Als Minardi niet meeraced zijn er nog maar 18 auto's die meedoenquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:25 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik weet het ook niet zeker, maar volgens mij moeten er 20 auto's meedoen aan het kampioenschap.
Dus als Minardi niet mag racen is er niks aan de hand.
Een kampioenschap bestaat uit meerdere races.quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:46 schreef Der_Michael het volgende:
[..]
Als Minardi niet meeraced zijn er nog maar 18 auto's die meedoen![]()
ja ik zit ook op dat bagger forumquote:Op woensdag 2 maart 2005 19:54 schreef Crizje het volgende:
Ja, ik was er inmiddels achter.
Geen enkele respectabele Engelse site heb ik hier de afgelopen weken mee zien komen, dus ik vertrouw het niet, om redenen die ik al genoemd heb. Ik vraag me dan ook af hoe men hier bij F1Racing bij komt. Of ze gewoon wat Mol-uitspraken van het afgelopen jaar gevolgd hebben, of zich echt verdiept hebben. Ik gok het eerste
Volgens mij klopt daar ook niets van.quote:Door het concorde verdrag is er een verplichting tot het starten met 20 bolides per grand prix.
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=78460quote:standpunt is dat niks frustrerender zou zijn wanneer één van onze auto's zondag negende zou worden, met een illegale Minardi voor ons", stelt Horner.
het lijstje van Minardi is van September.quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:41 schreef gangsta-mario het volgende:
Hoe komt de pers er dan bij dat alleen ferrari nog niet had getekend...
Hoezo Liuzzi en Gené? Of bedoel je derde auto inzetten dat zij dan rijden. Minimum is geen 20, dus er hoeft niemand extra ingezet te worden als Minardi niet rijdt.quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:24 schreef MonoSynth het volgende:
Hmm ook Red Bull ligt dwars:
[..]
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=78460
Dat wordt dus een leuk weekendje voor Liuzzi en Gene(?), en een minder weekendje voor Minardi.....
ps van Red Bull vind ik deze reactie beter te begrijpen dan Ferrari, en wel om bovenstaande quote.
Todt zal nog wel met Stoddart aan het overleggen zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:08 schreef Mister_T het volgende:
3 teams nog niet gereden:
Ferrari
Renault
Minardi
Jeps, hun startnummers zijn rood, betekent dat ze in de pits staan.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:11 schreef Atreidez het volgende:
Zijn ze allemaal gelijk weer naar binnen gegaan zeker?
Renault ook, zijn ze zo zeker van hun zaak vraag ik me af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |