Wat me er aan doet herinneren dat ik ook nog steeds met Danny om de tafel moet over mijn salaris.quote:Op woensdag 16 februari 2005 20:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb een interessante discussie gemist zie ik wel. Ja, soms moet een mens werken. Ik fok liever, maar ja, dat levert niks op. Althans geen geldelijk gewin.
Nee. Het zou er waarschijnlijk bij je hoofd weer uitkomen. Aangenomen dat rude op de gewoonlijke plek klaarkomt.quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:57 schreef Alicey het volgende:
Zou mijn lichaam die massa kunnen verdragen?
Een knallend orgasme dus.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee. Het zou er waarschijnlijk bij je hoofd weer uitkomen. Aangenomen dat rude op de gewoonlijke plek klaarkomt.
Valt best mee. Alleen mannen die met de snelheid van het licht spuiten zijn gevaarlijk. Ik vermoed dat ze ook vrij zeldzaam zijn. Misschien staat het stoer, maar je vermoordt dan wel al je bedpartners. Of je vernielt als je voor het zingen de kerk uitgaat het halve huis.quote:
Maar de zaadcellen worden vanuit jouw oogpunt gezien niet ouderquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Valt best mee. Alleen mannen die met de snelheid van het licht spuiten zijn gevaarlijk. Ik vermoed dat ze ook vrij zeldzaam zijn. Misschien staat het stoer, maar je vermoordt dan wel al je bedpartners. Of je vernielt als je voor het zingen de kerk uitgaat het halve huis.
Materiaalkundig gezien een hele uitdaging om een geschikt polymeer te fabrieken voor relativistische-ejaculatie-proof condooms.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Misschien staat het stoer, maar je vermoordt dan wel al je bedpartners. Of je vernielt als je voor het zingen de kerk uitgaat het halve huis.
Nou, dat scheelt!quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:14 schreef livEliveD het volgende:
Maar de zaadcellen worden vanuit jouw oogpunt gezien niet ouder
En jij komt niet zo vaak in Francken...Daar hebben ze ook weleens zulke discussies.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:17 schreef Maethor het volgende:
[..]
Materiaalkundig gezien een hele uitdaging om een geschikt polymeer te fabrieken voor relativistische-ejaculatie-proof condooms.
* noteert in agendaquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:30 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En jij komt niet zo vaak in Francken...Daar hebben ze ook weleens zulke discussies.![]()
Technisch Fysische Vereniging "Professor Francken".quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is Francken? Een café voor natuurkundigen?
Prof. Francken heeft de technische natuurkunde naar Groningen gebracht. En zodoende is er een studievereniging naar em genoemd. Nou doe ik geen technische natuurkunde, maar je kunt er wel gratis koffie krijgen en ik kan goed met de mensen daar opschieten. Dus ben ik er nog wel es te vinden.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is Francken? Een café voor natuurkundigen?
En hoe zit dit bij iemand die aan DID lijdt?quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:12 schreef livEliveD het volgende:
Ik ben er even niet en dan ineens gaat het over dit soort onderwerpen
Als je nu een Siamese tweeling ziet. Kun je dan op 1 van beide helften verliefd worden? Of wordt je altijd op beide tegelijk? Of beschouw je het als 1?
Het is dat ik geen natuurkundige ben, maar anders kwam ik! Groningen is toch om de hoek.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:38 schreef Haushofer het volgende:
Overigens is dat geen slecht idee, een café voor natuurkundigen. Hebben we alleen wel een vrouwengebrek.
Het probleem is weer opgelost wanneer je ze (En ook jezelf) versnelt tot lichtsnelheid. Nadeel is echter weer dat je een flinke hotelkamer nodig hebt in dat geval.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Valt best mee. Alleen mannen die met de snelheid van het licht spuiten zijn gevaarlijk. Ik vermoed dat ze ook vrij zeldzaam zijn. Misschien staat het stoer, maar je vermoordt dan wel al je bedpartners. Of je vernielt als je voor het zingen de kerk uitgaat het halve huis.
En laat me nou gewoon zeggen dat mannen levensgevaarlijk zijn.. Past ook prima in het rijtje dat het klootzakken zijn en dat ze dood moeten.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Neuk jij altijd op hotelkamers?quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:44 schreef Alicey het volgende:
Het probleem is weer opgelost wanneer je ze (En ook jezelf) versnelt tot lichtsnelheid. Nadeel is echter weer dat je een flinke hotelkamer nodig hebt in dat geval.
Nee, maar mijn huis heeft onvoldoende ruimte om tot c te versnellen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Neuk jij altijd op hotelkamers?
Denk ook niet dat je een hotelkamer zult vinden die groot genoeg is. Misschien kun je het beter in de ruimte doen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:52 schreef Alicey het volgende:
Nee, maar mijn huis heeft onvoldoende ruimte om tot c te versnellen.
Het heeft wel wat.. Tussen de sterren... *zucht*quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je een hotelkamer zult vinden die groot genoeg is. Misschien kun je het beter in de ruimte doen.
Dat ontstaat vanzelf door het exotische materiaal waarvan het condoom gemaakt is.quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Of in een zwart gat!
uit je sigquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
En laat me nou gewoon zeggen dat mannen levensgevaarlijk zijn.. Past ook prima in het rijtje dat het klootzakken zijn en dat ze dood moeten.
quote:Gehuwd metBupatih
Je moet het tenslotte toch een keer geprobeerd hebben, nietwaar?quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:38 schreef Bensel het volgende:
Au.. je zou maar zo'n condoom om je lul moeten hebben bij 1 G
hee. alicey.. niet spotten met de mannen he... terwijl je ook nog net een islamitisch huwelijk achter de rug hebt...
Drukquote:
Ik weet niet precies. Wel las ik gisteren in de metro een leuk berichtje. Het ging over een straat in Rotterdam waar opeens mensen ziek werden na de plaatsing van een UMTS-mast.quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:02 schreef livEliveD het volgende:
Zeg,
beste natuurkundeprofessoren:
Op de een of andere manier kreeg ik een raar gevoel bij deze post STOP UMTS! The next Frequency euhm Secuency Ik weet er te weinig vanaf maar kan het kloppen wat er in die post staat of worden er dingen verdraaid?
En dit klinkt mij in de oren als BS, maar misschien kan Bensel dat bevestigen of ontkrachten?quote:Mensen verliezen – net als de kosmonauten – contact met de natuurlijke frequenties die het leven op aarde sturen.
quote:Alicey:
De buurt heeft dus actie ondernomen, en de provider aangeschreven. Die reageerde hoogstverbaasd dat er nog geen zendapparatuur achter hing, en dat de mast dus gewoon uit staat.
Dat stuk doet me denken aan de ervaringen die ik had in Duitsland vorige zomer: 'Genezend' water in Nordenauquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:02 schreef livEliveD het volgende:
Zeg,
beste natuurkundeprofessoren:
Op de een of andere manier kreeg ik een raar gevoel bij deze post STOP UMTS! The next Frequency euhm Secuency Ik weet er te weinig vanaf maar kan het kloppen wat er in die post staat of worden er dingen verdraaid?
http://www.space.com/scienceastronomy/mars_life_050216.htmlquote:A pair of NASA scientists told a group of space officials at a private meeting here Sunday that they have found strong evidence that life may exist today on Mars, hidden away in caves and sustained by pockets of water.
The scientists, Carol Stoker and Larry Lemke of NASA’s Ames Research Center in Silicon Valley, told the group that they have submitted their findings to the journal Nature for publication in May, and their paper currently is being peer reviewed.
What Stoker and Lemke have found, according to several attendees of the private meeting, is not direct proof of life on Mars, but methane signatures and other signs of possible biological activity remarkably similar to those recently discovered in caves here on Earth.
Heel fraai! Laten we daar eens een reli-discussie over hebben!quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.space.com/scienceastronomy/mars_life_050216.html
misschien samen met mijn artikel over dat de mens ouder is dan eerst werd aangenomen posten in het Jehova topic. Misschien dat Stormseeker er een bijbelquote bij kan vindenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:30 schreef Doffy het volgende:
[..]
Heel fraai! Laten we daar eens een reli-discussie over hebben!
"En Hij zag dat het toch niet zo goed was als Hij had gehoopt, dus stopte Hij in een grot op Mars nog wat schepseltjes van Zijn hand"quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:31 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien samen met mijn artikel over dat de mens ouder is dan eerst werd aangenomen posten in het Jehova topic. Misschien dat Stormseeker er een bijbelquote bij kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |