quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:56 schreef VoreG het volgende:
Geen Carnavla in de titel!
Ik denk dat je toch wel wat dingen terug moet lezen morgenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:56 schreef VoreG het volgende:
Geen Carnavla in de titel!
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:03 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch wel wat dingen terug moet lezen morgen
Bevalt het trouwens een beetje in Rotjeknor?quote:
Za wel slecht zijn dar. Kom op hoe kan jeje daar nou vermaken!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:07 schreef Vom het volgende:
[..]
Bevalt het trouwens een beetje in Rotjeknor?
Beter dan ik had gedacht. Stad is opzich wel ok. Mensen zijn wel anders, maar ik vind het niet erg om hier te wonen. Bevalt gewoon primaquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:07 schreef Vom het volgende:
[..]
Bevalt het trouwens een beetje in Rotjeknor?
ben je nou al bezopen, dat wordt nog wat vanavondquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Za wel slecht zijn dar. Kom op hoe kan jeje daar nou vermaken!
Guess.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Beter dan ik had gedacht. Stad is opzich wel ok. Mensen zijn wel anders, maar ik vind het niet erg om hier te wonen. Bevalt gewoon prima
Waar doe jij trouwens Bedrijfskunde en hoeveelste jaars?
In 1x goedquote:
Zuip ze verder!quote:
Mwoah, ging wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:13 schreef tong80 het volgende:
Golfer vond herenleed zeker ook niks aan
Kent iemand 'Herenleed' nog ?
Cd'tje voor mij, waar vanmiddag Kaisers Orchestra ideaal was, is Merucry Rev nu de ideale opwarmer voor een avondje stampen op DJ Pavo.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:56 schreef pascalheister het volgende:
ik gooi maar eens een dvdtje erin
laterz
Wodka ? En Chocomelk ? Samen ?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:59 schreef tong80 het volgende:
Jeetje wat een rust hier.
Doe maar een wodka chokomelk. Dat deed ik altijd na een dag zuipen met de carnaval.
Hier een Chodka!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:59 schreef tong80 het volgende:
Jeetje wat een rust hier.
Doe maar een wodka chokomelk. Dat deed ik altijd na een dag zuipen met de carnaval.
80 vrouwen gehad ? Wie denk je wel dat ik ben. Ben geen mietje, bij 80 begon ik te tellen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:04 schreef Noca het volgende:
[..]
Hier een Chodka!
Zeg Tong, waar staat die 80 eigenlijk voor? Ben je al 80? Geboren in 1980 (of 1880)? Je hebt 80 vrouwen gehad? Vertel het me!
Whehequote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
80 vrouwen gehad ? Wie denk je wel dat ik ben. Ben geen mietje, bij 80 begon ik te tellen.
Wat klinkt dat ordinair.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe![]()
Je hebt dus 160 vrouwen gehad?
Ahhh vandaar, hoef ik mijn hoofd daar ook niet meer over te breken!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:08 schreef tong80 het volgende:
In 1980 begon ik m'n veroveringen te tellen en bij 80 ben ik gestopt. Vandaar.
je houdt van het dominante type dus, moet kunnen!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat klinkt dat ordinair.
Ze mochten me bezitten.
Hier, een papiertje!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb zin an tekenen!
Zo van: ik heb een pint in me handen, maar dat de helft eruit vliegt boeit me niksquote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:35 schreef golfer het volgende:
Fantastisch dat publiek in Wales bij het rugby tegen Engeland.![]()
Inderdaad, prachtig om te zienquote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:35 schreef golfer het volgende:
Fantastisch dat publiek in Wales bij het rugby tegen Engeland.![]()
Mooie wedstrijd ja, leuke overtredingen maken ze daar ook. Even iemand tegen zn hoofd schoppenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Inderdaad, prachtig om te zien
Leuke wedstrijd ook trouwens!
Jazekers, met AMD ook?quote:
Tja, dat mag niet, dus dat wordt ook gewoon bestraft. En niemand die er zeurtquote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Mooie wedstrijd ja, leuke overtredingen maken ze daar ook. Even iemand tegen zn hoofd schoppen
Het zijn geen zeurders neequote:Op zondag 6 februari 2005 00:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tja, dat mag niet, dus dat wordt ook gewoon bestraft. En niemand die er zeurt
hoorde ik daar Klein Orkest?
Heb ik helemaal geen last vanquote:
Ja gaat echt goed. ( familie omstandigen op na! )quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Mooie wedstrijd ja, leuke overtredingen maken ze daar ook. Even iemand tegen zn hoofd schoppen
[..]
Jazekers, met AMD ook?
wat heb jij neukend veel posts per dag
Dat doe ik elke vrijdagavondquote:Op zondag 6 februari 2005 00:14 schreef Againzender het volgende:
Gemiddeld 221 posts per dag
Ga voetballen man!
Ik was even verbaasd over je gemiddelde, vandaarquote:Op zondag 6 februari 2005 00:15 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dat doe ik elke vrijdagavond4 uur achter elkaar in een sporthal!
![]()
221 posts per dagquote:Op zondag 6 februari 2005 00:14 schreef Againzender het volgende:
Ga voetballen man!
Geen probleem, ik ga het afbouwenquote:Op zondag 6 februari 2005 00:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik was even verbaasd over je gemiddelde, vandaar
Ik vraag mij nog steeds af: waarom noem jij jezelf Pinpas?quote:Op zondag 6 februari 2005 00:19 schreef Pinpas het volgende:
[..]
221 posts per dag![]()
Wel heftig![]()
Bah ik ben moe![]()
al hij het in rondjes moest doen, lachte hij wel andersquote:Op zondag 6 februari 2005 00:14 schreef Againzender het volgende:
Ga voetballen man!
Waarom noem jij jezelf Againzenderquote:Op zondag 6 februari 2005 00:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vraag mij nog steeds af: waarom noem jij jezelf Pinpas?
Wat is er met Twente.?quote:Op zondag 6 februari 2005 00:27 schreef Againzender het volgende:
Ik ga proberen te slapen, vooral niet aan Twente denken!
Hup Twentequote:Op zondag 6 februari 2005 00:27 schreef Againzender het volgende:
Ik ga proberen te slapen, vooral niet aan Twente denken!
Nu valt 't ook wel mee ja, rond 23:00 communiceerde ik in lettergrepenquote:Op zondag 6 februari 2005 03:54 schreef Erasmusch het volgende:
ach, als je zonder spelfouten een berichie kan tikken, valt het allemaal best mee...
Ik hoor ze nog nietquote:Op zondag 6 februari 2005 11:04 schreef superjoden het volgende:
zo effe een ontbijtje naar binnen kieren en een bakkie koffie en dan gaan we ook maar eens richting Amsterdam.... kijken of dat dweilorkest al aan het spelen is
En dan lekker polionaise lopen natuurlijkquote:Op zondag 6 februari 2005 11:17 schreef superjoden het volgende:
is het nu de bedoeling dat je je oranje pruik opzet en een feestneus of niet
Zoenen met je exquote:Op zondag 6 februari 2005 12:15 schreef pfaf het volgende:
Mogguh.
Met meer dan 120 man, van wie de meeste van de voetbal, stappen geweest. Wát een bende.![]()
Wel gezoend met m'n ex.![]()
Errug dom inderdaad.quote:
Dieka.quote:Maar waar ben je wezen stappen?
Dieka aan de Kruusweg. Was het gezellig?quote:Op zondag 6 februari 2005 12:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Errug dom inderdaad.
[..]
Dieka.
Tong:Over zo veel posts doe ik in de regel 2 weken.
Gecondoleerd, 82 jaar is een mooie leeftijd om te bereiken maar het gemis zal er niet minder om zijn.quote:Op zondag 6 februari 2005 12:28 schreef Bluezz het volgende:
Kwart voor twaalf gisteravond kregen we een telefoontje van golfers stiefmoeder dat zijn vader was opgenomen in het ziekenhuis in Apeldoorn met waarschijnlijk een hartinfarct. Samen dus van Bloemendaal naar Apeldoorn gegaan, onderweg zijn broer en vriendin opgepikt.
We kwamen om 1.15 aan in het ziekenhuis waar zijn andere broer intussen ook al was gearriveerd.
Zijn vader lag er niet goed bij. Had morfine gekregen en was buiten bewustzijn.
Hart wilde niet meer in een goed ritme komen.
Verpleging en artsen hebben nog een paar uur van alles geprobeerd, maar om 2.45 is golfers papa in ons bijzijn overleden.
Hij is 82 jaar geworden en heeft een prachtig leven in verlengingstijd (na het overleven van de oorlog) gehad.
Om 7 uur waren we weer thuis, en na een paar uurtjes te hebben gelegen, lopen we nu nog steeds onwerkelijk door het huis, plegen telefoontjes e.d.
Donderdagmiddag wordt ie gecremeerd.
Dág lieve George![]()
Moah, omdat we met zoveel waren was het natuurlijk wel gezellig, maar het was er wel veel te druk. 10 minuten bezig om naar de wc te gaan enzo...quote:Op zondag 6 februari 2005 12:29 schreef Pinpas het volgende:
[..]
Dieka aan de Kruusweg. Was het gezellig?
Das minderquote:Op zondag 6 februari 2005 12:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Moah, omdat we met zoveel waren was het natuurlijk wel gezellig, maar het was er wel veel te druk. 10 minuten bezig om naar de wc te gaan enzo...
* zich bij aansluit...quote:
Ik heb wel even zin jaquote:Op zondag 6 februari 2005 16:15 schreef methodmich het volgende:
Gaan er nog mensen sketchen?
Maak jij eentje aan dan?quote:Op zondag 6 februari 2005 16:27 schreef methodmich het volgende:
Gaan we zo even, even een mail versturen.
Superbowl. Begint om 23.59 uur. Dus nog net vanavond.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:28 schreef VoreG het volgende:
Is er vanavond nog wat boeiends/leuks op tv of moet ik maar wachten op studio sport
Mwah om nou te zeggen dat dat boeiend isquote:Op zondag 6 februari 2005 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Superbowl. Begint om 23.59 uur. Dus nog net vanavond.
een wedstrijd kijken en je begrijpt de belangrijkste dingen.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Misschien ook omdat ik het hele spel niet snap maar oke
Ik weet wat een touch down isquote:Op zondag 6 februari 2005 18:43 schreef mitt het volgende:
[..]
een wedstrijd kijken en je begrijpt de belangrijkste dingen.
Dan kan je toch kijkenquote:
En cheerleaders enzoquote:Op zondag 6 februari 2005 18:43 schreef mitt het volgende:
[..]
een wedstrijd kijken en je begrijpt de belangrijkste dingen.
quote:Op zondag 6 februari 2005 19:12 schreef Againzender het volgende:
Mijn vrouw denkt dat ik ziek ben. Dit is namelijk al de tweede week achter elkaar dat ik geen Studio Sport wil kijken
ai dat is niet zo mooi.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo, net papa en mama gebeld, gaat niet zo goed met een oom van mij. Doe me maar een biertje !
Verder schaar ook ik mij achter de woorden van Tong
Staat nog op de band voor straksquote:Op zondag 6 februari 2005 22:56 schreef pascalheister het volgende:
Wat een spanning weer vandaag bij 24 zeg..
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2005 22:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net een diepvries ontdooit met beitel en hamer
quote:
JustHool is even presentquote:
Mquote:
Eerder nog steeds denk ikquote:
Daar 'zat' ik ook al aan te denkenquote:
Het is dat het carnaval is, anders had ik geen medelijden gehad.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:17 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG moet om half 2 in de kroeg zijn om een luttele 28 kroegen te gaan bezoeken!
Thema van onze kroegentocht is "Hoeren & Pooiers"quote:
quote:Op maandag 7 februari 2005 11:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Thema van onze kroegentocht is "Hoeren & Pooiers"
* FrankyMcG gaat als Hoer!
quote:Op maandag 7 februari 2005 11:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
OMFGquote:Op maandag 7 februari 2005 11:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
SUK-KELquote:Op maandag 7 februari 2005 12:35 schreef DIGGER het volgende:
Bij terugkomst een parkeerbon, we hadden keurig betaald maar het ticket in de automaat laten liggen
Whehequote:Op maandag 7 februari 2005 12:40 schreef DutchGooner het volgende:
Uitgedeeld door politie amsterdam-Amstelland,er komt dus werkelijk niets goeds uit die regio
Aha, was jij datquote:Op maandag 7 februari 2005 12:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Boete voor 25 KM te hard en rechtshalen
Uitgedeeld door politie amsterdam-Amstelland,er komt dus werkelijk niets goeds uit die regio
bezwaar aantekenenquote:Op maandag 7 februari 2005 14:08 schreef SCH het volgende:
Ik had 95 euro boete omdat ik door Oranje reed
Uit vaderlandsliefde nog wel
Bij Angelique die er zelf niet eens isquote:Op maandag 7 februari 2005 14:19 schreef Blumchen het volgende:Misschien vanaaf carnaval vieren
Zin in!!
Ja maar ben er ook niet voor haar.. Maar om feest te vieren..quote:Op maandag 7 februari 2005 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bij Angelique die er zelf niet eens is
Wie is je pooier dan ? SCHquote:Op maandag 7 februari 2005 11:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dan zou ik toch een ander durp uitkiezen als het pittoreske Astenquote:Op maandag 7 februari 2005 14:48 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja maar ben er ook niet voor haar.. Maar om feest te vieren..
Ach.. t is nog niet zeker of we gaan.. Ik zie het allemaal wel..quote:Op maandag 7 februari 2005 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan zou ik toch een ander durp uitkiezen als het pittoreske Asten
Oh! Das nie zo fijn..quote:Op maandag 7 februari 2005 15:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Inderdaad...
* Da_Sandman heeft een paarse duim, gisteren tussen de douchedeur gezeten...
Ik heb nog een kapotte linker knie van zaterdagavond, duidelijk teveel gedronken om nog te kunnen fietsenquote:Op maandag 7 februari 2005 15:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Inderdaad...
* Da_Sandman heeft een paarse duim, gisteren tussen de douchedeur gezeten...
Ik denk dat dat het toch was..quote:Op maandag 7 februari 2005 16:16 schreef cultheld het volgende:
Hmm das minder maar altijd nog beter dan eenzijdige verliefdheid
Zo snel verliefd dan?quote:
Nou dat wil ik ook niet zeggen... maar had er een goed gevoel over..quote:
Dat is zeer zeker waar, vooral in een bacteriepoel als een basisschool.quote:Op maandag 7 februari 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
Nou, frisse lucht is belangrijk.
Nou die van mij spaart Incredible-kaartjes, maar of het een trend is....hij wil ruilen, maar niemand heeft ze, zo zielig voor 'm...quote:Op maandag 7 februari 2005 17:34 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker waar, vooral in een bacteriepoel als een basisschool.
Ik zag laatst trouwens zo'n ouderwets Panini-plaatjes album (voor de grap maar weer eens aangeschaft). Is dat nou nog een beetje populair onder 'de jeugd van tegenwoordig'? Of zijn het al allemaal computernerds aan het worden?
quote:Op maandag 7 februari 2005 17:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou die van mij spaart Incredible-kaartjes, maar of het een trend is....hij wil ruilen, maar niemand heeft ze, zo zielig voor 'm...![]()
Jaa, af en toe krijgt ie zo'n yugioh-ding toegestopt, maar gelukkig zet dat nog niet door, is nog te klein...pfffquote:Op maandag 7 februari 2005 17:46 schreef methodmich het volgende:
Wel kaarten, maar niet meer van voetballers. Wel van allerlei monsters en Aziatische vechtseries enzo.
Ik zie zo'n grote gozer voor me met allemaal van die kaartjes in zijn hand en hoopvol naar mensen toerent om te vragen "quote:
Ha stuur maar op naar Deventer!quote:Op maandag 7 februari 2005 17:50 schreef Spideyman het volgende:
- verkeerd geinterpreteerd -
Dank, dank, tja ik dacht al, zoveel voetbaldingetjes...quote:Op maandag 7 februari 2005 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Welkom in Hools trouwens missbehavin, vrouwen zijn altijd welkom
Kan je ook paaldansen![]()
Is dat een geintje ofzo?quote:Op maandag 7 februari 2005 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ha stuur maar op naar Deventer!![]()
En maar drie dubbel? Hij plakt ze van ellende al op m'n meubels...
Ja die zijn het!quote:Op maandag 7 februari 2005 17:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jaa, af en toe krijgt ie zo'n yugioh-ding toegestopt, maar gelukkig zet dat nog niet door, is nog te klein...pfff
Ha, hoe toevallig!quote:Op maandag 7 februari 2005 17:53 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Is dat een geintje ofzo?
Ik woon namelijk in Deventer![]()
Zoals wij deden toen we nog wat kleiner warenquote:Op maandag 7 februari 2005 17:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kaartjes ruilen
Ze moeten op straat voetballen zoals vroeger
Dan wordt je tegenwoordig toch overreden door al die idioten die door de wijk blazen...quote:Op maandag 7 februari 2005 17:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kaartjes ruilen
Ze moeten op straat voetballen zoals vroeger
En Topshots! (of hotshots?) met de Eredivisiequote:Op maandag 7 februari 2005 18:23 schreef pascalheister het volgende:
goedenavond, waar blijven de flippo's
Heb je je al aangemeld voor de opleiding?quote:Op maandag 7 februari 2005 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Welkom in Hools trouwens missbehavin, vrouwen zijn altijd welkom
Kan je ook paaldansen![]()
Ik word 20 in aprilquote:Op maandag 7 februari 2005 18:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan?
* methodmich is eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |