En dit klinkt mij in de oren als BS, maar misschien kan Bensel dat bevestigen of ontkrachten?quote:Mensen verliezen – net als de kosmonauten – contact met de natuurlijke frequenties die het leven op aarde sturen.
quote:Alicey:
De buurt heeft dus actie ondernomen, en de provider aangeschreven. Die reageerde hoogstverbaasd dat er nog geen zendapparatuur achter hing, en dat de mast dus gewoon uit staat.
Dat stuk doet me denken aan de ervaringen die ik had in Duitsland vorige zomer: 'Genezend' water in Nordenauquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:02 schreef livEliveD het volgende:
Zeg,
beste natuurkundeprofessoren:
Op de een of andere manier kreeg ik een raar gevoel bij deze post STOP UMTS! The next Frequency euhm Secuency Ik weet er te weinig vanaf maar kan het kloppen wat er in die post staat of worden er dingen verdraaid?
http://www.space.com/scienceastronomy/mars_life_050216.htmlquote:A pair of NASA scientists told a group of space officials at a private meeting here Sunday that they have found strong evidence that life may exist today on Mars, hidden away in caves and sustained by pockets of water.
The scientists, Carol Stoker and Larry Lemke of NASA’s Ames Research Center in Silicon Valley, told the group that they have submitted their findings to the journal Nature for publication in May, and their paper currently is being peer reviewed.
What Stoker and Lemke have found, according to several attendees of the private meeting, is not direct proof of life on Mars, but methane signatures and other signs of possible biological activity remarkably similar to those recently discovered in caves here on Earth.
Heel fraai! Laten we daar eens een reli-discussie over hebben!quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.space.com/scienceastronomy/mars_life_050216.html
misschien samen met mijn artikel over dat de mens ouder is dan eerst werd aangenomen posten in het Jehova topic. Misschien dat Stormseeker er een bijbelquote bij kan vindenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:30 schreef Doffy het volgende:
[..]
Heel fraai! Laten we daar eens een reli-discussie over hebben!
"En Hij zag dat het toch niet zo goed was als Hij had gehoopt, dus stopte Hij in een grot op Mars nog wat schepseltjes van Zijn hand"quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:31 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien samen met mijn artikel over dat de mens ouder is dan eerst werd aangenomen posten in het Jehova topic. Misschien dat Stormseeker er een bijbelquote bij kan vinden
of misschien was het de duivel die op Mars ook wat probeerseltjes had lopen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:37 schreef Doffy het volgende:
[..]
"En Hij zag dat het toch niet zo goed was als Hij had gehoopt, dus stopte Hij in een grot op Mars nog wat schepseltjes van Zijn hand"
Genesis 1, herziene editie.
LOL Ik ben een wolf in... eh, ik bedoel, een schaap in wolfskleren!quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:39 schreef Alicey het volgende:
Vertrouw je dat wel, een wolf die zich voordoet als herder?
Amsterdam, is dat een probleem ?quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waar woon je?
Kleintje maar. Ik doe er tweeënhalf uur over. Als ik niet hoefde te werken, kwam ik gewoon!quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:45 schreef het_fokschaap het volgende:
Amsterdam, is dat een probleem ?
mmm, nou ja...AH & drogist liggen hier op kruipafstand.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kleintje maar. Ik doe er tweeënhalf uur over. Als ik niet hoefde te werken, kwam ik gewoon!
het forum is toch ook niet downquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:56 schreef Alicey het volgende:
Bijna niemand van jullie heeft een fotoboek.
Nee, maar het kan wel gebeuren, en dan ga ik fotoboek-spammen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het forum is toch ook niet down
Leuke foto.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, sorry. Ik heb niet zoveel foto's van mezelf. Maar hier is er eentje.
Zelfs dat hoeft niet. Haushofer heeft lange tijd een fotoboek zonder foto's gehad. Uiteindelijk is hij echter toch onder de publieke druk gezwicht.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:57 schreef miss_sly het volgende:
Zijn drugs wel goed voor zieke schaapjes?
Ik doe niet aan fotoboek, want daar moet ik zelf met foto's in. Ik vind foto's geweldig, behalve die waar ik zelf op sta![]()
En, wordt caffeine door de huid opgenomen, of ben je vergeten om dat te onderzoeken?quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:01 schreef thabit het volgende:
Ik stel voor dat het volgende LFC-topic weer over koffie gaat. Door de nieuwe opzet is er vanmorgen een kan koffie over me heen gegaan..
jazeker, alcohol ook. de bacillen en virusjes worden dan ook dronken of versuft en dan verzaken ze hun core businessquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:57 schreef miss_sly het volgende:
Zijn drugs wel goed voor zieke schaapjes?
maar dat vindt iedereen altijd van zichzelf volgens mij, narcistische uitzonderingen daargelaten natuurlijkquote:Ik doe niet aan fotoboek, want daar moet ik zelf met foto's in. Ik vind foto's geweldig, behalve die waar ik zelf op sta![]()
Pak je ook een meet foto.quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
jazeker, alcohol ook. de bacillen en virusjes worden dan ook dronken of versuft en dan verzaken ze hun core business
[..]
maar dat vindt iedereen altijd van zichzelf volgens mij, narcistische uitzonderingen daargelaten natuurlijk
ik ben nog steeds op zoek naar een foto waar ik zelf enigszins acceptabel op sta. heb nu een fotoboek met zo'n burka.
In elk geval wel door m'n spijkerbroek. Die staat er behoorljik strak van.quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
En, wordt caffeine door de huid opgenomen, of ben je vergeten om dat te onderzoeken?
Weg met die strijkplank dus.quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:16 schreef thabit het volgende:
[..]
In elk geval wel door m'n spijkerbroek. Die staat er behoorljik strak van.
Het is een wiskundige, dus hij weet vast wel te berekenen hoe hij alles alsnog in zijn kleine huis krijgt.quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik betwijfel of Thabit een strijkplank bezit. Daar is zijn huis te klein voor.
Oh oh!quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:26 schreef het_fokschaap het volgende:
Hee Lupa, leuke foto had je geplaatst, maar wat doet jouw foto op kerkendier.nl
Geloof me, zijn huis voldoet niet aan wiskundige principes.quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:25 schreef Alicey het volgende:
Het is een wiskundige, dus hij weet vast wel te berekenen hoe hij alles alsnog in zijn kleine huis krijgt.
het doel heiligt de middelenquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh oh!
Ik doe de site en de nieuwsbrief voor die stichting. Mee begonnen toen ik nog wel echt met het geloof bezig was. En het zijn zulke leuke dames (het bestuur) dat ik het maar gewoon blijf doen. Ook al deel ik hun ideeën niet echt, ik heb wel sympathie voor hun doelstellingen.
aaaah...d'r is nog iemand aanwezigquote:
Ik ookquote:
intimate.quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ook
Bestaat er wel een engels woord voor gezelligheid eigenlijk?
cosy ?quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ook
Bestaat er wel een engels woord voor gezelligheid eigenlijk?
Intiem? Dat lijkt me toch niet hetzelfde.quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:53 schreef Alicey het volgende:
intimate.
Moeilijk uit te leggen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:22 schreef het_fokschaap het volgende:
wat is voor jou het verschil tussen knus en gezellig
knus (bn.)
1 gezellig en gemoedelijk in een huiselijke sfeer
Ik vind dat Nederlands de nieuwe wereldtaal moet wordenquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:31 schreef Doffy het volgende:
Volgens amerikaanse en engelse vrienden van me is er inderdaad geen vertaling. Als ik met ze praat, dan zeggen zij ook altijd 'gezellig', met hun eigen accent tenminste
kezellik !quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:31 schreef Doffy het volgende:
Volgens amerikaanse en engelse vrienden van me is er inderdaad geen vertaling. Als ik met ze praat, dan zeggen zij ook altijd 'gezellig', met hun eigen accent tenminste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |