Als je maar niet het stukje log post waar ik mijn gewaad reeds had uitgetrokken, toen er opeens nog een getuige binnenkwam.quote:Op maandag 14 februari 2005 21:39 schreef imams het volgende:
logs posten?
Bedoelt hij niet het stukje uit de bruidssuite?quote:Op maandag 14 februari 2005 21:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je maar niet het stukje log post waar ik mijn gewaad reeds had uitgetrokken, toen er opeens nog een getuige binnenkwam.
quote:Op maandag 14 februari 2005 21:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, daar heeft de dokter voor gezorgd.
Ik ook hoor. De hele ceremonie duurde dus maar 8 minuten..quote:Op maandag 14 februari 2005 21:50 schreef ReCreative het volgende:
Verdikkeme, heb ik het nou gemist?
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 14 februari 2005 21:54 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Cybersex vereist niet veel concentratie.
Da's een kwalificatie die me nou niet direct te binnen zou schieten, maar als jij dat voldoende van toepassing vindt op jezelf, wie ben ik dan om dat tegen te sprekenquote:Op maandag 14 februari 2005 22:11 schreef Geartsjuh het volgende:
En ik ben een kameel
RL-sex wel dan?quote:Op maandag 14 februari 2005 21:54 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Cybersex vereist niet veel concentratie.
Geweldig! Je wilt niet weten hoe Buupje het in bed doet.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:07 schreef Bensel het volgende:
morguh.. koffie? En, hoe was de huwelijksnacht?
Zo streng islamitisch zijn we nou ook weer niet.quote:Eindelijk die burka af mogen doen?
Waarschijnlijk een rondreis door het midden-Oosten, vooal Iran en Saoudi-Arabie.quote:En waar gaat jullie huwelijksreis heen?
Goh, hoe weet jij datquote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:14 schreef Alicey het volgende:
Geweldig! Je wilt niet weten hoe Buupje het in bed doet.
Wat is dat voor een islamitische echtgenoot?quote:Koffie op.
quote:Zo streng islamitisch zijn we nou ook weer niet.
quote:vooal Iran en Saoudi-Arabie.
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:15 schreef Alicey het volgende:
Natuurlijk, na zulke wilde sex slaap je wel goed.
quote:
Neehee ik bedoel dat ik al koffie op heb.quote:[..]
Wat is dat voor een islamitische echtgenoot?Geen koffie... tssk! Kijk maar uit, straks word je nog geruild voor 15 kamelen...
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geweldig! Je wilt niet weten hoe Buupje het in bed doet.
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:14 schreef Alicey het volgende:
Je wilt niet weten hoe Buupje het in bed doet.
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:15 schreef Alicey het volgende:
Natuurlijk, na zulke wilde sex slaap je wel goed.
Ik heb nog niet eensquote:Op woensdag 16 februari 2005 09:53 schreef Doffy het volgende:Mogguh... de
is nog niet echt aangeslagen...
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:03 schreef Yosomite het volgende:
Vee lt elaa tmaa rtoc hd ehartelijk egelukwense naa nAlice ye nBupita he nda te rmaa rvee ltopicje smoge nontspruite nui tdeze synergetisch esymbios e.I kmoes td ewerel dverbetere ne nko nzodoend enie to pjulli ehuwelij kaanwezi gzij n.
Wat is er met jou aan de handquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |