quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:32 schreef JeroenV het volgende:
En dan zetten ze er niet bij welke?
Ik hoor de Britten op TV meestal worster zeggen (op z'n brits dus die r valt meestal weg). Ik wist niet eens dat het Zuid-Afrikaans was. Dan is het wel logisch dat het meer als woester klinkt...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Laat ik nou altijd gedacht hebben dat je het uitspreekt als "Woestersaus", weer wat geleerd (weet niet hoe je het fonetisch opschrijft).
Oké, ik heb mijn oude 'English Pronouncing Dictionary' er maar even bijgepakt. Heb het moeten inscannen, omdat ik geen idee heb hoe ik die fonetische tekens moet typen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:01 schreef MaLo het volgende:
Er is iets dat ik nog steeds niet weet: hoe je "worcestersaus" uitspreekt.
Dat had ik ook helemaal niet gezienquote:
wtf, hoe oud was je toen ?quote:Op maandag 28 maart 2005 01:28 schreef B.A.Trix het volgende:
Vroeger snapte ik nooit de telefoonnumers die ze op de radio gaven om te bellen.
Bijvoorbeeld bij telefoonnummer 06-44422964. dan zeiden ze :06 -3 keer 4, 2 keer 2,9.6 plus een 4.. zat dan uren te rekenen om het juiste telefoonnummer te krijgen![]()
ligt het nu aan mij??quote:Op maandag 28 maart 2005 00:52 schreef mcintosh het volgende:
Jaren erna begreep ik pas waarom die mevrouw met d'r hand in je onderbroekje moest zitten en je dan moest blazen op je hand...
Mogen ze ook weleens beter uitleggen...
zal vast al 100 x langs gekomen zijn
quote:Op maandag 28 maart 2005 01:28 schreef B.A.Trix het volgende:
Vroeger snapte ik nooit de telefoonnumers die ze op de radio gaven om te bellen.
Bijvoorbeeld bij telefoonnummer 06-44422964. dan zeiden ze :06 -3 keer 4, 2 keer 2,9.6 plus een 4.. zat dan uren te rekenen om het juiste telefoonnummer te krijgen![]()
Ik snap m niet..quote:
Een tijd geleden was dat nummerbellen nog in. Maar ik begreep pas heel laat hoe dat werkte.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:28 schreef B.A.Trix het volgende:
Dat dacht ik ook heel lang, tot dat dat nog een keer op de radio was en Claudia de Brei het even uitlegde.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Een tijd geleden was dat nummerbellen nog in. Maar ik begreep pas heel laat hoe dat werkte.
Daarvoor vroeg ik me serieus af of er ook telefoons waren die in plaats van cijfertoetsen, lettertoetsen hadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |