en dit en dit"
.
En het deel dat je een bak geld kan eisen als het op een scheiding uitloopt..quote:Hoewel ik het wel mooi vind dat je er echt een dag (of avond) voor uittrekt om aan de buitenwereld te laten zien dat je bij elkaar hoort op dat moment.
Alleen het belofte-gedeelte mogen ze wat mij betreft wel weg laten.
jepschquote:Op maandag 14 februari 2005 09:35 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hey jij zat trouwens toch ook vannacht te posten?
en truste
Zonder mensen tegen de schenen te schoppen: die heb ik niet. Als je de liefde moet bezegelen door in bijzijn van een snuiter van de gemeente of een hotemetoot uit de kerk 'ja' te zeggen dan lijkt het wel of je de liefde moet 'bewijzen', alsof het anders 'niet echt' is. Bovendien hou ik niet van dergelijke tradities. Mocht ik het doen, dan doe ik het op 'onze' manier.quote:
Nee, je pakt dan de auto, zorgt er bovendien voor dat je zelf de route kunt bepalen.quote:Op maandag 14 februari 2005 14:54 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Liefde is uitstekend in staat zichzelf te bewijzen. Eén op de drie huwelijken strandt. Zou jij in een vliegtuig stappen als één op de drie zou neerstorten?
En wat is dan 'jullie' manier?quote:Op maandag 14 februari 2005 14:54 schreef ReCreative het volgende:
Mocht ik het doen, dan doe ik het op 'onze' manier.
quote:Op maandag 14 februari 2005 14:54 schreef ReCreative het volgende:
Mocht ik het doen, dan doe ik het op 'onze' manier.
Wijze woorden!quote:Liefde is uitstekend in staat zichzelf te bewijzen. Eén op de drie huwelijken strandt. Zou jij in een vliegtuig stappen als één op de drie zou neerstorten?
Sex in 't openbaar!quote:Op maandag 14 februari 2005 14:58 schreef Doffy het volgende:Mee eens! Ik vind trouwen een soort van chantage. Ik ben zeker van plan om op een dag de liefde met "de ware" uitgebreid (publiekelijk
) te vieren, maar dat hoeft niet als een huwelijk met de bijbehorende wurgende beloften en contracten.
ervan uitgaande dat je overlijd en het dus niet overleefd en je als rolstoeler door het leven moetquote:Wijze woorden!En ja hoor, ik zou best in zo'n vliegtuig stappen, als de vlucht voor de crash het mooiste is wat ik in mijn leven meemaak.
quote:![]()
ik heb kaneelkussentjes gekregen
![]()
Met z'n tweeën in de ochtendzon naast elkaar wakker worden terwijl de vogels buiten fluiten en er wat flessen wijn en kleren verspreid door de kamer liggen. En dan tegen elkaar zeggen: 'We hadden vandaag toch iets?' 'Staat me wel iets van bij...'quote:Op maandag 14 februari 2005 14:58 schreef qu63 het volgende:
En wat is dan 'jullie' manier?
quote:Op maandag 14 februari 2005 15:05 schreef ReCreative het volgende:
Met z'n tweeën in de ochtendzon naast elkaar wakker worden terwijl de vogels buiten fluiten en er wat flessen wijn en kleren verspreid door de kamer liggen. En dan tegen elkaar zeggen: 'We hadden vandaag toch iets?' 'Staat me wel iets van bij...' Een je dan omdraaien en weer verder slapen![]()
uhuhquote:Op maandag 14 februari 2005 15:06 schreef ReCreative het volgende:
Ik heb een glazen potje gevuld met kaneelkussentjes gehad van Geertje. Lief he?
Ehm, nou nee, daar hoef je niet bang voor te zijnquote:
Och... liefst wel jaquote:ervan uitgaande dat je overlijd en het dus niet overleefd en je als rolstoeler door het leven moet
*smiley die zweet van voorhoofd veegt* gelukkigquote:Op maandag 14 februari 2005 15:15 schreef Doffy het volgende:
Ehm, nou nee, daar hoef je niet bang voor te zijn
Dus als jouw huwelijk vast loopt, pleeg je zelfmoord/laat je je vermoorden???quote:Och... liefst wel ja
Een valentijnschocoladehartjequote:
quote:Op maandag 14 februari 2005 15:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Een valentijnschocoladehartje
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 februari 2005 15:20 schreef qu63 het volgende:
*smiley die zweet van voorhoofd veegt* gelukkig
Nou nee, niet zo letterlijk... hoop ik.quote:Dus als jouw huwelijk relatie vast loopt, pleeg je zelfmoord/laat je je vermoorden???
quote:
Die jaquote:
daar komt het dan wel op neer hoorquote:Nou nee, niet zo letterlijk... hoop ik.
Ok, nou ja, dan maar een 19e eeuwse klassiek-romantische bui en sterven van verdriet..quote:
Snoepjesvoorraadpotquote:Op maandag 14 februari 2005 15:06 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik heb een glazen potje gevuld met kaneelkussentjes gehad van Geertje. Lief he?
Jaquote:Op maandag 14 februari 2005 15:12 schreef qu63 het volgende:
Heb net gegoogled.. geen plaatjes en maar een paar links. Ik weet ondertussen al dat het onderdeel lijkt op een betise/betîse dus t zal wel een snoepje zijn
klopt t?
Liefde gaat door de maag hequote:Op maandag 14 februari 2005 17:00 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja. Het zijn van die lekkere harde ouderwetse snoepjes. Heerlijk
.
Ach goshquote:Op maandag 14 februari 2005 18:29 schreef livEliveD het volgende:Valentijn is ok
En wel balen van die Reiki. Ik en me grote bek
Das dan wel weer aardig.quote:Op maandag 14 februari 2005 18:44 schreef ReCreative het volgende:
Ach gosh. Tuuk krijg je wel reiki als je lief blijft
. Gaat het al wat beter met je?
De spanning....Ik pies bijna in mijn oosters gewaadquote:
He, houd het wel nog even droog he!quote:Op maandag 14 februari 2005 20:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De spanning....Ik pies bijna in mijn oosters gewaad
Maar zodadelijk ga ik nog huilen.quote:Op maandag 14 februari 2005 20:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
He, houd het wel nog even droog he!
quote:Op maandag 14 februari 2005 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar zodadelijk ga ik nog huilen.
kom dan!quote:Op maandag 14 februari 2005 19:22 schreef ReCreative het volgende:
Oh ja, er wordt getrouwd vanavond. Ik heb eerst bezoek, maar ik probeer zo snel mogelijk aanwezig te zijn als ik nog zin heb dan
.
eigenlijk duurt zo'n bruiloft 3 dagenquote:Op maandag 14 februari 2005 21:09 schreef Doffy het volgende:
Nee, maar op een bruiloft is het volgens mij al vaak "feest" voordat de ceremonie begonnen is, hoor... maar misschien is dat bij een islamitische bruiloft anders, ik heb daar te weinig ervaring mee
Als je maar niet het stukje log post waar ik mijn gewaad reeds had uitgetrokken, toen er opeens nog een getuige binnenkwam.quote:Op maandag 14 februari 2005 21:39 schreef imams het volgende:
logs posten?
Bedoelt hij niet het stukje uit de bruidssuite?quote:Op maandag 14 februari 2005 21:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je maar niet het stukje log post waar ik mijn gewaad reeds had uitgetrokken, toen er opeens nog een getuige binnenkwam.
quote:Op maandag 14 februari 2005 21:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, daar heeft de dokter voor gezorgd.
Ik ook hoor. De hele ceremonie duurde dus maar 8 minuten..quote:Op maandag 14 februari 2005 21:50 schreef ReCreative het volgende:
Verdikkeme, heb ik het nou gemist?
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 14 februari 2005 21:54 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Cybersex vereist niet veel concentratie.
Da's een kwalificatie die me nou niet direct te binnen zou schieten, maar als jij dat voldoende van toepassing vindt op jezelf, wie ben ik dan om dat tegen te sprekenquote:Op maandag 14 februari 2005 22:11 schreef Geartsjuh het volgende:
En ik ben een kameel
RL-sex wel dan?quote:Op maandag 14 februari 2005 21:54 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Cybersex vereist niet veel concentratie.
Geweldig! Je wilt niet weten hoe Buupje het in bed doet.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:07 schreef Bensel het volgende:
morguh.. koffie? En, hoe was de huwelijksnacht?
Zo streng islamitisch zijn we nou ook weer niet.quote:Eindelijk die burka af mogen doen?
Waarschijnlijk een rondreis door het midden-Oosten, vooal Iran en Saoudi-Arabie.quote:En waar gaat jullie huwelijksreis heen?
Goh, hoe weet jij datquote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:14 schreef Alicey het volgende:
Geweldig! Je wilt niet weten hoe Buupje het in bed doet.
Wat is dat voor een islamitische echtgenoot?quote:Koffie op.
quote:Zo streng islamitisch zijn we nou ook weer niet.
quote:vooal Iran en Saoudi-Arabie.
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:15 schreef Alicey het volgende:
Natuurlijk, na zulke wilde sex slaap je wel goed.
quote:
Neehee ik bedoel dat ik al koffie op heb.quote:[..]
Wat is dat voor een islamitische echtgenoot?Geen koffie... tssk! Kijk maar uit, straks word je nog geruild voor 15 kamelen...
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geweldig! Je wilt niet weten hoe Buupje het in bed doet.
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:14 schreef Alicey het volgende:
Je wilt niet weten hoe Buupje het in bed doet.
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:15 schreef Alicey het volgende:
Natuurlijk, na zulke wilde sex slaap je wel goed.
Ik heb nog niet eensquote:Op woensdag 16 februari 2005 09:53 schreef Doffy het volgende:Mogguh... de
is nog niet echt aangeslagen...
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:03 schreef Yosomite het volgende:
Vee lt elaa tmaa rtoc hd ehartelijk egelukwense naa nAlice ye nBupita he nda te rmaa rvee ltopicje smoge nontspruite nui tdeze synergetisch esymbios e.I kmoes td ewerel dverbetere ne nko nzodoend enie to pjulli ehuwelij kaanwezi gzij n.
Wat is er met jou aan de handquote:
Héél af en toequote:Op woensdag 16 februari 2005 11:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh niks hoor, ik wordt wel vaker caffeine-vrij wakker.
Behalve ik.. Ik kom 2 verdiepingen lager.quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:24 schreef Doffy het volgende:
Precies! En, zoals we al eens hadden vastgesteld, we eindigen allemaal dicht bij elkaar in de hel!
Maar is strijden ook altijd fel zijn? Is strijden door te laten zien dat het anders kan, en te laten zien dat alles niet zwart/wit is, ahw zelf een goed voorbeeld geven op termijn niet effectiever?quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar wat moet je anders dan ertegen strijden? Ik ben niet van plan om gewoon af te wachten tot ik op een brandstapel wordt gegooid wegens ketterij.
Och, moet je maar denken dat je koffie daar ook warmer is!quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:44 schreef Alicey het volgende:
Behalve ik.. Ik kom 2 verdiepingen lager.
Dat probeer ik ook wel te doen. Maar soms wordt de frustratie me even te veel. Zoals ik al zei, ècht discussiëren is niet mogelijk met mensen die overtuigd zijn dat ze de Absolute Waarheid in pacht hebben...quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:48 schreef Alicey het volgende:
Maar is strijden ook altijd fel zijn? Is strijden door te laten zien dat het anders kan, en te laten zien dat alles niet zwart/wit is, ahw zelf een goed voorbeeld geven op termijn niet effectiever?
Dat is ook de reden waarom ik me al geruime tijd afzijdig houd van dat soort discussies.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zoals ik al zei, ècht discussiëren is niet mogelijk met mensen die overtuigd zijn dat ze de Absolute Waarheid in pacht hebben...
Ja, ik overweeg hetzelfde te doen. Maar ik kan het soms niet laten.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:15 schreef Maethor het volgende:
Dat is ook de reden waarom ik me al geruime tijd afzijdig houd van dat soort discussies.
Tuurlijk. En dan nemen we lekker koekjes voor bij de koffie mee!quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar Doffy en ik komen wel af en toe op visite hoor Alicey!
Er is ook niemand die zegt dat jullie niet zouden kunnen nadenken!quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:19 schreef STORMSEEKER het volgende:
Nog even als reactie over dat eeuwige geneuzel dat wij niet zouden kunnen nadenken
Dat blijkt wel uit alle topics waaraan jij meedoet, en ik voor mij waardeer dat ook bijzonder.quote:Maar dat wil geheel niet zeggen dat er met mij niet te discussieren valt, zoals nou wel eens duidelijk moet zijn.
Dat is maar net wat je 'discussie' noemt. Jij bent niet bereid om de door jou aangenomen waarheden ter discussie te stellen. Het enige waar je je volgens mij mee bezig houdt is apologetiek. Echte discussie is alleen maar mogelijk als iemand bereid is aan alles te twijfelen, zelfs aan zijn meest fundamentele normen en waarden.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:19 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ik sta best wel open voor ideeen enz. maar ik heb wel al een geloof op de bijbel opgebouwd en neem deze inderdaad aan als waarheid. En zoiets diepgaands als geloof bepaalt natuurlijk een groot deel van je denken, zonder meer. En daarom toets ik alles wat ik hoor en zie ook aan de bijbel. Maar dat wil geheel niet zeggen dat er met mij niet te discussieren valt, zoals nou wel eens duidelijk moet zijn.
Het is inderdaad soms erg moeilijk om frustratie geen overhand te laten krijgen..quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook wel te doen. Maar soms wordt de frustratie me even te veel. Zoals ik al zei, ècht discussiëren is niet mogelijk met mensen die overtuigd zijn dat ze de Absolute Waarheid in pacht hebben...
Voor de koffie zeker?quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar Doffy en ik komen wel af en toe op visite hoor Alicey!
Ik zit zelf een beetje er tussenin denk ik. Ik was erg gelovig, maar ik heb nu alleen dat deel eruit gefilterd waar ik mij gevoelsmatig in kan vinden. Ik denk wel dat je geloof (In de ruimste zin des woords) alles beinvloedt wat je denkt en doet, dat heb ik zelf ook. Ondanks beter "weten" kan ik toch soms vrij naief zijn door wat ik geloof, om maar iets te noemen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:19 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ik sta best wel open voor ideeen enz. maar ik heb wel al een geloof op de bijbel opgebouwd en neem deze inderdaad aan als waarheid. En zoiets diepgaands als geloof bepaalt natuurlijk een groot deel van je denken, zonder meer. En daarom toets ik alles wat ik hoor en zie ook aan de bijbel. Maar dat wil geheel niet zeggen dat er met mij niet te discussieren valt, zoals nou wel eens duidelijk moet zijn.
Dat kun je geloven, maar niet weten.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:04 schreef STORMSEEKER het volgende:
Maar over discussie: als er voor de zoveelste keer weer iemand met het verhaal aankomt dat er een hel bestaat ga ik niet weer bij mezelf 'twijfelen' of het waar kan zijn. Ik heb het grondig onderzocht en ben tot de ultieme conclusie gekomen dat deze niet bestaat.
Waarom?quote:Op een gegeven moment kun je kiezen en ik denk dat dat beter is dan eeuwig twijfelen.
Ikzelf zie eigenlijk al mijn conclusies als voorlopig.. Ze zijn gebaseerd op wat ik weet en heb meegemaakt, maar ik ben niet bang om een conclusie te herzien wanneer zich nieuwe feiten voordoen of ik iets meemaak wat er toe noopt..quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:04 schreef STORMSEEKER het volgende:
Op een gegeven moment kun je kiezen en ik denk dat dat beter is dan eeuwig twijfelen.
Dat lijkt me de hoogste vorm van wijsheidquote:Op woensdag 16 februari 2005 13:11 schreef Alicey het volgende:
Oh, om toe te voegen : Eigenlijk twijfel ik dus altijd.
Dubito ergo sum. Starheid is nooit goed.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:04 schreef STORMSEEKER het volgende:
Op een gegeven moment kun je kiezen en ik denk dat dat beter is dan eeuwig twijfelen.
Je zou er toch niet aan moeten denken eens zelf na te denken! Sorry hoor, maar je bevestigd hier precies de uitspraak waar je eerder tegen was,.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:12 schreef STORMSEEKER het volgende:
Als je kiest zit je goed of fout en als je twijfelt zit je altijd fout.
Maar als je kiest en je zit fout, is het ongelooflijk dom als je niet bereid bent je keus te herzien. Ik kies wel, maar als er zich nieuwe feiten voordoen, kies ik opnieuw. En soms is de nieuwe keus tegengesteld aan de vorige.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:12 schreef STORMSEEKER het volgende:
Als je kiest zit je goed of fout en als je twijfelt zit je altijd fout. Lauw water is ook niet lekker.
Het is onmogelijk om in deze wereld ergens zeker van te zijn. En bij geloofszaken is dat helemaal onzin,. want daar gaat het niet om 'weten', maar om 'geloven'.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:21 schreef STORMSEEKER het volgende:
Merk dus op dat ik het niet verkeerd vind om je gedachten van tijd tot tijd te toetsen. Je moet immers alles onderzoeken, anders weet je niets, maar als je eenmaal iets gevonden hebt waarvan je zeker bent, hoef je dat niet constant opnieuw voor jezelf te beproeven.
Mee eens.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:12 schreef STORMSEEKER het volgende:
Als je kiest zit je goed of fout
Neen. Dat is net zoiets als het grondig incorrecte: "Nooit geschoten is altijd mis." Het klinkt erg leuk maar het klopt niet. Nooit geschoten is nooit raak, maar nooit raak is iets heel anders dan mis. Een kogel die de loop niet verlaat kan niet missen. Om diezelfde gedachte door te zetten: Schieten (kiezen) doe je alleen maar dan ook alleen en uitsluitend als daar reden voor is. Want mis schieten kan heel verkeerd uitpakken.quote:en als je twijfelt zit je altijd fout.
Wat heb je dat mooi uitgelegd!quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:29 schreef Karboenkeltje het volgende:
Neen. Dat is net zoiets als het grondig incorrecte: "Nooit geschoten is altijd mis." Het klinkt erg leuk maar het klopt niet. Nooit geschoten is nooit raak, maar nooit raak is iets heel anders dan mis. Een kogel die de loop niet verlaat kan niet missen. Om diezelfde gedachte door te zetten: Schieten (kiezen) doe je alleen maar dan ook alleen en uitsluitend als daar reden voor is. Want mis schieten kan heel verkeerd uitpakken.
Het hoeft ook niet lauw te zijn. De ene keer kies ik koud water, de andere keer heet water. Het is zeg maar niet zo dat als ik een keer koud heb gekozen, dat ik dit altijd doe. Het hangt maar net van de situatie af.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:12 schreef STORMSEEKER het volgende:
Als je kiest zit je goed of fout en als je twijfelt zit je altijd fout. Lauw water is ook niet lekker.
Aha, je bent dus een profiteur.. van beide walletjes etenquote:Op woensdag 16 februari 2005 13:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet lauw te zijn. De ene keer kies ik koud water, de andere keer heet water. Het is zeg maar niet zo dat als ik een keer koud heb gekozen, dat ik dit altijd doe. Het hangt maar net van de situatie af.
Altijd, je moet altijd een achterdeurtje openhouden.quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:57 schreef Bensel het volgende:
[..]
Aha, je bent dus een profiteur.. van beide walletjes eten
Als je de deur sluit voor de Heilige Geest, komt Hij via het dakraam weer naar binnen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:16 schreef Alicey het volgende:
Altijd, je moet altijd een achterdeurtje openhouden.
Nouja, beter het dakraam dan dat hij een andere ingang vindt.. Schijnt ook 2000 jaar geleden gebeurd te zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als je de deur sluit voor de Heilige Geest, komt Hij via het dakraam weer naar binnen.![]()
Ja, en wàt zeg je tegen de politie als je verkracht bent door de Heilige Geest?quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:24 schreef Alicey het volgende:
Nouja, beter het dakraam dan dat hij een andere ingang vindt.. Schijnt ook 2000 jaar geleden gebeurd te zijn.
"Ik ben onbevlekt ontvangen"?quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, en wàt zeg je tegen de politie als je verkracht bent door de Heilige Geest?
Je hebt inderdaad een aardig probleem. Voor een misdrijf is een dader nodig, en die kan niet gezien worden..quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, en wàt zeg je tegen de politie als je verkracht bent door de Heilige Geest?
Dat slaat nergens op. Als je kiest kun je ook je bek gigantisch branden aan te heet water. Heb ik liever lauw water. Waarom zit je fout als je twijfelt? Omdat volgens jouw God sowieso bestaat?quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:12 schreef STORMSEEKER het volgende:
Waarschijnlijk gaat dan een man in een witte jas de aangifte opnemen ipv een man met een blauwe pet.quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:46 schreef Doffy het volgende:
[..]
"Ik ben onbevlekt ontvangen"?
Je kan van die heilige geest veel zeggen, maar niet dat-ie er een zooitje van maakt
Ja ok, maar vandaag de dag zouden we Jezus ook volgooien met Prozac!quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:01 schreef Alicey het volgende:
Waarschijnlijk gaat dan een man in een witte jas de aangifte opnemen ipv een man met een blauwe pet.
de wegen van de heilige geest zijn ook al ondoorgrondelijkquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:05 schreef Alicey het volgende:
Hoe staat het hier overigens met het begeren van de vrouw van iemand anders, er wordt weer een mooi voorbeeld gegeven door de heilige geest.
Je hebt nooit sexuele voorlichting gehad?quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de wegen van de heilige geest zijn ook al ondoorgrondelijk
Hmm... nog zo'n theologisch vraagstuk: is seks met de heilige geest heerlijk, zalig of heilig?quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:13 schreef Alicey het volgende:
Je hebt nooit sexuele voorlichting gehad?
Misschien ben je er in dat geval wel heilig van overtuigd dat de zaligheid je heerlijk neemt.quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:17 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hmm... nog zo'n theologisch vraagstuk: is seks met de heilige geest heerlijk, zalig of heilig?![]()
ik wel, maar de vraag is of God hem heeft voorgelichtquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt nooit sexuele voorlichting gehad?
rude welquote:Op woensdag 16 februari 2005 17:43 schreef Haushofer het volgende:
Dat je niet met de lichtsnelheid kunt ejaculeren.
Wat me er aan doet herinneren dat ik ook nog steeds met Danny om de tafel moet over mijn salaris.quote:Op woensdag 16 februari 2005 20:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb een interessante discussie gemist zie ik wel. Ja, soms moet een mens werken. Ik fok liever, maar ja, dat levert niks op. Althans geen geldelijk gewin.
Nee. Het zou er waarschijnlijk bij je hoofd weer uitkomen. Aangenomen dat rude op de gewoonlijke plek klaarkomt.quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:57 schreef Alicey het volgende:
Zou mijn lichaam die massa kunnen verdragen?
Een knallend orgasme dus.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee. Het zou er waarschijnlijk bij je hoofd weer uitkomen. Aangenomen dat rude op de gewoonlijke plek klaarkomt.
Valt best mee. Alleen mannen die met de snelheid van het licht spuiten zijn gevaarlijk. Ik vermoed dat ze ook vrij zeldzaam zijn. Misschien staat het stoer, maar je vermoordt dan wel al je bedpartners. Of je vernielt als je voor het zingen de kerk uitgaat het halve huis.quote:
Maar de zaadcellen worden vanuit jouw oogpunt gezien niet ouderquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Valt best mee. Alleen mannen die met de snelheid van het licht spuiten zijn gevaarlijk. Ik vermoed dat ze ook vrij zeldzaam zijn. Misschien staat het stoer, maar je vermoordt dan wel al je bedpartners. Of je vernielt als je voor het zingen de kerk uitgaat het halve huis.
Materiaalkundig gezien een hele uitdaging om een geschikt polymeer te fabrieken voor relativistische-ejaculatie-proof condooms.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Misschien staat het stoer, maar je vermoordt dan wel al je bedpartners. Of je vernielt als je voor het zingen de kerk uitgaat het halve huis.
Nou, dat scheelt!quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:14 schreef livEliveD het volgende:
Maar de zaadcellen worden vanuit jouw oogpunt gezien niet ouder
En jij komt niet zo vaak in Francken...Daar hebben ze ook weleens zulke discussies.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:17 schreef Maethor het volgende:
[..]
Materiaalkundig gezien een hele uitdaging om een geschikt polymeer te fabrieken voor relativistische-ejaculatie-proof condooms.
* noteert in agendaquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:30 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En jij komt niet zo vaak in Francken...Daar hebben ze ook weleens zulke discussies.![]()
Technisch Fysische Vereniging "Professor Francken".quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is Francken? Een café voor natuurkundigen?
Prof. Francken heeft de technische natuurkunde naar Groningen gebracht. En zodoende is er een studievereniging naar em genoemd. Nou doe ik geen technische natuurkunde, maar je kunt er wel gratis koffie krijgen en ik kan goed met de mensen daar opschieten. Dus ben ik er nog wel es te vinden.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is Francken? Een café voor natuurkundigen?
En hoe zit dit bij iemand die aan DID lijdt?quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:12 schreef livEliveD het volgende:
Ik ben er even niet en dan ineens gaat het over dit soort onderwerpen
Als je nu een Siamese tweeling ziet. Kun je dan op 1 van beide helften verliefd worden? Of wordt je altijd op beide tegelijk? Of beschouw je het als 1?
Het is dat ik geen natuurkundige ben, maar anders kwam ik! Groningen is toch om de hoek.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:38 schreef Haushofer het volgende:
Overigens is dat geen slecht idee, een café voor natuurkundigen. Hebben we alleen wel een vrouwengebrek.
Het probleem is weer opgelost wanneer je ze (En ook jezelf) versnelt tot lichtsnelheid. Nadeel is echter weer dat je een flinke hotelkamer nodig hebt in dat geval.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Valt best mee. Alleen mannen die met de snelheid van het licht spuiten zijn gevaarlijk. Ik vermoed dat ze ook vrij zeldzaam zijn. Misschien staat het stoer, maar je vermoordt dan wel al je bedpartners. Of je vernielt als je voor het zingen de kerk uitgaat het halve huis.
En laat me nou gewoon zeggen dat mannen levensgevaarlijk zijn.. Past ook prima in het rijtje dat het klootzakken zijn en dat ze dood moeten.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Neuk jij altijd op hotelkamers?quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:44 schreef Alicey het volgende:
Het probleem is weer opgelost wanneer je ze (En ook jezelf) versnelt tot lichtsnelheid. Nadeel is echter weer dat je een flinke hotelkamer nodig hebt in dat geval.
Nee, maar mijn huis heeft onvoldoende ruimte om tot c te versnellen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Neuk jij altijd op hotelkamers?
Denk ook niet dat je een hotelkamer zult vinden die groot genoeg is. Misschien kun je het beter in de ruimte doen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:52 schreef Alicey het volgende:
Nee, maar mijn huis heeft onvoldoende ruimte om tot c te versnellen.
Het heeft wel wat.. Tussen de sterren... *zucht*quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je een hotelkamer zult vinden die groot genoeg is. Misschien kun je het beter in de ruimte doen.
Dat ontstaat vanzelf door het exotische materiaal waarvan het condoom gemaakt is.quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Of in een zwart gat!
uit je sigquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
En laat me nou gewoon zeggen dat mannen levensgevaarlijk zijn.. Past ook prima in het rijtje dat het klootzakken zijn en dat ze dood moeten.
quote:Gehuwd metBupatih
Je moet het tenslotte toch een keer geprobeerd hebben, nietwaar?quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:38 schreef Bensel het volgende:
Au.. je zou maar zo'n condoom om je lul moeten hebben bij 1 G
hee. alicey.. niet spotten met de mannen he... terwijl je ook nog net een islamitisch huwelijk achter de rug hebt...
Drukquote:
Ik weet niet precies. Wel las ik gisteren in de metro een leuk berichtje. Het ging over een straat in Rotterdam waar opeens mensen ziek werden na de plaatsing van een UMTS-mast.quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:02 schreef livEliveD het volgende:
Zeg,
beste natuurkundeprofessoren:
Op de een of andere manier kreeg ik een raar gevoel bij deze post STOP UMTS! The next Frequency euhm Secuency Ik weet er te weinig vanaf maar kan het kloppen wat er in die post staat of worden er dingen verdraaid?
En dit klinkt mij in de oren als BS, maar misschien kan Bensel dat bevestigen of ontkrachten?quote:Mensen verliezen – net als de kosmonauten – contact met de natuurlijke frequenties die het leven op aarde sturen.
quote:Alicey:
De buurt heeft dus actie ondernomen, en de provider aangeschreven. Die reageerde hoogstverbaasd dat er nog geen zendapparatuur achter hing, en dat de mast dus gewoon uit staat.
Dat stuk doet me denken aan de ervaringen die ik had in Duitsland vorige zomer: 'Genezend' water in Nordenauquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:02 schreef livEliveD het volgende:
Zeg,
beste natuurkundeprofessoren:
Op de een of andere manier kreeg ik een raar gevoel bij deze post STOP UMTS! The next Frequency euhm Secuency Ik weet er te weinig vanaf maar kan het kloppen wat er in die post staat of worden er dingen verdraaid?
http://www.space.com/scienceastronomy/mars_life_050216.htmlquote:A pair of NASA scientists told a group of space officials at a private meeting here Sunday that they have found strong evidence that life may exist today on Mars, hidden away in caves and sustained by pockets of water.
The scientists, Carol Stoker and Larry Lemke of NASA’s Ames Research Center in Silicon Valley, told the group that they have submitted their findings to the journal Nature for publication in May, and their paper currently is being peer reviewed.
What Stoker and Lemke have found, according to several attendees of the private meeting, is not direct proof of life on Mars, but methane signatures and other signs of possible biological activity remarkably similar to those recently discovered in caves here on Earth.
Heel fraai! Laten we daar eens een reli-discussie over hebben!quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.space.com/scienceastronomy/mars_life_050216.html
misschien samen met mijn artikel over dat de mens ouder is dan eerst werd aangenomen posten in het Jehova topic. Misschien dat Stormseeker er een bijbelquote bij kan vindenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:30 schreef Doffy het volgende:
[..]
Heel fraai! Laten we daar eens een reli-discussie over hebben!
"En Hij zag dat het toch niet zo goed was als Hij had gehoopt, dus stopte Hij in een grot op Mars nog wat schepseltjes van Zijn hand"quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:31 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien samen met mijn artikel over dat de mens ouder is dan eerst werd aangenomen posten in het Jehova topic. Misschien dat Stormseeker er een bijbelquote bij kan vinden
of misschien was het de duivel die op Mars ook wat probeerseltjes had lopen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:37 schreef Doffy het volgende:
[..]
"En Hij zag dat het toch niet zo goed was als Hij had gehoopt, dus stopte Hij in een grot op Mars nog wat schepseltjes van Zijn hand"
Genesis 1, herziene editie.
LOL Ik ben een wolf in... eh, ik bedoel, een schaap in wolfskleren!quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:39 schreef Alicey het volgende:
Vertrouw je dat wel, een wolf die zich voordoet als herder?
Amsterdam, is dat een probleem ?quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waar woon je?
Kleintje maar. Ik doe er tweeënhalf uur over. Als ik niet hoefde te werken, kwam ik gewoon!quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:45 schreef het_fokschaap het volgende:
Amsterdam, is dat een probleem ?
mmm, nou ja...AH & drogist liggen hier op kruipafstand.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kleintje maar. Ik doe er tweeënhalf uur over. Als ik niet hoefde te werken, kwam ik gewoon!
het forum is toch ook niet downquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:56 schreef Alicey het volgende:
Bijna niemand van jullie heeft een fotoboek.
Nee, maar het kan wel gebeuren, en dan ga ik fotoboek-spammen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het forum is toch ook niet down
Leuke foto.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, sorry. Ik heb niet zoveel foto's van mezelf. Maar hier is er eentje.
Zelfs dat hoeft niet. Haushofer heeft lange tijd een fotoboek zonder foto's gehad. Uiteindelijk is hij echter toch onder de publieke druk gezwicht.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:57 schreef miss_sly het volgende:
Zijn drugs wel goed voor zieke schaapjes?
Ik doe niet aan fotoboek, want daar moet ik zelf met foto's in. Ik vind foto's geweldig, behalve die waar ik zelf op sta![]()
En, wordt caffeine door de huid opgenomen, of ben je vergeten om dat te onderzoeken?quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:01 schreef thabit het volgende:
Ik stel voor dat het volgende LFC-topic weer over koffie gaat. Door de nieuwe opzet is er vanmorgen een kan koffie over me heen gegaan..
jazeker, alcohol ook. de bacillen en virusjes worden dan ook dronken of versuft en dan verzaken ze hun core businessquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:57 schreef miss_sly het volgende:
Zijn drugs wel goed voor zieke schaapjes?
maar dat vindt iedereen altijd van zichzelf volgens mij, narcistische uitzonderingen daargelaten natuurlijkquote:Ik doe niet aan fotoboek, want daar moet ik zelf met foto's in. Ik vind foto's geweldig, behalve die waar ik zelf op sta![]()
Pak je ook een meet foto.quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
jazeker, alcohol ook. de bacillen en virusjes worden dan ook dronken of versuft en dan verzaken ze hun core business
[..]
maar dat vindt iedereen altijd van zichzelf volgens mij, narcistische uitzonderingen daargelaten natuurlijk
ik ben nog steeds op zoek naar een foto waar ik zelf enigszins acceptabel op sta. heb nu een fotoboek met zo'n burka.
In elk geval wel door m'n spijkerbroek. Die staat er behoorljik strak van.quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
En, wordt caffeine door de huid opgenomen, of ben je vergeten om dat te onderzoeken?
Weg met die strijkplank dus.quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:16 schreef thabit het volgende:
[..]
In elk geval wel door m'n spijkerbroek. Die staat er behoorljik strak van.
Het is een wiskundige, dus hij weet vast wel te berekenen hoe hij alles alsnog in zijn kleine huis krijgt.quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik betwijfel of Thabit een strijkplank bezit. Daar is zijn huis te klein voor.
Oh oh!quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:26 schreef het_fokschaap het volgende:
Hee Lupa, leuke foto had je geplaatst, maar wat doet jouw foto op kerkendier.nl
Geloof me, zijn huis voldoet niet aan wiskundige principes.quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:25 schreef Alicey het volgende:
Het is een wiskundige, dus hij weet vast wel te berekenen hoe hij alles alsnog in zijn kleine huis krijgt.
het doel heiligt de middelenquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh oh!
Ik doe de site en de nieuwsbrief voor die stichting. Mee begonnen toen ik nog wel echt met het geloof bezig was. En het zijn zulke leuke dames (het bestuur) dat ik het maar gewoon blijf doen. Ook al deel ik hun ideeën niet echt, ik heb wel sympathie voor hun doelstellingen.
aaaah...d'r is nog iemand aanwezigquote:
Ik ookquote:
intimate.quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ook
Bestaat er wel een engels woord voor gezelligheid eigenlijk?
cosy ?quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ook
Bestaat er wel een engels woord voor gezelligheid eigenlijk?
Intiem? Dat lijkt me toch niet hetzelfde.quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:53 schreef Alicey het volgende:
intimate.
Moeilijk uit te leggen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:22 schreef het_fokschaap het volgende:
wat is voor jou het verschil tussen knus en gezellig
knus (bn.)
1 gezellig en gemoedelijk in een huiselijke sfeer
Ik vind dat Nederlands de nieuwe wereldtaal moet wordenquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:31 schreef Doffy het volgende:
Volgens amerikaanse en engelse vrienden van me is er inderdaad geen vertaling. Als ik met ze praat, dan zeggen zij ook altijd 'gezellig', met hun eigen accent tenminste
kezellik !quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:31 schreef Doffy het volgende:
Volgens amerikaanse en engelse vrienden van me is er inderdaad geen vertaling. Als ik met ze praat, dan zeggen zij ook altijd 'gezellig', met hun eigen accent tenminste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |