abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24799406
http://www.medicalnewstoday.com/medicalnews.php?newsid=19361

http://springerlink.metapress.com/
quote:
UIC's Brian Mustanski, working with colleagues at the National Institutes of Health, found stretches of DNA that appeared to be linked to sexual orientation on three different chromosomes in the nucleus of cells of the human male.

"There is no one 'gay' gene," said Mustanski, a psychologist in the UIC department of psychiatry and lead author of the study. "Sexual orientation is a complex trait, so it's not surprising that we found several DNA regions involved in its expression."
Tot zover het 'homosexualiteit is een keuze' van strenge Christenen.

Hoewel... Die zullen waarschijnlijk gewoon beweren dat deze wetenschappers satanisten zijn die leugens verspreiden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Anthraxx op 31-01-2005 08:01:06 (Link fuckte de layout op. Fixed.) ]
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:00:05 #2
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24799737
Wat moet ik hier nou op zeggen ? Het lijkt me duidelijk dat zo'n onderzoek is gesubsideerd door homo-belangenclubs. Totaal niet objectief m.i. en zekers verre van de waarheid

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24799740
Ach, Skyclad, ook al zouden alle homo's standaard worden geboren met een groot groen vierkant op hun voorhoofd, dan nog zullen er Christen- en Moslim-extremisten zijn die blijven roepen dat het een keuze is. Het past namelijk niet in hun plaatje dat het genetisch bepaald zou zijn, want dat zou dan betekenen dat 'God het zo heeft gewild'... Hehehehe
pi_24799771
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat moet ik hier nou op zeggen ? Het lijkt me duidelijk dat zo'n onderzoek is gesubsideerd door homo-belangenclubs. Totaal niet objectief m.i. en zekers verre van de waarheid

But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:08:05 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24799903
Department of Psychiatry

een geestelijke afwijking zullen we maar zeggen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_24800104
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:08 schreef Re het volgende:
Department of Psychiatry

een geestelijke afwijking zullen we maar zeggen
Je bedoelt al die Christen en Moslim fundamentalisten neem ik aan?
pi_24800158
Zéér oud nieuws! Was al bekend in juli 1993!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:26:41 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24800176
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:22 schreef OutKast het volgende:

[..]

Je bedoelt al die Christen en Moslim fundamentalisten neem ik aan?
nee hoor, ik bedoel homo's, die wijken genetisch af dus hebben een ziekte, met een goede medicijn therapie is dat makkelijk te onderdrukken
pi_24800208
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 15:41 schreef Skyclad het volgende:
http://www.medicalnewstoday.com/medicalnews.php?newsid=19361

http://springerlink.metapress.com/app/home/contribution.asp?wasp=524c86wxvpcqtncgdmwk&referrer=parent&backto=issue,6,12;journal,1,108;linkingpublicationresults,1:100421,1
[..]

Tot zover het 'homosexualiteit is een keuze' van strenge Christenen.

Hoewel... Die zullen waarschijnlijk gewoon beweren dat deze wetenschappers satanisten zijn die leugens verspreiden.
Voor strenge gelovigen is gevoel alleen een kwestie als het om familie en huwelijk gaat (uiteraard hetero).
Voor mij staat al lang vast dat homo's er niet voor kiezen om homo te zijn, het is een vanzelfsprekendheid.
Ik kies er namelijk ook niet voor om hetero te zijn, ik ben het simpelweg.

Maar volgens mij geloven fundamentalisten sowieso niet in wetenschap, dus dit onderzoek zal wel genegeerd of weggewoven worden.
Yeah baby Yeah!
pi_24800246
quote:

De waarheid staat alleen in de Koran vermeld, is het niet?
Yeah baby Yeah!
pi_24800247
ergens is homoseksualiteit wel een keuze. ik heb een oom die duidelijk homo is. toch is hij getrouwd en heeft 4 kinderen. het is dus zijn keuze om niet als homo te leven.
pi_24800271
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:30 schreef Byte_Me het volgende:
ergens is homoseksualiteit wel een keuze. ik heb een oom die duidelijk homo is. toch is hij getrouwd en heeft 4 kinderen. het is dus zijn keuze om niet als homo te leven.
De mate van uiting is een keuze, de sexuele aard niet.

Het is een kwestie van in hoeverre je toe wilt geven aan je aanleg.
Yeah baby Yeah!
pi_24800392
quote:

Ow, kan je dan ook aangeven waar het verhaal onjuist is? Blijkbaar weet jij meer van DNA onderzoek
En geef ook even aan waar de objectiviteit in het geding is.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_24800430
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:26 schreef Re het volgende:

[..]

nee hoor, ik bedoel homo's, die wijken genetisch af dus hebben een ziekte, met een goede medicijn therapie is dat makkelijk te onderdrukken
Dan lijkt het mij een strak plan als we ook zo'n medicijn ontwikkelen voor gelovige mensen. Die zorgen indirect voor een heleboel sterfgevallen binnen de mensheid en die dragen dan ook niet bij bij het voortplanten van het menselijk ras. En we moeten dan ook een medicijn maken voor vrouwen en mannen die slecht zaad hebben of een slechte baarmoeder want die helpen ook niet bij het voortplanten.

Of zullen we kampen bouwen waar we ze naartoe sturen?
pi_24800456
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:30 schreef Byte_Me het volgende:
De meeste mannen op homo ontmoetings plaatsen zijn huisvaders, dus ze leven er wel naar maar jij weet er niets vanaf.
pi_24800569
quote:

[..]

Je hebt zeker nog nooit gehoord van biodiversiteit. Niet elke afwijking in genetische code is een ziekte. Ook bloedgroepen en kleur van ogen zijn voorbeelden van afwijkingen van genetisch materiaal en behoren echt niet tot ziektes hoor.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:50:12 #17
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24800617
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:39 schreef OutKast het volgende:

[..]

Dan lijkt het mij een strak plan als we ook zo'n medicijn ontwikkelen voor gelovige mensen. Die zorgen indirect voor een heleboel sterfgevallen binnen de mensheid en die dragen dan ook niet bij bij het voortplanten van het menselijk ras. En we moeten dan ook een medicijn maken voor vrouwen en mannen die slecht zaad hebben of een slechte baarmoeder want die helpen ook niet bij het voortplanten.

Of zullen we kampen bouwen waar we ze naartoe sturen?
ik denk dat jij een interpretatie foutje maakt
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:54:39 #18
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24800695
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:48 schreef Lucille het volgende:

[..]

Je hebt zeker nog nooit gehoord van biodiversiteit. Niet elke afwijking in genetische code is een ziekte. Ook bloedgroepen en kleur van ogen zijn voorbeelden van afwijkingen van genetisch materiaal en behoren echt niet tot ziektes hoor.
als jij ziekte linkt aan iets negatief wel ja, ik zeg nergens dat een genetische afwijking iets slechts is ofzo, het is alleen een afwijking die evolutionair natuurlijk niet succesvol is het zou wat zijn als het dominant autosomaal overdraagbaar zou zijn
pi_24800769
quote:

Iedereen wijkt genetisch af, ooit daarover nagedacht?

Er bestaat niet zoiets als "we zijn allemaal gelijk", er is alleen verschil.

Laten we bruine ogen ook maar als een ziekte aanwijzen.
pi_24800814
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:54 schreef Re het volgende:

[..]

als jij ziekte linkt aan iets negatief wel ja, ik zeg nergens dat een genetische afwijking iets slechts is ofzo, het is alleen een afwijking die evolutionair natuurlijk niet succesvol is het zou wat zijn als het dominant autosomaal overdraagbaar zou zijn
Ik maak geen interpretatie foutje. Ik weet wel wat je probeert te zeggen. Jij kan alleen niet bewijzen dat het evolutionair niet succesvol is want de (de)functionaliteit van homo-sexualiteit is nog nooit onomstotend aangetoond.

Ik denk zelf dat er wel een functie zit in homo-sexualiteit. DIe functie is niet het opvoeden van kinderen door 2 pappa's die pappa en mamma spelen.
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 17:12:16 #21
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24800983
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 17:00 schreef OutKast het volgende:

Ik denk zelf dat er wel een functie zit in homo-sexualiteit. DIe functie is niet het opvoeden van kinderen door 2 pappa's die pappa en mamma spelen.
Hoezo niet?
pi_24801108
Haha altijd lachen die Bansheeboy

DNA is een duivelse vinding zullen de Christenen zeggen.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_24801152
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:58 schreef Cheese het volgende:
Laten we bruine ogen ook maar als een ziekte aanwijzen.
Het zijn juist alle niet-bruine oogkleuren die een afwijking zijn! Zo kun je blond haar ook als een afwijking beschouwen.

Maar goh... oké Homo-DNA. Inderdaad niet verwonderlijk dat dat over meerdere chromosomen verspreid ligt. Een combinatie van factoren... of eigenlijk een combinatie van meerdere genen.
pi_24801253
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:54 schreef Re het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat jij het negatief ziet, anders zou je niet beginnen over een medicijn. Dat zijn jouw woorden. En het is ook een foute veronderstelling om te denken dat homoseksualiteit evolutionair gezien niet succelvol is omdat het niet dominant autosomaal overdraagbaar is. Er zijn genoeg zaken te vinden in de natuur die juist uiterst succesvol zijn juist omdat ze latent aanwezig zijn. Die kenmerken worden pas zichtbaar in situaties waarbij een groep als geheel een probleem heeft met de populatiegrootte. Het zou heel goed kunnen zijn dat homoseksualiteit íets vergelijkbaars is. We komen homoseksualiteit namelijk in de natuur bij heel veel andere organismen ook tegen. Dit duidt er dus op dat het niet zo maar een genetisch foutje is dat bij toeval is ontstaan bij mensen.
pi_24801258
quote:
Wat moet ik hier nou op zeggen ?
dat je een contra-expertise uit naam van moslim-belangenclubs gaat starten
pi_24801267
quote:

Zou je zo vriendelijk zijn ons te verblijden met een paar quotes uit de Qu'ran waar in het homo-zijn wordt afgekeurd, waar wordt gezegd dat een homo die geen sex met andere homos heeft maar de 5 zuilen van de Islam volgt slecht is, en niet een quote die alleen maar over sex tussen mannen gaat?

Als je er voor kiest om homo te zijn volgens jou moet het daarvoor kiezen dus al afgekeurd worden door de Qu'ran, en niet alleen de sex.

Sex tussen vrouwen wordt zowieso niet genoemd.
pi_24801347
Waarom is het eigenlijk relevant of homoseksualiteit wel of niet natuurlijk is? Sterven op je 40stse wegens ouderdom was ook ooit natuurlijk, maar dat maakt de menselijke keuze om van de natuurlijke ordening af te wijken toch nog niet slecht?

Ik vind het trouwens ook raar dat iedereen schijnt aan te nemen dat je voorkeur ofwel een biologisch substraat heeft ofwel een keuze is (alsof je een schakelaar op je achterhoofd hebt staan). Spelen er geen omgevingsfactoren mee in de ontwikkeling van je seksuele voorkeur?
pi_24801348
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 17:27 schreef Skyclad het volgende:

[..]

Zou je zo vriendelijk zijn ons te verblijden met een paar quotes uit de Qu'ran waar in het homo-zijn wordt afgekeurd, waar wordt gezegd dat een homo die geen sex met andere homos heeft maar de 5 zuilen van de Islam volgt slecht is, en niet een quote die alleen maar over sex tussen mannen gaat?

Als je er voor kiest om homo te zijn volgens jou moet het daarvoor kiezen dus al afgekeurd worden door de Qu'ran, en niet alleen de sex.

Sex tussen vrouwen wordt zowieso niet genoemd.
UItleg geven van de Koran is een no-go area bij Banshee, laat staan belichting van (mogelijke) hypocrisie.
Het is een vicieuze cirkel en als alles zich tegen je keert (als moslim) geldt één antwoord:
Alleen de Koran is objectief en heeft gelijk.
Yeah baby Yeah!
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 17:33:43 #29
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24801397
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 17:26 schreef Lucille het volgende:

We komen homoseksualiteit namelijk in de natuur bij heel veel andere organismen ook tegen.
Voornamelijk of eigenlijk uitsluitend bij dieren die in groepen leven of deels in groepverband doorbrengen bijvoorbeeld tijdens het broedseizoen, grootbrengen van jongen.

Daaruit blijkt wel min of meer uit dat er een biologische functie moet zijn omdat het zo duidelijk iets is wat specifiek bij sociale diersoorten voorkomt.
pi_24801420
quote:

[..]

pi_24801433
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 17:33 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Voornamelijk of eigenlijk uitsluitend bij dieren die in groepen leven of deels in groepverband doorbrengen bijvoorbeeld tijdens het broedseizoen, grootbrengen van jongen.

Daaruit blijkt wel min of meer uit dat er een biologische functie moet zijn omdat het zo duidelijk iets is wat specifiek bij sociale diersoorten voorkomt.
Helemaal juist.
pi_24801439
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 17:31 schreef Aisha het volgende:

Ik vind het trouwens ook raar dat iedereen schijnt aan te nemen dat je voorkeur ofwel een biologisch substraat heeft ofwel een keuze is (alsof je een schakelaar op je achterhoofd hebt staan). Spelen er geen omgevingsfactoren mee in de ontwikkeling van je seksuele voorkeur?
nature or nurture ? maar uit dit onderzoek zou het tegendeel blijken. of er moeten ook hetero's zijn met dit DNA. Overigens ken ik iemand die is homo geweest ! Hij heeft jarenlang (20 jaar) een vriend gehad en heeft nu sinds kort een thaise vriendin

Is er ook bi-sexueel DNA ?

en z'n ex-vriend gaat nu met de broer van dat thaise meisje
pi_24801465
quote:
Nee, ik denk eerlijk gezegt niet dat omgevingsfactoren enige rol spelen in de sexuele voorkeur van een individu.
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 17:39:42 #34
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24801484
quote:

Spelen er geen omgevingsfactoren mee in de ontwikkeling van je seksuele voorkeur?
Dat kan zeker. Maar zonder 'aanleg' kan de omgeving geen invloed uitoefenen en het is zeer de vraag of die aanleg bij iedereen aanwezig is.
pi_24801514
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 17:37 schreef het_fokschaap het volgende:
Is er ook bi-sexueel DNA ?
Aangezien dit zogenaamde "Homo-DNA" bestaat uit meerdere genen, verspreid over meerdere chromosomen. Zou je wellicht kunnen stellen dat biseksuele mensen een aantal van deze genen hebben?
pi_24801525
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:00 schreef dVTB het volgende:
Ach, Skyclad, ook al zouden alle homo's standaard worden geboren met een groot groen vierkant op hun voorhoofd, dan nog zullen er Christen- en Moslim-extremisten zijn die blijven roepen dat het een keuze is. Het past namelijk niet in hun plaatje dat het genetisch bepaald zou zijn, want dat zou dan betekenen dat 'God het zo heeft gewild'... Hehehehe

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2005 17:42:30 ]
pi_24801574
Overigens gaat dit artikel alleen maar over "Homo-DNA" bij mannen. Hoe zit dit dan bij homoseksuele vrouwen?
pi_24801667
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 17:31 schreef Elgigante het volgende:

[..]

UItleg geven van de Koran is een no-go area bij Banshee, laat staan belichting van (mogelijke) hypocrisie.
Het is een vicieuze cirkel en als alles zich tegen je keert (als moslim) geldt één antwoord:
Alleen de Koran is objectief en heeft gelijk.
Ik ken de Qu'ran redelijk goed, en raad ook iedereen aan die met Christenen, Moslims of met welke religie dan ook in discussie wil gaan om eerst hun heilige boeken te lezen. Geeft veel leukere discussies.

Ik weet dat er op een aantal plaatsen wordt gerefereerd naar dat sex tussen mannen slecht is, maar tenzij ik iets gemist heb wordt homosexuele voorkeur niet als zodanig afgekeurd.
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 18:35:12 #39
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24802387
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 17:49 schreef Skyclad het volgende:

Ik weet dat er op een aantal plaatsen wordt gerefereerd naar dat sex tussen mannen slecht is, maar tenzij ik iets gemist heb wordt homosexuele voorkeur niet als zodanig afgekeurd.
Wat voor homoseksuelen neerkomt op een verbod zichzelf te mogen zijn, terwijl zij noch zichzelf noch hun omgeving verder schade toedoen.
quote:
Ik ken de Qu'ran redelijk goed
Wordt er ook bij verteld waarom het niet mag?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 18:41:28 #40
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24802497
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 17:26 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat jij het negatief ziet, anders zou je niet beginnen over een medicijn. Dat zijn jouw woorden. En het is ook een foute veronderstelling om te denken dat homoseksualiteit evolutionair gezien niet succelvol is omdat het niet dominant autosomaal overdraagbaar is. Er zijn genoeg zaken te vinden in de natuur die juist uiterst succesvol zijn juist omdat ze latent aanwezig zijn. Die kenmerken worden pas zichtbaar in situaties waarbij een groep als geheel een probleem heeft met de populatiegrootte. Het zou heel goed kunnen zijn dat homoseksualiteit íets vergelijkbaars is. We komen homoseksualiteit namelijk in de natuur bij heel veel andere organismen ook tegen. Dit duidt er dus op dat het niet zo maar een genetisch foutje is dat bij toeval is ontstaan bij mensen.
Medicijnen zijn goed, dat vooropgesteld maar het was misschien wat cynisch opgesteld omdat onderzoek in die richting uit de psychiatrische hoek komt (of was dat niet opgevallen) en niet uit de biologische hoek. Populatiegrootte speelt hier geen issue omdat het direct gelinkt is naar voedsel schaarste en bij mijn weten komt homofilie niet vaker voor in die gebieden waar dat een issue zou zijn, leuke theorie, dat wel. Zo ook homosexualiteit onder dieren wat we voor het gemak definieren naar de menselijke situatie en niet bezien op nivo van de dieren. En over dat foutje, dat het niet zomaar een foutje is (en dus een foutje) impliceert dat fout slecht is en dat is niet gezegd
  vrijdag 28 januari 2005 @ 18:43:17 #41
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24802527
quote:
Spelen er geen omgevingsfactoren mee in de ontwikkeling van je seksuele voorkeur?
Misschien heb je fenotypische homo's en genotypische homo's
pi_24803464
Ah, maar dit opent de weg om embryo's te testen op het gen. De christenen en moslims zouden dit onderzoek moeten omarmen, want dan kan er vroegtijdig geaborteerd. Of wacht....
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_24803542
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 19:38 schreef multatuli het volgende:
Ah, maar dit opent de weg om embryo's te testen op het gen. De christenen en moslims zouden dit onderzoek moeten omarmen, want dan kan er vroegtijdig geaborteerd. Of wacht....
pi_24803717
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 19:38 schreef multatuli het volgende:
Lees de OP nog eens. Het gaat niet om een gen, het gaat om veel grotere lappen DNA.
pi_24803748
Misschien krijgt de paus toch gelijk dat homo zijn een fabricagefout is.

ennnneh.... je hebt ook nog de zogenaamde geSCHifte homo's, die zetten zich af tegen alles wat maar een rok draagt.

sorry, kon me niet inhouden...
  vrijdag 28 januari 2005 @ 20:15:26 #46
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_24804174
quote:

Wil jij geen dna afstaan voor mijn erfelijkheids onderzoek naar domme trollen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_24804327
quote:

Je kunt wel lachen met hem .....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 21:56:49 #48
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_24805220
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:00 schreef dVTB het volgende:
Toch blijkt uit de geschiedenis dat cultuur wel degelijk invloed heeft op de groep die seks met hetzelfde geslacht heeft. Ook andere factoren naast genetische factoren, spelen dus een rol bij de uiting van homoseksueel gedrag.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_24805288
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 21:56 schreef Tarak het volgende:
Toch blijkt uit de geschiedenis dat cultuur wel degelijk invloed heeft op de groep die seks met hetzelfde geslacht heeft. Ook andere factoren naast genetische factoren, spelen dus een rol bij de uiting van homoseksueel gedrag.
Zou je ook de moeite willen doen om voorbeelden te geven?
pi_24805423
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 22:00 schreef P-Style het volgende:

[..]

Zou je ook de moeite willen doen om voorbeelden te geven?
Daar zat ik ook op te wachten, want volgens mij (Met alle respect!) is het gewoon slap gelul.

Alleen het tot uiting komen verschilt...
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')