Idd, hopen dat ie daar de kans voor krijgtquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:07 schreef Guard het volgende:![]()
Nu maar hopen dat ie zich snel in een race kan gaan bewijzen...
Ik niet, ik krijg zequote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:00 schreef JPM01 het volgende:
ik heb een mooie toyota F1 2005 preview gedownload en ook monza 1992 die door Senna gewonnen in zijn mclaren honda![]()
downloaden jullie veel F1 movies??
quote:
Wel lief eigenlijk.. dat ik ze zomaar krijgquote:
* JPM01 is ook erg liefquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:22 schreef Shreever het volgende:
[..]
Wel lief eigenlijk.. dat ik ze zomaar krijg![]()
![]()
Wauw, wat een visionair die Todt. Niemand had dat tot nu toe nog gezien.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:53 schreef JPM01 het volgende:
"Ferrari en Formule 1... ik denk dat het de beste combinatie is die heden ten dage in de Formule 1 zit.”
Nog 3 seizoenen geduld, dan is het GPWC er.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:52 schreef Guard het volgende:
Behoorlijk arrogant idd...
'T zou wat zijn als de andere(top) teams de FIA de rug zouden toekeren, dan is het zo gedaan met die arrogantie
Ehm... Wie was voor Michael de laatste WK-winnaar van Ferrari en wanneer was dat ook weer ?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:43 schreef TheGHunter het volgende:
Ferrari is een icoon voor de sport F1, een uithangbord, zeg Ferrari, en iedereen ziet meteen snelle auto's en racen voor zich. Dat ze daar extra geld voor moeten krijgen is natuurlijk onzin, maar dat de FIA bang is om Ferrari te verliezen is logisch. Als een Mclaren of Williams zou vertrekken is dat op te vangen, maar Ferrari is in dat opzicht uniek.
De FIA heeft met het geld van Bernie niets te maken. Aan de andere kant zijn Max en Bernie wel goede vriendjes, dus zo erg zal Max het ook niet vinden.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:02 schreef prinsrob het volgende:
Van Ferrari kan ik begrijpen dat ze het geld aannemen, van de FIA snap ik er niets van, het is toch geen eerlijke concurrentie zo? Het gaat de FIA blijkbaar meer om geld te verdienen dan om een eerlijke sport neer te zetten.
Naja hij heeft wel gelijk dat mensen Ferrari en F1 als geheel zien. Maar dan is het meer de grote 'onwetende' meerderheid. Mensen die wat meer verstand van het spelletje hebben (zowel de Ferrari-fans als de niet-Ferrari-fans) weten dat er meer is. Maar veel mensen raken toch vanwege Ferrari geïnteresseerd in de F1. Toen ik begon te kijken (1997) kende ik buiten Schumacher en Ferrari ook helemaal niemand uit de sport.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:49 schreef sooty het volgende:
[..]
Ehm... Wie was voor Michael de laatste WK-winnaar van Ferrari en wanneer was dat ook weer ?
Hakkinen is de wereldkampioen 1998 en 1999, een bijzonder getalenteerd racer en een geweldig sportmens maar m.i. geen icoon voor de sport.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:54 schreef Crizje het volgende:
[..]
Naja hij heeft wel gelijk dat mensen Ferrari en F1 als geheel zien. Maar dan is het meer de grote 'onwetende' meerderheid. Mensen die wat meer verstand van het spelletje hebben (zowel de Ferrari-fans als de niet-Ferrari-fans) weten dat er meer is. Maar veel mensen raken toch vanwege Ferrari geïnteresseerd in de F1. Toen ik begon te kijken (1997) kende ik buiten Schumacher en Ferrari ook helemaal niemand uit de sport.
En om die reden was Hakkinen in 1998/1999 een icoon voor de sport. Had je in 1997 rondgevraagd onder de mensen wat ze van Hakkinen vonden, zouden ze "wie?" hebben geantwoord, maar in '98/'99 kenden wel meer mensen hem.
Uiteindelijk komt alles wel weer goed, ik maak me daar geen zorgen over.
Tja..de beste jaren (voor de huidige dan) voor Ferrari waren de jaren 50 en 60. Prost, Mansell en Berger deden hun best zo'n 15 jaar geleden en wonnen wel 's een GP. 1990 was op zich nog een behoorlijk spannend jaar voor Prost en Ferrari, maar meer dan een ongeregeld zootje was het eigenlijk niet. Met de huidige prestaties kan Ferrari de komende decennia weer vooruit. Daarnaast heeft Ferrari natuurlijk altijd het argument 'er vanaf het begin bij zijn geweest'.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:03 schreef Guard het volgende:
Ik kijk al formule1 sinds het moment dat Senna in die prachtige zwarte Lotus rondreed.
Dat was pas Formule1, daar keek je de sport voor, en niet voor Ferrari.
Van al die jaren kan ik me weinig van Ferrari herinneren, de winst van Alesi in Canada komt zo in me op, verder niets van voor het tijdperk Schumacher. Ferrari is op dit moment misschien wel synoniem met F1, maar dat is zeker niet altijd zo geweest.
Ik heb nog nooit zoveel BS in één post gezien. Jaren 60/70 waren voor Lotus (De eerste die de achterwielophanging aan het motorblok vastschroefde;) Ook de eerste die het 'ground-effect' introduceerde in F1 (met James hunt 1976, als champ). Mansell werd wereldkampioen voor Williams. Berger is en was een wuzz. Anyway na het laatste kampioenschap van Jody Scheckter voor Ferrari in 1979 duurde het meer dan twee decennia voordat Ferrari de kroon weer opppakte.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Tja..de beste jaren (voor de huidige dan) voor Ferrari waren de jaren 50 en 60. Prost, Mansell en Berger deden hun best zo'n 15 jaar geleden en wonnen wel 's een GP. 1990 was op zich nog een behoorlijk spannend jaar voor Prost en Ferrari, maar meer dan een ongeregeld zootje was het eigenlijk niet. Met de huidige prestaties kan Ferrari de komende decennia weer vooruit. Daarnaast heeft Ferrari natuurlijk altijd het argument 'er vanaf het begin bij zijn geweest'.
Waarschijnlijk omdat die BS in jouw ogen zit.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:27 schreef sooty het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel BS in één post gezien. Jaren 60/70 waren voor Lotus (De eerste die de achterwielophanging aan het motorblok vastschroefde;) Ook de eerste die het 'ground-effect' introduceerde in F1 (met James hunt 1976, als champ). Mansell werd wereldkampioen voor Williams. Berger is en was een wuzz. Anyway na het laatste kampioenschap van Jody Scheckter voor Ferrari in 1979 duurde het meer dan twee decennia voordat Ferrari de kroon weer opppakte.
quote:The latter half of the 1950s saw various cars with a wide range of 4, 6, 8 & 12 cylinder engines being built and successes being achieved all over the world in various categories. The F1 drivers championship was won in 1956 and 58 and the Makes championship in 1956, 57 and 58. The Mille Miglia was won in 1956 and 57, the Sebring 12 hours in 1956, 58 and 59, the Le Mans 24 hours in 1958 the Targa Florio also in 1958. Many other races were also won in these most successful years. The victories continued into the 1960s, with Sportscar titles in 1960, 61, 62, 63, 64, 65 and 67.
Ok, ben ik met je eens, verkeerde woordkeuze van mij. Ik bedoelde meer te zeggen dat Jan Publiek (zoals Christian Horner dat laatst zeiquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hakkinen is de wereldkampioen 1998 en 1999, een bijzonder getalenteerd racer en een geweldig sportmens maar m.i. geen icoon voor de sport.
Ik begrijp wat je bedoeltquote:Op zondag 27 februari 2005 09:35 schreef Crizje het volgende:
[..]
Ok, ben ik met je eens, verkeerde woordkeuze van mij. Ik bedoelde meer te zeggen dat Jan Publiek (zoals Christian Horner dat laatst zei) zich vaak richt op de beste. Daarom zie je vaak in een bepaalde periode veel petjes van een bepaald team. Ferrari heeft voor de race-liefhebber of auto-liefhebber wel waarde natuurlijk, maar ze zijn voor de sport F1 niet zodanig onmisbaar, dat de sport kapotgaat mocht Ferrari eruit stappen.
Nu zal Schumacher wel stoppen mocht Ferrari ermee kappen, maar als we even doen alsof hij naar een ander team gaat, dan zullen heel veel mensen die nu nog in het rood gekleed gaan, merchandising kopen van zijn nieuwe team.
Ferrari heeft bepaalde periodes gekend waarin ze sterk waren. In de jaren 70 hadden ze zo'n periode met Lauda. In de jaren 80 en 90 was Ferrari nou niet echt een grote factor in de F1. Op dit moment is Ferrari het sterkste team al ziet het er naar uit dat dat dit jaar weleens kan gaan veranderen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat die BS in jouw ogen zit.
- Ik zie nergens jaren 70 in mijn post staan.
- Ik zie nergens dat ik Mansell een kampioenschap toedicht in een Ferrari
Ferrari kon in 1982 behoorlijk meekomen maar Villeneuve overleed en Pironi raakte later in het seizoen zwaar geblesseerd. Berger was in 1987 de enige Ferrari rijder die won en was in 1988 zelfs de enige andere coureur buiten Senna en Prost om die nota bene de GP Monza won. Berger won ook in 1994 na lange tijd de GP Duitsland in Hockenheim. Prost kon tot de laatste races in het seizoen 1990 meedoen om de WK-titel.
Heel simpel gezegd: haal je hand uit je broek en veeg die stront uit je ogen. Google wat, want van je eigen kennis hoef je het niet te hebben. Je leesvermogen daarentegen zal je ook niet veel verder helpen maar doe je best met het onderstaande ok?
[..]
Precies! En ik vermoed dat de FIA dat laatste team (i.e. Ferrari) dus heel graag wel wil houden.quote:Op zondag 27 februari 2005 13:42 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Ferrari heeft bepaalde periodes gekend waarin ze sterk waren. In de jaren 70 hadden ze zo'n periode met Lauda. In de jaren 80 en 90 was Ferrari nou niet echt een grote factor in de F1. Op dit moment is Ferrari het sterkste team al ziet het er naar uit dat dat dit jaar weleens kan gaan veranderen.
Maar om nou te gaan roepen dat Ferrari onmisbaar zou zijn en alles in de F1 om Ferrari draait is misplaatste arrogantie en alleen maar gebasseerd op de waan van de dag. Als Schumacher binnenkort stop wat onherroepelijk gaat gebeuren dan stort het team als een kaartenhuis weer in elkaar en mag Ferrari weer 20 jaar wachten op een kampioenschap.
Daarnaast zijn er al veel grote teams uit de F1 verdwenen die misschien wel net zo'n grote naam hadden als Ferrari. Lotus wat anderen ook al genoemd hebben is daar het beste voorbeeld van. Lotus was ooit een heel succesvol bepalend team in de F1. Toch zijn ze begin jaren 90 geruisloos uit de F1 verdwenen.
De FIA wil alle teams behouden. Er is een machtsstrijd gaande tussen aan de ene kant de FIA en de club van ecclestone en aan de andere kant de contructeurs/motorenfarikanten. En dat conflict speelt eigenlijk al 20 jaar. Waar het in het kort op neer komt is dat Ecclestone op een slimme manier de commerciele rechten van de F1 in handen heeft gekregen.en alle financiele stromen gaan dus ook rechtsstreeks naar Ecclestone zijn clubje. De teams krijgen slechts een deel hiervan en daar zijn ze niet zo blij mee. De teams willen int ieder geval een veel groter deel van de koek hebben. Door te dreigen met het opzetten van een eigen raceserie proberen ze de FIA/ecclestone onder druk te zetten om de verdeelsleutel ten gunste van de teams te veranderen.quote:Op zondag 27 februari 2005 13:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Precies! En ik vermoed dat de FIA dat laatste team (i.e. Ferrari) dus heel graag wel wil houden.
Ik ook. Maar het is natuurlijk wel zo dat andere prachtige teams uit het verleden zoals Alfa Romeo of Lotus er niet meer bij zijn. Maar gezien de enorm grote groei van de F1 de afgelopen jaren door verbeterde en nieuwe media, is het vertrek van die teams voor de huidige generatie fans niet zo heel boeiend om aan terug te denken.quote:Op zondag 27 februari 2005 12:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ben iig reuze benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren in de komende jaren.
dat doen ze tegenwoordig ook overalquote:Op woensdag 2 maart 2005 07:11 schreef Flem het volgende:
Vandaag hebben onder meer Formule 1-wagens 'm door Melbourne heen geracet. Door de stad that is, waar normaal trams en auto's rijden. Zal straks wat foto's plaatsen.
Over BS gesproken. Hunt werd in 1976 wereldkampioen in een McLaren, nog zonder ground-effect. Mario Andretti werd in 1978 wereldkampioen in de Lotus met ground-effect, ontworpen door het meesterbrein Colin Chapman.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:27 schreef sooty het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel BS in één post gezien. Jaren 60/70 waren voor Lotus (De eerste die de achterwielophanging aan het motorblok vastschroefde;) Ook de eerste die het 'ground-effect' introduceerde in F1 (met James hunt 1976, als champ). Mansell werd wereldkampioen voor Williams. Berger is en was een wuzz. Anyway na het laatste kampioenschap van Jody Scheckter voor Ferrari in 1979 duurde het meer dan twee decennia voordat Ferrari de kroon weer opppakte.
aanvulling; in de jaren 50 werd Ferrari al wereldkampioen met Ascari (2maal), Fangio en Hawthorn, daarna in de jaren 60 2 maal en de jaren 70 ook 3 maal.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Over BS gesproken. Hunt werd in 1976 wereldkampioen in een McLaren, nog zonder ground-effect. Mario Andretti werd in 1978 wereldkampioen in de Lotus met ground-effect, ontworpen door het meesterbrein Colin Chapman.
En hoewel Ferrari na Scheckter inderdaad pas in 2000 weer wereldkampioen werd, waren ze ook in 1982 het beste team. Echter ongelukken van zowel Villeneuve (die daar bij om het leven kwam) als Pironi (die zwaar crashte en de laatste 4 races miste), voorkwam een nieuw kampioenschap. Rosberg werd toen kampioen, met maar een gewonnen race en slechts 3 punten meer dan Pironi.
bron : racefreaks.nlquote:Ferrari niet akkoord met 2004-Minardi
Het Minardi-team mag mogelijk niet deelnemen aan de Australische Grand Prix van komende zondag. Ferrari staat namelijk niet achter de plannen van teameigenaar Paul Stoddart om het seizoen aan te vangen met de 2004-bolide.
“De situatie is nu, woensdagmiddag, zo dat Minardi niet deelneemt aan de race van zondag, omdat Jean Todt niet akkoord gaat”, aldus Stoddart tegenover AtlasF1.com. “Ik sprak hem vannacht om drie uur en hij vertelde me dat hij niet akkoord gaat; hij stelt dat het een kwestie voor de FIA is.”
“Dat is het echter niet”, vervolgt de Australiër, “en dat weet hij. De FIA moet er zeker van zijn dat wagens veilig zijn, en de negen teams moeten akkoord gaan dat we met een auto rijden die niet voldoet aan de technische reglementen. Het zijn totaal verschillende kwesties, met verschillende procedures.”
Dat Ferrari de enige tegenstander is, is Stoddart de grootste doorn in het oog. “Er zijn acht teams voor en één tegen. Persoonlijk kan ik me geen grotere PR-ramp voorstellen dan dat we niet mogen deelnemen aan onze thuisrace”, stelt de in Melbourne geboren Stoddart. “Hij [Todt] vertelde me dat hij pas vrijdagochtend in Melbourne is en dat hij niet geïnteresseerd is in ons probleem.”
Minardi heeft nu nog minder dan een dag om alsnog een akkoord van Ferrari te krijgen. Wanneer dat echter niet voor het einde van de technische (wagen)keuring gebeurt, mag de renstal uit Faenza niet deelnemen aan de Australische race.
Ik begrijp het tijdsverschil maar kom op met die foto'squote:Op woensdag 2 maart 2005 07:11 schreef Flem het volgende:
Vandaag hebben onder meer Formule 1-wagens 'm door Melbourne heen geracet. Door de stad that is, waar normaal trams en auto's rijden. Zal straks wat foto's plaatsen.
Precies.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Over BS gesproken. Hunt werd in 1976 wereldkampioen in een McLaren, nog zonder ground-effect. Mario Andretti werd in 1978 wereldkampioen in de Lotus met ground-effect, ontworpen door het meesterbrein Colin Chapman.
En hoewel Ferrari na Scheckter inderdaad pas in 2000 weer wereldkampioen werd, waren ze ook in 1982 het beste team. Echter ongelukken van zowel Villeneuve (die daar bij om het leven kwam) als Pironi (die zwaar crashte en de laatste 4 races miste), voorkwam een nieuw kampioenschap. Rosberg werd toen kampioen, met maar een gewonnen race en slechts 3 punten meer dan Pironi.
quote:Ook Red Bull ligt dwars voor Minardi
Niet alleen Ferrari, maar ook Red Bull heeft Minardi nog geen toestemming gegeven om in Melbourne met de oude PS04 ta racen. Teambaas Christian Horner lijkt vastbesloten om zijn standpunt te handhaven. "Regels zijn regels, iedereen moet zich daar aan houden", stelt de teambaas van Red Bull.
De uitlatingen van Horner zijn ongetwijfeld een forse streep door de rekening voor Minardi-teambaas Paul Stoddart. Stoddart liet eerder weten dat alle teams akkoord gegaan waren met zijn plan om met de PS04 te racen, behalve Ferrari. Nu blijkt dat ook Red Bull nog geen groen licht gegeven heeft aan Minardi.
"Natuurlijk heb ik sympathie voor Minardi en Stoddart, maar iedereen moet zich aan de regels houden. Regels zijn er niet voor niks. Mijn standpunt is dat niks frustrerender zou zijn wanneer één van onze auto's zondag negende zou worden, met een illegale Minardi voor ons", stelt Horner.
De Minardi PS04, waarmee het Italiaanse team komend weekend wil gaan rijden, voldoet niet aan de technische reglementen voor komend seizoen. Het team heeft daardoor toestemming van alle andere teams nodig om dispensatie te krijgen. Aanvankelijk ging Stoddart er vanuit dat ook Red Bull akkoord zou gaan, maar waarschijnlijk is het standpunt van Red Bull veranderd nadat Christian Horner aangesteld is als teambaas.
bron: F1Racing
* Shreever is über-jaloers!!! Mooie foto's hoor!quote:Op donderdag 3 maart 2005 04:19 schreef Flem het volgende:
Bij deze wat foto's van de "F1-parade" in Melbourne gisteren.
[afbeelding]
Eerst kwamen de dames.
[afbeelding]
Toen deze bak.
[afbeelding]
Toen gingen ze echt scheuren.
[afbeelding]
Vroem vroem en dergelijke.
[afbeelding]
Hallo Mark.
[afbeelding]
En eindelijk had ik een goede plek.
Het was echt teringjantje druk namelijk. Dus niet zeuren over hoofden en handen enzo.
Filmpjes: http://users.lichtsnel.nl/jorrit/f1/1.avi en http://users.lichtsnel.nl/jorrit/f1/2.avi
En dat noemen ze topsport?quote:Ondanks eerdere uitspraken vandaag heeft teameigenaar Christian Horner laten weten dat het Red Bull F1 team toch akkoord gaat en Minardi steunt.
Het grootste bezwaar wat Red Bull had was de mogelijkheid dat een Minardi voor hen in de punten zou eindigen. Minardi-eigenaar Paul Stoddart heeft echter water bij de wijn gedaan in een gesprek met Horner. Als Minardi voor Red Bull in de punten eindigt zal het team afstand doen van de behaalde punten en positie.
Dan mogen Ferrari en BAR een 3e auto inzetten. (die overigens geen punten kunnen behalen dan)quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
En wat als Minardi niet meedoet? Er "moeten" toch 20 wagens meedoen. Of niet?
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/12401quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
En wat als Minardi niet meedoet? Er "moeten" toch 20 wagens meedoen. Of niet?
en op de vorige pagina staat dat dat bezwaar nu uit de weg isquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:29 schreef sooty het volgende:
Naast Ferrari heeft ook Red Bull een probleem met het opstellen van de Minardi's: Zij vrezen mogelijk puntverlies... (Het is geen grap en ik verzin het niet zelf; Klik op de bbc-link).
http://news.bbc.co.uk/spo(...)mula_one/4310573.stm
Het probleem met die links van de bbc is, dat ze soms dezelfde links gebruiken voor een follow-up op een verhaal.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en op de vorige pagina staat dat dat bezwaar nu uit de weg is
O jaquote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:07 schreef Atreidez het volgende:
[F1] Grand Prix van Australie 2005 Melbourne
http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=82612quote:FIA proceed, despite boycott
The 'group of nine' won't be there, but the governing FIA vowed to plug ahead with a meeting about the 2008 rulebook. It'll be the second such boycott by the peeved majority. "The meeting will go ahead," confirmed a spokesman for Max Mosley, the much-criticised FIA president.
He insisted that the attendance of every team is 'not ... essential' in the rulemaking process, which must be concluded by the end of the year.
Last meeting, only Ferrari - the only team with a (F1) FIA/Ecclestone commercial agreement beyond 2007 - turned up.
Lekker bezig weer, dat een-tweetje tussen de FIA en ferarri begint me behoorlijkde keel uit te hangen...quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:05 schreef Atreidez het volgende:
*kick*
Gaat goed bij de FIA, weer een vergadering met alleen de FIA en Ferrari waar alle andere teams de vergadering boycotten.
[..]
http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=82612
nee, de andere 9 teams zijn lekker bezig.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:38 schreef Shreever het volgende:
[..]
Lekker bezig weer, dat een-tweetje tussen de FIA en ferarri begint me behoorlijkde keel uit te hangen...
Er valt voor die andere teams weinig te overleggen denk ik. Wat Ferrari wil gebeurt, wat Ferrari niet wil gebeurt niet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:45 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
nee, de andere 9 teams zijn lekker bezig.
Die vergadering is juist een mooi moment om te overleggen, en het is dan ook vreemd dat de 9 teams niet op komen dagen.
Als je niet op komt dagen heb je als team ook niet het recht om na de vergadering de FIA en Ferrari af te zeiken, omdat er een 'verkeerde' beslissing is genomen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er valt voor die andere teams weinig te overleggen denk ik. Wat Ferrari wil gebeurt, wat Ferrari niet wil gebeurt niet.
Van wat ik er van begrijp maakt het wat betreft beslissingen weinig uit of die ander 9 erbij zijn of niet. Die anderen kunnen overeenstemming bereiken over wat dan ook, als Ferrari het er niet mee eens is gaat het niet door of hoeft Ferrari zich niet aan de gemaakte afspraken te houden. Ecclestone heeft gegokt op Ferrari en dat kon hem en de fans nog wel eens duur komen te staan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:32 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Als je niet op komt dagen heb je als team ook niet het recht om na de vergadering de FIA en Ferrari af te zeiken, omdat er een 'verkeerde' beslissing is genomen.
Ik denk dat ze die beslissingen voor 2008 misschien niet eens meer interessant vinden omdat ze een eigen kampioenschap willen gaan oprichten.. Lijkt me niet eens zo'n gekke mogelijkheid van denken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:32 schreef _Administr8or_ het volgende:
Als je niet op komt dagen heb je als team ook niet het recht om na de vergadering de FIA en Ferrari af te zeiken, omdat er een 'verkeerde' beslissing is genomen.
Dat ziet er dus goed uitquote:Verbeterde Ferrari F2005 in Barcelona
Renault kan haar borst nat maken. Ferrari heeft namelijk aangekondigd dat ze in Barcelona aan de start zullen staan met een aanzienlijk verbeterde versie van de F2005. Met name het bodywork van de auto zal in Barcelona veel beter zijn dan in Bahrein en Imola.
Met deze verbeterde F2005 lijkt Ferrari bij voorbaat de gedoodverfde favoriet voor de zege in Spanje. In Imola was Schumacher al aanzienlijk sneller dan de rest van het veld en met een nog betere F2005 zal Fernando Alonso was bijzonder goede huize moeten komen om de Duitser te kloppen.
Bovendien lijkt het snelle circuit van Barcelona op het lijf van de nieuwe Ferrari geschreven. "Onze auto is vooral goed in de snelle bochten", vertelt technisch directeur Ross Brawn. "Over het algemeen gezien is het gewoon een fantastische auto."
Bron: F1racing.nl
Waarom zou het seizoen naar de knoppen gaan als Michael Schumacher vanaf nu veel gaat winnen? Hij heeft een fikse achterstand op Alonso, en als Alonso gewoon regelmatig podiumplaatsen blijft scoren dan duurt het een hele tijd voordat Michael hem bijhaalt in de WK-stand.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:17 schreef Atreidez het volgende:
Dat is maar net hoe je t bekijkt.. misschien goed voor ferrari, maar als ze vanaf nu weer hun gloriedagen krijgen is t seizoen naar de knoppen
Hij is inderdaad 43 jaarquote:Op donderdag 28 april 2005 09:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nissany is dat niet dat 43-jarige talent van Minardi?
Dat gebeurde afgelopen weekend toch ook al? Ze moeten ook niet weer te goed gaan worden.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:37 schreef Radegast het volgende:
Het WK wordt alleen maar spannender als Ferrari weer mee kan doen voor de overwinning...
"One zigged when he should have zagged," said a team spokesman.quote:Op donderdag 28 april 2005 08:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Minardi's testing of their new PS05 model encountered an embarrassing hitch when two of their cars collided at the Mugello circuit in Italy.
Christijan Albers, who was in the PS05, clipped the back of test driver Chanoch Nissany's old PS04B, spinning both cars off the track.
bron
quote:Op donderdag 28 april 2005 14:38 schreef Giem het volgende:
Stelletje sukkels in die minardies.
quote:Red Bull promoot Star Wars
Volgens verschillende bronnen zal Red Bull Racing tijdens de Grand Prix van Monaco voor de dag komen met een speciaal, eenmalig, kleurenschema op de auto. Het team zal in het Prinsdom vermoedelijk reclame maken voor de nieuwe Star Wars-film.
![]()
Vorig seizoen baarde Jaguar Racing, de voorganger van Red Bull, ook al opzien in Monaco. Het team reed destijds met een speciaal kleurschema ter promotie van de film 'Ocean's Twelve'. Nu zal Red Bull Racing deze lijn waarschijnlijk doortrekken en ook in Monaco een film promoten.
De nieuwe Star Wars-film heet 'Revenge of the Sith'. Op welke manier de film precies promoot zal worden door het Red Bull-team, is momenteel nog niet bekend.
Dat zou wel stoer zijn.. ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien... die foto zegt me niet echt veel op dit moment.quote:
Nou wat zag het er goed uitquote:
Ik denk dat ze er gewoon van uit zijn gegaan dat Albers volgend jaar ook nog rijd. En anders zouden ze misschien Pastorelli kunnen bedoelen. Die is op dit moment ook testcoureur voor Jordan/Midland.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:18 schreef Lionheaad het volgende:
Wie is die nummer 2 dan??
Zie wel gebeuren dat Albers volgend jaar niet rijdt.
En ik ben er niet zeker van of rijden voor Midland wel zo'n goed idee is.
Zou eerst maar effe wachten tot pakweg september tot de keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |