Superbowl. Begint om 23.59 uur. Dus nog net vanavond.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:28 schreef VoreG het volgende:
Is er vanavond nog wat boeiends/leuks op tv of moet ik maar wachten op studio sport
Mwah om nou te zeggen dat dat boeiend isquote:Op zondag 6 februari 2005 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Superbowl. Begint om 23.59 uur. Dus nog net vanavond.
een wedstrijd kijken en je begrijpt de belangrijkste dingen.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Misschien ook omdat ik het hele spel niet snap maar oke
Ik weet wat een touch down isquote:Op zondag 6 februari 2005 18:43 schreef mitt het volgende:
[..]
een wedstrijd kijken en je begrijpt de belangrijkste dingen.
Dan kan je toch kijkenquote:
En cheerleaders enzoquote:Op zondag 6 februari 2005 18:43 schreef mitt het volgende:
[..]
een wedstrijd kijken en je begrijpt de belangrijkste dingen.
quote:Op zondag 6 februari 2005 19:12 schreef Againzender het volgende:
Mijn vrouw denkt dat ik ziek ben. Dit is namelijk al de tweede week achter elkaar dat ik geen Studio Sport wil kijken
ai dat is niet zo mooi.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo, net papa en mama gebeld, gaat niet zo goed met een oom van mij. Doe me maar een biertje !
Verder schaar ook ik mij achter de woorden van Tong
Staat nog op de band voor straksquote:Op zondag 6 februari 2005 22:56 schreef pascalheister het volgende:
Wat een spanning weer vandaag bij 24 zeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |