Oh...quote:Op maandag 28 februari 2005 00:15 schreef NoizEkick het volgende:
Ik dacht altijd dat Lambik een schaduw onder z'n neus had...
Bleek dus een snor te zijn.
wuahaha en dan vooral het plaatje ernaast waar de snor op te zien isquote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:03 schreef Simba het volgende:
[..]
Oh...![]()
"Lambik is een man van inmiddels 50 met exact 6 haren, waarvan er drie aan elke zijde zitten. Hij heeft een onopvallende snor. " (van http://suskeenwiske.library.uu.nl )
quote:Op zondag 27 februari 2005 23:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo heb ik een vriend van me ooit eens wijs gemaakt dat er gezongen werd "Haarlem wordt bedankt" in plaats van "Houdoe en bedankt". Hij heeft het een half jaar lopen schreeuwen totdat 'ie erachter kwam. En ik maar lachen elke keer
Ow, die van mij zit altijd naar boven, draag ook strakke boxers. Ben ik nu niet normaal?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:45 schreef ceh het volgende:
Deze 'omhooggevouwen' toestand was zeer waarschijnlijk een direct gevolg van de hoeveelheid kledij van uw persoon en de situatie waarin u en uw object zich bevonden. Neemt u van mij aan, een normaal manspersoon hangt hem comfortabel tussen de benen, zelfs in strakke kledij.
Moet je Buuv van de Familie Doorzon eens lezen, met Buurmen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:18 schreef Freezor het volgende:
Ik heb heel lang gedacht dat het batman logo een mond was met tanden
[afbeelding]
Nee, jij bent niet normaal en alle mannen die ik in hun boxer heb gezien ook nietquote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:48 schreef Openminded het volgende:
[..]
Ow, die van mij zit altijd naar boven, draag ook strakke boxers. Ben ik nu niet normaal?
Dat heb ik nooit geweten...whahaquote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op die foto kun je zijn hand goed zien, vooral links, typisch AdriaanDie kamer waar hij in zit, is trouwens echt in het boevenhuis opgenomen, als een van de weinige locaties waar binnen en buiten hetzelfde is. Kwam ik ook pasgeleden pas achter.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |