quote:Op maandag 14 februari 2005 09:26 schreef Alicey het volgende:
Het is een islamitische bruiloft hoor.
Ja.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:27 schreef livEliveD het volgende:
Ah het andere topic is zinloos volgebaggerd zie ik![]()
Hoe denken anderen (En dan met name degenen die geen clones zijn) hier over?quote:Op maandag 14 februari 2005 09:27 schreef livEliveD het volgende:
Ah het andere topic is zinloos volgebaggerd zie ik![]()
Nou ja... het is hier een slowchat maar geen high frequent chat.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:29 schreef Alicey het volgende:
Hoe denken anderen (En dan met name degenen die geen clones zijn) hier over?
Wat mijzelf betreft mag het best high frequent zijn, als de kwaliteit van de posts dat maar goedmaakt.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:31 schreef Maethor het volgende:
[..]
Nou ja... het is hier een slowchat maar geen high frequent chat.
Mjah, ik heb mijn mening wel grotendeels geventileerd in eerdere topics. We hebben twee varianten die door elkaar kunnen lopen: luchtig over WFL-onderwerpen praten, zeg maar een soort 'afblazer' voor de af en toe wel zware WFL-topics, en een variant waarin je gesprekken hebt als WFL-users die met elkaar een kopje koffie drinken.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:29 schreef Alicey het volgende:
hey jij zat trouwens toch ook vannacht te posten?quote:Op maandag 14 februari 2005 09:34 schreef qu63 het volgende:
* qu63 gaat ff liggen
ben dr rond 12 wel weer
Slaap ze, mr. Valentijnquote:Op maandag 14 februari 2005 09:34 schreef qu63 het volgende:
* qu63 gaat ff liggen
ben dr rond 12 wel weer
Eens.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat mijzelf betreft mag het best high frequent zijn, als de kwaliteit van de posts dat maar goedmaakt.
Nee hoor!quote:Op maandag 14 februari 2005 09:36 schreef mother-mother het volgende:
ik sta volgens mij op ignore ofzo?![]()
aha , thanxquote:Op maandag 14 februari 2005 09:37 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee hoor!. Alleen niemand weet denk ik wat hier de bedoeling is. Vandaar ook de discussie mss
.
Onze bruiloft is islamitisch, dus dat gaat heel anders.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:33 schreef Doffy het volgende:
Trouwen is zoooow last tuesday...
en van die foto's word ik al helemaal onpasselijk
Ik kan geen enkele, goed bedoelde, reden verzinnen om een onzinnige post te doen in een serieus subfora. Bv topics volmaken zodat ze op slot gaan snap ik het nut niet van. Reacties om het reageren snap ik het nut niet van. Als het een geintje is dan is het prima natuurlijk maar dan is het ook lurkbaar (zoals bv dat trouwen mits er ook serieuze dingen tussen blijven staan en het wel SLOW chat blijftquote:Op maandag 14 februari 2005 09:29 schreef Alicey het volgende:
Hoe komt dat.. Veel gezopen, of een andere reden?quote:Op maandag 14 februari 2005 10:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik kan geen enkele, goed bedoelde, reden verzinnen om een onzinnige post te doen in een serieus subfora. Bv topics volmaken zodat ze op slot gaan snap ik het nut niet van. Reacties om het reageren snap ik het nut niet van. Als het een geintje is dan is het prima natuurlijk maar dan is het ook lurkbaar (zoals bv dat trouwen mits er ook serieuze dingen tussen blijven staan en het wel SLOW chat blijft).
Alles wat niet lurkbaar is mag je wat mij betreft:mass-deleten
Verder ben ik te brak voor woorden en voel ik me ziek
Weinig geslapen, ziek, druk, best veel op, en nu moet ik helaas werkenquote:Op maandag 14 februari 2005 10:30 schreef Alicey het volgende:
Hoe komt dat.. Veel gezopen, of een andere reden?
Ah, zodoende.. Succes en beterschap voor zover nodig dan maar.quote:Op maandag 14 februari 2005 10:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Weinig geslapen, ziek, druk, best veel op, en nu moet ik helaas werken
Wat hij zegt. Een geintje op z'n tijd is ok maar de kwaliteit van de posts moet wel enigzins hoog blijven. Ik vind bv. de mini-filosofische discussies hier erg ok.quote:Op maandag 14 februari 2005 10:17 schreef livEliveD het volgende:
Ik kan geen enkele, goed bedoelde, reden verzinnen om een onzinnige post te doen in een serieus subfora. Bv topics volmaken zodat ze op slot gaan snap ik het nut niet van. Reacties om het reageren snap ik het nut niet van. Als het een geintje is dan is het prima natuurlijk maar dan is het ook lurkbaar (zoals bv dat trouwen mits er ook serieuze dingen tussen blijven staan en het wel SLOW chat blijft).
*edit* (reden had je al gepost). In ieder geval beterschap.quote:Verder ben ik te brak voor woorden en voel ik me ziek
Klinkt niet best allemaal.. Jij reiki nodig?quote:Op maandag 14 februari 2005 12:44 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb net ondervonden dat je van veel koffie nog veel lichter in je hoofd wordt. Ik ga ff boven een plee hangen denk ik![]()
Ik wel, ik begin al zenuwachtig te worden voor mijn huwelijk vanavond.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:50 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Klinkt niet best allemaal.. Jij reiki nodig?
Misschien helpt een zware filosofische discussie.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wel, ik begin al zenuwachtig te worden voor mijn huwelijk vanavond.
Natuurlijk is een huwelijk niet nutteloos. Fiscaal voordeel, afdwingbare rechten waar het bijv. ongevallen betreft in het buitenland, erfrecht.quote:Op maandag 14 februari 2005 14:02 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Misschien helpt een zware filosofische discussie.Ik wou al beginnen over het nut van een huwelijk maar misschien eindigen we dan met de conclusie dat een huwelijk nutteloos is en dan is er niks meer aan vanavond.
![]()
Dat zijn alleen maar materiële zaken.quote:Op maandag 14 februari 2005 14:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Natuurlijk is een huwelijk niet nutteloos. Fiscaal voordeel, afdwingbare rechten waar het bijv. ongevallen betreft in het buitenland, erfrecht.
Lijkt me echt een grandioze motivatie om te gaan trouwenquote:Op maandag 14 februari 2005 14:08 schreef Alicey het volgende:
Natuurlijk is een huwelijk niet nutteloos. Fiscaal voordeel, afdwingbare rechten waar het bijv. ongevallen betreft in het buitenland, erfrecht.
quote:Op maandag 14 februari 2005 14:14 schreef Geartsjuh het volgende:
Het gaat toch om de liefde positieve hormoon fluctuaties?
Dat is dan ook het deel dat niet nutteloos is.quote:Op maandag 14 februari 2005 14:14 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dat zijn alleen maar materiële zaken.
Voor mezelf denk ik niet. Het huwelijk is (naast een juridische aangelegenheid) de belofte om samen een te zijn, elkaar te steunen en er altijd voor elkaar te zijn. Ik geloof niet dat een dergelijke belofte nodig is. De liefde, het er voor elkaar zijn en de eenwording kan zonder huwelijk ook blijken, en misschien heeft dat zelfs veel meer waarde, omdat het zonder huwelijk zonder vorm van dwang of organisatie is. Puurder misschien.... Hmm.. Lukt me niet echt om het onder woorden te brengen.quote:Het gaat toch om de liefde? Draagt een huwelijk gevoelsmatig iets bij aan de relatie?
"Zullen we op vakantie in Bulgarije?"quote:Op maandag 14 februari 2005 14:14 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Lijkt me echt een grandioze motivatie om te gaan trouwen.
quote:Op maandag 14 februari 2005 14:23 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
"Zullen we op vakantie in Bulgarije?"
"Ja is goed. Maar wat nou als we een ongeval krijgen?"
"Hmm.. We kunnen gaan trouwen?"
"Ok, is dat ook weer opgelost."
Neem eens een "goeie" motivatie dan?quote:Op maandag 14 februari 2005 14:14 schreef ReCreative het volgende:
Lijkt me echt een grandioze motivatie om te gaan trouwen.
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op maandag 14 februari 2005 14:22 schreef Alicey het volgende:
Voor mezelf denk ik niet. Het huwelijk is (naast een juridische aangelegenheid) de belofte om samen een te zijn, elkaar te steunen en er altijd voor elkaar te zijn. Ik geloof niet dat een dergelijke belofte nodig is. De liefde, het er voor elkaar zijn en de eenwording kan zonder huwelijk ook blijken, en misschien heeft dat zelfs veel meer waarde, omdat het zonder huwelijk zonder vorm van dwang of organisatie is. Puurder misschien.... Hmm.. Lukt me niet echt om het onder woorden te brengen.
Inderdaad, liefde moet in vrijheid zijn.quote:Op maandag 14 februari 2005 14:47 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt.Zo denk ik er ook over. De belofte is niet nodig en ik vind ook niet dat je zoiets kan beloven. Je weet nooit wat er gebeurd of hoe mensen in de toekomst zullen veranderen. Voor mij staat liefde gelijk aan vrijheid en daar zou ik niet een beperking op willen zetten als "beloof me dit en dit en dit"
.
En het deel dat je een bak geld kan eisen als het op een scheiding uitloopt..quote:Hoewel ik het wel mooi vind dat je er echt een dag (of avond) voor uittrekt om aan de buitenwereld te laten zien dat je bij elkaar hoort op dat moment.
Alleen het belofte-gedeelte mogen ze wat mij betreft wel weg laten.
jepschquote:Op maandag 14 februari 2005 09:35 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hey jij zat trouwens toch ook vannacht te posten?
en truste
Zonder mensen tegen de schenen te schoppen: die heb ik niet. Als je de liefde moet bezegelen door in bijzijn van een snuiter van de gemeente of een hotemetoot uit de kerk 'ja' te zeggen dan lijkt het wel of je de liefde moet 'bewijzen', alsof het anders 'niet echt' is. Bovendien hou ik niet van dergelijke tradities. Mocht ik het doen, dan doe ik het op 'onze' manier.quote:
Nee, je pakt dan de auto, zorgt er bovendien voor dat je zelf de route kunt bepalen.quote:Op maandag 14 februari 2005 14:54 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Liefde is uitstekend in staat zichzelf te bewijzen. Eén op de drie huwelijken strandt. Zou jij in een vliegtuig stappen als één op de drie zou neerstorten?
En wat is dan 'jullie' manier?quote:Op maandag 14 februari 2005 14:54 schreef ReCreative het volgende:
Mocht ik het doen, dan doe ik het op 'onze' manier.
quote:Op maandag 14 februari 2005 14:54 schreef ReCreative het volgende:
Mocht ik het doen, dan doe ik het op 'onze' manier.
Wijze woorden!quote:Liefde is uitstekend in staat zichzelf te bewijzen. Eén op de drie huwelijken strandt. Zou jij in een vliegtuig stappen als één op de drie zou neerstorten?
Sex in 't openbaar!quote:Op maandag 14 februari 2005 14:58 schreef Doffy het volgende:Mee eens! Ik vind trouwen een soort van chantage. Ik ben zeker van plan om op een dag de liefde met "de ware" uitgebreid (publiekelijk
) te vieren, maar dat hoeft niet als een huwelijk met de bijbehorende wurgende beloften en contracten.
ervan uitgaande dat je overlijd en het dus niet overleefd en je als rolstoeler door het leven moetquote:Wijze woorden!En ja hoor, ik zou best in zo'n vliegtuig stappen, als de vlucht voor de crash het mooiste is wat ik in mijn leven meemaak.
quote:![]()
ik heb kaneelkussentjes gekregen
![]()
Met z'n tweeën in de ochtendzon naast elkaar wakker worden terwijl de vogels buiten fluiten en er wat flessen wijn en kleren verspreid door de kamer liggen. En dan tegen elkaar zeggen: 'We hadden vandaag toch iets?' 'Staat me wel iets van bij...'quote:Op maandag 14 februari 2005 14:58 schreef qu63 het volgende:
En wat is dan 'jullie' manier?
quote:Op maandag 14 februari 2005 15:05 schreef ReCreative het volgende:
Met z'n tweeën in de ochtendzon naast elkaar wakker worden terwijl de vogels buiten fluiten en er wat flessen wijn en kleren verspreid door de kamer liggen. En dan tegen elkaar zeggen: 'We hadden vandaag toch iets?' 'Staat me wel iets van bij...' Een je dan omdraaien en weer verder slapen![]()
uhuhquote:Op maandag 14 februari 2005 15:06 schreef ReCreative het volgende:
Ik heb een glazen potje gevuld met kaneelkussentjes gehad van Geertje. Lief he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |