quote:Op maandag 7 februari 2005 17:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou die van mij spaart Incredible-kaartjes, maar of het een trend is....hij wil ruilen, maar niemand heeft ze, zo zielig voor 'm...![]()
Jaa, af en toe krijgt ie zo'n yugioh-ding toegestopt, maar gelukkig zet dat nog niet door, is nog te klein...pfffquote:Op maandag 7 februari 2005 17:46 schreef methodmich het volgende:
Wel kaarten, maar niet meer van voetballers. Wel van allerlei monsters en Aziatische vechtseries enzo.
Ik zie zo'n grote gozer voor me met allemaal van die kaartjes in zijn hand en hoopvol naar mensen toerent om te vragen "quote:
Ha stuur maar op naar Deventer!quote:Op maandag 7 februari 2005 17:50 schreef Spideyman het volgende:
- verkeerd geinterpreteerd -
Dank, dank, tja ik dacht al, zoveel voetbaldingetjes...quote:Op maandag 7 februari 2005 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Welkom in Hools trouwens missbehavin, vrouwen zijn altijd welkom
Kan je ook paaldansen![]()
Is dat een geintje ofzo?quote:Op maandag 7 februari 2005 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ha stuur maar op naar Deventer!![]()
En maar drie dubbel? Hij plakt ze van ellende al op m'n meubels...
Ja die zijn het!quote:Op maandag 7 februari 2005 17:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jaa, af en toe krijgt ie zo'n yugioh-ding toegestopt, maar gelukkig zet dat nog niet door, is nog te klein...pfff
Ha, hoe toevallig!quote:Op maandag 7 februari 2005 17:53 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Is dat een geintje ofzo?
Ik woon namelijk in Deventer![]()
Zoals wij deden toen we nog wat kleiner warenquote:Op maandag 7 februari 2005 17:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kaartjes ruilen
Ze moeten op straat voetballen zoals vroeger
Dan wordt je tegenwoordig toch overreden door al die idioten die door de wijk blazen...quote:Op maandag 7 februari 2005 17:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kaartjes ruilen
Ze moeten op straat voetballen zoals vroeger
En Topshots! (of hotshots?) met de Eredivisiequote:Op maandag 7 februari 2005 18:23 schreef pascalheister het volgende:
goedenavond, waar blijven de flippo's
Heb je je al aangemeld voor de opleiding?quote:Op maandag 7 februari 2005 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Welkom in Hools trouwens missbehavin, vrouwen zijn altijd welkom
Kan je ook paaldansen![]()
Ik word 20 in aprilquote:Op maandag 7 februari 2005 18:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan?
* methodmich is eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |