abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25117369
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 18:58 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Ik kan eerlijk gezegd niet wachten op een dag dat er eentje stopt en zijn mond opentrekt.
keer afspreken??? dan roep jij vuile flikker naar mij, en trap ik je vervolgens verrot!! OK??

pi_25117378
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 21:51 schreef DennisMoore het volgende:
Ach, die N_I_ zit nog in de kast. De grootste homo-haters handelen uit pure frustratie omtrent hun eigen seksualiteit. Om die haat te legitimeren wordt er dan altijd een excuus gezocht, bij N_I is dat religieus fundamentalisme.
Hopen dat ie over een paar jaar z'n comingout heeft, en niet over 20 jaar met het kinderzitje achterin de auto 's nachts de parkeerplaatsen afgaat. Maar wanneer hij niets durft te doen aan dit dikke bord voor z'n kop, vrees ik het ergste.
En met den Bijbel in het dashboardkastje
parkeert men bij bos, vennetje en plasje
pi_25117598
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 13:39 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Wat een stel hypocriete jankmuilen hier in dit topic .
Niet alleen Youssef! en dit topic hoor, als je wil, lees deze topic's van de laatste voorbije dagen er maar eens op na:

Zeer resistente en agressieve variant HIV in VS
Moslimhomo's niet accepteren, maar gewoon minachten
HOMO DNA is gevonden (3)
Libische homo vecht tegen uitzetting
Homo's naar de bank
HOMO DNA is gevonden (2)
'Homo-DNA' is gevonden.

"Op zijn zachts gezegt" kan ik het wel goed begrijpen dat homo's zich aangevallen en gekwetst voelen!
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_25117638
-Dubbel-

[ Bericht 49% gewijzigd door andromeda1968 op 16-02-2005 22:38:04 ]
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_25117799
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 21:51 schreef DennisMoore het volgende:
Ach, die N_I_ zit nog in de kast. De grootste homo-haters handelen uit pure frustratie omtrent hun eigen seksualiteit. Om die haat te legitimeren wordt er dan altijd een excuus gezocht, bij N_I is dat religieus fundamentalisme.
Hopen dat ie over een paar jaar z'n comingout heeft, en niet over 20 jaar met het kinderzitje achterin de auto 's nachts de parkeerplaatsen afgaat. Maar wanneer hij niets durft te doen aan dit dikke bord voor z'n kop, vrees ik het ergste.
Het eeuwige stokpaardje van onze zieke medemenschen komt ook weer uit de kast. Ben je tegen homoseksualiteit, dan moet je gewoon nog uit de kast komen. Ja, en alle Geert Wilders stemmers zijn aspirant moslims

Leuk geprobeert weer hoor, gelukkig besef ook jij dat heameaux beledigent aan kan komen bij een hetereau. Zegt alweer genoeg
pi_25118169
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 22:48 schreef Youssef het volgende:

[..]

onze zieke medemenschen
de pot verwijt de ketel tot ie zwart ziet
pi_25118199
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 22:48 schreef Youssef het volgende:

Het eeuwige stokpaardje van onze zieke medemenschen komt ook weer uit de kast. Ben je tegen homoseksualiteit, dan moet je gewoon nog uit de kast komen. Ja, en alle Geert Wilders stemmers zijn aspirant moslims

Leuk geprobeert weer hoor, gelukkig besef ook jij dat heameaux beledigent aan kan komen bij een hetereau. Zegt alweer genoeg
Achja, het is nu eenmaal algemeen bekend dat gay-bashers in de meeste gevallen zelf homo zijn. Het is namelijk de enige motivatie om zo gefrustreerd de haat te uiten.
En je weet natuurlijk dat ook veel 'hetereau' marokkaantjes zich graag laten nemen in het park. Meestal door mannen die overdag ook 'hetereau' zijn. .
  woensdag 16 februari 2005 @ 23:08:00 #133
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_25118202
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 22:01 schreef Monus het volgende:.
Dat er ook een heleboel jongens misbruikt worden blijkt alleen al uit het feit dat de meenste daders als kind zelf misbruikt zijn.
Natuurlijk snap ik dat er ook een heleboel jongens misbruikt zijn/worden, het feit dat misbruik als een hardnekkig virus word overgebracht van generatie op generatie via ongebreiddelde voortplantingsdrift bij hetero's had ik al eerder genoemd!

Het percentage meisjes dat in die link genoemd word die door veelal mannen uit de eigen familie worden misbruikt ligt iig veel hoger dan het aantal barebackende homo's, dus beetje selectief en hypocriet dat je zelfs tegen homo's die niet aan barebacking doen een kruistocht voert op internet terwijl je je niet opwind over zoiets als incest dat nog veel meer slachtoffers vergt in deze wereld...
quote:
Met de meenste incest gevallen is het ook nog zo dat je hebt over pedosexuelen en niet over hetero of homosexuelen.
Een nog groter percentage kinderen word mishandeld door de ouders zonder dat er sex aan te pas komt; lichamelijke mishandeling, geestelijke mishandeling, zware religieuze indoctrinatie, verwaarlozing enz. lijkt me weinig van doen te hebben met onderhuidse pedofilie van de hetero ouders...
quote:
Met de meenste incest gevallen is het ook nog zo dat je hebt over pedosexuelen en niet over hetero of homosexuelen.
Kun je trouwens nagaan hoeveel officiële hetero's er eigenlijk pedofiel zijn en dan heb je er nog meer die eigenlijk bisexueel zijn en nog een zooi die stiekem homo zijn, dan blijven er maar weinig echte hetero's over, wat een toeval nou dat nou nét jij en N_I_ tot die laatste categorie behoren...

[ Bericht 14% gewijzigd door MasterPeace op 16-02-2005 23:40:08 ]
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
  woensdag 16 februari 2005 @ 23:11:31 #134
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_25118254
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 22:02 schreef Saleheim het volgende:

[..]

En met den Bijbel in het dashboardkastje
parkeert men bij bos, vennetje en plasje
Benno Barnard
pi_25118267
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 22:01 schreef Monus het volgende:

Maar de homos hebben het als eerste verspreid.
Jaja, Monus! je hebt groot gelijk, de homo's van +- 25 jaar geleden wisten dat ze met het (HIV) virus besmet waren en dit al veel langer dan de Medische Wereld en de Wetenschap maar enig benul van hadden dat deze virus bestond..En op deze wijze wilden de "Taliban-Homos" bewust de wereld veroveren en de hetero's uitroeien met hun nieuwe en beruchte wapen, de HIV
atoombom....enzv...enzv!
pi_25119186
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 23:12 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Jaja, Monus! je hebt groot gelijk, de homo's van +- 25 jaar geleden wisten dat ze met het (HIV) virus besmet waren en dit al veel langer dan de Medische Wereld en de Wetenschap maar enig benul van hadden dat deze virus bestond..En op deze wijze wilden de "Taliban-Homos" bewust de wereld veroveren en de hetero's uitroeien met hun nieuwe en beruchte wapen, de HIV
atoombom....enzv...enzv!
Talibanhomo's?
pi_25119377
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 00:01 schreef Saleheim het volgende:

[..]

Talibanhomo's?
Op zijn Monus-taal! hé.
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:01:05 #138
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_25120370
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 23:08 schreef MasterPeace het volgende:

Natuurlijk snap ik dat er ook een heleboel jongens misbruikt zijn/worden, het feit dat misbruik als een hardnekkig virus word overgebracht van generatie op generatie via ongebreiddelde voortplantingsdrift bij hetero's had ik al eerder genoemd!
quote:
Het percentage meisjes dat in die link genoemd word die door veelal mannen uit de eigen familie worden misbruikt ligt iig veel hoger dan het aantal barebackende homo's, dus beetje selectief en hypocriet dat je zelfs tegen homo's die niet aan barebacking doen een kruistocht voert op internet terwijl je je niet opwind over zoiets als incest dat nog veel meer slachtoffers vergt in deze wereld...
Aangezien ook een heleboel jongentjes misbruikt worden en de meenste pedos van jongentjes houden kunnen we ook de stelling nemen dat er meer homos zijn die kinderen misbruiken. Maar die stelling zal ik nooit nemen omdat een man die een jongentje pakt geen homo is maar een pedofiel.

Ik heb me ook altijd opgewonden over incest en heb er ook nooit mijn ogen voor gesloten. Ik behoor ook niet tot diegene die de andere kant opkijkt als men het tegen kom.

Ook is incest verboden en word ook nog steeds streng aangepakt door de politie en het gerecht. Deze mensen worden gestraft voor hun daden, en eenmaal in de gevangenis ook nog een keer door de gevangenen zelf. Ik ben ook maar heel weinig gevallen tegengekomen van hetero's die incest goedkeuren of zeggen dat het niet goed is maar als iemand het wil doen hij het kan doen.

In het geval van de bug chasers is het iets anders, deze groep kan doen wat ze willen en word van geen enkele kant tegengehouden. De homos lopen het alleen maar te ontkennen en blijven de andere kant opkijken onder het moto van 'ze mogen beslissen wat ze willen doen', en de overheid doet er niks aan omdat die daar hun vingers niet aan willen branden.

Nadat deze bug chasers hebben wat ze wilden hebben kan de gemeenschap voor de kosten van de peperdure medicijnen en verzorging opdraaien, en ondertussen nog meer mensen besmetten met een dodelijke ziekte.

Als deze bug chasers gewoon word aangepakt, opgepakt, en een lange tijd in het gevang zal belanden vanwege het moedwillig verspeiden van een dodelijke ziekte dan zal je mij niet horen. Maar aangezien dit niet het geval is zal je mij nog wel een tijdje horen.
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:11:15 #139
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_25120562
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 00:10 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Op zijn Monus-taal! hé.
Ik zal eerder het woord Kamikazehomo's gebruiken. Aangezien het Kamikaze gehalte van de homos vrij hoog is. Niet zo verwonderlijk natuurlijk omdat ze weten dat ze hun genen niet kunnen verspeiden, en als ze ouder worden geen enkele homo ze meer wil hebben.
pi_25120576
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:11 schreef Monus het volgende:
en als ze ouder worden geen enkele homo ze meer willen hebben.
neuken?
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:20:33 #141
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_25120715
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:12 schreef Prego het volgende:

[..]

neuken?
Ik moet zeggen dat je er knap uitziet, maar ik ben bang dat mijn vriendin een beetje moeilijk gaat doen.
pi_25120931
quote:

[..]

neuken?
pi_25121007
quote:

[..]

neuken?
Prego! nu toch niet?
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:50:56 #144
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_25121140
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:39 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Prego! nu toch niet?
Waarom niet
Prego is blijkbaar een gezonde jongen, dat jij jaren geleden HIV hebt opgelopen op je bug feestje betekent niet dat Predo geen sex kan hebben.
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:59:34 #145
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_25121223
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:01 schreef Monus het volgende:

Aangezien ook een heleboel jongentjes misbruikt worden en de meenste pedos van jongentjes houden kunnen we ook de stelling nemen dat er meer homos zijn die kinderen misbruiken. Maar die stelling zal ik nooit nemen omdat een man die een jongentje pakt geen homo is maar een pedofiel.
Bullshit.
quote:
Voor zover bekend is zijn aanzienlijk veel meer meisjes dan jongens slachtoffer, waarschijnlijk is een kwart van de misbruikte kinderen jongen. Jongens worden relatief vaker door een buitenstaander misbruikt dan meisjes.

Bron: http://overjegrenzen.nl/index.php?page=kindenmisbruik
Dit suggereert dus dat A. meisjes wel degelijk vaker worden misbruikt dan jongens en dan ook nog eens vaker door familie dan bij jongens het geval is, het is dus duidelijk voornamelijk heterogerichtte pedosexualiteit!!! heterogerichtte pedosexualiteit komt veel vaker voor dan homogerichtte pedosexualiteit zoals jij wil doen geloven ook al kom je met de mooie woordjes van "Maar die stelling zal ik nooit nemen omdat een man die een jongentje pakt geen homo is maar een pedofiel".

Bovendien laat je opvallend genoeg nog buiten beschouwing alle andere vormen van mishandeling begaan door hetero ouders die kinderen hebben te verduren zoals fysieke mishandeling, geestelijke mishandeling enz, dat er vaak net zo erg, zo niet erger inhakt bij een kind als sexuele mishandeling. Frappant dat je alleen maar steeds op het sexuele misbruik van kinderen ingaat en verder met geen woord rept over gewoon fysiek geweld en geestelijke mishandeling t.o. kinderen dat nog vaker voorkomt en steeds meer naar buiten komt, zal wel te maken hebben met een overmatige obsessie met het woordje 'sex' ofzo...

Trouwens, als je werkelijk gelooft dat alle hetero ouders die hun kinderen sexueel misbruiken in de gevangenis terecht komen dan zou er een gevangenis ter grootte van de provincie Zeeland bij gebouwd moeten worden, de meeste incest gevallen komen nooit naar buiten op het moment dat het speelt maar pas jaren later als het slachtoffer volwassen is en de zaak verjaard is of als de ouders al dood zijn.

Het aantal barebackende homo's die er in Nederland zijn daar vul je het plaatselijke dorpsplein nog niet eens mee op, het aantal hetero's in Nederland dat zijn/haar kinderen hetzij fysiek, hetzij geestelijk danwel sexueel mishandelt, daar zou je de hele provincie Utrecht mee kunnen vullen...

[ Bericht 4% gewijzigd door MasterPeace op 17-02-2005 02:28:11 ]
Benno Barnard
pi_25121399
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:50 schreef Monus het volgende:

[..]

Waarom niet
Prego is blijkbaar een gezonde jongen, dat jij jaren geleden HIV hebt opgelopen op je bug feestje betekent niet dat Predo geen sex kan hebben.
LOL!

Wat een geblaat voor een 30 jarige man, je klinkt net als een peuter die zijn zin niet krijgt.
  donderdag 17 februari 2005 @ 02:40:24 #147
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_25121428
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:59 schreef MasterPeace het volgende:

Dit suggereert dus dat A. meisjes wel degelijk vaker worden misbruikt dan jongens en dan ook nog eens vaker door familie dan bij jongens het geval is, het is dus duidelijk voornamelijk heterogerichtte pedosexualteit!!!
De meenste pedos (stichting martijn) vallen op jongentjes...
Als je dan ook nog in rekening brengt dat de bevolking slechts 1% uit mannelijke homos bestaat, zijn er wel erg veel pedo-homos.
quote:
heterogerichtte pedosexualiteit komt veel vaker voor dan homogerichtte pedosexualteit zoals jij wil doen geloven en bovendien laat je opvallend genoeg nog buiten beschouwing alle andere vormen van mishandeling begaan door hetero ouders die kinderen hebben te verduren zoals fysieke mishandeling, geestelijke mishandeling enz, dat er vaak net zo erg, zo niet erger inhakt bij een kind als sexuele mishandeling. Als je werkelijk gelooft dat alle hetero ouders die hun kinderen sexueel misbruiken in de gevangenis terecht komen dan zou er een gevangenis ter grootte van de provincie Zeeland bij gebouwd moeten worden, de meeste incest gevallen komen nooit naar buiten op het moment dat het speelt maar pas jaren later als het slachtoffer volwassen is en de zaak verjaard is of als de ouders al dood zijn.
Als jij een pedo als homo wil zien dan mag je dat zien, maar dat zijn ze niet.
quote:
Het aantal bug chaser homo's die er in Nederland zijn daar vul je het plaatselijke dorpsplein nog niet eens mee op, het aantal hetero's dat zijn/haar kinderen hetzij fysiek, hetzij geestelijk danwel sexueel mishandelt, daar zou je de hele provincie Utrecht mee kunnen vullen en dan heb ik het nog niet eens over de rest van de wereld...
1. Al deze mensen worden gestraft voor hun daden als ze gepakt worden, kinderen worden uit huis geplaats (als kinderbescherming hun werk doen), ect... De bug chasers worden niet gestraft.

2. Jij weet niet eens hoeveel bug chasers er zijn, jij weet niet eens hoeveel kinderen misbruikt worden. En aangezien iets slechts van 2% van de bevolking gay is, en dan ook nog eens de helft lesbo is het ook nog eens een belachelijke vergelijking.

3. Niemand onkent deze problemen zoals de homos alle problemen blijven ontkennen en weigeren mee te werken.
quote:
Opvallend dat je alleen maar steeds op het sexuele misbruik begaan door hetero ouders ingaat en verder met geen woord rept over gewoon fysiek geweld en geestelijke mishandeling dat nog vaker voorkomt en steeds meer naar buiten komt, waarom richt je je steeds alleen maar op sexueel misbruik van kinderen, om dat daar het woordje sex in voor komt ofzo???
Alsof dit niet zal voorkomen bij homos als hun kinderen konden krijgen. Alsof fysiek geweld en geestelijke mishandeling niet in een homo wereld voortkomt.
  donderdag 17 februari 2005 @ 02:42:10 #148
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_25121435
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:11 schreef Monus het volgende:
en als ze ouder worden geen enkele homo ze meer wil hebben.
Ach ja, een heterovrouw die de dertig is gepaseerd ondergaat een face-lift en een borstvergroting uit angst dat ze anders op der veertigste word ingeruild voor een jonger exemplaar door het heteromannetje of dat ie niet meer naar der omkijkt als ze de veertig is gepaseerd en naar zo jong mogelijke hoeren gaat om aan z'n gerief te komen, bij hem vandaan gaan is voor haar dan ook geen optie meer omdat andere heteromannetjes alleen maar een zo jong mogelijk kindvrouwtje willen hebben en haar niet zien staan...
Benno Barnard
  donderdag 17 februari 2005 @ 02:46:42 #149
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_25121457
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 02:33 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

LOL!

Wat een geblaat voor een 30 jarige man, je klinkt net als een peuter die zijn zin niet krijgt.
Deze hele tropic loop je te janken als een relnicht, weet niks anders te doen dan een tropic te vervuilen met beledigingen, en heeft nog geen verzoenlijk woord gezegt. Blaat iets zinnig of rot gewoon een eind op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monus op 17-02-2005 02:57:48 ]
  donderdag 17 februari 2005 @ 03:00:59 #150
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_25121503
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 02:42 schreef MasterPeace het volgende:

[..]

Ach ja, een heterovrouw die de dertig is gepaseerd ondergaat een face-lift en een borstvergroting uit angst dat ze anders op der veertigste word ingeruild voor een jonger exemplaar door het heteromannetje of dat ie niet meer naar der omkijkt als ze de veertig is gepaseerd en naar zo jong mogelijke hoeren gaat om aan z'n gerief te komen, bij hem vandaan gaan is voor haar dan ook geen optie meer omdat andere heteromannetjes alleen maar een zo jong mogelijk kindvrouwtje willen hebben en haar niet zien staan...
Ja, zo zijn mannen over het algemeen. Ik heb ze het liefst tussen de 23 en 28 jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')