Zonder mensen tegen de schenen te schoppen: die heb ik niet. Als je de liefde moet bezegelen door in bijzijn van een snuiter van de gemeente of een hotemetoot uit de kerk 'ja' te zeggen dan lijkt het wel of je de liefde moet 'bewijzen', alsof het anders 'niet echt' is. Bovendien hou ik niet van dergelijke tradities. Mocht ik het doen, dan doe ik het op 'onze' manier.quote:
Nee, je pakt dan de auto, zorgt er bovendien voor dat je zelf de route kunt bepalen.quote:Op maandag 14 februari 2005 14:54 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Liefde is uitstekend in staat zichzelf te bewijzen. Eén op de drie huwelijken strandt. Zou jij in een vliegtuig stappen als één op de drie zou neerstorten?
En wat is dan 'jullie' manier?quote:Op maandag 14 februari 2005 14:54 schreef ReCreative het volgende:
Mocht ik het doen, dan doe ik het op 'onze' manier.
quote:Op maandag 14 februari 2005 14:54 schreef ReCreative het volgende:
Mocht ik het doen, dan doe ik het op 'onze' manier.
Wijze woorden!quote:Liefde is uitstekend in staat zichzelf te bewijzen. Eén op de drie huwelijken strandt. Zou jij in een vliegtuig stappen als één op de drie zou neerstorten?
Sex in 't openbaar!quote:Op maandag 14 februari 2005 14:58 schreef Doffy het volgende:Mee eens! Ik vind trouwen een soort van chantage. Ik ben zeker van plan om op een dag de liefde met "de ware" uitgebreid (publiekelijk
) te vieren, maar dat hoeft niet als een huwelijk met de bijbehorende wurgende beloften en contracten.
ervan uitgaande dat je overlijd en het dus niet overleefd en je als rolstoeler door het leven moetquote:Wijze woorden!En ja hoor, ik zou best in zo'n vliegtuig stappen, als de vlucht voor de crash het mooiste is wat ik in mijn leven meemaak.
quote:![]()
ik heb kaneelkussentjes gekregen
![]()
Met z'n tweeën in de ochtendzon naast elkaar wakker worden terwijl de vogels buiten fluiten en er wat flessen wijn en kleren verspreid door de kamer liggen. En dan tegen elkaar zeggen: 'We hadden vandaag toch iets?' 'Staat me wel iets van bij...'quote:Op maandag 14 februari 2005 14:58 schreef qu63 het volgende:
En wat is dan 'jullie' manier?
quote:Op maandag 14 februari 2005 15:05 schreef ReCreative het volgende:
Met z'n tweeën in de ochtendzon naast elkaar wakker worden terwijl de vogels buiten fluiten en er wat flessen wijn en kleren verspreid door de kamer liggen. En dan tegen elkaar zeggen: 'We hadden vandaag toch iets?' 'Staat me wel iets van bij...' Een je dan omdraaien en weer verder slapen![]()
uhuhquote:Op maandag 14 februari 2005 15:06 schreef ReCreative het volgende:
Ik heb een glazen potje gevuld met kaneelkussentjes gehad van Geertje. Lief he?
Ehm, nou nee, daar hoef je niet bang voor te zijnquote:
Och... liefst wel jaquote:ervan uitgaande dat je overlijd en het dus niet overleefd en je als rolstoeler door het leven moet
*smiley die zweet van voorhoofd veegt* gelukkigquote:Op maandag 14 februari 2005 15:15 schreef Doffy het volgende:
Ehm, nou nee, daar hoef je niet bang voor te zijn
Dus als jouw huwelijk vast loopt, pleeg je zelfmoord/laat je je vermoorden???quote:Och... liefst wel ja
Een valentijnschocoladehartjequote:
quote:Op maandag 14 februari 2005 15:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Een valentijnschocoladehartje
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 februari 2005 15:20 schreef qu63 het volgende:
*smiley die zweet van voorhoofd veegt* gelukkig
Nou nee, niet zo letterlijk... hoop ik.quote:Dus als jouw huwelijk relatie vast loopt, pleeg je zelfmoord/laat je je vermoorden???
quote:
Die jaquote:
daar komt het dan wel op neer hoorquote:Nou nee, niet zo letterlijk... hoop ik.
Ok, nou ja, dan maar een 19e eeuwse klassiek-romantische bui en sterven van verdriet..quote:
Snoepjesvoorraadpotquote:Op maandag 14 februari 2005 15:06 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik heb een glazen potje gevuld met kaneelkussentjes gehad van Geertje. Lief he?
Jaquote:Op maandag 14 februari 2005 15:12 schreef qu63 het volgende:
Heb net gegoogled.. geen plaatjes en maar een paar links. Ik weet ondertussen al dat het onderdeel lijkt op een betise/betîse dus t zal wel een snoepje zijn
klopt t?
Liefde gaat door de maag hequote:Op maandag 14 februari 2005 17:00 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja. Het zijn van die lekkere harde ouderwetse snoepjes. Heerlijk
.
Ach goshquote:Op maandag 14 februari 2005 18:29 schreef livEliveD het volgende:Valentijn is ok
En wel balen van die Reiki. Ik en me grote bek
Das dan wel weer aardig.quote:Op maandag 14 februari 2005 18:44 schreef ReCreative het volgende:
Ach gosh. Tuuk krijg je wel reiki als je lief blijft
. Gaat het al wat beter met je?
De spanning....Ik pies bijna in mijn oosters gewaadquote:
He, houd het wel nog even droog he!quote:Op maandag 14 februari 2005 20:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De spanning....Ik pies bijna in mijn oosters gewaad
Maar zodadelijk ga ik nog huilen.quote:Op maandag 14 februari 2005 20:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
He, houd het wel nog even droog he!
quote:Op maandag 14 februari 2005 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar zodadelijk ga ik nog huilen.
kom dan!quote:Op maandag 14 februari 2005 19:22 schreef ReCreative het volgende:
Oh ja, er wordt getrouwd vanavond. Ik heb eerst bezoek, maar ik probeer zo snel mogelijk aanwezig te zijn als ik nog zin heb dan
.
eigenlijk duurt zo'n bruiloft 3 dagenquote:Op maandag 14 februari 2005 21:09 schreef Doffy het volgende:
Nee, maar op een bruiloft is het volgens mij al vaak "feest" voordat de ceremonie begonnen is, hoor... maar misschien is dat bij een islamitische bruiloft anders, ik heb daar te weinig ervaring mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |