quote:Op zondag 27 februari 2005 18:33 schreef MaLo het volgende:
De mannen die ik in (bijna)Adamskostuum heb mogen bewonderen, droegen strakke boxers en dan was hij omhoog gevouwen.
Fijn om te weten dat ik het dus niet helemaaaaaal fout had tot mijn 17e![]()
Oh...quote:Op maandag 28 februari 2005 00:15 schreef NoizEkick het volgende:
Ik dacht altijd dat Lambik een schaduw onder z'n neus had...
Bleek dus een snor te zijn.
wuahaha en dan vooral het plaatje ernaast waar de snor op te zien isquote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:03 schreef Simba het volgende:
[..]
Oh...![]()
"Lambik is een man van inmiddels 50 met exact 6 haren, waarvan er drie aan elke zijde zitten. Hij heeft een onopvallende snor. " (van http://suskeenwiske.library.uu.nl )
quote:Op zondag 27 februari 2005 23:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo heb ik een vriend van me ooit eens wijs gemaakt dat er gezongen werd "Haarlem wordt bedankt" in plaats van "Houdoe en bedankt". Hij heeft het een half jaar lopen schreeuwen totdat 'ie erachter kwam. En ik maar lachen elke keer
Ow, die van mij zit altijd naar boven, draag ook strakke boxers. Ben ik nu niet normaal?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:45 schreef ceh het volgende:
Deze 'omhooggevouwen' toestand was zeer waarschijnlijk een direct gevolg van de hoeveelheid kledij van uw persoon en de situatie waarin u en uw object zich bevonden. Neemt u van mij aan, een normaal manspersoon hangt hem comfortabel tussen de benen, zelfs in strakke kledij.
Moet je Buuv van de Familie Doorzon eens lezen, met Buurmen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:18 schreef Freezor het volgende:
Ik heb heel lang gedacht dat het batman logo een mond was met tanden
[afbeelding]
Nee, jij bent niet normaal en alle mannen die ik in hun boxer heb gezien ook nietquote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:48 schreef Openminded het volgende:
[..]
Ow, die van mij zit altijd naar boven, draag ook strakke boxers. Ben ik nu niet normaal?
Dat heb ik nooit geweten...whahaquote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op die foto kun je zijn hand goed zien, vooral links, typisch AdriaanDie kamer waar hij in zit, is trouwens echt in het boevenhuis opgenomen, als een van de weinige locaties waar binnen en buiten hetzelfde is. Kwam ik ook pasgeleden pas achter.
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 maart 2005 11:51 schreef PM-girl het volgende:
Vroeger had ik een paardenboekje waar je gegevens kon invullen over je favoriete paard.
Dit vulde ik in over mijn favoriete paard.
Naam: Anka
Leeftijd: 6
Geslacht: Nee![]()
Mijn moeder kwam niet meer bij en heeft het ook gekopieerd, zodat ze het later nog eens kon gebruiken!
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:49 schreef Masegate het volgende:
Weet niet of het helemaal goed binnen deze opzet past, maar:
Ik ben er pas sinds kort achter dat vlugge Japie van Bassie & Adriaan, eigenlijk gewoon Bassie was!
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het blijft leuk dat die in elk topic terugkomt. Ben je er ook al achter wie de Baron in Het geheim van de schatkaart is?
Ok, weet ik dat dus ook weerquote:
oe dat wist ik niet. Vandaar dat het behang in het duits tapete heet. Ik vond het al zo lijken op tapijt...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:16 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
Ik begreep nooit dat het woord behang stamde uit de tijd dat er kleden voor de muren hingen (eind rennaissance, hogere klasse). Het papieren 'surrogaat' behang werd later populairder onder de lagere klassen, tot het uiteindelijk overal ingeburgerd was.
Dit is een vraag waar ik al heel mijn leven onbewust mee rondliep en gisteren kreeg ik het antwoord op een presenteerblaadje terwijl ik aan het bladeren was in een boek.![]()
Geniaal topic trouwens!![]()
Nochtans staat er toch duidelijk bij:quote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Kijk eens op die suske en wiske site bij schanulleke zou ik zeggen.
Schalulleke. Dat kan echt niet.
Wat is het probleem?quote:Haar oorspronkelijke naam Schalulleke stamt af van het Vlaamse volkswoord voor sjalotje.
Worstersaus. Net als Lester Square (leicester). En grennich (greenwich).quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:01 schreef MaLo het volgende:
Er is iets dat ik nog steeds niet weet: hoe je "worcestersaus" uitspreekt.
Laat ik nou altijd gedacht hebben dat je het uitspreekt als "Woestersaus", weer wat geleerd (weet niet hoe je het fonetisch opschrijft).quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Worstersaus. Net als Lester Square (leicester). En grennich (greenwich).
ik dacht ook woestersausquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Laat ik nou altijd gedacht hebben dat je het uitspreekt als "Woestersaus", weer wat geleerd (weet niet hoe je het fonetisch opschrijft).
Wat is het dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:44 schreef vanBoeschoten het volgende:
Ik heb heel lang gedacht dat Sneak Preview gewoon een film was ?!
Ik vroeg me wel al af waarom hij zo lang draaide
Totdat ik aan iemand vroeg waar Sneak Preview eigenlijk over ging...
Die heeft me dat toen even uitgelegd
Een (kleine) previeuw van een film, dus zeg maar die dingen die je wel is ziet in de bios voordat de echte film begint, dacht ik.quote:
Haha, nee dombie.. een sneak preview is gewoon een film die nog in de bios moet komen. Een soort vervroegde premiere dus. Vaak is het een paar weken eerder dan de officiële release.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:10 schreef grunge-metal het volgende:
Een (kleine) previeuw van een film, dus zeg maar die dingen die je wel is ziet in de bios voordat de echte film begint, dacht ik.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:32 schreef JeroenV het volgende:
En dan zetten ze er niet bij welke?
Ik hoor de Britten op TV meestal worster zeggen (op z'n brits dus die r valt meestal weg). Ik wist niet eens dat het Zuid-Afrikaans was. Dan is het wel logisch dat het meer als woester klinkt...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Laat ik nou altijd gedacht hebben dat je het uitspreekt als "Woestersaus", weer wat geleerd (weet niet hoe je het fonetisch opschrijft).
Oké, ik heb mijn oude 'English Pronouncing Dictionary' er maar even bijgepakt. Heb het moeten inscannen, omdat ik geen idee heb hoe ik die fonetische tekens moet typen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:01 schreef MaLo het volgende:
Er is iets dat ik nog steeds niet weet: hoe je "worcestersaus" uitspreekt.
Dat had ik ook helemaal niet gezienquote:
wtf, hoe oud was je toen ?quote:Op maandag 28 maart 2005 01:28 schreef B.A.Trix het volgende:
Vroeger snapte ik nooit de telefoonnumers die ze op de radio gaven om te bellen.
Bijvoorbeeld bij telefoonnummer 06-44422964. dan zeiden ze :06 -3 keer 4, 2 keer 2,9.6 plus een 4.. zat dan uren te rekenen om het juiste telefoonnummer te krijgen![]()
ligt het nu aan mij??quote:Op maandag 28 maart 2005 00:52 schreef mcintosh het volgende:
Jaren erna begreep ik pas waarom die mevrouw met d'r hand in je onderbroekje moest zitten en je dan moest blazen op je hand...
Mogen ze ook weleens beter uitleggen...
zal vast al 100 x langs gekomen zijn
quote:Op maandag 28 maart 2005 01:28 schreef B.A.Trix het volgende:
Vroeger snapte ik nooit de telefoonnumers die ze op de radio gaven om te bellen.
Bijvoorbeeld bij telefoonnummer 06-44422964. dan zeiden ze :06 -3 keer 4, 2 keer 2,9.6 plus een 4.. zat dan uren te rekenen om het juiste telefoonnummer te krijgen![]()
Ik snap m niet..quote:
Een tijd geleden was dat nummerbellen nog in. Maar ik begreep pas heel laat hoe dat werkte.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:28 schreef B.A.Trix het volgende:
Dat dacht ik ook heel lang, tot dat dat nog een keer op de radio was en Claudia de Brei het even uitlegde.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Een tijd geleden was dat nummerbellen nog in. Maar ik begreep pas heel laat hoe dat werkte.
Daarvoor vroeg ik me serieus af of er ook telefoons waren die in plaats van cijfertoetsen, lettertoetsen hadden
quote:
Op de middelbare school is dat toch, om te controleren of je geen liesbreuk hebt ofzoiets... moet je op je hand blazen bij de schoolarts en dan gaat ie een beetje voelen..quote:
Zo heb ik dus serieus een keer alle opties op me telefoon zitten proberen om die letters te krijgen in het belschermquote:Op maandag 28 maart 2005 13:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Een tijd geleden was dat nummerbellen nog in. Maar ik begreep pas heel laat hoe dat werkte.
Daarvoor vroeg ik me serieus af of er ook telefoons waren die in plaats van cijfertoetsen, lettertoetsen hadden
quote:Op maandag 28 maart 2005 15:12 schreef mcintosh het volgende:
[..]
[..]
Op de middelbare school is dat toch, om te controleren of je geen liesbreuk hebt ofzoiets... moet je op je hand blazen bij de schoolarts en dan gaat ie een beetje voelen..
Ik weet het nog niet precies
Ja dat zou ook nog kunnen, maar waarom moeten meisjes het dan ookquote:
Meisjes hoeven dat nu toch ook net niet, daarom snapte PMgirl het ook nietquote:Op maandag 28 maart 2005 15:24 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja dat zou ook nog kunnen, maar waarom moeten meisjes het dan ook
Toch
rare shit... dacht dat meiden dat ook moestenquote:Op maandag 28 maart 2005 15:33 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Meisjes hoeven dat nu toch ook net niet, daarom snapte PMgirl het ook niet
Meiden moeten het ook hoorquote:Op maandag 28 maart 2005 15:45 schreef mcintosh het volgende:
[..]
rare shit... dacht dat meiden dat ook moesten
Zie iksnap er nog steeds niks van![]()
ik WIST hetquote:Op maandag 28 maart 2005 15:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Meiden moeten het ook hoor
Je moet op je hand blazen, en dan kan de schoolarts voelen of je geen liesbreuk hebt. Bij jongens wordt dan ook heel snel even in het broekje gekeken om te controleren of de ballen wel zijn ingedaald.
Einde misverstand
Nee als het goed is komt je bal omhoog dan, door de druk, en als dat gebeurd is het goed...quote:Op maandag 28 maart 2005 16:28 schreef bloempjuh het volgende:
Maar wat heeft het blazen op je hand (of duim of whatever) te maken met je geslachtsdelen? Ben je dan even afgeleid ofzo?
Vét! Ik wil in mijn volgende leven ook een jongetje zijn, dan ga ik dat uittesten.. of nee.. wacht.. ik kan natuurlijk ook op vriendje testen!quote:Op maandag 28 maart 2005 16:30 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nee als het goed is komt je bal omhoog dan, door de druk, en als dat gebeurd is het goed...
Zoiets
Nog nooooit van gehoord, en heb het ook nooit hoeven doen....!quote:Op maandag 28 maart 2005 15:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Je moet op je hand blazen, en dan kan de schoolarts voelen of je geen liesbreuk hebt. Bij jongens wordt dan ook heel snel even in het broekje gekeken om te controleren of de ballen wel zijn ingedaald.
Einde misverstand
Nou, ik heb er echt nog nooit van gehoord, en het bij mijn weten ook niet gedaan. Zelfonderzoek heeft echter uitgewezen dat alles klopt bij mij.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Einde misverstand
Lijkt me nietquote:Op maandag 28 maart 2005 18:41 schreef Allan24 het volgende:
Dat de dooier van een ei slechts één cel is... eigenlijk best wel logisch
Daar ben ik dus ook een paar maanden geleden achter gekomen (ik ben 22)!quote:Op maandag 28 maart 2005 14:55 schreef Scootmobiel het volgende:
En dat Gorinchem dezelfde plaats is als Gorkum, daar ben ik pas ruim na m'n 25e achtergekomen.![]()
![]()
Maar ja, Beter Laat Dan Nooit, zeg ik altijd.![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:11 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook een paar maanden geleden achter gekomen (ik ben 22)!
hehequote:Op maandag 28 maart 2005 22:45 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
![]()
Ik ook pas een paar weken terug! (19
)
Was toen ik net geleerd had om te rekenen..geen idee hoe oud je dan bentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |