Dat heb ik dus ook jaren gedachtquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Ik dacht vroeger dat het Fils was ipv Fila.
Ik ook en volgens mij nog 3 kwart van de wereldbevolking met mij.quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe kom je dáár nou weer bijquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
inderdaad, dat dacht ik ook altijdquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:42 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ik ook en volgens mij nog 3 kwart van de wereldbevolking met mij.
ja hier nog eenquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:42 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ik ook en volgens mij nog 3 kwart van de wereldbevolking met mij.
Dat heb ik ook heel lang gedacht, het lijkt ook op tandjes -O_quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:18 schreef Freezor het volgende:
Ik heb heel lang gedacht dat het batman logo een mond was met tanden
[afbeelding]
Over voetbalwedstrijden gesproken...Toen ik (help, ik besef nu dat ik al 10 was toen) 10 was hoorde ik eens 'er worden beledigende teksten gezonden aan het adres van Patrick Kluivert'. Ik dacht dan dat er echt over zijn adres werd gezongen, zoiets als 'hoofdstraat wat een kutstraat!!' ofzo...quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:55 schreef Karina het volgende:
Bij voetbalwedstrijden riep mijn vader altijd keihard "gevaarlijk spel". Ik dacht toen altijd (was 8 of zo) dat er iets gevaarlijks gebeurde, iemand met een mes of een brand op het veld of zo, ik snapte er helemaal niets van.
Later begreep ik dus wat het eigenlijk betekende.
wat is het danquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:53 schreef Toad het volgende:
Maar zij stuurt me kaarten uit Madrid
En uit Moskou komt een brief
Met de prachtigste verhalen
En God, wat is ze lief
Gistern uit Lissabon 'ik mis je' en een zoen
Vandaag uit Praag een kattebel, want er is zoveel te doen
En morgen, als de postbode mijn huis weer heeft gevonden
Dan stort ze mijn hart vol met al het liefs uit Londen
uit Liefs uit Londen van Blof
En ik maar denken (tot een paar jaar terug) dat 'kattebel' een koosnaampje voor d'r was....![]()
een heel klein briefje met een regeltje tekst, een soort post-it note met iets eropquote:
oke dank uquote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
een heel klein briefje met een regeltje tekst, een soort post-it note met iets erop
check en check, allebei deze dingenquote:Op zondag 27 februari 2005 14:24 schreef MaLo het volgende:
Ik heb tot mijn 17e gedacht dat bij mannen hun piemel naar beneden wees als hij in hun onderbroek lag, ipv omhoog gevouwen...![]()
En ik kwam er deze kerst achter, dat het Feed the world is ipv Free the world in de kerstkraker "Do they know it's Christmas time....
Niet bij een wijde boxer natuurlijkquote:Op zondag 27 februari 2005 15:44 schreef timmeeeh het volgende:
piemel omhoog gevouwen in je onderbroek![]()
Die van mij hangt gewoon naar beneden hoor... ( in slappe toestand is hij niet groot genoeg om hem te vouwen )quote:Op zondag 27 februari 2005 14:24 schreef MaLo het volgende:
Ik heb tot mijn 17e gedacht dat bij mannen hun piemel naar beneden wees als hij in hun onderbroek lag, ipv omhoog gevouwen...![]()
En ik kwam er deze kerst achter, dat het Feed the world is ipv Free the world in de kerstkraker "Do they know it's Christmas time....
Ach ja, je bent nooit te oud om te leren![]()
De mannen die ik in (bijna)Adamskostuum heb mogen bewonderen, droegen strakke boxers en dan was hij omhoog gevouwenquote:Op zondag 27 februari 2005 16:45 schreef Zeuxis het volgende:
[..]
Die van mij hangt gewoon naar beneden hoor... ( in slappe toestand is hij niet groot genoeg om hem te vouwen )
die adam's hebben sokken in hun ondersnupsquote:Op zondag 27 februari 2005 18:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
De mannen die ik in (bijna)Adamskostuum heb mogen bewonderen, droegen strakke boxers en dan was hij omhoog gevouwen.
Fijn om te weten dat ik het dus niet helemaaaaaal fout had tot mijn 17e![]()
een snorquote:Op maandag 28 februari 2005 00:15 schreef NoizEkick het volgende:
Ik dacht altijd dat Lambik een schaduw onder z'n neus had...
Bleek dus een snor te zijn.
quote:Op zondag 27 februari 2005 18:33 schreef MaLo het volgende:
De mannen die ik in (bijna)Adamskostuum heb mogen bewonderen, droegen strakke boxers en dan was hij omhoog gevouwen.
Fijn om te weten dat ik het dus niet helemaaaaaal fout had tot mijn 17e![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |