keer afspreken??? dan roep jij vuile flikker naar mij, en trap ik je vervolgens verrot!! OK??quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:58 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk gezegd niet wachten op een dag dat er eentje stopt en zijn mond opentrekt.
En met den Bijbel in het dashboardkastjequote:Op woensdag 16 februari 2005 21:51 schreef DennisMoore het volgende:
Ach, die N_I_ zit nog in de kast. De grootste homo-haters handelen uit pure frustratie omtrent hun eigen seksualiteit. Om die haat te legitimeren wordt er dan altijd een excuus gezocht, bij N_I is dat religieus fundamentalisme.
Hopen dat ie over een paar jaar z'n comingout heeft, en niet over 20 jaar met het kinderzitje achterin de auto 's nachts de parkeerplaatsen afgaat. Maar wanneer hij niets durft te doen aan dit dikke bord voor z'n kop, vrees ik het ergste.
Niet alleen Youssef! en dit topic hoor, als je wil, lees deze topic's van de laatste voorbije dagen er maar eens op na:quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat een stel hypocriete jankmuilen hier in dit topic .
Het eeuwige stokpaardje van onze zieke medemenschen komt ook weer uit de kast. Ben je tegen homoseksualiteit, dan moet je gewoon nog uit de kast komen. Ja, en alle Geert Wilders stemmers zijn aspirant moslimsquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:51 schreef DennisMoore het volgende:
Ach, die N_I_ zit nog in de kast. De grootste homo-haters handelen uit pure frustratie omtrent hun eigen seksualiteit. Om die haat te legitimeren wordt er dan altijd een excuus gezocht, bij N_I is dat religieus fundamentalisme.
Hopen dat ie over een paar jaar z'n comingout heeft, en niet over 20 jaar met het kinderzitje achterin de auto 's nachts de parkeerplaatsen afgaat. Maar wanneer hij niets durft te doen aan dit dikke bord voor z'n kop, vrees ik het ergste.
Achja, het is nu eenmaal algemeen bekend dat gay-bashers in de meeste gevallen zelf homo zijn. Het is namelijk de enige motivatie om zo gefrustreerd de haat te uiten.quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:48 schreef Youssef het volgende:
Het eeuwige stokpaardje van onze zieke medemenschen komt ook weer uit de kast. Ben je tegen homoseksualiteit, dan moet je gewoon nog uit de kast komen. Ja, en alle Geert Wilders stemmers zijn aspirant moslims![]()
Leuk geprobeert weer hoor, gelukkig besef ook jij dat heameaux beledigent aan kan komen bij een hetereau. Zegt alweer genoeg
Natuurlijk snap ik dat er ook een heleboel jongens misbruikt zijn/worden, het feit dat misbruik als een hardnekkig virus word overgebracht van generatie op generatie via ongebreiddelde voortplantingsdrift bij hetero's had ik al eerder genoemd!quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:01 schreef Monus het volgende:.
Dat er ook een heleboel jongens misbruikt worden blijkt alleen al uit het feit dat de meenste daders als kind zelf misbruikt zijn.
Een nog groter percentage kinderen word mishandeld door de ouders zonder dat er sex aan te pas komt; lichamelijke mishandeling, geestelijke mishandeling, zware religieuze indoctrinatie, verwaarlozing enz. lijkt me weinig van doen te hebben met onderhuidse pedofilie van de hetero ouders...quote:Met de meenste incest gevallen is het ook nog zo dat je hebt over pedosexuelen en niet over hetero of homosexuelen.
Kun je trouwens nagaan hoeveel officiële hetero's er eigenlijk pedofiel zijn en dan heb je er nog meer die eigenlijk bisexueel zijn en nog een zooi die stiekem homo zijn, dan blijven er maar weinig echte hetero's over, wat een toeval nou dat nou nét jij en N_I_ tot die laatste categorie behoren...quote:Met de meenste incest gevallen is het ook nog zo dat je hebt over pedosexuelen en niet over hetero of homosexuelen.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:02 schreef Saleheim het volgende:
[..]
En met den Bijbel in het dashboardkastje
parkeert men bij bos, vennetje en plasje
![]()
Jaja, Monus! je hebt groot gelijk, de homo's van +- 25 jaar geleden wisten dat ze met het (HIV) virus besmet waren en dit al veel langer dan de Medische Wereld en de Wetenschap maar enig benul van hadden dat deze virus bestond..En op deze wijze wilden de "Taliban-Homos" bewust de wereld veroveren en de hetero's uitroeien met hun nieuwe en beruchte wapen, de HIVquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:01 schreef Monus het volgende:
Maar de homos hebben het als eerste verspreid.
Talibanhomo's?quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:12 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Jaja, Monus! je hebt groot gelijk, de homo's van +- 25 jaar geleden wisten dat ze met het (HIV) virus besmet waren en dit al veel langer dan de Medische Wereld en de Wetenschap maar enig benul van hadden dat deze virus bestond..En op deze wijze wilden de "Taliban-Homos" bewust de wereld veroveren en de hetero's uitroeien met hun nieuwe en beruchte wapen, de HIV
atoombom....enzv...enzv!
Op zijn Monus-taal! hé.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:08 schreef MasterPeace het volgende:
Natuurlijk snap ik dat er ook een heleboel jongens misbruikt zijn/worden, het feit dat misbruik als een hardnekkig virus word overgebracht van generatie op generatie via ongebreiddelde voortplantingsdrift bij hetero's had ik al eerder genoemd!
Aangezien ook een heleboel jongentjes misbruikt worden en de meenste pedos van jongentjes houden kunnen we ook de stelling nemen dat er meer homos zijn die kinderen misbruiken. Maar die stelling zal ik nooit nemen omdat een man die een jongentje pakt geen homo is maar een pedofiel.quote:Het percentage meisjes dat in die link genoemd word die door veelal mannen uit de eigen familie worden misbruikt ligt iig veel hoger dan het aantal barebackende homo's, dus beetje selectief en hypocriet dat je zelfs tegen homo's die niet aan barebacking doen een kruistocht voert op internet terwijl je je niet opwind over zoiets als incest dat nog veel meer slachtoffers vergt in deze wereld...
Ik zal eerder het woord Kamikazehomo's gebruiken. Aangezien het Kamikaze gehalte van de homos vrij hoog is. Niet zo verwonderlijk natuurlijk omdat ze weten dat ze hun genen niet kunnen verspeiden, en als ze ouder worden geen enkele homo ze meer wil hebben.quote:
neuken?quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:11 schreef Monus het volgende:
en als ze ouder worden geen enkele homo ze meer willen hebben.
Ik moet zeggen dat je er knap uitziet, maar ik ben bang dat mijn vriendin een beetje moeilijk gaat doen.quote:
Prego! nu toch niet?quote:
Waarom nietquote:
Bullshit.quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:01 schreef Monus het volgende:
Aangezien ook een heleboel jongentjes misbruikt worden en de meenste pedos van jongentjes houden kunnen we ook de stelling nemen dat er meer homos zijn die kinderen misbruiken. Maar die stelling zal ik nooit nemen omdat een man die een jongentje pakt geen homo is maar een pedofiel.
Dit suggereert dus dat A. meisjes wel degelijk vaker worden misbruikt dan jongens en dan ook nog eens vaker door familie dan bij jongens het geval is, het is dus duidelijk voornamelijk heterogerichtte pedosexualiteit!!! heterogerichtte pedosexualiteit komt veel vaker voor dan homogerichtte pedosexualiteit zoals jij wil doen geloven ook al kom je met de mooie woordjes van "Maar die stelling zal ik nooit nemen omdat een man die een jongentje pakt geen homo is maar een pedofiel".quote:Voor zover bekend is zijn aanzienlijk veel meer meisjes dan jongens slachtoffer, waarschijnlijk is een kwart van de misbruikte kinderen jongen. Jongens worden relatief vaker door een buitenstaander misbruikt dan meisjes.
Bron: http://overjegrenzen.nl/index.php?page=kindenmisbruik
LOL!quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:50 schreef Monus het volgende:
[..]
Waarom niet
Prego is blijkbaar een gezonde jongen, dat jij jaren geleden HIV hebt opgelopen op je bug feestje betekent niet dat Predo geen sex kan hebben.
De meenste pedos (stichting martijn) vallen op jongentjes...quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:59 schreef MasterPeace het volgende:
Dit suggereert dus dat A. meisjes wel degelijk vaker worden misbruikt dan jongens en dan ook nog eens vaker door familie dan bij jongens het geval is, het is dus duidelijk voornamelijk heterogerichtte pedosexualteit!!!
Als jij een pedo als homo wil zien dan mag je dat zien, maar dat zijn ze niet.quote:heterogerichtte pedosexualiteit komt veel vaker voor dan homogerichtte pedosexualteit zoals jij wil doen geloven en bovendien laat je opvallend genoeg nog buiten beschouwing alle andere vormen van mishandeling begaan door hetero ouders die kinderen hebben te verduren zoals fysieke mishandeling, geestelijke mishandeling enz, dat er vaak net zo erg, zo niet erger inhakt bij een kind als sexuele mishandeling. Als je werkelijk gelooft dat alle hetero ouders die hun kinderen sexueel misbruiken in de gevangenis terecht komen dan zou er een gevangenis ter grootte van de provincie Zeeland bij gebouwd moeten worden, de meeste incest gevallen komen nooit naar buiten op het moment dat het speelt maar pas jaren later als het slachtoffer volwassen is en de zaak verjaard is of als de ouders al dood zijn.
1. Al deze mensen worden gestraft voor hun daden als ze gepakt worden, kinderen worden uit huis geplaats (als kinderbescherming hun werk doen), ect... De bug chasers worden niet gestraft.quote:Het aantal bug chaser homo's die er in Nederland zijn daar vul je het plaatselijke dorpsplein nog niet eens mee op, het aantal hetero's dat zijn/haar kinderen hetzij fysiek, hetzij geestelijk danwel sexueel mishandelt, daar zou je de hele provincie Utrecht mee kunnen vullen en dan heb ik het nog niet eens over de rest van de wereld...
Alsof dit niet zal voorkomen bij homos als hun kinderen konden krijgen. Alsof fysiek geweld en geestelijke mishandeling niet in een homo wereld voortkomt.quote:Opvallend dat je alleen maar steeds op het sexuele misbruik begaan door hetero ouders ingaat en verder met geen woord rept over gewoon fysiek geweld en geestelijke mishandeling dat nog vaker voorkomt en steeds meer naar buiten komt, waarom richt je je steeds alleen maar op sexueel misbruik van kinderen, om dat daar het woordje sex in voor komt ofzo???
Ach ja, een heterovrouw die de dertig is gepaseerd ondergaat een face-lift en een borstvergroting uit angst dat ze anders op der veertigste word ingeruild voor een jonger exemplaar door het heteromannetje of dat ie niet meer naar der omkijkt als ze de veertig is gepaseerd en naar zo jong mogelijke hoeren gaat om aan z'n gerief te komen, bij hem vandaan gaan is voor haar dan ook geen optie meer omdat andere heteromannetjes alleen maar een zo jong mogelijk kindvrouwtje willen hebben en haar niet zien staan...quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:11 schreef Monus het volgende:
en als ze ouder worden geen enkele homo ze meer wil hebben.
Deze hele tropic loop je te janken als een relnicht, weet niks anders te doen dan een tropic te vervuilen met beledigingen, en heeft nog geen verzoenlijk woord gezegt. Blaat iets zinnig of rot gewoon een eind op.quote:Op donderdag 17 februari 2005 02:33 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
LOL!
Wat een geblaat voor een 30 jarige man, je klinkt net als een peuter die zijn zin niet krijgt.
Ja, zo zijn mannen over het algemeen. Ik heb ze het liefst tussen de 23 en 28 jaar.quote:Op donderdag 17 februari 2005 02:42 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Ach ja, een heterovrouw die de dertig is gepaseerd ondergaat een face-lift en een borstvergroting uit angst dat ze anders op der veertigste word ingeruild voor een jonger exemplaar door het heteromannetje of dat ie niet meer naar der omkijkt als ze de veertig is gepaseerd en naar zo jong mogelijke hoeren gaat om aan z'n gerief te komen, bij hem vandaan gaan is voor haar dan ook geen optie meer omdat andere heteromannetjes alleen maar een zo jong mogelijk kindvrouwtje willen hebben en haar niet zien staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |