abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 februari 2005 @ 20:03:57 #1
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24869080
UIC's Brian Mustanski, working with colleagues at the National Institutes of Health, found stretches of DNA that appeared to be linked to sexual orientation on three different chromosomes in the nucleus of cells of the human male.

"There is no one 'gay' gene," said Mustanski, a psychologist in the UIC department of psychiatry and lead author of the study. "Sexual orientation is a complex trait, so it's not surprising that we found several DNA regions involved in its expression."

'Homo-DNA' is gevonden.
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
pi_24870027
Om maar weer eens te vragen : Wat is er tegen dat twee volwassen wilsbekwame mensen verliefd worden op elkaar, en/of sex hebben met elkaar?
pi_24870534
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 20:49 schreef Alicey het volgende:
Om maar weer eens te vragen : Wat is er tegen dat twee volwassen wilsbekwame mensen verliefd worden op elkaar, en/of sex hebben met elkaar?
Daar is niets mis mee!

Maar dat neemt niet weg, dat het veroorzaakt kan worden door een foutje in de menselijke software namelijk het DNA.
Net zoals een bepaald gen borstkanker kan veroorzaken, is het homo-gen verantwoordelijk voor homoseksualiteit.

Alleen kun je beter het homo-gen hebben dan het eerstgenoemde.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 21:32:44 #4
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_24870911
Hoezo foutje? :s Dat het anders is dan iets anders wil nog niet zeggen dat het fout is.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_24870991
Als homoseksualiteit één van de seksuele voorkeuren is, is het zoeken naar een oorzaak ook onzinnig. Het ís gewoon zo, geen probleem. Voor zover het al een probleem wórdt, komt dat door de mentaliteit van mensen die een normaal verschijnsel niet accepteren.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 21:38:55 #6
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24871030
Ik ben blij dat er een deel 2 is. Kan ik eindelijk voor eens en voor altijd de vooroordelen over mij omtrent het homo-isme van tafel gooien

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 1 februari 2005 @ 21:42:47 #7
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_24871101
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 21:32 schreef wonderer het volgende:
Hoezo foutje? :s Dat het anders is dan iets anders wil nog niet zeggen dat het fout is.
Homo's kunnen ze niet voorplanten dus is een foutje? Een handicap zou ik het niet willen noemen omdat ik de meesten zich er prima mee redden.
pi_24871186
Tuurlijk kunnen homo's zich wel voortplanten!
Zat homo's die kinderen hebben op de 'natuurlijke manier', keurig getrouwd.
Geen biologisch defect dus.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 21:47:57 #9
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24871192
Het niet KUNNEN voortplanten vind ik minder erg dan niet WILLEN voortplanten. En laat het daar nou net wringen bij homo-isten, velen kunnen zich wel voortplanten maar willen die niet. Ik vind dat net zo kwalijk als wanneer je een gif in de zeeën en rivieren zou gooien dat een effect zou hebben op de wereldbevolking op lange termijn

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 1 februari 2005 @ 21:49:49 #10
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24871221
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 21:42 schreef Djaser het volgende:

[..]

Homo's kunnen ze niet voorplanten dus is een foutje? Een handicap zou ik het niet willen noemen omdat ik de meesten zich er prima mee redden.
En of homo's en lesbo's zich kunnen voortplanten. Ik ken een aantal lesbische stelletjes met kinderen. Het enige wat wel jammer is, is dat homo's en lesbo's geen kinderen van hen samen kunnen krijgen..
  dinsdag 1 februari 2005 @ 21:51:51 #11
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_24871264
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 21:49 schreef Alicey het volgende:

[..]

En of homo's en lesbo's zich kunnen voortplanten. Ik ken een aantal lesbische stelletjes met kinderen. Het enige wat wel jammer is, is dat homo's en lesbo's geen kinderen van hen samen kunnen krijgen..
Ehm, ja dat laatste bedoelde ik dus.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 21:51:59 #12
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24871268
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Het niet KUNNEN voortplanten vind ik minder erg dan niet WILLEN voortplanten. En laat het daar nou net wringen bij homo-isten, velen kunnen zich wel voortplanten maar willen die niet. Ik vind dat net zo kwalijk als wanneer je een gif in de zeeën en rivieren zou gooien dat een effect zou hebben op de wereldbevolking op lange termijn

Juist op lange termijn ligt de oplossing in acceptatie. Wanneer homoseksualiteit wereldwijd geaccepteerd wordt, zullen er minder homoseksuelen alsnog een gezin stichten met een partner van het andere geslacht, waardoor homoseksuelen zich effectief uit de genenpoel verwijderen, en homoseksualiteit daarmee een zeer zeldzaam verschijnsel wordt.
pi_24871332
Ik ben er een voorstander van wanneer BSB zich slechts in ONZ zou voortplanten.
Daar waar hij thuis hoort.
pi_24872530
re schreef:
quote:
? ohh ja een afwijking is per definitie slecht natuurlijk, dom van me... gelukkig weet jij het beter
waarom is "de afwijking" homoseksualiteit dan wel ineens slecht?
dag
pi_24872753
quote:

Waarom is het niet willen voortplanten net zo erg als een zee vol laten lopen met een één of ander gif?
Iedereen heeft toch een eigen keuze om zich wel of niet voort te planten? Waarom zou ik me moeten voortplanten, want ik lees uit jouw bewoording dat het zou moeten gebeuren ookal wil ik het niet.

Maar om met jouw gedachtekronkel extreem ver te gaan, een verkrachter zou zich kunnen vrijpeilten dat hij zich graag wilt voortplanten, maar hij kan het niet omdat hij/zij geen partner heeft en dus door "hulp" van een ander wel kan voortplanten.

Maw, leuke mening, maar hij is niet erg realistisch.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 23:37:43 #16
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24873687
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 22:48 schreef petre86 het volgende:
re schreef:
[..]

waarom is "de afwijking" homoseksualiteit dan wel ineens slecht?
dat heb ik nergens gezegd hoor, het is een afwijking, niets meer, niets minder. De kwalificatie goed/slecht geven mensen eraan om zichzelf te verdedigen voor hun gedachten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_24873871
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 23:37 schreef Re het volgende:

[..]

dat heb ik nergens gezegd hoor, het is een afwijking, niets meer, niets minder. De kwalificatie goed/slecht geven mensen eraan om zichzelf te verdedigen voor hun gedachten
als homoseksualiteit niet slecht is.. what's the problem?
dag
  dinsdag 1 februari 2005 @ 23:50:34 #18
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24874048
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 23:44 schreef petre86 het volgende:

[..]

als homoseksualiteit niet slecht is.. what's the problem?
ik weet niet, aan de ene kant zeurt men dat het een genetische afwijking is (en geen keuze)maar aan de andere kant probeert men ten stelligste te ontkennen dat er iets anders is aan homo's
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 2 februari 2005 @ 00:07:54 #19
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_24874481
quote:

Ik wil me ook niet voortplanten. En ik hoop dat jij je niet GAAT voortplanten en die maffe ideeen doorgeeft ...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 2 februari 2005 @ 04:55:42 #20
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24877360
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 21:51 schreef Alicey het volgende:

[..]

Juist op lange termijn ligt de oplossing in acceptatie. Wanneer homoseksualiteit wereldwijd geaccepteerd wordt, zullen er minder homoseksuelen alsnog een gezin stichten met een partner van het andere geslacht, waardoor homoseksuelen zich effectief uit de genenpoel verwijderen, en homoseksualiteit daarmee een zeer zeldzaam verschijnsel wordt.
"Wanneer" nog wel. Never gonna happen. Daarnaast is homoseksualiteit willekeurig iets. Dat je homo-ouders hebt betekent niet dat je zelf er eentje wordt.
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
pi_24877644
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 04:55 schreef N_I_ het volgende:

[..]

"Wanneer" nog wel. Never gonna happen.
Ik ben inderdaad ook bang dat het er niet inzit. Wat mij wel opvalt is dat het aandeel mannen wat tegen is, aanzienlijk hoger is dan vrouwen. Ik heb toch wel het idee dat het bij mannen vaak heeft te maken met een onbewust gevoel van aantasting van hun mannelijkheid.
quote:
Daarnaast is homoseksualiteit willekeurig iets. Dat je homo-ouders hebt betekent niet dat je zelf er eentje wordt.
Dan is het dus niet genetisch.

Of het genetisch is weet ik niet, het is in ieder geval voor een groot deel hoe iemand opgroeit. Wat je dus ook zelf zegt, als je homo-ouders hebt zegt dat niets over wat jij bent (Andersom is dat overigens ook niet het geval. De meeste homoseksuelen hebben hetero-ouders).
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2005 @ 08:21:14 #22
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24877730
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 08:02 schreef Alicey het volgende:

Wat mij wel opvalt is dat het aandeel mannen wat tegen is, aanzienlijk hoger is dan vrouwen. Ik heb toch wel het idee dat het bij mannen vaak heeft te maken met een onbewust gevoel van aantasting van hun mannelijkheid.
Dat is voornamelijk cultureel bepaalt denk ik. Als jongen voor 'mietje' uitgemaakt worden is hoogst beledigend. Het stereotype 'manbeeld' heeft niet dezelfde ontwikkeling doorgemaakt als het geemancipeerde 'vrouwbeeld'. (met de voor- en nadelen van dien)

Biologisch gezien zou je juist het tegenovergestelde verwachten. Het is immers geen concurrent voor een (hetero) man en dus zou hij zich niet bedreigt hoeven voelen, terwijl een homoseksuele man voor vrouwen potentieel verspilde energie betekent. Maar misschien komt de weerstand bij mannen ook voort omdat ze niet kunnen terugvallen op hun normale gedrag tegenover een andere mannen en is het vooral die 'verwarring' die voor afkeer zorgt.

En vrouwen hoeven bij een homoseksueel niet bang te zijn dat hij bezig is ze in bed te praten. Dat is wel veilig natuurlijk.

Iets anders opvallend is dat in de entertainment verhoudingsgewijs veel meer homoseksuelen zitten. Zou dat ook met dat gen te maken hebben?
pi_24879089
quote:

Ik ben er ook ernstig over aan het twijfelen of ik kinderen wil, voor mij is het nameijk geen verplichting en het wordt me door niemand opgedrongen, ben ik daarom een inder mens?
In onze welvaart zijn kinderen namelijk niet per se nodig, iets dat vroeger wél het geval was ivm de oude dag.
Bovendien vergis je je door te suggereren dat homo's geen kinderen zouden willen, dat is kletskoek, want er zijn genoeg homo-paren die een kind adopteren, een draagmoeder benaderen of aan kunstmatige inseminatie doen.
Yeah baby Yeah!
pi_24879804
quote:
Het niet KUNNEN voortplanten vind ik minder erg dan niet WILLEN voortplanten.
Waarom? Het is inmiddels overduidelijk dat er veel te veel mensen zijn.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_24880947
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 11:15 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Waarom? Het is inmiddels overduidelijk dat er veel te veel mensen zijn.
Niet genoeg voor de Jihad blijkbaar
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')