Tot zover het 'homosexualiteit is een keuze' van strenge Christenen.quote:UIC's Brian Mustanski, working with colleagues at the National Institutes of Health, found stretches of DNA that appeared to be linked to sexual orientation on three different chromosomes in the nucleus of cells of the human male.
"There is no one 'gay' gene," said Mustanski, a psychologist in the UIC department of psychiatry and lead author of the study. "Sexual orientation is a complex trait, so it's not surprising that we found several DNA regions involved in its expression."
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat moet ik hier nou op zeggen ? Het lijkt me duidelijk dat zo'n onderzoek is gesubsideerd door homo-belangenclubs. Totaal niet objectief m.i. en zekers verre van de waarheid
Je bedoelt al die Christen en Moslim fundamentalisten neem ik aan?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:08 schreef Re het volgende:
Department of Psychiatry
een geestelijke afwijking zullen we maar zeggen
nee hoor, ik bedoel homo's, die wijken genetisch af dus hebben een ziekte, met een goede medicijn therapie is dat makkelijk te onderdrukkenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:22 schreef OutKast het volgende:
[..]
Je bedoelt al die Christen en Moslim fundamentalisten neem ik aan?
Voor strenge gelovigen is gevoel alleen een kwestie als het om familie en huwelijk gaat (uiteraard hetero).quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:41 schreef Skyclad het volgende:
http://www.medicalnewstoday.com/medicalnews.php?newsid=19361
http://springerlink.metapress.com/app/home/contribution.asp?wasp=524c86wxvpcqtncgdmwk&referrer=parent&backto=issue,6,12;journal,1,108;linkingpublicationresults,1:100421,1
[..]
Tot zover het 'homosexualiteit is een keuze' van strenge Christenen.
Hoewel... Die zullen waarschijnlijk gewoon beweren dat deze wetenschappers satanisten zijn die leugens verspreiden.
De waarheid staat alleen in de Koran vermeld, is het niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat moet ik hier nou op zeggen ? Het lijkt me duidelijk dat zo'n onderzoek is gesubsideerd door homo-belangenclubs. Totaal niet objectief m.i. en zekers verre van de waarheid
De mate van uiting is een keuze, de sexuele aard niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:30 schreef Byte_Me het volgende:
ergens is homoseksualiteit wel een keuze. ik heb een oom die duidelijk homo is. toch is hij getrouwd en heeft 4 kinderen. het is dus zijn keuze om niet als homo te leven.
Ow, kan je dan ook aangeven waar het verhaal onjuist is? Blijkbaar weet jij meer van DNA onderzoekquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Dan lijkt het mij een strak plan als we ook zo'n medicijn ontwikkelen voor gelovige mensen. Die zorgen indirect voor een heleboel sterfgevallen binnen de mensheid en die dragen dan ook niet bij bij het voortplanten van het menselijk ras. En we moeten dan ook een medicijn maken voor vrouwen en mannen die slecht zaad hebben of een slechte baarmoeder want die helpen ook niet bij het voortplanten.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:26 schreef Re het volgende:
[..]
nee hoor, ik bedoel homo's, die wijken genetisch af dus hebben een ziekte, met een goede medicijn therapie is dat makkelijk te onderdrukken
De meeste mannen op homo ontmoetings plaatsen zijn huisvaders, dus ze leven er wel naar maar jij weet er niets vanaf.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:30 schreef Byte_Me het volgende:
ergens is homoseksualiteit wel een keuze. ik heb een oom die duidelijk homo is. toch is hij getrouwd en heeft 4 kinderen. het is dus zijn keuze om niet als homo te leven.
Je hebt zeker nog nooit gehoord van biodiversiteit. Niet elke afwijking in genetische code is een ziekte. Ook bloedgroepen en kleur van ogen zijn voorbeelden van afwijkingen van genetisch materiaal en behoren echt niet tot ziektes hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:26 schreef Re het volgende:
[..]
nee hoor, ik bedoel homo's, die wijken genetisch af dus hebben een ziekte, met een goede medicijn therapie is dat makkelijk te onderdrukken
ik denk dat jij een interpretatie foutje maaktquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:39 schreef OutKast het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij een strak plan als we ook zo'n medicijn ontwikkelen voor gelovige mensen. Die zorgen indirect voor een heleboel sterfgevallen binnen de mensheid en die dragen dan ook niet bij bij het voortplanten van het menselijk ras. En we moeten dan ook een medicijn maken voor vrouwen en mannen die slecht zaad hebben of een slechte baarmoeder want die helpen ook niet bij het voortplanten.
Of zullen we kampen bouwen waar we ze naartoe sturen?
als jij ziekte linkt aan iets negatief wel ja, ik zeg nergens dat een genetische afwijking iets slechts is ofzo, het is alleen een afwijking die evolutionair natuurlijk niet succesvol is het zou wat zijn als het dominant autosomaal overdraagbaar zou zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:48 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je hebt zeker nog nooit gehoord van biodiversiteit. Niet elke afwijking in genetische code is een ziekte. Ook bloedgroepen en kleur van ogen zijn voorbeelden van afwijkingen van genetisch materiaal en behoren echt niet tot ziektes hoor.
Iedereen wijkt genetisch af, ooit daarover nagedacht?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:26 schreef Re het volgende:
Ik maak geen interpretatie foutje. Ik weet wel wat je probeert te zeggen. Jij kan alleen niet bewijzen dat het evolutionair niet succesvol is want de (de)functionaliteit van homo-sexualiteit is nog nooit onomstotend aangetoond.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:54 schreef Re het volgende:
[..]
als jij ziekte linkt aan iets negatief wel ja, ik zeg nergens dat een genetische afwijking iets slechts is ofzo, het is alleen een afwijking die evolutionair natuurlijk niet succesvol is het zou wat zijn als het dominant autosomaal overdraagbaar zou zijn
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:00 schreef OutKast het volgende:
Ik denk zelf dat er wel een functie zit in homo-sexualiteit. DIe functie is niet het opvoeden van kinderen door 2 pappa's die pappa en mamma spelen.
Het zijn juist alle niet-bruine oogkleuren die een afwijking zijn!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:58 schreef Cheese het volgende:
Laten we bruine ogen ook maar als een ziekte aanwijzen.
Ik denk eerder dat jij het negatief ziet, anders zou je niet beginnen over een medicijn. Dat zijn jouw woorden. En het is ook een foute veronderstelling om te denken dat homoseksualiteit evolutionair gezien niet succelvol is omdat het niet dominant autosomaal overdraagbaar is. Er zijn genoeg zaken te vinden in de natuur die juist uiterst succesvol zijn juist omdat ze latent aanwezig zijn. Die kenmerken worden pas zichtbaar in situaties waarbij een groep als geheel een probleem heeft met de populatiegrootte. Het zou heel goed kunnen zijn dat homoseksualiteit íets vergelijkbaars is. We komen homoseksualiteit namelijk in de natuur bij heel veel andere organismen ook tegen. Dit duidt er dus op dat het niet zo maar een genetisch foutje is dat bij toeval is ontstaan bij mensen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:54 schreef Re het volgende:
[..]
als jij ziekte linkt aan iets negatief wel ja, ik zeg nergens dat een genetische afwijking iets slechts is ofzo, het is alleen een afwijking die evolutionair natuurlijk niet succesvol is het zou wat zijn als het dominant autosomaal overdraagbaar zou zijn
dat je een contra-expertise uit naam van moslim-belangenclubs gaat startenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat moet ik hier nou op zeggen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |